Eén grote ijsbaan hier inderdaadquote:Op woensdag 3 februari 2010 09:37 schreef Crazy-M het volgende:
als nu gewoon een natuurkundige regel is:
na regen NIET vriezen.
scheelt mij weer tijd om thuis weg te kunnen ...
Laat staan om de auto OPEN te krijgen hahaquote:Op woensdag 3 februari 2010 09:51 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Eén grote ijsbaan hier inderdaad.
Gezelligquote:
succes met Adobe After Effects...quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:48 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik wil een aflevering van een serie in stukjes knippen, daarbij wil ik het geluid weghalen en tenslotte wil ik een personage wegknippen uit de aflevering. Iemand enig idee of daar (gratis?) programma's voor zijn? Als het te moeilijk is moet ik anders maar een ander project gaan zoeken, haha.
Nee, ik wil echt een personage weghebben. Het mag best een zwarte bewegende vlek worden, als je maar niet de huidskleur en het geslacht van die persoon kan zien. Kortom ik wil gewoon een vierkant zwart blok ofzo eroverheen plakken, bij wijze van.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:56 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
succes met Adobe After Effects...
In welke zin wil je personage wegknippen? Dat die gewoon uit het beeld verdwenen is? Dan moet je toch echt flinkgaan zitten puzzelen, want dan moet je ook nog het ontstane gat wegpoetsen.
Wil je alleen een scene verwijderen voor bijvoorbeeld een quiz ofzo dan kan jehet gewoon doen met Windows Movie Maker
Dan moet je toch echt met after effects gaan werken denk ik... Kunt ook met moviemaker wel een soort tekst erin gooien die je dan op de personage gaat houden, maar dat is echt frame voor frame gaan knippen en plakken!quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:48 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nee, ik wil echt een personage weghebben. Het mag best een zwarte bewegende vlek worden, als je maar niet de huidskleur en het geslacht van die persoon kan zien. Kortom ik wil gewoon een vierkant zwart blok ofzo eroverheen plakken, bij wijze van.
Mja, kortom, te moeilijk.. ken dat programma verder niet, dus dat gaat me teveel tijd kosten. Thanks!quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:58 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Dan moet je toch echt met after effects gaan werken denk ik... Kunt ook met moviemaker wel een soort tekst erin gooien die je dan op de personage gaat houden, maar dat is echt frame voor frame gaan knippen en plakken!
Haha, dat schoot lekker opquote:Op woensdag 3 februari 2010 09:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Laat staan om de auto OPEN te krijgen haha
was vanmorgen 5 min bezig.
loop naar buiten naar auto: Dichtgevroren. ik sla paar keer nog niks.
ik naar binnen spuitbusje voor de ramen, daarna nog beetje op de rand slaan en toen pas open haha
Oeh, wat heeft hij?quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:00 schreef Crazy-M het volgende:
Pfff wat een dag zeg ....
ivm telefoontje was ik van EHV deur brandweerkazerne, tot aan thuis voor de deur, in 30 minuten.
Vader belde op, moest met spoed naar ziekenhuis. moet nu paar dagen blijven ter controle
longemfyzeequote:
quote:
ehm jahquote:Op donderdag 4 februari 2010 10:25 schreef hetzusjevan het volgende:
Goeiemorgen! Ben ik de eerste in dit topic?
al best wel oud eigenlijkquote:
Ik kan het wel vertellen voor Tilburgse kroegen....quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:19 schreef PimMerel het volgende:
Aangezien ik het Den Bosch topic niet kan vinden, weet iemand of er kroegen in Den Bosch zijn die Guinness serveren?
geinigquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:42 schreef Guard het volgende:
[..]
mag nog steeds best wel vrolijk toch?
Idd.. Daarom moeten die bossenaren hier ook niet komen..quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:44 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik kan het wel vertellen voor Tilburgse kroegen....
ze zijn jaloers op onsquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:11 schreef theKiD het volgende:
[..]
Idd.. Daarom moeten die bossenaren hier ook niet komen..
quote:
Flexquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:33 schreef automatic_ het volgende:
Hoe is het met jullie?
Flexible ?quote:
Terugspoelen ?quote:
Ben je aan het klussen of...?quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:11 schreef styliste het volgende:
[..]
ik ook, en ik moet nog wel even...
vandaag geschilderd en vanavond ga ik koffie drinken en brainstormen en bijkletsen met een vriendin, dus dat zal wel een latertje gaan worden denk ik...quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ben je aan het klussen of...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |