Leuk joh! Hoelang ging je?quote:Op maandag 1 februari 2010 18:25 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Woensdagmiddag om 16.05 vliegen we. Morgen nog even boodschappen doen en mn koffer inpakken. We slapen morgenavond bij mn pa in Best, scheelt weer een hoop getrein en geregel
Lekkerquote:Op maandag 1 februari 2010 18:30 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Woensdag heen en zondagmiddag weer terug, dus 5 dagen
Te koud..quote:Op maandag 1 februari 2010 18:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
LekkerHoe is het weer daar eigenlijk?
Och niets wat je hier ook niet gewend bent...quote:Op maandag 1 februari 2010 18:33 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Te koud..
http://www.zoover.nl/tsjechie/praag-en-omgeving/praag/weer
Hehe, dat is waarquote:Op maandag 1 februari 2010 19:01 schreef Guard het volgende:
[..]
Och niets wat je hier ook niet gewend bent...
Het zal idd een beetje dezelfde temperatuur zijn als hier. Zal me heus wel vermakenquote:
Dat zal vast wel goedkomen jaquote:Op maandag 1 februari 2010 19:35 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Het zal idd een beetje dezelfde temperatuur zijn als hier. Zal me heus wel vermaken
Hai! Leuk gehad?quote:
lol wat een attractie is datquote:Op maandag 1 februari 2010 22:32 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Hai! Leuk gehad?
Mm, maar eens slapen eerst serie kijken dan slapen. Morgenvroeg naar het CBR voor zusje, daarna afzetten in DB en daarna door naar Tilburg, dan weer terug.. lekker in de spits over dat gekke verkeersplein in DB (d'n deze).. Ik kan er niks aan doen maar ik vind het maar een gekke bedoeling
.
Over 2 weken is dit al de laatste dag van carnavalquote:
maar ???quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:05 schreef styliste het volgende:
ik had een uur geleden al aan t schilderen willen zijn...
geluksvogel, ik vrijdag over een weekquote:
Dan zit de mijne er alweer bijna opquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
geluksvogel, ik vrijdag over een week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |