ze zijn jaloers op onsquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:11 schreef theKiD het volgende:
[..]
Idd.. Daarom moeten die bossenaren hier ook niet komen..
quote:
Flexquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:33 schreef automatic_ het volgende:
Hoe is het met jullie?
Flexible ?quote:
Terugspoelen ?quote:
Ben je aan het klussen of...?quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:11 schreef styliste het volgende:
[..]
ik ook, en ik moet nog wel even...
vandaag geschilderd en vanavond ga ik koffie drinken en brainstormen en bijkletsen met een vriendin, dus dat zal wel een latertje gaan worden denk ik...quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ben je aan het klussen of...?
Ooo, maar dat is wel gezellig vanavondquote:Op donderdag 4 februari 2010 17:23 schreef styliste het volgende:
[..]
vandaag geschilderd en vanavond ga ik koffie drinken en brainstormen en bijkletsen met een vriendin, dus dat zal wel een latertje gaan worden denk ik...
Oeps...quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:31 schreef aardappel het volgende:
bah bah, morgen tentamen -_- nog niet geleerd :p
Ja dat zeker!! ik heb er ook echt wel zin in!quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo, maar dat is wel gezellig vanavond
Het is maar goed dat ik niet zoveel SOGquote:
Mja dat snap ik!quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:47 schreef styliste het volgende:
[..]
Ja dat zeker!! ik heb er ook echt wel zin in!
Hehe, ach... Wie weet haal je het tochquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:02 schreef aardappel het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik niet zoveel SOG
Ik zou ff wachten met blij zijn totdat de wedstrijd voorbij isquote:
Vandaag even op routine dat tentamen maken?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 07:40 schreef aardappel het volgende:
Merge
Ja, deze.quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:19 schreef PimMerel het volgende:
Aangezien ik het Den Bosch topic niet kan vinden, weet iemand of er kroegen in Den Bosch zijn die Guinness serveren?
en gehaald *\o/*quote:Op vrijdag 5 februari 2010 07:44 schreef Guard het volgende:
[..]
Vandaag even op routine dat tentamen maken?
Moeten en leren?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:35 schreef styliste het volgende:
Ik moet koffie gaan leren drinken.. Waar kan ik t best mee beginnen?
Waarom?!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:35 schreef styliste het volgende:
Ik denk dat het beter is om het niet te leren drinken, haha. Als ik mijn moeder bekijk, die drinkt a) teveel koffie en b) ze heeft er een stalen slokpijp van gekregen volgens mijquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:35 schreef styliste het volgende:
word je barista?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:05 schreef styliste het volgende:
Ik lust geen koffie maar ik vind dat als ik het mijn toekomstige klanten in vele varianten ga voorschotelen dat ik t op zijn minst zelf moet drinken..
Ach ik drink bij mijn klanten koffie varierend van afgewerkte motorolie die al 2 dagen op een warmhoudplaatje staat te pruttelen tot de heerlijkste versgemalen bonenmelange... Je went eraan...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:07 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik denk dat het beter is om het niet te leren drinken, haha. Als ik mijn moeder bekijk, die drinkt a) teveel koffie en b) ze heeft er een stalen slokpijp van gekregen volgens mij. Thee is veel beter voor je
. Ik blijf bij m'n thee
.
Oeeee, tofquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:59 schreef Guard het volgende:
Als ik goed kijk, zie ik het weekend al aan komen in de verte
Ik ook.. Het is nog heel ver weg.. nog zeker 4 dagen werkenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:59 schreef Guard het volgende:
Doe m de groeten van me..quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:59 schreef Guard het volgende:
dan is mijn weekend alweer voorbijquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:49 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik ook.. Het is nog heel ver weg.. nog zeker 4 dagen werken
Dan zou ik het wel van belang vinden namelijk dat je iets over koffie weet, als je "gewoon" in de horeca werkt en cappuchino naar het terras moet brengen, dan vind ik niet dat je hoeft te weten hoe dat smaakt...quote:
Jij zult met carnaval wel vrij zijn neem ik aan?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:05 schreef Guard het volgende:
[..]
dan is mijn weekend alweer voorbij![]()
on the plusside: dit weekend is drie dagen lang voor mij
Ik heb ma tot woe vrij genomen om het te ontvluchten, anders was ik gewoon gaan werken.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:59 schreef theKiD het volgende:
[..]
Jij zult met carnaval wel vrij zijn neem ik aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |