Auquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:54 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ervanaf glijden/ vallen, dat ding gaat 2 meter na de start als bijna 90 graden naar beneden
Hehe, dan is het goedquote:
Vast welquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:32 schreef Guard het volgende:
Twijfel, ga ik vanavond nog even de stad in?
Die ging toch ook een deel "onderwater"? Daar durfde ik niet inquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:54 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ervanaf glijden/ vallen, dat ding gaat 2 meter na de start al, bijna 90 graden naar beneden
Mja dar heb ik ooit wel eens iets over gehoord volgens mijquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:58 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Die ging toch ook een deel "onderwater"? Daar durfde ik niet in.
Dat weet ik dan niet meerquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:58 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Die ging toch ook een deel "onderwater"? Daar durfde ik niet in.
Idd. Maarja SGP CDA he...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:55 schreef Crazy-M het volgende:
'Homojongeren moeten zich maandag ziekmelden'
Belachelijk,
echt belachelijk dat ze daar uberhoudt over durven te discusseren ....
gaan we terug in de tijd ofzo ?
Vanmiddag even mijn auto leeghalen (inc radio eruithalen), en vanavond/vannacht SuperBowl kijkenquote:Op zondag 7 februari 2010 13:08 schreef automatic_ het volgende:
Wat gaan jullie vandaag doen?
Ben je al naar de bios geweest?quote:Op zondag 7 februari 2010 13:15 schreef Guard het volgende:
[..]
Vanmiddag even mijn auto leeghalen (inc radio eruithalen), en vanavond/vannacht SuperBowl kijken
volgende week zal het er ook wel niet van komen, carnaval enzo...quote:
Haha, nee dat zal dan wel nietquote:Op zondag 7 februari 2010 13:24 schreef Guard het volgende:
[..]
volgende week zal het er ook wel niet van komen, carnaval enzo...
komen er binnenkort trouwens nog mooie nieuwe films uit?
Wat denk jezelfquote:
Aan jou hoef ik het ook niet te vragenquote:
Kijk! Je kan nog vaak genoegquote:Op zondag 7 februari 2010 13:31 schreef Guard het volgende:
Daybreakers, The book of Eli en Shutterisland lijken me wel wat (als is de laatste met Leo DiCaprio, niet mijn favoriete acteur als het op politierollen aankomt).
En Alice in Wonderland natuurlijk...
Uhuh, dat is het grootste probleemquote:Op zondag 7 februari 2010 13:38 schreef Guard het volgende:
[..]
ja ik hoef "alleen maar" even te gaan
Mja gehandicapten carnaval, even mn neus laten zienquote:Op zondag 7 februari 2010 13:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Aan jou hoef ik het ook niet te vragen![]()
hehehe je kent het?quote:Op zondag 7 februari 2010 13:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Uhuh, dat is het grootste probleem
Dat is wel aardigquote:Op zondag 7 februari 2010 13:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Mja gehandicapten carnaval, even mn neus laten zien
Mja, ik zou wel vaker willen, maar ik ga niet alleenquote:
Nee alleen ga ik zeker niet nee...quote:Op zondag 7 februari 2010 15:04 schreef automatic_ het volgende:
Mja, ik zou wel vaker willen, maar ik ga niet alleen
Nee inderdaad, maar de meeste hebben niet zoveel zin om naar de bios te gaan, dus ja... Helaas!quote:
Ja tis nu ook weer niet dat ik iedere week of zo wil gaan, maar wel iets vaker als een a twee keer per jaar. Maar voor de meesten is dat wel genoeg, 1 a 2 keer.quote:Op zondag 7 februari 2010 15:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee inderdaad, maar de meeste hebben niet zoveel zin om naar de bios te gaan, dus ja... Helaas!
Uhuh, dat is ook zo! Sommige films "moet" je gewoon in de bioscoop zien vind ikquote:Op zondag 7 februari 2010 15:13 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja tis nu ook weer niet dat ik iedere week of zo wil gaan, maar wel iets vaker als een a twee keer per jaar. Maar voor de meesten is dat wel genoeg, 1 a 2 keer.
En als je echt niemand kan vinden, kun je het altijd hier vragen, vast wel iemand die met je naar de bios wil gaan
Opofferen....quote:Op zondag 7 februari 2010 15:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Uhuh, dat is ook zo! Sommige films "moet" je gewoon in de bioscoop zien vind ik
Ga jij je dan op offeren?
Ik ben al wel een keertje met hetzusjevan geweest
Ik denk dat het wel mee valtquote:Op zondag 7 februari 2010 15:15 schreef Guard het volgende:
[..]
Opofferen....is het zo erg om met jou in de bios te zitten?
Hehehe dan wil ik me misschien wel opofferenquote:
Tof!quote:Op zondag 7 februari 2010 15:18 schreef Guard het volgende:
[..]
Hehehe dan wil ik me misschien wel opofferen![]()
Ik ga nu even een poging wagen om mijn radio uit de auto te krijgen zonder het dash te beschadigen, anders is het straks weer donker en heb ik het nog niet gedaan...
Weet je een leuke TT voor de volgende?quote:
Nee, maak jij er maar 1quote:Op zondag 7 februari 2010 17:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Weet je een leuke TT voor de volgende?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |