De FOK!stok die eigenlijk eerst een balk werd en vervolgens toch een plank is geworden wat daarna is veranderd in metaal, is weer teruggekeerd!
Ergens in Nederland onder een plaatsnaambord ligt 1 fokstok met FOK! erop gelast geschreven. De onverwoestbare 'stok': De (tijdelijke) houten Fok!stok. Gemaakt door: 2cv Zodat hij niet makkelijk te slopen/weg te halen is, heeft deze stok wel een gebruiksaanwijzing Gemaakt door: kanovinnie
Spelregels Zoek deze stok en plaats hem bij een plaatsnaambord in een andere stad of dorp.
Vervolgens moeten er minimaal 3 foto's genomen worden die in het lopende FOK!stok topic worden geplaatst.
De Foto's: 1 v/d voorkant bij het nieuwe plaatsnaambord 1 v/d achterkant bij het nieuwe plaatsnaambord En 1 van een kleine afstand waarop de omgeving van het plaatsnaambord te zien is
De persoon die de FOK!stok heeft gevonden moet de FOK!stok gelijk naar een andere lokatie brengen! Het is de bedoeling dat de foto's na het verplaatsen zo snel mogelijk op het forum staan. Kun je dat niet doen, laat de stok dan gewoon liggen wellicht pakt iemand anders hem dan, zoniet dan kun je hem altijd nog ophalen als je hem wel gelijk kunt verplaatsen. Op deze manier gaat FOK! door heel Nederland De FOK!stok moet binnen Nederland blijven.
HEEL VEEL SUCCES EN PLEZIER
De geschiedenis Zie ook deze Wiki, vol met gegevens, foto's en verplaatsers.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De plaatsen van de tweede ronde:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De plaatsen van ronde 3:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De plaatsen van ronde 4!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De plaatsen van ronde 5!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing? Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende: swarma spam hoer Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende: Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing? Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+ Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_ Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Dank u wel voor het weer en dan nu de verkeersinformatie:
Enorme drukte rondom Vaals, vooral bij de plaatsnaamborden lijkt iedereen zijn auto stil te zetten en rond te snuffelen. Een van onze verslaggevers is ter plaatse. "Ja ik sta hier op de grens...herstel grenzen..uhm..o nee grens Belgīe-Nederland..o excuses, ik bedoel Duitsland-Nederland, of toch?...Nou ja goed ergens in Vaals en het lijkt wel chaos! Overal staan auto's en brommers en iedereen lijkt wel naar iets op zoek."
Dank u wel, later in de volgende uitzending hoort u meer.
Dank u wel voor het weer en dan nu de verkeersinformatie:
Enorme drukte rondom Vaals, vooral bij de plaatsnaamborden lijkt iedereen zijn auto stil te zetten en rond te snuffelen. Een van onze verslaggevers is ter plaatse. "Ja ik sta hier op de grens...herstel grenzen..uhm..o nee grens Belgīe-Nederland..o excuses, ik bedoel Duitsland-Nederland, of toch?...Nou ja goed ergens in Vaals en het lijkt wel chaos! Overal staan auto's en brommers en iedereen lijkt wel naar iets op zoek."
Dank u wel, later in de volgende uitzending hoort u meer.
Klopt wel aardig met de drukte. Ik wist niet dat er zo veel stokzoekers waren
Even voor de duidelijkheid. Dit is dus op de duitse autobahn waar ik vandaag 2 uur volledig stil heb gestaan vanwege een ongeluk Al met al ruim 14 uur en 1065km achter het stuur gezeten vandaag dus deze laat ik aan iemand anders over
Klopt wel aardig met de drukte. Ik wist niet dat er zo veel stokzoekers waren [ afbeelding ]
Even voor de duidelijkheid. Dit is dus op de duitse autobahn waar ik vandaag 2 uur volledig stil heb gestaan vanwege een ongeluk Al met al ruim 14 uur en 1065km achter het stuur gezeten vandaag dus deze laat ik aan iemand anders over
Ik zie dat in het midden nog genoeg ruimte over is om tussendoor te rijden...Waarom daar niet tussendoor gegast?
Ik zie dat in het midden nog genoeg ruimte over is om tussendoor te rijden...Waarom daar niet tussendoor gegast?
Er stonden 1,5km verderop wat mensjes met van die rare groene uniformen. Ook al kwam ik daarlangs een grote gele adac helicopter stond ook nog midden op de weg.
Hij ligt er vanaf 24 of 26 (net gekeken maar alweer vergeten ), en toch trekt het me nog steeds niet om erheen te rijden
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+ Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_ Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Heb ook geen trek om meer dan 600 km te rijden voor een retourtje, en dan heb ik het nog niet eens over de extra kilometers voor de nieuwe locatie.....
Schei uit met dat geouwehoer en haal die stok eens een keer op! Heb laatst het goede voorbeeld gegeven met Nijnja, Babybel en Boertie, dus nu is een ander aan de beurt!!!
Schei uit met dat geouwehoer en haal die stok eens een keer op! Heb laatst het goede voorbeeld gegeven met Nijnja, Babybel en Boertie, dus nu is een ander aan de beurt!!!
Ja maar, ja maar... Het is zo ver weg. En, en, en HelLum zou 'm ophalen
Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou. Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende: Held :D
Op vrijdag 5 februari 2010 18:59 schreef malse-sjanker het volgende: verplaats die splinter met grootheidswaan is, dit duurt wel erg lang !
Wat let je?? Het valt me op dat de mensen met het meeste commentaar de minste verplaatsingen doen...(en dat is niet persoonlijk bedoeld, want er zijn er meer die dat roepen...) Ik denk dat ik dat wel mag zeggen, gezien het aantal kilometers dat ik heb gereden voor die stok....
[ Bericht 2% gewijzigd door Broertie op 05-02-2010 19:30:24 ]
De meesten van jullie weten wel waarin ik de stok meestal verplaats, maar ik heb nu 2 dames op het oog die ook wel mee willen de stok ophalen. Maar welke moet ik kiezen ? Silvia of Maxima ?
(stiekem probeer ik hiermee ook dit topic wat op te krikken nu ! ) Silvia of Maxima ?
Wat let je?? Het valt me op dat de mensen met het meeste commentaar de minste verplaatsingen doen...(en dat is niet persoonlijk bedoeld, want er zijn er meer die dat roepen...) Ik denk dat ik dat wel mag zeggen, gezien het aantal kilometers dat ik heb gereden voor die stok....
Wat mij let? hmm het feit dat ik geen auto op diesel heb, en daarvoor aan het sparen ben , en dus weinig rijd en zo brandstof en uitgaves bespaar en daardoor sneller diesel zal rijden en vanaf dan dus wel vaak de stok kan en zal verplaatsen... daarom.
ow, en ik ga niet met dit weer zo'n takke eind op zomerbanden rijden..
Naast dat ben ik dan wel bereid/berijd om lokale verplaatsingen uit te voeren, dus zeik ik hier dat die stok verplaatst moet worden, zodat er weer wat leven in de brouwerij komt, en als de stok dan met voorkeur naar Zeeland komt, ben ik al blij
Op zaterdag 6 februari 2010 13:17 schreef nijnja het volgende: De meesten van jullie weten wel waarin ik de stok meestal verplaats, maar ik heb nu 2 dames op het oog die ook wel mee willen de stok ophalen. Maar welke moet ik kiezen ? Silvia of Maxima ?
(stiekem probeer ik hiermee ook dit topic wat op te krikken nu ! ) Silvia of Maxima ?
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende: swarma spam hoer Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende: Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
In deze tijd van crisis krijg je toch wel 2 voor de prijs van 1?
Ik ben toch echt bang van niet
Anders ga ik wel mee, delen we de kosten...... Nee, nee, niet tegenstribbelen, ik sta erop!
Haha held . Ik gan u even in de auto kijken of ik nog een plekje heb voor mijn mooie gekleurde buisjes
Anders ga ik wel mee, delen we de kosten...... Nee, nee, niet tegenstribbelen, ik sta erop!
Ik heb gezegd dat je tbv de stok mijn auto mee mag nemen. Alleen voeg ik er nu wel de voorwaarde aan toe dat ik geen sporen wil vinden van, tja hoe zal ik het noemen, "bijzondere passagiers"
Moet alleen mezelf nog even zover krijgen om de hele dag in de auto te zitten om die stok op te halen.... Ben op het moment aan het solliciteren en ik twijfel om het naast mijn werkervaring op mijn cv te zetten....... Heb je natuurlijk wel wat om over te praten tijdens je sollicitatiegesprek.......
Op zondag 7 februari 2010 21:44 schreef Broertie het volgende: * Broertie gaat even thijz contacten over de juiste locatie.... Speaking with of the devil..... Heb hem al een poosje niet gezien hier.....
ik lurk gewoon mee, hoor Maar zoals ik al eerder zei, ik laat deze aan mij voorbij gaan. Mijn huidige gok is nog steeds deze.
Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou. Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende: Held :D
Morgen haal ik hem niet op, moet morgenavond biljarten en die avond is mij heilig..... maar ik denk dat ik dinsdag er maar eens een dag voor uittrek, als er niks tussen komt.... Note to thijz: mijn engels is niet zo goed, dus feel free to correct me.... (Speaking with of the devil)
Op zondag 7 februari 2010 23:48 schreef Broertie het volgende: Note to thijz: mijn engels is niet zo goed, dus feel free to correct me.... (Speaking with of the devil)
ja, want om thuiz nu meteen de devil te noemen is ook wat overbodig
Op zondag 7 februari 2010 23:48 schreef Broertie het volgende: Morgen haal ik hem niet op, moet morgenavond biljarten en die avond is mij heilig..... maar ik denk dat ik dinsdag er maar eens een dag voor uittrek, als er niks tussen komt....
En?
maar maar maar maar maar maar maar je had het beloofd?
Op dit moment zijn sollicitaties iets belangrijker.... Misschien, heel misschien (maar ik beloof niets...) dat het er op een later tijdstip van komt... Maar ik zal een ander zeker niet tegenhouden om hem op te halen...
Dan kan iedereen ondertussen hier ff kijken waar dat kreng inmiddels al gelegen heeft. Ik kan niet beloven dat alle locaties even goed zijn doorgekomen qua coördinaten.
Op dinsdag 9 februari 2010 20:44 schreef Thijz het volgende: Dan kan iedereen ondertussen hier ff kijken waar dat kreng inmiddels al gelegen heeft. Ik kan niet beloven dat alle locaties even goed zijn doorgekomen qua coördinaten.
3 locaties van mij staan er niet op in nijmegen, en 2 op n verkeerde plek zo uit mn hoofd
Op dinsdag 9 februari 2010 22:04 schreef swarmahoer het volgende: 3 locaties van mij staan er niet op in nijmegen, en 2 op n verkeerde plek zo uit mn hoofd
Like I said:
quote:
Ik kan niet beloven dat alle locaties even goed zijn doorgekomen qua coördinaten.
Als je mij de ronde- en verplaatsingsnummers geeft, incl bijbehorende locaties, gaan we dat regelen.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
Ronde 3, nr 67 (nr. 132 in totaal) lijkt te zijn verdwenen (of niet juist te staan). Zurich Friesland, ik heb hem daar destijds vandaan gehaald
Doe me een lol, PM me alles in 1x, dan lopen we het topic niet vol te spammen en kan ik alles 1x doorvoeren. Geldt ook voor anderen. Ik heb Google alle coördinaten laten opvragen, bij sommige punten kwam 'ie er niet uit, en andere punten zette 'ie in het buitenland. Berg en Dal, bijvoorbeeld, plaatste Google in Suriname... Ik heb een hoop met de hand verbetert, maar ik weet niet of het correct is, vandaar.
Hmm, goed idee Thijz, ik hou er vanaf nu mee op De rest komt via PM
De Peel, Noordoostpolder en Zuid Drenthe zijn trouwens niet echt populair
de verplaating naar Zurich staat wel netjes in de database, ik denk dat de marker van ronde 5 er precies bovenop staat, aangezien ze dezelfde coördinaten hebben, en de marker van ronde 5 later geplaatst wordt. Dus als jij mij de exacte locatie kunt geven...
Op dit moment zijn sollicitaties iets belangrijker.... Misschien, heel misschien (maar ik beloof niets...) dat het er op een later tijdstip van komt... Maar ik zal een ander zeker niet tegenhouden om hem op te halen...
ik zat afgelopen week toevallig foto's te bekijken van mijn eerdere verplaatsingen van toen "de stok" nog wel van hout was maar met een zware ketting eraan en een gat erin waar een briefje inzat waar je je naam en verplaatsing in moest vullen.................
nu weet ik al niet meer wat er precies onder stond maar het was iets in de zin van ...."gelieve Limburg te vermijden want...."
en toen wist ik het opeens weer....ja misschien had ik hem daar beter niet neer kunnen leggen maarja.......het vestigde wel even weer de aandacht op ons mooie schoon Limburgland...
Op donderdag 11 februari 2010 10:13 schreef hornage het volgende: Ik ben aankomend weekend in Maastricht dus als hij er dan nog ligt kan ik wellicht wel ff op en neer. En dan gaat ie lekker mee terug naar Friesland
Toffe verplaatsing wordt dat dan
Op donderdag 11 februari 2010 10:17 schreef hornage het volgende: Naja, ik moet mijn nr1 positie van recordsverplaatsingen terugwinnen he
Haha heel goed
Op donderdag 11 februari 2010 10:13 schreef hornage het volgende: Ik ben aankomend weekend in Maastricht dus als hij er dan nog ligt kan ik wellicht wel ff op en neer. En dan gaat ie lekker mee terug naar Friesland
Op donderdag 11 februari 2010 12:30 schreef Crutch het volgende: Update: Morgen vertrek ik vanuit Friesland om de FOK!Stok™ op te halen. Maak er meteen een dagje uit van
Nu ga ik even kijken of iemand al een exacte (mogelijke)locatie gespot heeft.
Wel even met Hornage (oid) overleggen dan, dat jullie niet samen (onafhankelijk) opweg gaan, en dat 1 van de 2 voor niets rijdt ?
Op donderdag 11 februari 2010 12:46 schreef Laevid het volgende: De één kan hem ook ophalen uit Limburg, neerleggen in Friesland en dat de ander hem dan weer naar Limburg terugbrengt
Is ook een plan !
Wel even met Hornage (oid) overleggen dan, dat jullie niet samen (onafhankelijk) opweg gaan, en dat 1 van de 2 voor niets rijdt ?
Da's heel simpel. Als ik vrijdag de stok heb post ik vanuit Vaals via mijn Walkietalkie wel een tijdelijk berichtje. En dat vul ik dan weer aan na de verplaatsing.
Da's heel simpel. Als ik vrijdag de stok heb post ik vanuit Vaals via mijn Walkietalkie wel een tijdelijk berichtje. En dat vul ik dan weer aan na de verplaatsing.
Op donderdag 11 februari 2010 14:30 schreef Prowl het volgende: Nou ik heb bij volgens mij alle borden in Vaals gekeken maar nergens een stok te bekennen
Tja, viergrenzenweg misschien en anders vrees ik dat ZwarteHand 'm weer heeft
Helemaal niks nakkes nada bij geen enkel bord, zul je net zien dat het 1 of ander bord ergens op een vaag plekje achteraf is wat ik net niet gezien heb
Of hij is weer eens weggehaald/ontvoerd, zal niet de 1e keer zijn
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
Of iemand anders heeft een zwarte_hand gepleegd, maar ik ga morgen wel even flink op plaatsnaambordenjacht. Mooi scrabblewoord trouwens. Ik kan 'm trouwens geen PM sturen, zijn box staat niet aan
dha zou mooi zijn, ik moet nog een keer naar Burgum en daarna naar zo'n klein plaatsje in Groningen waar ik nu even de naam van kwijt ben.... dus als je hem in Friesland neer legt en dan nog een verplaatsing dit weekend kan ik hem weer op gaan halen en in Limburg neer leggen...de stok heeft af en toe rust nodig
Op donderdag 11 februari 2010 14:30 schreef Prowl het volgende: Nou ik heb bij volgens mij alle borden in Vaals gekeken maar nergens een stok te bekennen
zeg nu maar eerlijk.....je bent helemaal nie geweest
hornage, succes morgen en leg hem op een mooie plaats neer..
ik kan zwarte hand wel pmmen ik kan iedereen pmmen