Dat ik ga is nog niet 100% zeker, maar ik hou jullie op de hoogte.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:54 schreef Broertie het volgende:
[..]
Is een uitstekende tweede optie, beter dan dat ik 500+ km moet gaan rijden... Het wordt weer eens tijd dat 'ie weer eens in beweging komt!
Toffe verplaatsing wordt dat danquote:Op donderdag 11 februari 2010 10:13 schreef hornage het volgende:
Ik ben aankomend weekend in Maastricht dus als hij er dan nog ligt kan ik wellicht wel ff op en neer. En dan gaat ie lekker mee terug naar Friesland
Haha heel goedquote:Op donderdag 11 februari 2010 10:17 schreef hornage het volgende:
Naja, ik moet mijn nr1 positie van recordsverplaatsingen terugwinnen he
quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:13 schreef hornage het volgende:
Ik ben aankomend weekend in Maastricht dus als hij er dan nog ligt kan ik wellicht wel ff op en neer. En dan gaat ie lekker mee terug naar Friesland
Ja, da's dus ook mijn plan. Misschien ben ik eerder.quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:14 schreef nijnja het volgende:
[..]
Toffe verplaatsing wordt dat dan
Wel even met Hornage (oid) overleggen dan, dat jullie niet samen (onafhankelijk) opweg gaan, en dat 1 van de 2 voor niets rijdtquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:30 schreef Crutch het volgende:
Update: Morgen vertrek ik vanuit Friesland om de FOK!Stok™ op te halen. Maak er meteen een dagje uit van![]()
Nu ga ik even kijken of iemand al een exacte (mogelijke)locatie gespot heeft.
Is ook een planquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:46 schreef Laevid het volgende:
De één kan hem ook ophalen uit Limburg, neerleggen in Friesland en dat de ander hem dan weer naar Limburg terugbrengt
Da's heel simpel. Als ik vrijdag de stok heb post ik vanuit Vaals via mijn Walkietalkie wel een tijdelijk berichtje.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:31 schreef nijnja het volgende:
[..]
Wel even met Hornage (oid) overleggen dan, dat jullie niet samen (onafhankelijk) opweg gaan, en dat 1 van de 2 voor niets rijdt?
quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:52 schreef Crutch het volgende:
[..]
Da's heel simpel. Als ik vrijdag de stok heb post ik vanuit Vaals via mijn Walkietalkie wel een tijdelijk berichtje.
En dat vul ik dan weer aan na de verplaatsing.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:30 schreef Prowl het volgende:
Nou ik heb bij volgens mij alle borden in Vaals gekeken maar nergens een stok te bekennen
quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:45 schreef Crutch het volgende:
[..]
Tja, viergrenzenweg misschien en anders vrees ik dat ZwarteHand 'm weer heeft
Waarom zou 'ie? De hele week wordt er al geroepen dat de stok opgehaald gaat worden, dus daar is geen reden voor...quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:45 schreef Crutch het volgende:
[..]
Tja, viergrenzenweg misschien en anders vrees ik dat ZwarteHand 'm weer heeft
En je hebt ook gekeken of er niet toevallig een sleutel in het/de bord(en) lag(en)?quote:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:48 schreef nijnja het volgende:
nijnja for zwarte_hand, come in please!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:13 schreef hornage het volgende:
zeg nu maar eerlijk.....je bent helemaal nie geweestquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:30 schreef Prowl het volgende:
Nou ik heb bij volgens mij alle borden in Vaals gekeken maar nergens een stok te bekennen
Walkietalkie = telefoon??quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:52 schreef Crutch het volgende:
[..]
Da's heel simpel. Als ik vrijdag de stok heb post ik vanuit Vaals via mijn Walkietalkie wel een tijdelijk berichtje.
En dat vul ik dan weer aan na de verplaatsing.
Moddereters kunnen en mogen veel meerquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:23 schreef swarmahoer het volgende:
ik kan zwarte hand wel pmmenik kan iedereen pmmen
Echt wel, om 6 uur ben ik al richting het zuiden gereden met max 80km/u op de gladde snelwegquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:18 schreef zwarte_hand het volgende:
zeg nu maar eerlijk.....je bent helemaal nie geweest
Kijk! Daar houden we van! Lekker jezelf erin vastbijten! Succes!!quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:26 schreef Crutch het volgende:
maar ik ga morgen wel even flink op plaatsnaambordenjacht.
Als ik hem op ga pikken wordt het zondagquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:18 schreef zwarte_hand het volgende:
[..]
zeg nu maar eerlijk.....je bent helemaal nie geweest
hornage, succes morgen en leg hem op een mooie plaats neer..
Luckquote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:28 schreef Crutch het volgende:
Wish me luck, I vertrek over 2 minuten
Dat dus!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:08 schreef Broertie het volgende:
Hopelijk kom je terug met goed nieuws...
Ladies and gentlemen, they've got 'm!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:45 schreef Crutch het volgende:
update: we hebben de stok! Idd viergrenzenweg. Volgende update zaterdag.
waar gaat ie heenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:45 schreef Crutch het volgende:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:45 schreef Crutch het volgende:
dat heb ik toch al gezegd...je bent er niet geweest of je hebt niet goed gekeken...niet aan de kant van het huis, daar lag de sleutel, maar aan de andere kant van de weg bij het gaas....quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:12 schreef Crutch het volgende:
Ik logeer nu ergens in Brabant omdat er carnaval is, maar morgen of overmorgen verplaatsen we de stok. We weten al waar en dat houden we vanzelfsprekend nog even geheim.Fijn weekend iedereen
![]()
ik heb het al eens vaker gezegd dat het wel uitmaakt op dit forum wie je bent en wie je kent en dan mag je je eigen regeltjes makenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:12 schreef Crutch het volgende:....Ik logeer nu ergens in Brabant omdat er carnaval is, maar morgen of overmorgen verplaatsen we de stok....
quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:02 schreef Dagoduck het volgende:
Spelregels
Zoek deze stok en plaats hem bij een plaatsnaambord in een andere stad of dorp.
Vervolgens moeten er minimaal 3 foto's genomen worden die in het lopende FOK!stok topic worden geplaatst.
De Foto's:
1 v/d voorkant bij het nieuwe plaatsnaambord
1 v/d achterkant bij het nieuwe plaatsnaambord
En 1 van een kleine afstand waarop de omgeving van het plaatsnaambord te zien is
De persoon die de FOK!stok heeft gevonden moet de FOK!stok gelijk naar een andere lokatie brengen! ....
Kun je dat niet doen, laat de stok dan gewoon liggen wellicht pakt iemand anders hem dan, zoniet dan kun je hem altijd nog ophalen als je hem wel gelijk kunt verplaatsen.....
Van alle Stokkers die hier rondlopen ben jij de enige die erover loopt te mauwen. Niemand maakt er een probleem van. Als je het idee hebt dat de hele wereld tegen je is, voel je dan vrij om niet met het spelletje mee te doen. Bovendien hou jij je ook niet aan de regels, met al die gefotoshopte foto's van je.....quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:34 schreef zwarte_hand het volgende:
[..]
ik heb het al eens vaker gezegd dat het wel uitmaakt op dit forum wie je bent en wie je kent en dan mag je je eigen regeltjes maken
[..]
helaas, het is een constatering en de feiten bewijzen het het maar weer iedere keer
nu is het hulde en geweldig ....als een ander het zou doen wordt ie dood gescholden
Where is the love?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nou, ben het wel met sounddragon eens. Hij heeft lang stil gelegen, dus wees blij dat ie weer onderweg is. Ja, snelle verplaatsingen houden we van. De regel was altijd binnen 24 uur, maar soms valt het wel eens door de vingers te zien.
Wie je bent en wie je kent staat daar HELEMAAL los van! Het is meer welke situatie zich voortdoet. Dus hoeland heeft de stok stilgelegen, in hoeverre wordt gecommuniceerd dat de stokverplaatsing iets langer duurt, welke reden is er daarvoor etc etc
Volgens mij lurkt hij wel vaak mee in de diverse topics, veel verplaatsingen heeft hij niet op z'n naam staan maar nog geen verplaatsing. Maar hé, zo ben ik ook begonnen.quote:Die hele Crutch ken ik niet trouwens, en volgens mij is Crutch geen die-hard FOK!stok-verplaatser zoals nijnja, boertie, broertie, Thijz etc.
ik hou me juist altijd aan de regels, alleen omdat er te vaak van de regels afgeweken wordt pas ik mij aan.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:11 schreef Broertie het volgende:
.... Bovendien hou jij je ook niet aan de regels, met al die gefotoshopte foto's van je.....
Nou, ligt 'ie er al?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:32 schreef Crutch het volgende:
Sterker nog morgenmiddag hang ik m aan een nieuwe plaatsnaampaal![]()
* Crutch kijkt op horloge.quote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 12:14 schreef Crutch het volgende:
[..]
* Crutch kijkt op horloge.
Ja het is middagEffe erwtensoepje opwarmen en dan gaan we de stok aan een paal binden. Efkes geduld.
Spammertquote:Op zondag 14 februari 2010 17:45 schreef BrandX het volgende:
ladies & gents, graag vestig ik nog even de aandacht op deze gave prijsvraag
[WIN] Ferrari rijden, vliegen en meer (LAATSTE DAG!)
je hoeft er haast niets voor te doen, alleen maar hier Kadopagina, inzendingen only (LAATSTE DAG!!) posten welke prijs je zou willen winnen en waarom
En helaas mogen mods niet meedoen
Haha, nee dat niet. We moesten wel halverwege een groep schapen terug het weiland in jagenquote:
Lijkt mij een goede gokquote:Op zondag 14 februari 2010 18:03 schreef Broertie het volgende:
Ok, eerste vluchtige poging, ik denk dat 'ie hier ligt....
van je familie moet je het hebben....quote:Op zondag 14 februari 2010 20:11 schreef boertie het volgende:
Damn Ben ik even niet online is er gelijk iemand me voor
de dagen worden weer langer, dus er is nog hoop voor mijquote:Op zondag 14 februari 2010 18:19 schreef Broertie het volgende:
Was ook niet al te moeilijk, eindelijk weer eens foto's waar je wat mee kunt!voor Crutch
Da's wel het probleem van 's nachts Fok!Stokken, zo'n flits heeft maar een bereik van een metertje of 5. Met de koplampen van de auto bijschijnen kan ook niet altijd. Dan zou je de sluitertijd op je camera aan moeten passen, maar dat kan op m'n telefoon sowieso niet...quote:Op maandag 15 februari 2010 09:53 schreef Maruna het volgende:
alleen nijnja en babybel moeten een camera met bouwlamp, want die gaan altijd s nachts
Met een telefoon kan je ook niet echt acceptabele foto's maken he. Oh en als je de sluitertijd aanpast, neem dan gelijk een statief mee. Anders krijg je ze echt nooooooit scherpquote:Op maandag 15 februari 2010 10:42 schreef Thijz het volgende:
[..]
Da's wel het probleem van 's nachts Fok!Stokken, zo'n flits heeft maar een bereik van een metertje of 5. Met de koplampen van de auto bijschijnen kan ook niet altijd. Dan zou je de sluitertijd op je camera aan moeten passen, maar dat kan op m'n telefoon sowieso niet...
quote:Op maandag 15 februari 2010 10:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Met een telefoon kan je ook niet echt acceptabele foto's maken he. Oh en als je de sluitertijd aanpast, neem dan gelijk een statief mee. Anders krijg je ze echt nooooooit scherp
Ja hallo, ik blijf niet bezig met sloten doorknippenquote:Op maandag 15 februari 2010 10:48 schreef Crutch het volgende:
...in het ergste geval is een flinke schaar/tang wel handig...
Noemen ze dat WD-40 tegenwoordigquote:Op maandag 15 februari 2010 18:43 schreef boertie het volgende:
Misschien dat de volgende die de stok ophaalt even het slot kan volspuiten met WD-40 dit is vochtverdrijvend en smeert ook nog eens.
Het het spul liggen maar weet nou niet of ik er binnenkort nog naartoe gaquote:Op maandag 15 februari 2010 18:43 schreef boertie het volgende:
[..]
Ja hallo, ik blijf niet bezig met sloten doorknippenMoet Broertie dan alweer een nieuw slot gaan sponsoren?
![]()
Misschien dat de volgende die de stok ophaalt even het slot kan volspuiten met WD-40 dit is vochtverdrijvend en smeert ook nog eens.
Ik sta erom bekend dat een spons niets is vergeleken bij mijn lever maar er bestaan ook momenten dat ik het niet over drank/alcohol hebquote:
Ik zat aan heel andere dingen te denken, maar dat zal wel aan mijn zieke geest liggen.....quote:Op maandag 15 februari 2010 19:17 schreef boertie het volgende:
[..]
Ik sta erom bekend dat een spons niets is vergeleken bij mijn lever maar er bestaan ook momenten dat ik het niet over drank/alcohol heb
De stok ligt voor een boerderij en leer mij boeren kennen, die hebben een heel arsenaal aan dingen in de schuur liggen waar je het bestaan niet eens van weet waar je een slot mee kan verwarmen... Gewoon even aanbellen en hopen dat je niet verwelkomd word door een contactgestoorde duitse herder.....quote:Op maandag 15 februari 2010 10:48 schreef Crutch het volgende:
Het slot wil niet zo makkelijk open met dit weer. In Vaals hadden we geluk dat we de stok met slot en al over het bord konden schuiven, want ik kreeg in de auto pas het slot open. Bij het huidige bord kan dat niet, dus in het ergste geval is een flinke schaar/tang wel handig, maar de sleutel verwarmen met een aansteker moet ook lukken.
Ik ben benieuwd wie 'm gaat halen
Haha, je had Bello al aangepast zag ikquote:Op maandag 15 februari 2010 22:40 schreef Broertie het volgende:
Gewoon even aanbellen en hopen dat je niet verwelkomd word door een contactgestoorde duitse herder.....
Ik niet. Hoewel ik an sich redelijk in de buurt woon ben ik zondag weer vader geworden. Even andere prioriteitenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |