abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 7 februari 2010 @ 14:05:48 #1
163650 Greys
pi_77728893

Hier alle informatie over deze wedstrijd:
Ferrari rijden, zelf vliegen en meer... WINNEN!

Plaats je antwoord in dit topic.
Hier komen alléén antwoorden/inzendingen.
Vragen en opmerkingen mogen in het andere topic

Je kunt meedoen tot en met zondag 14 februari 24.00 uur.
Daarna zal de PR crew onderling door stemmen de winnaars bepalen.
Crew zelf is dus uitgesloten van deelname.

SUCCES MET JE INZENDING!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_77729068
Brunchen in een grot, natuurlijk! Ik ben niet egoïstisch, ik hou heel erg veel van mijn scharrel en ik en mijn vriendin zijn allebei fervente eters en eten in een grot is natuurlijk een ervaring an sich! Nog nooit gedaan ook. Jammer dat ik dit niet kan doen met Valentijnsdag want anders was een megacadeau geweest.
Feyenoord Rotterdam
pi_77730029
ik zou kiezen voor zelf een vliegtuig besturen en deze aan mijn zwager geven. Hij is helemaal gek op vliegen en gaat meerdere keren per jaar met de kids naar schiphol om vliegtuigjes te kijken. Ook mijn neefjes word dus op een vroege leeftijd geleerd wat het vliegtuig spotten in houd.

Doordat mijn zwager en zus een tweeling hebben gekregen hebben ze niet veel tijd voor zichzelf of elkaar en doordat twee kids nogal in het budget schiet zijn leuke dingen doen er niet echt meer bij, zeker daarom zou ik deze aan hem geven zodat hij een keer een dagje (want hij maakt er dan wel een dag van in plaats van de 20 minuutjes vliegen ) voor zichzelf heeft (waarbij natuurlijk de kleine ukkies beneden moeten kijken naar pappa's vliegkunsten )
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  zondag 7 februari 2010 @ 14:53:49 #4
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_77730087
Zelf een vliegtuig besturen.

Al vanaf heel jongs af aan wilde ik al piloot worden, helaas is dat door onvoorziene toestanden er niet van gekomen, en het geld voor privélessen is er helaas ook niet . Daarbij is vliegen zo'n leuke beleving, even vrij zijn van de beperkingen op de grond, overal heen kunnen en alles kunnen doen. Het zou echt een droom zijn die uitkomt om een vliegtuig te mogen besturen, al is het maar voor even.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_77730175
Indoor Skydiven

Voor mijn vader, omdat hij mij heeft verteld dat hij het liefst een dag een vogel zou zijn, en ik denk dat dat met deze prijs goed nagebootst kan worden
pi_77730253
Ik zou kiezen voor het indoor skydiven omdat het mij al helemaal top lijkt om te kunnen "zweven". Altijd al een parachute sprong willen maken, maar dit nog niet kunnen realiseren. En dit zou een mooie vervanger zijn, en daarnaast een vriend van mij doet nu aan zweefvliegen. Maar praat eigenlijk constant naast het zweefvliegen over in-door skydiven. En omdat hij binnekort (20ste februari) jarig is, vind ik dit wel een tof cadeau om met z'n 2e te doen
pi_77730417
In een ferrari rijden voor mijn pa. Heeft niet zo'n fijne tijd achter de rug en heeft sinds kort weer een baan etc, dus wou hem dit sowieso al cadeau gaan doen omdat hij het in mijn ogen verdient. Maar helaas ben ik een arme student zou het heel tof vinden als ik hem dit namens fok! dan cadeau kon doen .
pi_77730628
Zelf vliegen natuurlijk!!!!!
Dus ik zou dat aan mezelf geven....hoe stoer is dat? Dat je als chick gewoon even met een vliegtuigje over Nederland vliegt!
  zondag 7 februari 2010 @ 15:14:53 #9
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_77730660
Zelf een vliegtuig besturen.

Cadeautje voor m'n man, omdat ie bijna jarig is en dat helemaal geweldig zou vinden

Saai he?
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  zondag 7 februari 2010 @ 15:17:42 #10
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_77730739
Indoor sky dive voor 2 personen omdat dat me me een hele toffe, bijzondere en originele eerste date lijkt om die bijzondere persoon mee naar toe te nemen.
Love will tear us apart (Joy Division)
  zondag 7 februari 2010 @ 15:18:55 #11
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_77730776
Brunchen in een grot, voor m'n vriendin, omdat ik vaak genoeg haar grotje heb gegeten.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_77730882
Ik zou kiezen voor "Brunchen in een grot voor 2 personen" en zou deze graag cadeau geven aan mijn liefste
T'is een ontzettende schat, we zijn al 5,5 jaar bij elkaar en we zijn beide dol op lekker eten, met een heerlijk wijntje erbij en in een grot lijkt ons een enorm romantische en geweldige ervaring.
Echt wat je maar één keer in je leven gaat meemaken!
pi_77730902
Ferrari rijden.
Dit geef ik dan cadeau aan mijn zus en zwager die gaan trouwen. Hij wil heel graag in een ferrari trouwen dus een mooier cadeau kan ik ze niet geven.
  zondag 7 februari 2010 @ 15:31:27 #14
195039 Armoed
Cunning linguist
pi_77731173
Rijden in een ferrari, zou het dolgraag aan de vriend van mijn tante willen geven (heb zelf geen rijbewijs).

Als we op vakantie gaan dan is hij altijd degene die ons moet vervoeren (in een grote familycar, jaja). Hij is degene die in de file staat, degene die soms wel 20 uur aan één stuk wakker moet blijven, eruit moet in de kou om te tanken terwijl de rest slaapt en ga zo maar door. Ik zou het fijn vinden als hij eens in een auto kon rijden voor recreatieve doeleinden (dus niet om naar het werk te gaan of om ons te vervoeren).

Hij is namelijk helemaal gek van auto's en motors maar komt niet echt aan zijn hobby toe omdat hij het gezin grotendeels moet onderhouden. Ook wordt hij binnenkort 50 jaar, ik heb al een cadeau en dit zou er perfect op aansluiten

Normaal doe ik niet mee aan dit soort acties (de prijs is dan voor mij niet interessant + ik gun het dan liever iemand die er gelukkiger mee zou zijn), maar dit is echt iets waar ik die man superblij mee zou kunnen maken
Well, I can take you far away, with my mind
pi_77731320
Ik zou kiezen voor de indoor skydive. Deze zou ik graag cadeau willen geven aan mijn beste vriend.
Hij heeft me uit een heel diep dal weten te trekken. Hij heeft me het gevoel dat ik wèl wat waard ben gegeven en dankzij hem heb ik mijn 'vleugels' weer terug. Ik zou hem zo graag ook eens willen laten zweven en een enorme kick geven, dat heeft hij wel verdiend. Zeker nu hij het zelf niet zo makkelijk heeft. Aangezien hij een man is denk ik dat het beter is hem bovenstaande terug te geven in de letterlijke variant...

Dàt, én het wordt tijd dat we weer eens iets gaan dóen in plaats van alleen maar kletsen

[ Bericht 12% gewijzigd door styliste op 07-02-2010 15:45:36 ]
pi_77731347
Brunchen in een grot voor 2 personen lijkt me ontzettend mooi om te doen samen met mijn moeder. Ze heeft een rotperiode van 5 jaar achter de rug en het ziet er niet naar uit dat die binnenkort stopt. Zelf zou ik dolgraag een gedeelte van haar last overnemen, maar dat gaat niet. Vandaar dat ik haar een moment van ontspanning gun en toewens. Ik zou het super vinden om haar gewoon 's morgens op te halen en mee te nemen naar Berg en Terblijt zodat ze daar heerlijk kan eten en daarna de omgeving kan zien. Het is haar wens om nog een keer in grotten te wandelen, want dit heeft ze nog nooit gedaan.
pi_77732150
Indoor Skydive voor 2 personen! zou ik dan willen geven aan mijn vriendin. Ze durft namelijk niet uit een vliegtuig te springen door hoogtevrees maar zou wel het gevoel eens mee willen maken (en hopelijk is ze daarna zo verslaafd dat ze toch mee gaat uit het vliegtuig )
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
  FOK!fotograaf zondag 7 februari 2010 @ 16:26:29 #18
145146 Andyy
pi_77732683
Indoor Skydive voor 2 personen
Voor mijn vriendin en ik.
Omdat ze soms overdreven ijdel is en een wel eens iets mag doen wat voor spanning zorgt (en haar haar door de war gooit).
En omdat het me natuurlijk vet lijkt
pi_77732934
Indoor skydive voor 2 personen.
Aan mijn broertje, Die na het 5 jaar geleden opstarten van zijn eigen Motor custombouw en airbrush zaak eigenlijk geen vrij meer heeft gehad. Op deze manier kan hij weer echt even "vrij" zijn.
pi_77733899
Ferrari rijden voor mijn broer. Kan hij me eindelijk eens bij houden als ik op de motor rij
pi_77734246
Ik zou graag gaan indoor skydiven met Unclesam. Hij kan namelijk zelf niet meedoen met deze prijsvraag en op deze manier hebben wij allebei een geslaagde middag!
  zondag 7 februari 2010 @ 17:37:18 #22
202014 JJH
Knetter. O+
pi_77735219
Ferrari rijden.

Voor een van mijn beste vrienden, we hebben allebei al Porsche, Lamborghini en ander snel spul gereden, maar beide nog geen Ferrari. Er staat een kratje bier op wie het als eerste doet, en op deze wijze wil ik het graag verliezen.
pi_77739169
Ferrari rijden,

Voor mijn vader, omdat ik hem heel vaak heb teleurgesteld door beloftes e.d. niet na te komen, ik wil laten zien dat ik toch wel een goede zoon ben en hem zo iets cadeau geven, mijn vader rijd een 1.2 Clio .. Hij verdient het
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_77739186
TVP voor de inzendingen.
pi_77739990
Ferrari rijden.

Voor m'n vader, omdat hij wel wat afleiding kan gebruiken ivm problemen met mijn Oma.
Back to the 70's
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')