Ik ben 45 uur per week met school bezig en op de momenten dat ik tijd heb heeft zij hem idd nodigquote:
Daar zeg je me wat. Maar dat is wel heul duurquote:
Als ik nu een auto ter beschikking stel, ben jij dan mijn chauffeuze?quote:Op zondag 7 februari 2010 16:08 schreef Puala het volgende:
Ik heb ondertussen een rijbewijs, maar geen auto
In deze tijd van crisis krijg je toch wel 2 voor de prijs van 1?quote:Op zondag 7 februari 2010 17:23 schreef nijnja het volgende:
[..]
Daar zeg je me wat. Maar dat is wel heul duur
Ik ben toch echt bang van nietquote:Op zondag 7 februari 2010 18:22 schreef Broertie het volgende:
[..]
In deze tijd van crisis krijg je toch wel 2 voor de prijs van 1?
Haha heldquote:Op zondag 7 februari 2010 18:43 schreef Broertie het volgende:
[..]
Anders ga ik wel mee, delen we de kosten...... Nee, nee, niet tegenstribbelen, ik sta erop!
Ik heb gezegd dat je tbv de stok mijn auto mee mag nemen. Alleen voeg ik er nu wel de voorwaarde aan toe dat ik geen sporen wil vinden van, tja hoe zal ik het noemen, "bijzondere passagiers"quote:Op zondag 7 februari 2010 18:43 schreef Broertie het volgende:
[..]
Anders ga ik wel mee, delen we de kosten...... Nee, nee, niet tegenstribbelen, ik sta erop!
onder anderequote:Op zondag 7 februari 2010 20:57 schreef Broertie het volgende:
[..]
Als in: "kleine microscopische organismen die de kenmerken hebben van kikkervisjes"?
ik lurk gewoon mee, hoorquote:Op zondag 7 februari 2010 21:44 schreef Broertie het volgende:
* Broertie gaat even thijz contacten over de juiste locatie....
Speaking with of the devil..... Heb hem al een poosje niet gezien hier.....
quote:Op zondag 7 februari 2010 23:48 schreef Broertie het volgende:
Note to thijz: mijn engels is niet zo goed, dus feel free to correct me.... (Speaking with of the devil)
ja, want om thuiz nu meteen de devil te noemen is ook wat overbodigquote:
Ja, want om mij meteen mee naar huis te nemen is ook wat overbodigquote:Op maandag 8 februari 2010 10:40 schreef Maruna het volgende:
[..]
ja, want om thuijz nu meteen de devil te noemen is ook wat overbodig
En?quote:Op zondag 7 februari 2010 23:48 schreef Broertie het volgende:
Morgen haal ik hem niet op, moet morgenavond biljarten en die avond is mij heilig..... maar ik denk dat ik dinsdag er maar eens een dag voor uittrek, als er niks tussen komt....
maar maar maar maar maar maar maar je had het beloofd?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:25 schreef Broertie het volgende:
Gaat het vandaag niet worden, geen tijd..... Iemand anders?
Op dit moment zijn sollicitaties iets belangrijker.... Misschien, heel misschien (maar ik beloof niets...) dat het er op een later tijdstip van komt... Maar ik zal een ander zeker niet tegenhouden om hem op te halen...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:11 schreef Puala het volgende:
[..]
maar maar maar maar maar maar maar je had het beloofd?
Wat is het nou, donderdag of morgen?!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:16 schreef Thijz het volgende:
[..]
Leg 'm maar iets noordelijker neer
\Eensch. Het wordt weer eens tijd voor wat leven in de stokbrouwerijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
R.I.P. kat. Ik was er toch best gek mee. ;(
Als je niet gaat, laat het dan even weten, dan ga ik met Boertie overleggen wat de mogelijkheden zijn...quote:
Damn! Wat een werk!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:44 schreef Thijz het volgende:
Dan kan iedereen ondertussen hier ff kijken waar dat kreng inmiddels al gelegen heeft. Ik kan niet beloven dat alle locaties even goed zijn doorgekomen qua coördinaten.
Like I said:quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:04 schreef swarmahoer het volgende:
3 locaties van mij staan er niet op in nijmegen, en 2 op n verkeerde plekzo uit mn hoofd
Als je mij de ronde- en verplaatsingsnummers geeft, incl bijbehorende locaties, gaan we dat regelen.quote:Ik kan niet beloven dat alle locaties even goed zijn doorgekomen qua coördinaten.
Oosterhorn ligt inderdaad bij Delfzijl, maar het gaat hier om Oosterhörnquote:Nummer: 247
Ronde: 5
Plaatsingsnummer: 12.
Geplaatst door: maok, TARAraboemdijee, Freecell, LoudGirl
Datum geplaatst: 10-08-2008
Plaats: Oosterhorn
Provicie: Groningen
U vraagt, wij draaien.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Deze klopt niet:
[..]
Oosterhorn ligt inderdaad bij Delfzijl, maar het gaat hier om Oosterhörn
Dit is de juiste locatie in Google Maps
Die ligt ook een beetje verwijderd van zijn daadwerkelijke plekquote:Nummer: 219
Ronde: 4
Plaatsingsnummer: 18
Geplaatst door: TARAraboemdijee
Datum geplaatst: 20-10-2007
Plaats: Wierumerschouw
Provicie: Groningen
Staat middenin de Waddenzeequote:Nummer: 238
Ronde: 4
Plaatsingsnummer: 37
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Staat middenin de Waddenzee
Oke, dat ben ik met je eens. Succesquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:57 schreef Broertie het volgende:
[..]
Op dit moment zijn sollicitaties iets belangrijker.... Misschien, heel misschien (maar ik beloof niets...) dat het er op een later tijdstip van komt... Maar ik zal een ander zeker niet tegenhouden om hem op te halen...
Check againquote:
quote:
Heb niks gehoord, dus ik blijf morgen thuis en ga ervan uit dat Prowl hem daadwerkelijk ophaalt...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:32 schreef Broertie het volgende:
[..]
Als je niet gaat, laat het dan even weten, dan ga ik met Boertie overleggen wat de mogelijkheden zijn...
Is een uitstekende tweede optie, beter dan dat ik 500+ km moet gaan rijden... Het wordt weer eens tijd dat 'ie weer eens in beweging komt!quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:47 schreef Crutch het volgende:
Als het nog langer duurt haal ik 'm. Ik moet vrijdag naar Landgraaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |