Ik wist het altijd al, ik weet niet of mijn vriend het altijd geweten heeft, volgens mij is het bij hem in de puberteit naar voren gekomen in fantasieen. Hoe beinvloedt het ons leven, och niet zo eigenlijk. We zijn niet van die mensen die er een hele lifestyle aan vast hangen en hebben geen behoefte aan feesten en dergelijke. Het is iets wat we regelmatig doen, gewoon thuis en gewoon met zn tweeen. Het maakt ons geen ander type mensen vind ik, het is voor ons een onderdeel van ons seksleven en we praten er af en toe over of maken een geintje. Maar het is maar een van de vele dingen die we delen, het is absoluut niet zo dat ons leven er om draait. Je zou het bijna een hobby kunnen noemen als het niet zo'n diepgevoelde behoefte was. Wij hebben dus een liefdesrelatie en doen aan bdsm, het is ook zo ontstaan, pas toen we met elkaar naar bed gingen bleek dat we deze voorkeur delen.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:39 schreef gebruiker1280 het volgende:
Hoe zijn jullie erachter gekomen dat je van bdsm houdt?
En hoe beïnvloed het je leven?
En heb je een bdsm relatie, of een liefdesrelatie met bdsm?
Nee hoor.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:15 schreef Quinn_Dexter het volgende:
Dat is meer voor gevorderen........:)
Jij ook hier?quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:09 schreef CyclingBoy het volgende:
Ik hou van femdom en mijn vriendin is mijn meesteres.
Perfect!
Zo zo fiets!quote:Op maandag 25 januari 2010 16:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik heb wel het een en ander in huis hierMaar gebruik het niet zo vaak
Zo hoort dat ook.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zo zo fiets!
Laat ik het zo zeggen, ik vind het niet erg om hard aangepakt te worden.
Je mag een linkje plaatsen, verder geen comments erbij etc. We houden niet van spam op FOK!.quote:Op zondag 7 februari 2010 18:15 schreef MrsRavenDice het volgende:
Ik las trouwens laatst op een site een aankondiging voor een open huis van een SM-studio in Den Haag, alleen weet ik niet of ik deze kan/mag plaatsen hier? Er wordt geen toegang geheven en is gewoon
bedoeld voor geinteresseerden die de boel eens van binnenuit willen bekijken.
Ik kijk even de moderators aan of dit mag of anders kan ik geinteresseerden altijd even de boodschap doorgeven middels een PM-tje.
Groetjes raven.
Dank!quote:Op zondag 7 februari 2010 19:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je mag een linkje plaatsen, verder geen comments erbij etc. We houden niet van spam op FOK!.
En verder ben je natuurlijk welkom
Fantasie en interesse brengt je al een heleboel wanneer je met touwtjes aan de slag gaat. De een doet het binnensdeurs, de anders meer publiekelijk. Ikzelf vind bondages meestal erg mooi om te zien, de Japanse bondages zeker. Mits goed gedaan kan het een bepaalde schoonheid geven, hoe wreed het er voor sommigenquote:Op zondag 7 februari 2010 19:28 schreef m0672 het volgende:
Hier is het gegroeid maar blijft het binnensdeurs. Het is vooral in een spel en minder als lifestyle en ook de verzameling met ijzerwaren en 'hang en sluitwerk' is niet heel erg uitgebreid (maar met touwen (gebruik goede!, niet alles is geschikt!!), fantasie en interesses in diverse Japanse ideeen is een boel plezier te beleven).
Dat heb ik een tijdje geleden al gedaan, maar ik denk dat ze mij vergeten zijn ofzo. Kreeg wel een berichtje terug dat het aanmelden voor de kelder was ontvangen, maar dat ze niet dagelijks ermee bezig waren dus kon even duren. Gelukkig dat ik niet echt in een kelder zat te 'wachten', anders was ik zeker de hongerdood gestorvenquote:Tip: meld je aan voor de kelder hier op Fok. Is leuk daar
Dat geldt volgens mij voor alle KEL aanmeldingen, tenminste, ik heb me daar ook al (meer dan eens geloof ik) aangemeldquote:Op maandag 8 februari 2010 08:21 schreef MrsRavenDice het volgende:
[..]
Dat heb ik een tijdje geleden al gedaan, maar ik denk dat ze mij vergeten zijn ofzo. Kreeg wel een berichtje terug dat het aanmelden voor de kelder was ontvangen, maar dat ze niet dagelijks ermee bezig waren dus kon even duren. Gelukkig dat ik niet echt in een kelder zat te 'wachten', anders was ik zeker de hongerdood gestorven
Wanneer men BDSM uit het verdomhoekje wil halen, helpt dit ook niet echt.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:01 schreef ThaKiller het volgende:
[..]
Dat geldt volgens mij voor alle KEL aanmeldingen, tenminste, ik heb me daar ook al (meer dan eens geloof ik) aangemeld
Ja er wordt op die manier alleen maar een taboe gevormd i.p.v. verwijderen.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:28 schreef MrsRavenDice het volgende:
[..]
Wanneer men BDSM uit het verdomhoekje wil halen, helpt dit ook niet echt.
Ik denk dat je dat altijd een beetje zult houden. In ieder geval sowieso dat er lacherig over gedaan wordt.quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:22 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja er wordt op die manier alleen maar een taboe gevormd i.p.v. verwijderen.
Nee dat wordt er niet. Het staat iedereen vrij om in SEX over bdsm te praten. De kelder is voor mensen die er serieus over praten en die dus ook dingen met elkaar delen waar geen sneue pubers bij welkom zijn. Dat niet zomaar iedereen de kelder in mag is juist uit bescherming van de kelder, anders wordt het gewoon een tweede SEX, oftewel ONZ met piemels en kutten. Daarom wordt voor je toegang krijgt naar je postgeschiedenis gekeken. Dat kost veel tijd en het betekent ook dat als jij je op de rest van fok niet netjes gedraagt je geen toegang krijgt. Er komen zowat iedere week nieuwe leden in KEL dus er worden zeker mensen toegelaten. Bovendien is het niet ingesteld om taboes op te heffen, maar om gelijkgestemden een plek te geven dit te bespreken zonder dat ze belachelijk gemaakt worden. Veel bdsm-ers willen overigens niet eens dat het taboe wordt opgeheven.quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:22 schreef laforest het volgende:
Ja er wordt op die manier alleen maar een taboe gevormd i.p.v. verwijderen.
Ik was het met alles eens, maar deze zin, daar begrijp ik werkelijk de ballen niet van.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:06 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Veel bdsm-ers willen overigens niet eens dat het taboe wordt opgeheven.
Ze gaan af op postgeschiedenis, en ze eisen dat je wat over jezelf vertelt, ook als een soort check of je echt bent wat je zegt dat je bent. In mijn verhaaltje stond ik doe er zo en zo lang aan, ik heb nu een relatie, en ik wil er in omdat ik hou van kletsen over dit onderwerp maar het in SEX te kinderachtig vind.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:23 schreef AntiChrist het volgende:
ik heb me ook eens aangemeld, daarna een bericht gekregen dat ze niet zomaar iedereen toelaten en dat ik een uitgebreide motivatie moet geven waarom ik de kelder in wil....
dus dat ze alleen op post geschiedenis afgaan lijkt me niet correct.
overigens heb ik nog steeds geen toegang, maar ik ga er ook niet voor lopen solliciteren, aan mn postgeschiedenis is te zien dat ik geen "puber" ben.
Daar zijn topics over geweest in kel en veel mensen waren er niet voor dat het taboe verminderd wordt. Die hebben zoiets van het is zo prive, waarom moet daarover gepraat worden. De mensen die dat willen vinden elkaar al, via fora en feestjes. Vrijwel niemand had de behoefte er bijv. met 'normale' vrienden over te praten zoals je het wel eens over gewone seks hebt. Er zijn er zelfs die het extra bijzonder vinden om bij een soort 'select gezelschap' te horen en die het dus juist fijn vinden dat het taboe is, omdat dat voor hun deel van de opwinding is. Dat je iets doet wat niet hoort, als iedereen dat doet en erover praat is dat weg.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:22 schreef Tamashii het volgende:
Ik was het met alles eens, maar deze zin, daar begrijp ik werkelijk de ballen niet van.
Ik ben geen admin ofzo? Zoek het zelf op. Als het email adres wat er staat niet werkt weet ik het ook niet, voor mij werkte die, maar dat was jaren geleden.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:54 schreef MrsRavenDice het volgende:
Zou je dan toch even het juiste mailadres willen geven waar deze toegang kan worden aangevraagd?
Ik heb gekeken welke te gebruiken, maar wanneer ik echt de mail wil versturen, geeft het systeem aan dat dit mailadres niet gebruikt wordt...Grrrrrrrr!!!!
yvonne@fok.nlquote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:54 schreef MrsRavenDice het volgende:
Zou je dan toch even het juiste mailadres willen geven waar deze toegang kan worden aangevraagd?
Ik heb gekeken welke te gebruiken, maar wanneer ik echt de mail wil versturen, geeft het systeem aan dat dit mailadres niet gebruikt wordt...Grrrrrrrr!!!!
...en dit mailadres probeerde ik dus al verschillende malen maar het enige wat ik hierbij krijg is 'mailadres niet beschikbaar'.quote:
Nou zeg, sorry hoorquote:Op zondag 14 februari 2010 18:23 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik ben geen admin ofzo? Zoek het zelf op. Als het email adres wat er staat niet werkt weet ik het ook niet, voor mij werkte die, maar dat was jaren geleden.
Mja dat heb ik dus ook, oprecht geïnteresseerd maar er wordt gewoon geen gehoor gegevenquote:Op zondag 14 februari 2010 22:43 schreef MrsRavenDice het volgende:
[..]
Ach ja, dan maar niet he? Heb geen zin om van alles overhoop te halen om te mogen posten in de kelder
Omdat ik toevallig toegang heb tot de kelder moet ik me laten rondcommanderen door iemand die te lam is om een email te tikken? Ik dacht het nietquote:Op zondag 14 februari 2010 22:44 schreef MrsRavenDice het volgende:
Nou zeg, sorry hoor![]()
Dacht alleen dat je 'bij het meubilair' hoorde ofzo, aangezien je zoveel te vertellen wist over de kelder.
Of is het gebakken lucht?
Ja wrede meester.quote:Op maandag 15 februari 2010 09:35 schreef Adolecens het volgende:
En nu gewoon weer graag ontopic. Dit soort topics kunnen ook prima in "ONZ met piemels en kutten" ()
Ah, een email dus. Vandaar dat het niet lukte, had via mijn account hier al meerdere malen geprobeerdquote:Op maandag 15 februari 2010 09:35 schreef Adolecens het volgende:
Een email dus. Dat is iets anders als een PM.
En nu gewoon weer graag ontopic. Dit soort topics kunnen ook prima in "ONZ met piemels en kutten" ()
Volgens mij had ik gevraagd of je mij een mailadres kon geven. Dat commanderen maak je er zelf van (of wordt je graag rondgecommandeerd)quote:Op maandag 15 februari 2010 08:49 schreef Dipkip het volgende:
[..]
me laten rondcommanderen door iemand die te lam is om een email te tikken?
Ik word nieuwsgierig, PM eens over je boek?quote:Op zondag 21 februari 2010 17:14 schreef MrsRavenDice het volgende:
Ach, dat 'Mrs' staat wel sjiek, dacht ik zoEn aangezien ik naar anderen toe zo af en toe switch, leek het mij wel leuk deze titel toe te eigenen
*laat mijn Baas het maar niet horen*
![]()
Leuk om ook hier iemand tegen te komen die mijjn boek ook heeft gelezen. Heb nog een hoop gezeik gehad met een bepaalde passage in dat boek, iemand herkende zich erin en nam een advocaat in de arm (wat uiteraard niet ontvankelijk werd verklaard omdat er meer hondjes zijn die Fikkie heten)
quote:Op maandag 25 januari 2010 16:39 schreef gebruiker1280 het volgende:
Ik ben wel nieuwschierig of er hier ook mensen zijn die aan bdsm doen,
of je beginner bent of gevorderd maakt niet uit...
Ik zelf ben beginner, ik had er al een aantal jaar interesse voor, maar nooit echt iets mee gedaan.
Nu heb ik een tijdje geleden iemand leren kennen die per toeval ook van bdsm houdt...![]()
Ben benieuwd....
Ik heb het juist andersom, ik vind het heel moeilijk om een ervaren Dom te vinden die niet al te oud is.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:10 schreef Willemclaes het volgende:
[..]
Ik doe al sinds enkele jaren aan BDSM, als Dom. heb verschillende subjes gehad.
voor mij is BDSM een gevoel, iets wat in je aanwezig is, of je dat nou wilt of niet. je hebt dat, of je hebt het niet.
zie mijn website trouwens voor een hobby van mij ( en eigenlijk dus ook werk)
wat ik trouwens wel echt jammer vind is dat er schijnbaar toch wel moeilijk leuke niet al te oude subjes te vinden....
greetzzz
Gelukkig betekent onderdanig zijn niet dat je alles van anderen maar goed zou vinden.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:18 schreef Idril-2 het volgende:
Nou, Raven, ik weet héél zeker dat mijn ex-dom-man jou nooit heeft gekend, maar het gedrag van dergelijke (gefrustreerde) personen herken ik heel zeker wél.
Leuk hoe je ondanks je onderdanigheid toch bovenop de zaken zitDat is denk ik iets waar dergelijke heren vooral veel moeite mee hebben.
Ik heb al meer van jouw hobby gezien op de bekende beurzenquote:Op maandag 22 februari 2010 20:10 schreef Willemclaes het volgende:
[..]
zie mijn website trouwens voor een hobby van mij ( en eigenlijk dus ook werk)
greetzzz
Inderdaad. Ik heb er zo'n hekel aan als mensen jou als persoon gaan betitelen als onderdanig, terwijl dat alleen in je 'prive' leven zo is. Iemand die onderdanig is tijdens de sex, kan ontzetten dominant zijn op het werk....quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:28 schreef MrsRavenDice het volgende:
[..]
Ik heb al meer van jouw hobby gezien op de bekende beurzen. Ziet er altijd mooi en stevig uit!
Bedankt voor de tips!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:25 schreef MrsRavenDice het volgende:
Wanneer je het onder de aandacht van je (nieuwe) relatie wilt brengen is het misschien een goed idee om eens een SM-blad te laten 'slingeren' en zo in gesprek te raken? Of...en ik had een paar postings hiervoor al melding gedaan hiervan, een open huis te bezoeken van een SM-studio? http://www.smclubdoma.nl/nl/index.php?id=96&nid=119
Zo kun je haar wat meer laten zien, beiden vragen stellen en ook zien dat SM-ers ook gewone mensen zijn![]()
Succes!
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb er zo'n hekel aan als mensen jou als persoon gaan betitelen als onderdanig, terwijl dat alleen in je 'prive' leven zo is. Iemand die onderdanig is tijdens de sex, kan ontzetten dominant zijn op het werk....
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:28 schreef MrsRavenDice het volgende:
[..]
Ik heb al meer van jouw hobby gezien op de bekende beurzen. Ziet er altijd mooi en stevig uit!
Twee floggers en een stevige plak *auw*quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:38 schreef Willemclaes het volgende:
[..]
heb je al iets van ons in de collectie ?
greetz
Nouja, schijnbaar was er geen enkel slecht punt over de hele dag heen? En dat vind ik erg frappant, maar natuurlijk wel tof.quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:41 schreef MrsRavenDice het volgende:
Haha, aandelen? Neuh, wat zou ik ermee moeten?
Maar aangezien er een vraag gesteld werd wie er nog naar het open huis was gegaan, heb ik antwoord
gegeven en ik ben nogal een kletskous dus maak ik mij er niet zo snel met een one-liner vanaf.
Daarbij stelde ik het initiatief van die Studio nogal op prijs, vandaar dat ik dan ook wel wil vertellen wat
er zoal te zien/beleven was, snap je?
Maar toch krijg ik een beetje het gevoel van die tandpasta reclame bij jou. "Ik poets mijn tanden altijd met Prodent Ultra Cleaning White Fix en Finish" en dat in een commercial van 20 seconden 20x uitgesproken. Iets minder mag wel dus.quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:41 schreef MrsRavenDice het volgende:
Haha, aandelen? Neuh, wat zou ik ermee moeten?
Maar aangezien er een vraag gesteld werd wie er nog naar het open huis was gegaan, heb ik antwoord
gegeven en ik ben nogal een kletskous dus maak ik mij er niet zo snel met een one-liner vanaf.
Daarbij stelde ik het initiatief van die Studio nogal op prijs, vandaar dat ik dan ook wel wil vertellen wat
er zoal te zien/beleven was, snap je?
Wij van WC-eend adviseren WC-eendquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Maar toch krijg ik een beetje het gevoel van die tandpasta reclame bij jou. "Ik poets mijn tanden altijd met Prodent Ultra Cleaning White Fix en Finish" en dat in een commercial van 20 seconden 20x uitgesproken. Iets minder mag wel dus.
Ghihi, ja he! Was al bang dat ik iets stoms zei. Nouja, ik geloof ook best dat het een toffe tent is en dat het goed geregeld was hoor.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Maar toch krijg ik een beetje het gevoel van die tandpasta reclame bij jou. "Ik poets mijn tanden altijd met Prodent Ultra Cleaning White Fix en Finish" en dat in een commercial van 20 seconden 20x uitgesproken. Iets minder mag wel dus.
Doma had ook altijd zo'n magazinevan bezoekers enzo volgens mij.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ghihi, ja he! Was al bang dat ik iets stoms zei. Nouja, ik geloof ook best dat het een toffe tent is en dat het goed geregeld was hoor.
Je snapt best wat ik bedoel mrs.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:55 schreef MrsRavenDice het volgende:
Ha okee, ik zal het voortaan wat korter houden![]()
'Hoe was het?'
*Leuk"! *
'Domamagazine?'
*Geloof van wel ja!*
![]()
Je bent de enige. Je kan beter nog een mailtje sturen ipv hier te zeuren.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:00 schreef MrsRavenDice het volgende:
.....wat dan wel weer jammer is, is het feit dat ik nog steeds GEEN mailtje oid heb ontvangen op mijn verzoek om toegelaten te worden tot het Keldertje.
Ja, ik heb het op de juiste wijze gedaan en nee, ik hoor helemaal niets.
Het lijkt wel zo'n elitair gezelschap als het bestuur van de VSSM zeg, die willen BDSM ook terug hebben naar de achterkamertjes en herenkamers, allemaal met een dikke sigaar zitten brabbelen over BDSM zonder er zelf veel mee te doen.
Mogen jullie ook niet naar binnen of ben ik nou de enige?
Geef ze de tijd. Weet je hoeveel onzinverzoeken voor KEL er binnen komen? Eerst moet alles gescreened worden en dan moeten de serieuze aanvragen nog eens nader bekeken worden. Bovendien is yvonne admin en heeft ze het dus al druk.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:00 schreef MrsRavenDice het volgende:
.....wat dan wel weer jammer is, is het feit dat ik nog steeds GEEN mailtje oid heb ontvangen op mijn verzoek om toegelaten te worden tot het Keldertje.
Ja, ik heb het op de juiste wijze gedaan en nee, ik hoor helemaal niets.
Het lijkt wel zo'n elitair gezelschap als het bestuur van de VSSM zeg, die willen BDSM ook terug hebben naar de achterkamertjes en herenkamers, allemaal met een dikke sigaar zitten brabbelen over BDSM zonder er zelf veel mee te doen.
Mogen jullie ook niet naar binnen of ben ik nou de enige?
Dit is in ieder geval een wat volwassener manier van reageren op mijn vraag dan zeggen dat ik zit te zeuren.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geef ze de tijd. Weet je hoeveel onzinverzoeken voor KEL er binnen komen? Eerst moet alles gescreened worden en dan moeten de serieuze aanvragen nog eens nader bekeken worden. Bovendien is yvonne admin en heeft ze het dus al druk.
Geduld is een schone zaak
Thnx. Ik zat op mijn mobiel dus kon het niet meer uitbreiden. Maar waarom hier zeuren over dat het 'misschien' hetzelfde is als iets anders... Wat er geen ruk mee te maken heeft, dat vind ik stom.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:43 schreef Dipkip het volgende:
Ja want met je voet gaan stampen dat vrijwilligers harder door moeten werken omdat jij NU NU NU je zin wil hebben, dat is natuurlijk wel heul volwassen. Hou op met zeuren, iedereen die in de kelder zit heeft lang moeten wachten. Ik geloof ik 3-4 maanden. En dat is prima, want het zorgt ervoor dat er geen josti's a la toko Bob binnenkomen. Dus niet zeuren en gewoon afwachten
Bar X...zuchtquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:09 schreef kiekjesdief het volgende:
vaak in barX kwamen en de VSSM daar één maal per maand een avond had.
op zich wel erg leuk en cool dat je het op zn minst hebt geprobeerd, goeie manier om uit te vinden of het bij je pastquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:09 schreef zwansie het volgende:
Heb ook wel eens een date gehad met een dominante dame en me aan haar overgeleverd, maar dat paste niet echt bij me. Ik kon lastig de controle afgeven, wilde dat ook eigenlijk niet. Ook toen ik vast lag, wilde ik het tempo bepalen. Dus wat dat betreft was het ook wel weer een leerzame (en ook leuke) sessie.
Ja, klopt. Ben er ook wel meer over na gaan denken toen. Ook bij 'normale sex', zeg maar. Ik vind het heerlijk om achterover te liggen en even lekker niks te doen en alleen maar te genieten. Maar IK bepaal dan wanneer ik zelf weer wat ga doen.....quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:25 schreef MrsRavenDice het volgende:
[..]
op zich wel erg leuk en cool dat je het op zn minst hebt geprobeerd, goeie manier om uit te vinden of het bij je past
Lastig is dat he. Ik heb het uiteindelijk enorm getroffen, werd verliefd op een man, ging er van uit dat hij totaal geen interesse op dat gebied had en dat het wel weer dood zou bloeden daardoor. Uiteindelijk opgebiecht, bleek dat hij ook een la hadquote:Op vrijdag 19 maart 2010 01:04 schreef Fudgy het volgende:
Op dit moment in een liefdesrelatie en probeer het rustig aan te brengen.
Ik ga eens met wat hints aantonen waar mijn interesses liggenen kijken of dit effect heeft.
En nu maar afwachten en hopen
o god, die eerste stap zettenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:14 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Lastig is dat he. Ik heb het uiteindelijk enorm getroffen, werd verliefd op een man, ging er van uit dat hij totaal geen interesse op dat gebied had en dat het wel weer dood zou bloeden daardoor. Uiteindelijk opgebiecht, bleek dat hij ook een la haden sindsdien zijn we gelukkig samen. Maar daarvoor heb ik aardig wat vriendjes uiteindelijk gedumpt hierom. Er miste toch iets. En iemand zoeken via de bdsm-community vond ik ook niet prettig - ten eerste om de sfeer die daar vaak hangt, maar ook omdat je toch een kwetsbare positie inneemt dan en er zijn mensen die daar misbruik van maken.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:29 schreef Dipkip het volgende:
De meeste mannen met wie ik dat probeerde als eerste aanzet ontdekten hun eigen onderdanigheid en wilden dat ik het bij hun ging doensrsly, al 3x. Grrr.
er is een groep die nog geen toegang heeft tot het keldertje? (ik niet tenminste)quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:40 schreef purplerose het volgende:
Jeetje, hoeveelste sm topic is dit al?Is er nieuwe generatie met vragen opgestaan?
Ik zit sinds mijn 23ste off and on in "the scene"
Ben nog steeds opzoek naar de juiste D want thats the hard part in het hele gebeuren en af en toe probeerde ik het toch weer in de "vanilla wereld" maar dat werkte natuurlijk ook niet
Ik ga wel graag naar feestjes in de scene, goed excuus om je helemaal op te doffen in corset
Keldertje is niet de enige plek met sm hoorquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:22 schreef d1kk13d1ck het volgende:
[..]
whehe
dat schiet dan niet op nee.
[..]
er is een groep die nog geen toegang heeft tot het keldertje? (ik niet tenminste)
Mora!! Beeb!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:37 schreef moralia het volgende:
dingie!! Leuk je weer eens te lezen
En dan hebben we ook nog: http://forum.bdsmnext.nl en de klassieker
http://www.wanderingspirits.nl/forum/index.php allemaal toegankelijk met weinig tot geen gedoe en als ik eerlijk ben, actiever dan het keldertje alhier.
Ik snap niet wat vanilla met BDSM te maken heeft, is dat niet zo'n beetje het tegenovergestelde?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:40 schreef purplerose het volgende:
Jeetje, hoeveelste sm topic is dit al?Is er nieuwe generatie met vragen opgestaan?
Ik zit sinds mijn 23ste off and on in "the scene" Ben nu 35
Ben nog steeds opzoek naar de juiste D want thats the hard part in het hele gebeuren en af en toe probeerde ik het toch weer in de "vanilla wereld" maar dat werkte natuurlijk ook niet
Ik ga wel graag naar feestjes in de scene, goed excuus om je helemaal op te doffen in corset
Ja, dan klopt die zin toch? Af en toe toch weer het andere proberen maar dat werkte niet?quote:Op maandag 22 maart 2010 00:58 schreef veda het volgende:
Ik snap niet wat vanilla met BDSM te maken heeft, is dat niet zo'n beetje het tegenovergestelde?
Sowieso, het is vaak zo dat mensen het niet zoeken via een bdsm website. Ik ken vele partners die elkaar hebben gevonden in de vanilla wereld en van daaruit zijn gaan experimenteren. Ik heb mijn partner ook leren kennen van Fok en hem daaruit geperverteerd.quote:Op maandag 22 maart 2010 00:58 schreef veda het volgende:
[..]
Ik snap niet wat vanilla met BDSM te maken heeft, is dat niet zo'n beetje het tegenovergestelde?
quote:Op maandag 22 maart 2010 14:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Sowieso, het is vaak zo dat mensen het niet zoeken via een bdsm website. Ik ken vele partners die elkaar hebben gevonden in de vanilla wereld en van daaruit zijn gaan experimenteren. Ik heb mijn partner ook leren kennen van Fok en hem daaruit geperverteerd.
Ik gelukkig nietquote:Op maandag 22 maart 2010 15:33 schreef Dipkip het volgende:
Hebben er meer van jullie spannende PM berichtjes ontvangen?_!
Ja en in de vanilla wereld heb je van die figuren die denken dat ze dat wel ff kunnenquote:Op maandag 22 maart 2010 15:17 schreef laforest het volgende:
[..]
Overigens zitten er veel viespeuken op zo;n netwerk, veel leuker om dingen met je partner te ontdekken.
Een of andere Captain Obvious heeft dit topic gelezen, en daaruit opgemaakt dat ik een "verborgen behoefte" heb om onderdanig te zijn, en als ik dat wil laten onderzoeken door een "Ervaren Dominant" dan heb ik Zijn toestemming om terug te PM-en.quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 15:33 schreef Dipkip het volgende:
Hebben er meer van jullie spannende PM berichtjes ontvangen?_!
quote:Op maandag 22 maart 2010 17:39 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Een of andere Captain Obvious heeft dit topic gelezen, en daaruit opgemaakt dat ik een "verborgen behoefte" heb om onderdanig te zijn, en als ik dat wil laten onderzoeken door een "Ervaren Dominant" dan heb ik Zijn toestemming om terug te PM-en.
Bof ik even!!_!!
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:29 schreef Dipkip het volgende:
De meeste mannen met wie ik dat probeerde als eerste aanzet ontdekten hun eigen onderdanigheid en wilden dat ik het bij hun ging doensrsly, al 3x. Grrr.
Ik verbaas me er gewoon over in dusdanige mate dat ik me meteen afvraag of het iets met jou te maken heeft.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:43 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja, lach jij maar. Anaal fisten is anders heul moeilijk onderdanig te doen hoor
Ik denk het wel. Mensen zeggen vaak tegen mij dat ik zo'n type ben waar ze alles tegen kunnen zeggen. Dat ik niet bepaald het type ben wat alles wil horen, dat straal ik dan helaas weer niet uit.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:45 schreef heiden6 het volgende:
Ik verbaas me er gewoon over in dusdanige mate dat ik me meteen afvraag of het iets met jou te maken heeft.![]()
quote:Op maandag 22 maart 2010 17:45 schreef heiden6 het volgende:
Maar ja je hebt nu, mocht het met je huidige vriendje niet goed blijven gaan, een alternatief achter de hand dankzij die PM!
Dat was ook wat me te binnen schoot, misschien dat die mannen daardoor de andere rol aan willen nemen.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:50 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Mensen zeggen vaak tegen mij dat ik zo'n type ben waar ze alles tegen kunnen zeggen. Dat ik niet bepaald het type ben wat alles wil horen, dat straal ik dan helaas weer niet uit.
Hoewel ik op zich ook wel denk dat een relatief groot percentage van de mannen een keer gevingerd wil worden, dus dan is het op zich niet gek dat een paar mannen dat opbiechten nadat ik opbiecht wat mijn 'ding' is... En best veel vanille mensen lijken te denken dat bdsmers altijd switches zijn, dat je altijd elkaar afwisselt. Wat ik dus absoluut niet wil, maar ik snap de vergissing wel omdat ik in het dagelijks leven redelijk dominant overkom.
[..]
Ja terwijl er eigenlijk vrij weinig van klopt. Veel subs die ik ken zijn niet bepaald deurmatjes buiten bdsm om. Vaak eerder het tegenovergestelde. Nou ben ik bijvoorbeeld wel erg verzorgend / lief, maar meegaand ben ik dan weer helemaal niet. Bij dominanten heb ik het idee dat het wat meer wisselt, sommigen zijn normaal ook al dominant en anderen juist vrij zacht van karakter.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:53 schreef heiden6 het volgende:
Dat iedereen die dominant is in het dagelijks leven, dat ook altijd in bed wil zijn, en andersom, is volgens mij wel een typisch beeld wat veel mensen hebben.
quote:Op maandag 22 maart 2010 17:39 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Een of andere Captain Obvious heeft dit topic gelezen, en daaruit opgemaakt dat ik een "verborgen behoefte" heb om onderdanig te zijn, en als ik dat wil laten onderzoeken door een "Ervaren Dominant" dan heb ik Zijn toestemming om terug te PM-en.
Bof ik even!!_!!
Hmm, als die kapitein echt dominant was, had hij je wel een tijd en plaats verteld waar je moet zijn, ipv "wil je me pls pls pls een mailtje sturen, pls???"quote:Op maandag 22 maart 2010 17:39 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Bof ik even!!_!!
Dit dusquote:Op maandag 22 maart 2010 19:18 schreef Dipkip het volgende:
Als ie echt Dominant was geweest had ie ten eerste geweten dat ie mijn vriend had moeten aanspreken in plaats van mij, of had hij eerst gevraagd of ik opensta voor spel met anderen en wat mijn eigen Dom daarvan vindt. Daarnaast zou een echte Dominant sowieso niet openen met een commando maar eerst eens polsen of er interesse is. Een echte Dominant weet namelijk dat dominantie geen excuus is voor respectloosheid. Ik ben altijd nog eerst een mens en daarna pas een sub, normale omgangsregels gaan op totdat je beiden er mee instemt op een bdsm-manier contact te hebben. Bovendien zou een echte Dominant ook geen sub willen die zich halsoverkop in een potentieel gevaarlijke situatie stort. Zou jij het met een meid doen die op komt dagen als iemand PMt heej kom eens naar die en die plaats zo en zo laat dan zal ik jou wel eens even?
Het was een vraag, geen kritiek.quote:Op maandag 22 maart 2010 10:38 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja, dan klopt die zin toch? Af en toe toch weer het andere proberen maar dat werkte niet?
Vanille is 'normale' seks. Als aanduiding van een persoon wil het zeggen dat diegene niet aan bdsm / fetish doet. En mensen die op zn hondjes keiwild vinden en claimen een borstenfetish te hebben vallen daar dus ook onderquote:Op maandag 22 maart 2010 19:39 schreef veda het volgende:
Het was een vraag, geen kritiek.
Maar goed, dan neem ik aan dat mijn beschrijving van de term vanilla redelijk klopte?
Mja maar als je met mensen praat die aan hardcore SM doen, dan is *normale seks* relatief gezien supersofte klefseks. Ik weet niet zo goed wat voor niet-bdsmers nou kleffe seks is, wat normale seks is en wat ruige seks is?quote:Op maandag 22 maart 2010 20:14 schreef heiden6 het volgende:
Ik vind vanilla best wel denigrerend overkomen eigenlijk, om dat te gebruikenb voor 'normale' seks. Ik ken de term alleen als aanduiding voor supersofte kleffe seks.
Oke, dank u.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:13 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Vanille is 'normale' seks. Als aanduiding van een persoon wil het zeggen dat diegene niet aan bdsm / fetish doet. En mensen die op zn hondjes keiwild vinden en claimen een borstenfetish te hebben vallen daar dus ook onder
Ligt denk ik aan je referentiekader.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:22 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Mja maar als je met mensen praat die aan hardcore SM doen, dan is *normale seks* relatief gezien supersofte klefseks. Ik weet niet zo goed wat voor niet-bdsmers nou kleffe seks is, wat normale seks is en wat ruige seks is?
Ik kan me idd wel een klein beetje onbevredigd voelen als ik het niet de volgende dag nog voel in de baarmoeder areaquote:Op maandag 22 maart 2010 20:46 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ligt denk ik aan je referentiekader.
Ik ken wel iemand die seks als soft en slap geneuzel ziet als ze er geen flinke blauwe plekken aan over houdt.
Bedankt, Dipkip. Ik vind dit wel één van de prachtigste quotes van het hele jaar. Nu al!quote:Op maandag 22 maart 2010 20:26 schreef Dipkip het volgende:
Meer zo van: je hebt 15 smaakjes roomijs en de defaultsmaak van roomijs is vanille.
Ofzo
Dat zou niet goed zijn als ik ook zo zou denken, ik krijg geen blauwe plekkenquote:Op maandag 22 maart 2010 20:46 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ligt denk ik aan je referentiekader.
Ik ken wel iemand die seks als soft en slap geneuzel ziet als ze er geen flinke blauwe plekken aan over houdt.
Ja, sorry hoor, maar als je er blauwe plekken aan overhoudt IS het bdsm, tenzij je door je hoogslaper bent gezakt ofzo. Dat valt dus niet onder vanilla dus dan is het logisch dat vanilla geen goeie term ervoor is mkay.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:46 schreef heiden6 het volgende:
Oh please, het meest irritante wat bestaat in mijn ogen, mensen die dan maar denken dat ze gelijk kunnen gaan commanderen en doen omdat je ergens hebt aangegeven onderdanig te willen zijn.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:09 schreef zwansie het volgende:
[..]
Hmm, als die kapitein echt dominant was, had hij je wel een tijd en plaats verteld waar je moet zijn, ipv "wil je me pls pls pls een mailtje sturen, pls???"
Rotterdam Centraal 23:00quote:Op maandag 22 maart 2010 22:25 schreef erodome het volgende:
[..]
Oh please, het meest irritante wat bestaat in mijn ogen, mensen die dan maar denken dat ze gelijk kunnen gaan commanderen en doen omdat je ergens hebt aangegeven onderdanig te willen zijn.
Helowwwwwwwww, aangenaam kennis te maken zeg, not....
Tijd en plaats noemen, gelijk van dik hout zaagt met planken staat NIET dominant in de juiste zin van het woord in deze context, wel neanderthaler.
Je haalt me de woorden uit de mond gelukkig, ik vind de juist woorden niet echt vandaagquote:Op maandag 22 maart 2010 22:44 schreef erodome het volgende:
Op sm gebied ben ik idd niet zo makkelijk te versieren, daar moet je eerst maar eens bewijzen dat je het waar dbent om dat soort dingen met me te doen.
Ik vind dat ook erg intiem te noemen, veel kwetsbaarder ga je me niet meemaken, meer open naar de ander toe.
Waarmee ik niet zeg dat er vanuit gewone seks niet wat sm elementen toegevoegd kunnen worden als alles zo loopt, maar echt bdsm, dat is toch wel een ander verhaal.
Herkenbaar.quote:Op maandag 22 maart 2010 14:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Sowieso, het is vaak zo dat mensen het niet zoeken via een bdsm website. Ik ken vele partners die elkaar hebben gevonden in de vanilla wereld en van daaruit zijn gaan experimenteren. Ik heb mijn partner ook leren kennen van Fok en hem daaruit geperverteerd.
hmm lijkt me wel grappig... maar als sub moet je toch wel veel vertrouwen hebben in de anderquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:12 schreef d1kk13d1ck het volgende:
heeft iemand wel eens op een eerste date (of de eerste keer sex) gelijk aan bdsm gedaan?
wat erodome al zegt, het is nogal kwetsbaar voor minimaal 1 persoon.
Een keer - grote vergissing. Maar buiten diegene heb ik het ook nooit buiten relaties gedaan.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:12 schreef d1kk13d1ck het volgende:
heeft iemand wel eens op een eerste date (of de eerste keer sex) gelijk aan bdsm gedaan?
wat erodome al zegt, het is nogal kwetsbaar voor minimaal 1 persoon.
Meerdere malen en is ook eigenlijk vrijwel altijd goed bevallen op een vies ruikende na.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:12 schreef d1kk13d1ck het volgende:
quote:Op maandag 25 januari 2010 16:39 schreef gebruiker1280 het volgende:
Ik ben wel nieuwschierig of er hier ook mensen zijn die aan bdsm doen,
of je beginner bent of gevorderd maakt niet uit...
Ik zelf ben beginner, ik had er al een aantal jaar interesse voor, maar nooit echt iets mee gedaan.
Nu heb ik een tijdje geleden iemand leren kennen die per toeval ook van bdsm houdt...![]()
Ben benieuwd....
Hoe bedoel je dat?quote:Op donderdag 1 april 2010 19:41 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik heb juist het idee dat er meer vrouwen dom zijn dan sub
De vrouwen die ik ken waarvan ik weet dat ze aan BDSM doen, zijn eigenlijk allemaal dom. Er zijn een paar waarvan ik het niet zeker weet.quote:
Vaag, de meeste die ik ken zijn allemaal intelligentquote:Op donderdag 1 april 2010 20:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
De vrouwen die ik ken waarvan ik weet dat ze aan BDSM doen, zijn eigenlijk allemaal dom. Er zijn een paar waarvan ik het niet zeker weet.
Of ze had wat duidelijker moeten zijn.quote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 21:08 schreef purplerose het volgende:
Er begint wat te dagen, wat sneller had gegaan als je dom met D schreef of Domme dan weet ik eerder wat je bedoelt. Ik vond het al zo raar
Nouja, ik kan er toch nix aan doen dat dat woord 2 betekenissen heeftquote:
Beter naar de TT kijken voortaan.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:08 schreef purplerose het volgende:
Er begint wat te dagen, wat sneller had gegaan als je dom met D schreef of Domme dan weet ik eerder wat je bedoelt. Ik vond het al zo raar
Ja, stel je voor dat iemand een vergissing maakt!quote:Op donderdag 1 april 2010 21:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Beter naar de TT kijken voortaan.
Dit was wel heel dom. En nee, niet dominant. Dan weet je het even.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:48 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat iemand een vergissing maakt!jemig de pemig, off with my head!!
quote:Op donderdag 1 april 2010 21:48 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat iemand een vergissing maakt!jemig de pemig, off with my head!!
quote:Op donderdag 1 april 2010 21:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dit was wel heel dom. En nee, niet dominant. Dan weet je het even.
Even gejat van Alicequote:
Ik zat ook te lachen gezien mijn reactie op jouw post, ik zat te bedenken dat zij zo krampachtig serieus reageert voor zoietsquote:Op donderdag 1 april 2010 21:54 schreef Dipkip het volgende:
Ja dan moet je er ook gewoon om kunnen lachen en je niet gaan zitten verdedigen dat de ander onduidelijk isdan kan je dit verwachten natuurlijk. Lekker boeiend, je bent bepaald niet de eerste die die vergissing maakt.
Zo serieus ben ik niet, poppedoppiequote:Op donderdag 1 april 2010 22:03 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik zat ook te lachen gezien mijn reactie op jouw post, ik zat te bedenken dat zij zo krampachtig serieus reageert voor zoiets
eehhm, ik kan niet ontkennen dat ik "het een en ander heb meegemaakt" maar BDSM speelt toch wel iets langer.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:14 schreef DeepChord het volgende:
Zo dames, lekker aan het katten?.
OT: in BDSM geïnteresseerd ja, maar mijn leven is zonder al complex genoeg dus ik zoek de praktijkervaring niet zo op..
Ik heb trouwens het gevoel dat veel BDSM'erts mensen zijn die zogezegd wel "het een en ander in hun leven hebben meegemaakt" en daardoor misschien wat escapisme zoeken...
Maar misschien dat het komt doordat ik alleen maar de gekkere exemplaren ben tegengekomen..
Dat eerste is wellicht waar, maar ik denk dat ik wel over escapisme heen ben.. Of is BSDSM stiekem alsnog escapisme?quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:14 schreef DeepChord het volgende:
Ik heb trouwens het gevoel dat veel BDSM'erts mensen zijn die zogezegd wel "het een en ander in hun leven hebben meegemaakt" en daardoor misschien wat escapisme zoeken...
Dat zal dan wel ja.quote:Maar misschien dat het komt doordat ik alleen maar de gekkere exemplaren ben tegengekomen..
quote:Op maandag 5 april 2010 16:41 schreef Dipkip het volgende:
Ik snap sowieso het hele idee van escapisme niet. Waarom zou dat voor BDSM gelden en niet voor gewone seks?
Zelf ervaar ik het niet helemaal op die manier. Ik heb een leidinggevende functie en kan best behoorlijk dominant zijn, maar ik heb niet de indruk dat dat er aan ten grondslag ligt dat ik op BDSM-gebied sub ben.. Hoezo zou het verband moeten houden met elkaar?quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:43 schreef MixedMartialArts het volgende:
omdat het vaak voorkomt dat mensen die in bdsm sub zijn in real life dominant zijn of een dominante functie op het werk hebben (met dominante functie bedoel ik leiding gevende).
in bdsm komen vaak/(bijna) altijd rollenspellen voor. vandaar is het voor sommige een ontsnapping uit eigen leven om tijdens het spel niet de dominante maar juist de sub te zijn.
Stik, dan zij wij helemaal verkeerd bezig. Wij maar denken dat dat we een relatie hadden, maar we spelen al jaren een spelletjequote:Op dinsdag 6 april 2010 01:43 schreef MixedMartialArts het volgende:
[..]
omdat het vaak voorkomt dat mensen die in bdsm sub zijn in real life dominant zijn of een dominante functie op het werk hebben (met dominante functie bedoel ik leiding gevende).
in bdsm komen vaak/(bijna) altijd rollenspellen voor. vandaar is het voor sommige een ontsnapping uit eigen leven om tijdens het spel niet de dominante maar juist de sub te zijn.
dus heeft ze/hij wel een beetje gelijk. maar dat is vaak met degene die het alleen als spel doen zeg maar.
en degene die een bdsm relatie hebben zit het dominant zijn of het sub zijn meestal gewoon in de gene.
ik zeg ook niet dat het bij iedereen zo is ik zeg dat het vaak voorkomt. in ieder geval van degene waar ik ermee over gehad heb is het in de meeste gevallen zo. ik kan het er jammer genoeg niet met iedereen over praten omdat in mijn directe omgeving er nogal een taboe op rust.quote:Op dinsdag 6 april 2010 08:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zelf ervaar ik het niet helemaal op die manier. Ik heb een leidinggevende functie en kan best behoorlijk dominant zijn, maar ik heb niet de indruk dat dat er aan ten grondslag ligt dat ik op BDSM-gebied sub ben.. Hoezo zou het verband moeten houden met elkaar?
ook bij jou zeg ik niet dat het bij iedereen zo is maar dat het vaak wel zo voorkomt.quote:Op dinsdag 6 april 2010 08:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zelf ervaar ik het niet helemaal op die manier. Ik heb een leidinggevende functie en kan best behoorlijk dominant zijn, maar ik heb niet de indruk dat dat er aan ten grondslag ligt dat ik op BDSM-gebied sub ben.. Hoezo zou het verband moeten houden met elkaar?
quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:34 schreef tickling het volgende:
alice,
je heb helemaal gelijk. werk en sex hebben totaal niks met elkaar te maken. het heeft simpel alleen met de aard van de persoon te maken op welke manier jie sex wilt ervaren.
en als jij dat als sub wilt ervaren prima.
wat voor soort werk je doet staat er helemaal los van.
gr tickling
ja ok dat klopt wel weer.quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:11 schreef Idril-2 het volgende:
Omdat de masochisten onder ons van pijn en vernedering seksueel opgewonden raken.
Daar kan ik dan weer met mijn pet niet bij. Voor ons zijn de twee onlosmakelijk met elkaar verbonden. Het draait misschien niet altijd op keihard neuken uit, maar enige sexuele handelingen zijn er altijd. Om over de sfeer maar te zwijgen. En laten we wel wezen; je gaat niet op je knietjes, of dwingt iemand op zijn/haar knietjes, omdat dat nou eenmaal leuk is..nee, dat doe je omdat het geil is iemand te onderwerpen of juist onderworpen te worden...quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:36 schreef MixedMartialArts het volgende:
voormij heeft sex en bdsm ook niet altijd wat met elkaar te maken.
en bdsm hoeft dus geen sex te zijn.
maar ik snap niet waarom iedereen bij bdsm meteen aan sex denkt.
ok maar dat bedoel ik dus ook. maar er is een verschil tussen sex en sexuele handelingen ik bedoel.quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:08 schreef Dipkip het volgende:
Het heeft voor mij altijd met seks te maken, maar het hoeft niks met neuken te maken te hebben.
dat is waarschijnlijk het verschil ik heb het bijna alleen nog maar 24/7 gehad alleen tijdens de sex is het ook niet mijn ding. tijdens de 24/7 hadden wel een uitzondering als wel bij vrienden of familie waren.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:05 schreef Dipkip het volgende:
Er zijn volgens mij ook wel mensen voor wie het geen seksuele handeling is. Dat het meer een uiting is van je persoonlijkheid ofzo of een bevestiging van je relatie. Bij ons is dat niet zo, als we aan bdsm doen is het seksueel (met of zonder seks, hoewel meestal wel met). Maar wij zijn ook geen 24/7 bdsmers.
helemaal mee eens! daarom lijkt mij seks met een vrouw (ik ben een vrouw) ook zo raar, dan ben je allebei zo klein en onderdanig..quote:Op donderdag 8 april 2010 21:58 schreef straatmadelief het volgende:
Nee zou ook niet echt iets voor mij zijn.
En tijdens de seks hoeft het niet echt smmerig te worden, als de man maar boven mij staat. Al is het maar een kleinn beetje.
Er zijn genoeg vrouwen die Dom zijn andersquote:Op donderdag 8 april 2010 22:00 schreef onschuldigheid-zelve het volgende:
[..]
helemaal mee eens! daarom lijkt mij seks met een vrouw (ik ben een vrouw) ook zo raar, dan ben je allebei zo klein en onderdanig..
Maar de een wellicht iets onderdaniger dan de ander.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:00 schreef onschuldigheid-zelve het volgende:
[..]
helemaal mee eens! daarom lijkt mij seks met een vrouw (ik ben een vrouw) ook zo raar, dan ben je allebei zo klein en onderdanig..
quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:52 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik ben dominant als naar mannen en naar vrouwen. Geen haar op mijn hoofd dat ik mij door 1 van de 2 laat domineren.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:52 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik ben dominant als naar mannen en naar vrouwen. Geen haar op mijn hoofd dat ik mij door 1 van de 2 laat domineren.
Snel! Misschien kunnen we het nog reanimeren.quote:Op zondag 11 april 2010 22:03 schreef Idril-2 het volgende:
solyaris je hebt 't topic doodgeslagen.
no pun intended
Dat is waar en daarom heb ik mij 1x laten domineren door mijn huidige partner gewoon om te zien hoe het is maar omdat hij dus een subje is maar zich gelukkig wel in zijn rol kon vinden ging dat wel aardig, maar het is gewoon niks voor mij, ik was m nog aan het commanderen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:08 schreef FP128 het volgende:
Misschien nietszeggend voor de meesten,maar ik zeg altijd: Je moet in je leven
alles een keer uitproberen.
Gelukkig hebben ze daar wat tegen:quote:Op maandag 12 april 2010 10:29 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Dat is waar en daarom heb ik mij 1x laten domineren door mijn huidige partner gewoon om te zien hoe het is maar omdat hij dus een subje is maar zich gelukkig wel in zijn rol kon vinden ging dat wel aardig, maar het is gewoon niks voor mij, ik was m nog aan het commanderen.
Ik heb weleens mijn man proberen te domineren, maar dat was helemaal niks waard.quote:Op maandag 12 april 2010 10:29 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Dat is waar en daarom heb ik mij 1x laten domineren door mijn huidige partner gewoon om te zien hoe het is maar omdat hij dus een subje is maar zich gelukkig wel in zijn rol kon vinden ging dat wel aardig, maar het is gewoon niks voor mij, ik was m nog aan het commanderen.
Ja, het vreemde bij mij is dus dat ik bi ben.. en alleen seks wil met dominante mannen. Maar niks kan met dominante vrouwen. Dus bij lesbische seks is het één en al gelijkheid?quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:29 schreef Dipkip het volgende:
Er zijn ongetwijfeld extreem dominante vrouwen, maar ik kan daar niks mee. Van een man wil ik dat gedrag, bij een vrouw denk ik wie denk jij wel niet dat je bent verdomme. Niks ten nadele van de Dommes, maar ik ben heel erg niet bi qua smook niet qua niet-sm overigens, maar dat heb ik dan wel twee keer uitgeprobeert om te zien hoe het was en dit hoef ik niet uit te proberen
quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:40 schreef Mannetjesdier het volgende:
Ik voel mij wel thuis in de BDSM, en ben een échte "thuiskomer".
Het gaat bij mij niet om de sex, maar om de relatie. Ik ben hoofdzakelijk submissive, maar heb zeker ook mijn dominante trekjes.
Het draait grotendeels om vertrouwen en overgave. Leiden en geleid worden.
Sommige Dominanten spreken wel eens over het bezitten van hun sub of slaaf. Maar het is de sub die de Dominant maakt. Mijn Meesteres neemt mij niet, maar ik geef mijzelf aan mijn Meesteres. Zij aanvaard mij enkel. Zij plaatst zich niet boven mij, maar ik mijzelf onder haar.
Aan veel BDSM'ers merk ik dat zij hetzelfde voelen. Zij voelen zich verzorgd door hun Meester(es) die een rots in de branding is waaraan zij zich vast kunnen houden als zij de controle eens verliezen.
Wie houd er niet van rollen-spelletjes? Blinddoeken, vastbinden? Wat is er mooier dan het speelgoedje te zijn van jou partner, of te genieten van jou partner door met hém of háár te spelen!
Het gaat niet enkel om pijn of zweepjes.
hierin kan ik me wel vindenquote:Op woensdag 7 april 2010 16:55 schreef Demise het volgende:
BDSM zonder seks... Nee, daar kan ik me ook niets bij voorstellen.
Ik ben er nog niet zo heel erg lang achter dat BDSM toch iets is dat voor mij de seks meet compleet maakt. Met mijn eerste echte vriend had ik tijdens de seks wel vaak een geïrriteerd gevoel, het besef dat er iets niet ging zoals ik dat het liefste zou hebben, maar mijn tweede (en tot nog toe laatste) vriend was degene die het doorhad en er wat mee deed. Het hangt overigens af van mijn bui wat ik op dat moment fijner vind, maar ik heb het idee dat ik me toch richting dominant aan het ontwikkelen ben.
klopt helemaal wat mij betreft paar dingen spreken me aan meeste niet echt, als ik b.v. zo`n BDSM film zie en ik bekijk alleen al de front and rear van de DVD hoes denk ik al right niet mijn ding.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:11 schreef Ernemmertje het volgende:
bdsm kan best erg sexy zijnmja moet ook niet al te erg worden dan
Jaah idd gewoon een beetje softe bdsm dusquote:Op maandag 3 mei 2010 17:14 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
klopt helemaal wat mij betreft paar dingen spreken me aan meeste niet echt, als ik b.v. zo`n BDSM film zie en ik bekijk alleen al de front and rear van de DVD hoes denk ik al right niet mijn ding.
toch zijn sommige dingen echt wel leuk partner vastzetten met enkel en pols-boeien tepelklemmen (nooit gedacht dat leuk te vinden tot iemand dat eens meenam) en blindoeken enzo beetje spanking
maar dan heb je het wel een beetje gehad wat mij betreft
quote:Op maandag 3 mei 2010 17:18 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Jaah idd gewoon een beetje softe bdsm dusdas super sexy
![]()
zoals wat voor dingen?quote:Op maandag 3 mei 2010 18:47 schreef Ernemmertje het volgende:
hahaha ik heb ook wa nieuwe dingen inhuis die nog in de verpakkinng zittenmja idd nu nog een partner
Maarja ben beetje kieskeurig dus
quote:Op maandag 3 mei 2010 18:47 schreef Ernemmertje het volgende:
hahaha ik heb ook wa nieuwe dingen inhuis die nog in de verpakkinng zittenmja idd nu nog een partner
Maarja ben beetje kieskeurig dus
veel mensen kun je best wel een beetje de goeie kant op sturenquote:Op maandag 3 mei 2010 19:13 schreef DevilsWhore het volgende:
Een partner die into BDSM is, is ook wel handig.
Ja, en dan ontdekken ze opeens dat ze ook sub zijn.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:52 schreef straatmadelief het volgende:
[..]
veel mensen kun je best wel een beetje de goeie kant op sturen
Mooi gezegdquote:Op maandag 19 april 2010 13:13 schreef d1kk13d1ck het volgende:
[..]
![]()
de sub is de echte leider die aangeeft hoe ver gegaan mag worden
Dat zijn van die wannabe'squote:Op woensdag 5 mei 2010 12:44 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mooi gezegd. wat ik vaak merk aan gesprekken met Doms (online), is dat ze over alle gevoelens heen walsen en willen vernederen om het vernederen, en voor de rest niet denken aan de behoeftes van de sub. Dat staat mij heel erg tegen.
Mooi gezegdquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:46 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat zijn van die wannabe'sEr zijn ook die denken dat elke sub voor ze op de knieën moet vallen omdat hij D is
I serve only one
quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:26 schreef Aiko_ het volgende:
[..]
Mooi gezegd![]()
* Knuppel in hoenderhok gooit *
Hetzelfde geldt wat mij betreft voor mensen die gelijk met 24/7 - of zelfs TPE plannen staan te zwaaien. Dat kan menselijk gezien niet imho.
Joh echt waarquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:18 schreef tickling het volgende:
nee zo is het dames. je zal zo iets moeten op bouwen. maar dat is met elke relatie het geval.
Het klinkt interessant, maar hoe zie je dat voor je met werk, eventuele kinderen? 24/7 niet meer de baas over je eigen leven zijnquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:32 schreef purplerose het volgende:
[..]
24/7 of TPE is heel moeilijk te realiseren maar wel iets om naar te streven voor zover mogelijk
Uiteraard is het wel iets dat groeit met de tijd, je begint niet gelijk aan een 24/7
wat is TPEquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:32 schreef purplerose het volgende:
[..]
24/7 of TPE is heel moeilijk te realiseren maar wel iets om naar te streven voor zover mogelijk
Uiteraard is het wel iets dat groeit met de tijd, je begint niet gelijk aan een 24/7
Geen idee hoe de aanmelding van het keldertje werkt, maar dit is yvonne:quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:45 schreef straatmadelief het volgende:
Ohja, ik snap even niet naar wie ik nou een mail moet sturen voor die kelder. Yvonne, maar ik zie niemand staan die zo heet? Of hoe moet ik daarachter komen?
Toevallig, ik heb net gisteravond gemaild.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:45 schreef straatmadelief het volgende:
Ohja, ik snap even niet naar wie ik nou een mail moet sturen voor die kelder. Yvonne, maar ik zie niemand staan die zo heet? Of hoe moet ik daarachter komen?
Ik ben er ook blij mee, want ik krijg het.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben zo blij met al het rubber wat op mijn werk als 'afval' weg word gegooid... Ideaal voor bondage en tikken mee uit te delen
Gezellig toch?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:11 schreef Breathtaking het volgende:
Zo te horen gaat het nog druk worden in KEL!
TPE betekent nog minder autonomie / zelfbeschikking vlg mij. Bij 24/7 heeft de sub nog inbreng in wat er met hem of haar gebeurt. Bij TPE is de overlevering compleetquote:Op maandag 10 mei 2010 10:44 schreef CyclingGirl het volgende:
Toch even een vraag over dat TPE he. Volgens mij is dat hetzelfde als 24/7 ik bedoel, wat meer dan 24/7 kan je doen?
Kan wel een paar maanden duren hoorquote:Op maandag 10 mei 2010 19:14 schreef straatmadelief het volgende:
heavy lijkt me dat.. Klinkt wel sexy.. Maar ik ben meer van het aanrommelen en niet zo'n officieel gedoe..
Trouwens, iemand al iets gehoord van die Yvonne?
Ik vind het helemaal niet sexy klinken, ik vind het buitengewoon onverstandig klinken. Nou moet ik natuurlijk als KEL-lid alles maar vinden kunnen maar hier heb ik grote moeite mee (met TPE dan, niet met 24/7).quote:Op maandag 10 mei 2010 19:14 schreef straatmadelief het volgende:
heavy lijkt me dat.. Klinkt wel sexy.. Maar ik ben meer van het aanrommelen en niet zo'n officieel gedoe..
Ja, blijkbaar... Ik heb haar ook al een hele tijd geleden een mail gestuurd..quote:Op maandag 10 mei 2010 19:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kan wel een paar maanden duren hoor
Er zijn meer sites en fora dan keldertje hoorquote:Op maandag 10 mei 2010 21:02 schreef TamaravdS het volgende:
Okay..
Moet heel wat zijn die Kelder, als ik dit zo hoor..
"Voor alle discussies over jouw sexuele beleving op het gebied van BDSM, Fetisj en kinky lifestyles."
Ik wil toegang voor dat laatste gedeelte. Jammer dat er daarover ook zo krampachtig moet worden gedaan qua toegang. Maarja, ik wacht wel.
(Niet lullig bedoeld, overigens.)
Dat is juist absoluut niet het idee, sterker nog, als je niet meepost in KEL dan wordt de toegang je gewoon weer ontzegd.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:04 schreef heiden6 het volgende:
Zou anders wel handig zijn als je lurktoegang kon krijgen. Dan valt er weinig te verkloten natuurlijk. En niet iedereen wil meeposten.
Je doet me nu heel erg denken aan die mannen die een kwartje in een gleuf doen zodat er een luikje open gaat, opdat ze naar een strippende vrouw kunnen kijken.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:04 schreef heiden6 het volgende:
Zou anders wel handig zijn als je lurktoegang kon krijgen. Dan valt er weinig te verkloten natuurlijk. En niet iedereen wil meeposten.
laatste twee doen het niet?quote:Op maandag 10 mei 2010 21:04 schreef purplerose het volgende:
[..]
Er zijn meer sites en fora dan keldertje hoor
www.fetlife.com
www.wanderingspirts.nl
www.fastfw.nl
En ze zijn sneller
Wat maakt het nou uit dat je moet wachten? Ik wil er ook in, des te beter wordt het als je er eindelijk in mag weet je.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:53 schreef TamaravdS het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar... Ik heb haar ook al een hele tijd geleden een mail gestuurd..![]()
Is er niemand anders die toegang voor KEL kan regelen?
Dankje voor de toelichting. Begrijp nu hoe jullie het precies bedoelen.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:06 schreef Breathtaking het volgende:
Hoezo krampachtig? Als jij daar straks van alles wil vertellen dat je niet terug wil horen van mensen, dan wil je toch graag dat er een select groepje mensen zit dat discreet en volwassen met de informatie om kan gaan? KEL is niet zoals SEX of KPD, niet overal idiote reacties, nee gewoon uitgebreide goed beargumenteerde verhalen en respect voor elkaar.
Wees blij dat het zolang duurt, want het is de moeite waard.
Ik snap niet waarom jij denkt dat lurktoegang een goed idee is, het gaat er niet om dat iemand iets verkeerds zou posten, het gaat er om of leden te vertrouwen zijn met wat ze lezen.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:04 schreef heiden6 het volgende:
Gewoon andere sites bezoeken terwijl je wacht en dan kom je er vanzelf achter dat je Kel niet eens meer nodig hebtquote:Op maandag 10 mei 2010 21:15 schreef TamaravdS het volgende:
[..]
Dankje voor de toelichting. Begrijp nu hoe jullie het precies bedoelen.
Ik had het allemaal net iets anders geïnterpreteerd.
Doe niet zo raar man.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je doet me nu heel erg denken aan die mannen die een kwartje in een gleuf doen zodat er een luikje open gaat, opdat ze naar een strippende vrouw kunnen kijken.
Het is natuurlijk heel anders als je weet dat er mensen meekijken.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:36 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Doe niet zo raar man.
Ik bedoel gewoon, om het even op mij persoonlijk te betrekken, dat ik nieuwsgierig ben naar ervaringen van anderen maar zelf niets zinnigs toe te voegen heb.
Maar ja, het was maar een suggestie. Als het een privacykwestie is, is het een ander verhaal natuurlijk. Ik dacht dat het meer ging om gekloot van frusti's en pubers te voorkomen, en ergens waar je gewoon dingen kunt bespreken die veel mensen afkeuren en/of niet begrijpen zonder dat die mensen dat meteen komen melden.
Of course.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:56 schreef straatmadelief het volgende:
Het is natuurlijk heel anders als je weet dat er mensen meekijken.
hmmm ieder zn ding natuurlijk maar knifeplayquote:Op maandag 10 mei 2010 22:10 schreef purplerose het volgende:
Denk dat jullie KniFeplay bedoelen![]()
Erg opwindend, vooral in combi met buiten in de regen in een diep donker steegje![]()
Niet als je (bleek achteraf) een borderliner te pakken hebt die ook daadwerkelijk echt gesneden wilde worden.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:10 schreef purplerose het volgende:
Denk dat jullie KniFeplay bedoelen![]()
Erg opwindend, vooral in combi met buiten in de regen in een diep donker steegje![]()
Ik hoef idd niet ala Dexter geslacht te worden neequote:Op maandag 10 mei 2010 22:17 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
hmmm ieder zn ding natuurlijk maar knifeplayzal geen episode dexter zijn maar lijkt me toch wel freaky sorry voor dat woord... bloodsport is niet mijn ding lijkt me duidelijk maar wat is daar zo opwindend aan
moet je bloeden? of is het gewoon het idee dat een ander een mes in zijn/haar handen heeft?
Hoezo niet, das alleen maar winwin voor beide partijenquote:Op maandag 10 mei 2010 22:20 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Niet als je (bleek achteraf) een borderliner te pakken hebt die ook daadwerkelijk echt gesneden wilde worden.
maar een klein sneetje zodat je licht bloed wind je dus wel op zeg maar? prima hoor niks voor mij maar hey ieder zn eigen dingquote:Op maandag 10 mei 2010 22:22 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik hoef idd niet ala Dexter geslacht te worden neemaar ik vind bloed wel erotiek over zich heen hebben wat me opwind en het vloeien van bloed is ook niet perse nodig.
Het is gewoon de macht die die dan over je heeft en de dreiging van lichamelijk geweld.
Jaquote:Op maandag 10 mei 2010 22:25 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
maar een klein sneetje zodat je licht bloed wind je dus wel op zeg maar? prima hoor niks voor mij maar hey ieder zn eigen dingbedoel(de) het ook niet verkeerd ofzo maar dat zijn wel aspecten die ik niet echt begrijp, lichte BDSM snap ik prima en ja dat is spannend en leuk
maar veel verder dan de basic lichte BDSM zal het bij mij niet komen denk ik
Kan, voor mij is iemand opensnijden -ook al wil ze dat zelf- toch een brug te ver.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:24 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hoezo niet, das alleen maar winwin voor beide partijen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |