abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77253911
Ik ben wel nieuwschierig of er hier ook mensen zijn die aan bdsm doen,
of je beginner bent of gevorderd maakt niet uit...

Ik zelf ben beginner, ik had er al een aantal jaar interesse voor, maar nooit echt iets mee gedaan.
Nu heb ik een tijdje geleden iemand leren kennen die per toeval ook van bdsm houdt...

Hoe zijn jullie erachter gekomen dat je van bdsm houdt?
En hoe beïnvloed het je leven?
En heb je een bdsm relatie, of een liefdesrelatie met bdsm?

Ben benieuwd....
you'll never get a second change, to make a first impression
  maandag 25 januari 2010 @ 16:39:48 #2
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_77253951
>> KEL.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  PR/Manusje van alles maandag 25 januari 2010 @ 16:42:52 #3
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_77254098
Ik heb wel het een en ander in huis hier Maar gebruik het niet zo vaak
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_77255901
quote:
Op maandag 25 januari 2010 16:39 schreef gebruiker1280 het volgende:
Ik wist het altijd al, ik weet niet of mijn vriend het altijd geweten heeft, volgens mij is het bij hem in de puberteit naar voren gekomen in fantasieen. Hoe beinvloedt het ons leven, och niet zo eigenlijk. We zijn niet van die mensen die er een hele lifestyle aan vast hangen en hebben geen behoefte aan feesten en dergelijke. Het is iets wat we regelmatig doen, gewoon thuis en gewoon met zn tweeen. Het maakt ons geen ander type mensen vind ik, het is voor ons een onderdeel van ons seksleven en we praten er af en toe over of maken een geintje. Maar het is maar een van de vele dingen die we delen, het is absoluut niet zo dat ons leven er om draait. Je zou het bijna een hobby kunnen noemen als het niet zo'n diepgevoelde behoefte was. Wij hebben dus een liefdesrelatie en doen aan bdsm, het is ook zo ontstaan, pas toen we met elkaar naar bed gingen bleek dat we deze voorkeur delen.
pi_77257855
quote:
Op maandag 25 januari 2010 16:39 schreef Zeroku het volgende:
>> KEL.
Dat is meer voor gevorderen........:)
Quinn Dexter
pi_77265459
quote:
Op maandag 25 januari 2010 18:15 schreef Quinn_Dexter het volgende:
Dat is meer voor gevorderen........:)
Nee hoor.
pi_77272976
kinky hier.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_77273547
het is trouwens ook bekend als; bondage discipline sado masochisme.
pi_77380403
Ik hou van femdom en mijn vriendin is mijn meesteres.
Perfect!
pi_77382346
Ik wist het al van jongs af aan. Mijn partner ook. We hebben een liefdesrelatie met veelvuldig SM.
Haters gonna hate.
pi_77382360
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 16:09 schreef CyclingBoy het volgende:
Ik hou van femdom en mijn vriendin is mijn meesteres.
Perfect!
Jij ook hier?
Haters gonna hate.
pi_77382425
das niks voor mij
voer geen oorlog, voer de eendjes!
pi_77383009
quote:
Op maandag 25 januari 2010 16:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik heb wel het een en ander in huis hier Maar gebruik het niet zo vaak
Zo zo fiets!

Laat ik het zo zeggen, ik vind het niet erg om hard aangepakt te worden.
All good things are wild and free.
pi_77387099
Bondage
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars
  vrijdag 29 januari 2010 @ 00:01:40 #15
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_77400486
Thinking about thinking of you.
pi_77401783
vind het heeel interessant, kan filmpjes ervan ook erg leuk vinden maar meer omdat ik het leuk vind om te zien hoe mensen hun fantasie en minder geacepteerde fantasien uit werken...

Zelf hoef ik het niet uit te voeren of bij uitgevoerd zien worden maar de levensstijl vind ik wel erg boeiend...
pi_77402317
Bondage is soms erg leuk. Daarnaast soms een beetje rollenspel.
Maar als het de boventoon gaat voeren is het niet leuk meer.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_77402394
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 17:10 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Zo zo fiets!

Laat ik het zo zeggen, ik vind het niet erg om hard aangepakt te worden.
Zo hoort dat ook.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_77442576
Op onze eerste date kwam stomtoevallig ons beider interesse in SM naar voren. Later bleek dat onze wensen en verlangens keurig op elkaar aansluiten en sindsdien vermaken we ons uitstekend.

Het begon met een klein zweepje en wat boeien en heeft zich nu - een paar jaar later - uitgebreid tot een berg hang en sluitwerk waar een flinke doe het zelf zaak trots op zou zijn

Ons dagelijks leven wordt er wel een beetje door beïnvloed. Vooral omdat we dat willen. We gaan een aantal maal per jaar naar het buitenland om de leukere feesten te bezoeken. In den beginne was dat puur om te feesten, maar inmiddels geeft m'n lief zo af en toe een showtje en fotografeer ik soms op die feesten. Financieel zet het weinig zoden aan de dijk, maar het is wel ontzettend leuk om te doen

Tip: meld je aan voor de kelder hier op Fok. Is leuk daar
pi_77736296
Ik ben zelf ook al een paar jaar 'gegrepen' door BDSM
Mijn partner is de Baas in onze relatie en dat is prima zo.
Wij spelen thuis maar ook veel op bijeenkomsten, prive-feestjes en grote feesten e.d en kennen inmiddels al aardig wat mensen die dezelfde voorkeuren hebben. Onze omgeving weet van onze relatievorm af en wij krijgen daar eigenlijk weinig tot geen commentaar op.

Ik las trouwens laatst op een site een aankondiging voor een open huis van een SM-studio in Den Haag, alleen weet ik niet of ik deze kan/mag plaatsen hier? Er wordt geen toegang geheven en is gewoon
bedoeld voor geinteresseerden die de boel eens van binnenuit willen bekijken.

Ik kijk even de moderators aan of dit mag of anders kan ik geinteresseerden altijd even de boodschap doorgeven middels een PM-tje.

Groetjes raven.
Had ik maar een vak geleerd
pi_77738710
Hier is het gegroeid maar blijft het binnensdeurs. Het is vooral in een spel en minder als lifestyle en ook de verzameling met ijzerwaren en 'hang en sluitwerk' is niet heel erg uitgebreid (maar met touwen (gebruik goede!, niet alles is geschikt!!), fantasie en interesses in diverse Japanse ideeen is een boel plezier te beleven ).
There are three things that smell like fish!
pi_77739559
quote:
Op zondag 7 februari 2010 18:15 schreef MrsRavenDice het volgende:

Ik las trouwens laatst op een site een aankondiging voor een open huis van een SM-studio in Den Haag, alleen weet ik niet of ik deze kan/mag plaatsen hier? Er wordt geen toegang geheven en is gewoon
bedoeld voor geinteresseerden die de boel eens van binnenuit willen bekijken.

Ik kijk even de moderators aan of dit mag of anders kan ik geinteresseerden altijd even de boodschap doorgeven middels een PM-tje.

Groetjes raven.
Je mag een linkje plaatsen, verder geen comments erbij etc. We houden niet van spam op FOK!.
En verder ben je natuurlijk welkom
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  zondag 7 februari 2010 @ 19:54:41 #23
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_77739646
TVP
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
pi_77758602
quote:
Op zondag 7 februari 2010 19:52 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Je mag een linkje plaatsen, verder geen comments erbij etc. We houden niet van spam op FOK!.
En verder ben je natuurlijk welkom
Dank!
Hier http://www.smclubdoma.nl/nl/index.php?id=96&nid=119 staat het te lezen.
Veel plezier voor diegenen die gaan kijken!
pi_77758661
quote:
Op zondag 7 februari 2010 19:28 schreef m0672 het volgende:
Hier is het gegroeid maar blijft het binnensdeurs. Het is vooral in een spel en minder als lifestyle en ook de verzameling met ijzerwaren en 'hang en sluitwerk' is niet heel erg uitgebreid (maar met touwen (gebruik goede!, niet alles is geschikt!!), fantasie en interesses in diverse Japanse ideeen is een boel plezier te beleven ).
Fantasie en interesse brengt je al een heleboel wanneer je met touwtjes aan de slag gaat. De een doet het binnensdeurs, de anders meer publiekelijk. Ikzelf vind bondages meestal erg mooi om te zien, de Japanse bondages zeker. Mits goed gedaan kan het een bepaalde schoonheid geven, hoe wreed het er voor sommigen
dan ook kan uitzien.
pi_77758688
quote:
Tip: meld je aan voor de kelder hier op Fok. Is leuk daar
Dat heb ik een tijdje geleden al gedaan, maar ik denk dat ze mij vergeten zijn ofzo. Kreeg wel een berichtje terug dat het aanmelden voor de kelder was ontvangen, maar dat ze niet dagelijks ermee bezig waren dus kon even duren. Gelukkig dat ik niet echt in een kelder zat te 'wachten', anders was ik zeker de hongerdood gestorven
pi_77781886
quote:
Op maandag 8 februari 2010 08:21 schreef MrsRavenDice het volgende:

[..]

Dat heb ik een tijdje geleden al gedaan, maar ik denk dat ze mij vergeten zijn ofzo. Kreeg wel een berichtje terug dat het aanmelden voor de kelder was ontvangen, maar dat ze niet dagelijks ermee bezig waren dus kon even duren. Gelukkig dat ik niet echt in een kelder zat te 'wachten', anders was ik zeker de hongerdood gestorven
Dat geldt volgens mij voor alle KEL aanmeldingen, tenminste, ik heb me daar ook al (meer dan eens geloof ik) aangemeld
Terug van weggeweest!
pi_77783157
quote:
Op maandag 8 februari 2010 20:01 schreef ThaKiller het volgende:

[..]

Dat geldt volgens mij voor alle KEL aanmeldingen, tenminste, ik heb me daar ook al (meer dan eens geloof ik) aangemeld
Wanneer men BDSM uit het verdomhoekje wil halen, helpt dit ook niet echt.
pi_77836072
Ja idd. Toch ben ik blij dat er een apart forum op Fok is over BDSM. Dan heb je al die trolls niet.
Haters gonna hate.
pi_77836104
quote:
Op maandag 8 februari 2010 20:28 schreef MrsRavenDice het volgende:

[..]

Wanneer men BDSM uit het verdomhoekje wil halen, helpt dit ook niet echt.
Ja er wordt op die manier alleen maar een taboe gevormd i.p.v. verwijderen.
pi_77839535
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 09:22 schreef laforest het volgende:

[..]

Ik denk dat je dat altijd een beetje zult houden. In ieder geval sowieso dat er lacherig over gedaan wordt.
pi_77863042
Heb een liefdesrelatie waarin de seks al goed was, en de laatste tijd begint ook SM intrede te doen in ons seksleven (waardoor het nog beter wordt).

Had zelf al langer SM verlangens (en klein beetje ervaring in vorige relatie) maar wilde mijn huidige vriendin niet pushen / aanzetten tot iets waar ze misschien geen trek in had of wat haar te snel ging. Wou het haar liever op haar eigen tempo laten ontdekken.
Op speelse manier (beetje uitdagend) een paar keer het idee geopperd dat zij wel eens de baas over me mag spelen, van het een kwam het ander.

We doen niet altijd aan SM, maar we zijn nu wel in een stadium dat ze regelmatig de baas over me speelt in bed, en mij commandeert, straft (met zweepje) enzovoort. Maakt ze me helemaal gek mee
We learn from history that we learn nothing from history.
pi_77909250
Zo kan het dus ook! Fijn voor jullie dat het zo soepeltjes gaat, je hoort vaak en triest genoeg andere verhalen. Geniet ervan!
pi_77912787
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 09:22 schreef laforest het volgende:
Nee dat wordt er niet. Het staat iedereen vrij om in SEX over bdsm te praten. De kelder is voor mensen die er serieus over praten en die dus ook dingen met elkaar delen waar geen sneue pubers bij welkom zijn. Dat niet zomaar iedereen de kelder in mag is juist uit bescherming van de kelder, anders wordt het gewoon een tweede SEX, oftewel ONZ met piemels en kutten. Daarom wordt voor je toegang krijgt naar je postgeschiedenis gekeken. Dat kost veel tijd en het betekent ook dat als jij je op de rest van fok niet netjes gedraagt je geen toegang krijgt. Er komen zowat iedere week nieuwe leden in KEL dus er worden zeker mensen toegelaten. Bovendien is het niet ingesteld om taboes op te heffen, maar om gelijkgestemden een plek te geven dit te bespreken zonder dat ze belachelijk gemaakt worden. Veel bdsm-ers willen overigens niet eens dat het taboe wordt opgeheven.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 11:23:45 #35
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_77913302
ik heb me ook eens aangemeld, daarna een bericht gekregen dat ze niet zomaar iedereen toelaten en dat ik een uitgebreide motivatie moet geven waarom ik de kelder in wil....

dus dat ze alleen op post geschiedenis afgaan lijkt me niet correct.

overigens heb ik nog steeds geen toegang, maar ik ga er ook niet voor lopen solliciteren, aan mn postgeschiedenis is te zien dat ik geen "puber" ben.
pi_77916406
Laat je het toch gaan als men zo moeilijk doet? Open je in dit subzone een topic erover.
Maar wordt dit bedoelt met de TT?
75 topics = FIN
pi_77916974
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 11:06 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Veel bdsm-ers willen overigens niet eens dat het taboe wordt opgeheven.
Ik was het met alles eens, maar deze zin, daar begrijp ik werkelijk de ballen niet van.
pi_77926208
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 11:23 schreef AntiChrist het volgende:
ik heb me ook eens aangemeld, daarna een bericht gekregen dat ze niet zomaar iedereen toelaten en dat ik een uitgebreide motivatie moet geven waarom ik de kelder in wil....

dus dat ze alleen op post geschiedenis afgaan lijkt me niet correct.

overigens heb ik nog steeds geen toegang, maar ik ga er ook niet voor lopen solliciteren, aan mn postgeschiedenis is te zien dat ik geen "puber" ben.
Ze gaan af op postgeschiedenis, en ze eisen dat je wat over jezelf vertelt, ook als een soort check of je echt bent wat je zegt dat je bent. In mijn verhaaltje stond ik doe er zo en zo lang aan, ik heb nu een relatie, en ik wil er in omdat ik hou van kletsen over dit onderwerp maar het in SEX te kinderachtig vind.

Het is geen sollicitatie, het is een voorstelrondje. En het is hard nodig gezien hoeveel mensen na een of twee maanden toegang weer uit de kelder moeten worden getrapt omdat ze alleen maar sneu gaan zitten lurken en niets toevoegen.
pi_77926272
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 13:22 schreef Tamashii het volgende:
Ik was het met alles eens, maar deze zin, daar begrijp ik werkelijk de ballen niet van.
Daar zijn topics over geweest in kel en veel mensen waren er niet voor dat het taboe verminderd wordt. Die hebben zoiets van het is zo prive, waarom moet daarover gepraat worden. De mensen die dat willen vinden elkaar al, via fora en feestjes. Vrijwel niemand had de behoefte er bijv. met 'normale' vrienden over te praten zoals je het wel eens over gewone seks hebt. Er zijn er zelfs die het extra bijzonder vinden om bij een soort 'select gezelschap' te horen en die het dus juist fijn vinden dat het taboe is, omdat dat voor hun deel van de opwinding is. Dat je iets doet wat niet hoort, als iedereen dat doet en erover praat is dat weg.
pi_77954499
Toch blijf ik het vreemd vinden wanneer bv ikzelf ook al eerder heb geprobeerd mij aan te melden bij het Keldertje, inclusief voorstelling des persoons en link naar mijn eigen website toe en nog steeds
de betreffende persoon niet de moeite heeft genomen om mij toegang te verlenen.

Ook een vorm van SM?
pi_77957676
Dat zal dan een foutje zijn, gewoon nog eens over emailen. Het is niet dat fok expres probeert niemand gebruik te laten maken van een subforum oid.
pi_77959572
Zou je dan toch even het juiste mailadres willen geven waar deze toegang kan worden aangevraagd?
Ik heb gekeken welke te gebruiken, maar wanneer ik echt de mail wil versturen, geeft het systeem aan dat dit mailadres niet gebruikt wordt...Grrrrrrrr!!!!
pi_77990445
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 17:54 schreef MrsRavenDice het volgende:
Zou je dan toch even het juiste mailadres willen geven waar deze toegang kan worden aangevraagd?
Ik heb gekeken welke te gebruiken, maar wanneer ik echt de mail wil versturen, geeft het systeem aan dat dit mailadres niet gebruikt wordt...Grrrrrrrr!!!!
Ik ben geen admin ofzo? Zoek het zelf op. Als het email adres wat er staat niet werkt weet ik het ook niet, voor mij werkte die, maar dat was jaren geleden.
pi_77990518
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 17:54 schreef MrsRavenDice het volgende:
yvonne@fok.nl
pi_78002569
quote:
Op zondag 14 februari 2010 18:26 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

yvonne@fok.nl
...en dit mailadres probeerde ik dus al verschillende malen maar het enige wat ik hierbij krijg is 'mailadres niet beschikbaar'.
Ach ja, dan maar niet he? Heb geen zin om van alles overhoop te halen om te mogen posten in de kelder
pi_78002648
quote:
Op zondag 14 februari 2010 18:23 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik ben geen admin ofzo? Zoek het zelf op. Als het email adres wat er staat niet werkt weet ik het ook niet, voor mij werkte die, maar dat was jaren geleden.
Nou zeg, sorry hoor
Dacht alleen dat je 'bij het meubilair' hoorde ofzo, aangezien je zoveel te vertellen wist over de kelder.
Of is het gebakken lucht?
pi_78004649
quote:
Op zondag 14 februari 2010 22:43 schreef MrsRavenDice het volgende:

[..]

Ach ja, dan maar niet he? Heb geen zin om van alles overhoop te halen om te mogen posten in de kelder
Mja dat heb ik dus ook, oprecht geïnteresseerd maar er wordt gewoon geen gehoor gegeven
pi_78009932
quote:
Op zondag 14 februari 2010 22:44 schreef MrsRavenDice het volgende:
Nou zeg, sorry hoor
Dacht alleen dat je 'bij het meubilair' hoorde ofzo, aangezien je zoveel te vertellen wist over de kelder.
Of is het gebakken lucht?
Omdat ik toevallig toegang heb tot de kelder moet ik me laten rondcommanderen door iemand die te lam is om een email te tikken? Ik dacht het niet en of jij gelooft dat ik toegang heb of niet interesseert me geen barst mocht je ooit zelf toegang krijgen merk je het vanzelf.
pi_78010492
Goed, nog 1 post over KEL en daarna genoeg hierover.

BD/SM
Voor alle discussies over jouw seksuele beleving op het gebied van BDSM, Fetisj en kinky lifestyles kan je terecht in het Keldertje van FOK! Ook dit is een besloten subforum, waarvoor je toegang aan dient te vragen. De regels voor toegang tot [KEL] zijn strenger dan [KPD].

Je kan toegang aanvragen door een email te sturen naar Yvonne op yvonne@fok.nl, zij beoordeelt je aanvraag en zal terug reageren. Aan de hand van jouw reactie daarop wordt beslist of je toegang krijgt.

"Hoi ik wil in het Keldertje" en "Ik wil eens rondkijken" zijn bv. reacties die niet voldoen en op voorhand (zonder tegenreactie) geen toegang verkrijgen.

Bovenstaande neemt niet weg dat er helemaal geen ruimte binnen [SEX] is voor dit soort discussies. Wellicht vind je het te ver gaan om gelijk toegang aan te vragen, weet je het zelf nog niet helemaal of is het een wat algemener onderwerp. In die gevallen kan je best een topic in [SEX] openen, maar zodra het wat explicieter wordt vragen we je toch naar [KEL] te verhuizen.

Een email dus. Dat is iets anders als een PM. Daarnaast duurt dit gewoon enige tijd. Heb je hier allemaal geen zin in, prima. Dat is juist het onderscheid van het keldertje. Er zitten enkel mensen die er wel moeite voor (willen) doen.

En nu gewoon weer graag ontopic. Dit soort topics kunnen ook prima in "ONZ met piemels en kutten" ( )
pi_78011312
quote:
Op maandag 15 februari 2010 09:35 schreef Adolecens het volgende:
En nu gewoon weer graag ontopic. Dit soort topics kunnen ook prima in "ONZ met piemels en kutten" ( )
Ja wrede meester.
pi_78015539
Ik heb altijd al een grote liefde voor pijn gehad, ik weet niet anders. De stap naar BDSM is dan niet zo groot. Een aantal vrienden weten van mijn voorliefde voor BDSM, maar lang niet allemaal. Het beïnvloedt mijn leven dan ook zo goed als niet. Op het moment heb ik voor het eerst eigenlijk een relatie met een beetje BDSM, maar ik wil meer.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_78018090
quote:
Op maandag 15 februari 2010 09:35 schreef Adolecens het volgende:

Een email dus. Dat is iets anders als een PM.

Ah, een email dus. Vandaar dat het niet lukte, had via mijn account hier al meerdere malen geprobeerd
via een PM. Vandaar dat het systeem aangaf 'dit adres is niet beschikbaar'
Okee, bedankt. Meteen een mail verstuurd en mocht het nog niet lukken, dan laat ik het erbij zitten.
pi_78018213
quote:
Op maandag 15 februari 2010 08:49 schreef Dipkip het volgende:

[..]

me laten rondcommanderen door iemand die te lam is om een email te tikken?
Volgens mij had ik gevraagd of je mij een mailadres kon geven. Dat commanderen maak je er zelf van (of wordt je graag rondgecommandeerd)
En er te lam voor zijn klopt ook niet helemaal, als je mijn postings hier had gelezen had je kunnen zien dat ik
er meerdere pogingen toe heb gedaan en dat dit niet lukte. Ik wil best moeite doen voor iets, maar dan moet het wel binnen het haalbare liggen. Geen verkeerde conclusies trekken dus aub
pi_78265064
Raven, hoezo Mrs voor je naam, als in mevrouw of als in meesteres?
Kan het niet nalaten, ik heb je boek gelezen
pi_78269171
Ach, dat 'Mrs' staat wel sjiek, dacht ik zo En aangezien ik naar anderen toe zo af en toe switch, leek het mij wel leuk deze titel toe te eigenen *laat mijn Baas het maar niet horen*

Leuk om ook hier iemand tegen te komen die mijjn boek ook heeft gelezen. Heb nog een hoop gezeik gehad met een bepaalde passage in dat boek, iemand herkende zich erin en nam een advocaat in de arm (wat uiteraard niet ontvankelijk werd verklaard omdat er meer hondjes zijn die Fikkie heten )
pi_78277150
quote:
Op zondag 21 februari 2010 17:14 schreef MrsRavenDice het volgende:
Ach, dat 'Mrs' staat wel sjiek, dacht ik zo En aangezien ik naar anderen toe zo af en toe switch, leek het mij wel leuk deze titel toe te eigenen *laat mijn Baas het maar niet horen*

Leuk om ook hier iemand tegen te komen die mijjn boek ook heeft gelezen. Heb nog een hoop gezeik gehad met een bepaalde passage in dat boek, iemand herkende zich erin en nam een advocaat in de arm (wat uiteraard niet ontvankelijk werd verklaard omdat er meer hondjes zijn die Fikkie heten )
Ik word nieuwsgierig, PM eens over je boek?
pi_78278314
Klik maar op de link naar haar homepage. Is interessant.

Die klagert Raven, was een dominant iemand? Ik herken er iets in
pi_78293786
Over welk boek gaat het hier?
Haters gonna hate.
pi_78312399
http://www.ravendice.nl/Genot1.php
Linkje naar het boek van Raven. Interessant, iedereen heeft toch weer z'n/haar eigen verhaal.
Ik heb het net bij mijn ex(-man en -Mr) achtergelaten
  maandag 22 februari 2010 @ 20:10:52 #60
292091 Willemclaes
http://www.shingila.eu
pi_78316893
quote:

Ik zelf ben beginner, ik had er al een aantal jaar interesse voor, maar nooit echt iets mee gedaan.
Nu heb ik een tijdje geleden iemand leren kennen die per toeval ook van bdsm houdt...

Ben benieuwd....

Ik doe al sinds enkele jaren aan BDSM, als Dom. heb verschillende subjes gehad.

voor mij is BDSM een gevoel, iets wat in je aanwezig is, of je dat nou wilt of niet. je hebt dat, of je hebt het niet.

zie mijn website trouwens voor een hobby van mij ( en eigenlijk dus ook werk)

wat ik trouwens wel echt jammer vind is dat er schijnbaar toch wel moeilijk leuke niet al te oude subjes te vinden....

greetzzz
pi_78321716
De klager was iemand die zich dominant noemde ja, (ken je um) maar had denk ik ook last van hoogmoedswaanzin omdat hij zich allerlei gebeurtenissen toeeigende die in mijn boek werden beschreven. Hij had echter
pech omdat er geen echte namen in genoemd worden (ik kijk wel linker uit, dan zou ik pas echt een probleem hebben), maar hij had toch schijnbaar graag alle aandacht eromheen, de sukkel.
Hij had schijnbaar graag de hoofdrol gespeeld in bv het verhaal 'hoer voor 1 nacht' of wellicht 'vuur en angst', ziek figuur
Ach ja, iedereen leest er wellicht wel wat herkenbare dingen in, evenals zaken waarmee iemand absoluut nooit iets mee te maken wil hebben. Kan natuurlijk altijd, zolang ze maar niet denken de gebeurtenissen beter te kennen als de schrijfster, ik dus
pi_78323474
Nou, Raven, ik weet héél zeker dat mijn ex-dom-man jou nooit heeft gekend, maar het gedrag van dergelijke (gefrustreerde) personen herken ik heel zeker wél.

Leuk hoe je ondanks je onderdanigheid toch bovenop de zaken zit Dat is denk ik iets waar dergelijke heren vooral veel moeite mee hebben.
pi_78323819
Ik heb zelf een relatie gehad waarin we veel aan SM deden, nu in mn huidige relatie is het wat lastiger.
Ik weet niet hoe ik het aan haar moet gaan vertellen...
In de relatie met SM ging het gewoon vanzelf.
pi_78332601
Met haar over praten, eerst eens kijken wat zij ervan vindt.
Haters gonna hate.
pi_78346092
quote:
Op maandag 22 februari 2010 20:10 schreef Willemclaes het volgende:

[..]

Ik doe al sinds enkele jaren aan BDSM, als Dom. heb verschillende subjes gehad.

voor mij is BDSM een gevoel, iets wat in je aanwezig is, of je dat nou wilt of niet. je hebt dat, of je hebt het niet.

wat ik trouwens wel echt jammer vind is dat er schijnbaar toch wel moeilijk leuke niet al te oude subjes te vinden....

greetzzz
Ik heb het juist andersom, ik vind het heel moeilijk om een ervaren Dom te vinden die niet al te oud is.
pi_78348488
Wanneer je het onder de aandacht van je (nieuwe) relatie wilt brengen is het misschien een goed idee om eens een SM-blad te laten 'slingeren' en zo in gesprek te raken? Of...en ik had een paar postings hiervoor al melding gedaan hiervan, een open huis te bezoeken van een SM-studio? http://www.smclubdoma.nl/nl/index.php?id=96&nid=119
Zo kun je haar wat meer laten zien, beiden vragen stellen en ook zien dat SM-ers ook gewone mensen zijn
Succes!
pi_78348560
quote:
Op maandag 22 februari 2010 22:18 schreef Idril-2 het volgende:
Nou, Raven, ik weet héél zeker dat mijn ex-dom-man jou nooit heeft gekend, maar het gedrag van dergelijke (gefrustreerde) personen herken ik heel zeker wél.

Leuk hoe je ondanks je onderdanigheid toch bovenop de zaken zit Dat is denk ik iets waar dergelijke heren vooral veel moeite mee hebben.
Gelukkig betekent onderdanig zijn niet dat je alles van anderen maar goed zou vinden.
pi_78348633
quote:
Op maandag 22 februari 2010 20:10 schreef Willemclaes het volgende:

[..]

greetzzz
Ik heb al meer van jouw hobby gezien op de bekende beurzen . Ziet er altijd mooi en stevig uit!
pi_78348666
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 16:28 schreef MrsRavenDice het volgende:

[..]

Ik heb al meer van jouw hobby gezien op de bekende beurzen . Ziet er altijd mooi en stevig uit!
Inderdaad. Ik heb er zo'n hekel aan als mensen jou als persoon gaan betitelen als onderdanig, terwijl dat alleen in je 'prive' leven zo is. Iemand die onderdanig is tijdens de sex, kan ontzetten dominant zijn op het werk....
pi_78375100
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 16:25 schreef MrsRavenDice het volgende:
Wanneer je het onder de aandacht van je (nieuwe) relatie wilt brengen is het misschien een goed idee om eens een SM-blad te laten 'slingeren' en zo in gesprek te raken? Of...en ik had een paar postings hiervoor al melding gedaan hiervan, een open huis te bezoeken van een SM-studio? http://www.smclubdoma.nl/nl/index.php?id=96&nid=119
Zo kun je haar wat meer laten zien, beiden vragen stellen en ook zien dat SM-ers ook gewone mensen zijn
Succes!
Bedankt voor de tips!
Ik denk dat ik het gewoon ga combineren, ik laat een blad slingeren en ga daarna wel naar een open huis toe, als ze dat wil...
  woensdag 24 februari 2010 @ 20:38:13 #71
292091 Willemclaes
pi_78407781
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 16:29 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik heb er zo'n hekel aan als mensen jou als persoon gaan betitelen als onderdanig, terwijl dat alleen in je 'prive' leven zo is. Iemand die onderdanig is tijdens de sex, kan ontzetten dominant zijn op het werk....

loopt dit nou een beetje scheef ? snapte even je reactie hierin niet

welke bdsm site's bezoeken dus bdsmmende fokkers eigenlijk ?

greetz
  woensdag 24 februari 2010 @ 20:38:48 #72
292091 Willemclaes
pi_78407806
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 16:28 schreef MrsRavenDice het volgende:

[..]

heb je al iets van ons in de collectie ?

greetz
pi_78415524
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 20:38 schreef Willemclaes het volgende:

[..]

heb je al iets van ons in de collectie ?

greetz
Twee floggers en een stevige plak *auw*
pi_78507837
Grappig dat ik vanavond op Radio538 een gesprekje hoor tussen Froukje en Niels, samen met een Meesteres Kate van diezelfde Studio Doma te Den Haag over het open huis waarover ik al een melding had gedaan hier!!! Zij was dus gewoon op de radio en vertelde over het open huis wat aanstaande woensdag 3 maart wordt gehouden en wat er zoal te verwachten valt.
Nu weet ik zeker dat ik even ga kijken daar, echt leuk om te horen zeg!!! En die Froukje en Niels deden het echt heel erg leuk, dat gesprek. Wie weet krijg ik nog wel nieuwe ideetjes voor mijn komende boek
pi_78530144
Ik ben een beginneling. Mijn partner is zeer dominant en ik heb altijd al onderdanige neigingen gehad. Ik ken het soft-sm genre wel redelijk, nu rustig aan opbouwen.
pi_78775151
Wij hebben ook beiden wat fantasieën richting bondage en lichte SM en zijn er nu ook langzaam mee aan de slag aan het gaan. Erg kinky en lekker allemaal!! Sowieso hebben we echt fantastische sex en maakt dit het alleen maar intiemer.
Forever yours, forever mine, forever ours...
  dinsdag 9 maart 2010 @ 15:51:27 #77
8885 moralia
Grip op je zak
pi_78932947
Is er nog iemand naar die open dag geweest?
I want to be young and wild, and then I want to be
middle-aged and rich, and then I want to be old and annoy people by
pretending that I'm deaf
pi_78953631
Ik ben zelf naar het open huis geweest van Studio Doma in Den Haag en man, wat was het druk!
Drankjes, hapjes (geserveerd door een slavin die zeer gepast gekleed was) en diverse mensen van Doma om uitleg en informatie te geven, naast natuurlijk erg veel mensen die de kans waarnamen om eens dat kijkje binnen te nemen. Hoe vaak zal dat gebeuren tenslotte?
Iedereen die wegging kreeg ook nog een enveloppe mee met o.a. een DVD, een magazine, wat informatiekaartjes e.d. en dat was natuurlijk ook erg leuk.
Ze hebben daar erg hun best gedaan om iedereen welkom te heten, informatie te verschaffen over bv privesessies maar ook (en dat is handig om te weten) informatie over kamerhuur of zelfs studiohuur. Wauw, handig als je een feestje in SM-stijl wilt geven.
Anyway, het was erg goed opgezet en de mensen waren erg open en gastvrij. Voor iedereen werd de
tijd genomen om een gesprekje te voeren en rondleiding te geven, inclusief de Meesteressen die geheel in stijl een ieder tewoord stonden (dus zeker niet arrogant, maar je merkte wel dat het Meesteressen zijn).
Lekker spannend wel om daar rond te lopen en in gedachten al het kermen van voorgaande gasten te horen, het gerammel van kettingen en het geratel van de takels Bij mijn weten is Studio Doma de eerste die zoiets als een open huis organiseerde, denk dat er wel meer zullen volgen alleen blijven zij hierin wel uniek, vind ik
pi_78953894
Wow, klinkt alsof je er aandelen van hebt.
pi_78960328
Haha, aandelen? Neuh, wat zou ik ermee moeten?
Maar aangezien er een vraag gesteld werd wie er nog naar het open huis was gegaan, heb ik antwoord
gegeven en ik ben nogal een kletskous dus maak ik mij er niet zo snel met een one-liner vanaf.
Daarbij stelde ik het initiatief van die Studio nogal op prijs, vandaar dat ik dan ook wel wil vertellen wat
er zoal te zien/beleven was, snap je?
pi_78961086
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 09:41 schreef MrsRavenDice het volgende:
Maar aangezien er een vraag gesteld werd wie er nog naar het open huis was gegaan, heb ik antwoord
gegeven en ik ben nogal een kletskous dus maak ik mij er niet zo snel met een one-liner vanaf.
Daarbij stelde ik het initiatief van die Studio nogal op prijs, vandaar dat ik dan ook wel wil vertellen wat
Nouja, schijnbaar was er geen enkel slecht punt over de hele dag heen? En dat vind ik erg frappant, maar natuurlijk wel tof.
pi_78962677
Of er over dat open huis geen vervelend bericht is te plaatsen, weet ik natuurlijk niet; ik ben er niet de gehele tijd geweest natuurlijk en daarbij krijg ik daar dan ook weinig van mee.
Het was gezellig en informatief voor mij persoonlijk en dat is prima natuurlijk.
pi_78964732
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 09:41 schreef MrsRavenDice het volgende:
Maar toch krijg ik een beetje het gevoel van die tandpasta reclame bij jou. "Ik poets mijn tanden altijd met Prodent Ultra Cleaning White Fix en Finish" en dat in een commercial van 20 seconden 20x uitgesproken. Iets minder mag wel dus.
pi_78965731
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 11:45 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Maar toch krijg ik een beetje het gevoel van die tandpasta reclame bij jou. "Ik poets mijn tanden altijd met Prodent Ultra Cleaning White Fix en Finish" en dat in een commercial van 20 seconden 20x uitgesproken. Iets minder mag wel dus.
Wij van WC-eend adviseren WC-eend

Maar zonder gekheid, leuke recensie hoor
Quinn Dexter
pi_78968435
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 11:45 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Ghihi, ja he! Was al bang dat ik iets stoms zei. Nouja, ik geloof ook best dat het een toffe tent is en dat het goed geregeld was hoor.
pi_78970085
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 13:14 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Ghihi, ja he! Was al bang dat ik iets stoms zei. Nouja, ik geloof ook best dat het een toffe tent is en dat het goed geregeld was hoor.
Doma had ook altijd zo'n magazinevan bezoekers enzo volgens mij.
pi_78995086
Ha okee, ik zal het voortaan wat korter houden
'Hoe was het?'
*Leuk"! *

'Domamagazine?'
*Geloof van wel ja!*

pi_78997998
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 22:55 schreef MrsRavenDice het volgende:
Ha okee, ik zal het voortaan wat korter houden
'Hoe was het?'
*Leuk"! *

'Domamagazine?'
*Geloof van wel ja!*

Je snapt best wat ik bedoel mrs.
pi_79041702
Yes Sir!
pi_79226822
.....wat dan wel weer jammer is, is het feit dat ik nog steeds GEEN mailtje oid heb ontvangen op mijn verzoek om toegelaten te worden tot het Keldertje.
Ja, ik heb het op de juiste wijze gedaan en nee, ik hoor helemaal niets.

Het lijkt wel zo'n elitair gezelschap als het bestuur van de VSSM zeg, die willen BDSM ook terug hebben naar de achterkamertjes en herenkamers, allemaal met een dikke sigaar zitten brabbelen over BDSM zonder er zelf veel mee te doen.

Mogen jullie ook niet naar binnen of ben ik nou de enige?
pi_79227238
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 21:00 schreef MrsRavenDice het volgende:
.....wat dan wel weer jammer is, is het feit dat ik nog steeds GEEN mailtje oid heb ontvangen op mijn verzoek om toegelaten te worden tot het Keldertje.

Het lijkt wel zo'n elitair gezelschap als het bestuur van de VSSM zeg, die willen BDSM ook terug hebben naar de achterkamertjes en herenkamers, allemaal met een dikke sigaar zitten brabbelen over BDSM zonder er zelf veel mee te doen.

Je bent de enige. Je kan beter nog een mailtje sturen ipv hier te zeuren.
pi_79230369
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 21:00 schreef MrsRavenDice het volgende:

Geef ze de tijd. Weet je hoeveel onzinverzoeken voor KEL er binnen komen? Eerst moet alles gescreened worden en dan moeten de serieuze aanvragen nog eens nader bekeken worden. Bovendien is yvonne admin en heeft ze het dus al druk.

Geduld is een schone zaak
pi_79235010
Ey dat wil ik ook us doen !!! Zijn er dames die dit met mij willen doen ? Graag

Ben in bdsm wel groentje maar ik leer snel
( ik wil dan de onderdanige rol )
Ter info ik ben vol nl en in de twintig

Motto van de dag: wie niet waagd wie niet weet war ie lekker vind

Greeds toko Bob

Greeds toko Bob
pi_79242641
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 21:57 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Geef ze de tijd. Weet je hoeveel onzinverzoeken voor KEL er binnen komen? Eerst moet alles gescreened worden en dan moeten de serieuze aanvragen nog eens nader bekeken worden. Bovendien is yvonne admin en heeft ze het dus al druk.

Geduld is een schone zaak
Dit is in ieder geval een wat volwassener manier van reageren op mijn vraag dan zeggen dat ik zit te zeuren.

Ik had al twee mails verstuurd en is nu een maand geleden, dus ik zal er nu maar vanuit gaan dat het langer duurt.
Btw: ik had het in mijn laatste posting over de VSSM. Zijn er hier mensen eigenlijk die daar lid van zijn (geweest)?
pi_79245504
Ja want met je voet gaan stampen dat vrijwilligers harder door moeten werken omdat jij NU NU NU je zin wil hebben, dat is natuurlijk wel heul volwassen. Hou op met zeuren, iedereen die in de kelder zit heeft lang moeten wachten. Ik geloof ik 3-4 maanden. En dat is prima, want het zorgt ervoor dat er geen josti's a la toko Bob binnenkomen. Dus niet zeuren en gewoon afwachten
pi_79246533
met een vorig account heb ik toegang gehad in het keldertje. Na een crash met pc en verloren wachtwoord gewoon niet meer aangevraagd. Het duurde toen ook wel een paar maanden voordat de toegang geregeld was.
Lid van VSSM zijn mijn vrouw en ik ook geweest, dat was in eerste instantie omdat we vaak in barX kwamen en de VSSM daar één maal per maand een avond had.
Voor de man met de hamer is ieder probleem een spijker.,
pi_79253480
Ik heb wel op verschillende dates iets met bdsm gedaan. En op verschillende 'niveaus'. In de loop van de jaren ben ik erachter gekomen dat ik de dominante ben, en dat veel dames graag hard aangepakt willen worden. Gewoon een keer een pets op de billen geven en dan de reactie inschatten

Heb geen heel harde dingen gedaan, maar dat trekt me ook niet echt. Wel spanking, vastbinden, blinddoeken, en de ander gewoon helemaal gek maken....

Heb ook wel eens een date gehad met een dominante dame en me aan haar overgeleverd, maar dat paste niet echt bij me. Ik kon lastig de controle afgeven, wilde dat ook eigenlijk niet. Ook toen ik vast lag, wilde ik het tempo bepalen. Dus wat dat betreft was het ook wel weer een leerzame (en ook leuke ) sessie.
pi_79261141
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:43 schreef Dipkip het volgende:
Ja want met je voet gaan stampen dat vrijwilligers harder door moeten werken omdat jij NU NU NU je zin wil hebben, dat is natuurlijk wel heul volwassen. Hou op met zeuren, iedereen die in de kelder zit heeft lang moeten wachten. Ik geloof ik 3-4 maanden. En dat is prima, want het zorgt ervoor dat er geen josti's a la toko Bob binnenkomen. Dus niet zeuren en gewoon afwachten
Thnx. Ik zat op mijn mobiel dus kon het niet meer uitbreiden. Maar waarom hier zeuren over dat het 'misschien' hetzelfde is als iets anders... Wat er geen ruk mee te maken heeft, dat vind ik stom.
pi_79261346
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 11:09 schreef kiekjesdief het volgende:

vaak in barX kwamen en de VSSM daar één maal per maand een avond had.
Bar X...zucht Dat was ook wel errug leuk!
pi_79261408
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 14:09 schreef zwansie het volgende:

Heb ook wel eens een date gehad met een dominante dame en me aan haar overgeleverd, maar dat paste niet echt bij me. Ik kon lastig de controle afgeven, wilde dat ook eigenlijk niet. Ook toen ik vast lag, wilde ik het tempo bepalen. Dus wat dat betreft was het ook wel weer een leerzame (en ook leuke ) sessie.
op zich wel erg leuk en cool dat je het op zn minst hebt geprobeerd, goeie manier om uit te vinden of het bij je past
pi_79262376
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:25 schreef MrsRavenDice het volgende:

[..]

op zich wel erg leuk en cool dat je het op zn minst hebt geprobeerd, goeie manier om uit te vinden of het bij je past
Ja, klopt. Ben er ook wel meer over na gaan denken toen. Ook bij 'normale sex', zeg maar. Ik vind het heerlijk om achterover te liggen en even lekker niks te doen en alleen maar te genieten. Maar IK bepaal dan wanneer ik zelf weer wat ga doen.....

Het was sowieso een leuke ervaring. Eerst even alle klemmen, boeien en zweepjes bewonderd.
pi_79321733
Hmm ben nog een beginneling qua bdsm.
Ben er zelf toch al vanaf men 14e mee bezig en sindsdien is dat gevoel alleen maar sterker geworden.
Vind het toch nog altijd lastig om een relatie met BDSM erin te krijgen. Ook al heb ik toch wel sub en dom gevoelens (Meer een Switch)

Op dit moment in een liefdesrelatie en probeer het rustig aan te brengen.
Ik ga eens met wat hints aantonen waar mijn interesses liggen en kijken of dit effect heeft.
En nu maar afwachten en hopen
And I jizz in my pants
pi_79328962
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 01:04 schreef Fudgy het volgende:
Op dit moment in een liefdesrelatie en probeer het rustig aan te brengen.
Ik ga eens met wat hints aantonen waar mijn interesses liggen en kijken of dit effect heeft.
En nu maar afwachten en hopen
Lastig is dat he. Ik heb het uiteindelijk enorm getroffen, werd verliefd op een man, ging er van uit dat hij totaal geen interesse op dat gebied had en dat het wel weer dood zou bloeden daardoor. Uiteindelijk opgebiecht, bleek dat hij ook een la had en sindsdien zijn we gelukkig samen. Maar daarvoor heb ik aardig wat vriendjes uiteindelijk gedumpt hierom. Er miste toch iets. En iemand zoeken via de bdsm-community vond ik ook niet prettig - ten eerste om de sfeer die daar vaak hangt, maar ook omdat je toch een kwetsbare positie inneemt dan en er zijn mensen die daar misbruik van maken.
pi_79338475
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 11:14 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Lastig is dat he. Ik heb het uiteindelijk enorm getroffen, werd verliefd op een man, ging er van uit dat hij totaal geen interesse op dat gebied had en dat het wel weer dood zou bloeden daardoor. Uiteindelijk opgebiecht, bleek dat hij ook een la had en sindsdien zijn we gelukkig samen. Maar daarvoor heb ik aardig wat vriendjes uiteindelijk gedumpt hierom. Er miste toch iets. En iemand zoeken via de bdsm-community vond ik ook niet prettig - ten eerste om de sfeer die daar vaak hangt, maar ook omdat je toch een kwetsbare positie inneemt dan en er zijn mensen die daar misbruik van maken.
o god, die eerste stap zetten
de laatste keer ben ik begonnen met blinddoeken. daarna armen vasthouden en zo verder opgebouwd.
nu hebben we een switch relatie en zijn daar heel gelukkig mee.
dus....
S.B.C. Ik zit op beffen!
pi_79348613
De meeste mannen met wie ik dat probeerde als eerste aanzet ontdekten hun eigen onderdanigheid en wilden dat ik het bij hun ging doen srsly, al 3x. Grrr.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 19:40:32 #106
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_79349144
Jeetje, hoeveelste sm topic is dit al? Is er nieuwe generatie met vragen opgestaan?

Ik zit sinds mijn 23ste off and on in "the scene" Ben nu 35
Ben nog steeds opzoek naar de juiste D want thats the hard part in het hele gebeuren en af en toe probeerde ik het toch weer in de "vanilla wereld" maar dat werkte natuurlijk ook niet

Ik ga wel graag naar feestjes in de scene, goed excuus om je helemaal op te doffen in corset

[ Bericht 6% gewijzigd door purplerose op 20-03-2010 12:46:29 ]
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_79350972
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 19:29 schreef Dipkip het volgende:
De meeste mannen met wie ik dat probeerde als eerste aanzet ontdekten hun eigen onderdanigheid en wilden dat ik het bij hun ging doen srsly, al 3x. Grrr.
whehe
dat schiet dan niet op nee.
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 19:40 schreef purplerose het volgende:
Jeetje, hoeveelste sm topic is dit al? Is er nieuwe generatie met vragen opgestaan?

Ik zit sinds mijn 23ste off and on in "the scene"
Ben nog steeds opzoek naar de juiste D want thats the hard part in het hele gebeuren en af en toe probeerde ik het toch weer in de "vanilla wereld" maar dat werkte natuurlijk ook niet

Ik ga wel graag naar feestjes in de scene, goed excuus om je helemaal op te doffen in corset
er is een groep die nog geen toegang heeft tot het keldertje? (ik niet tenminste)
dus....
S.B.C. Ik zit op beffen!
  vrijdag 19 maart 2010 @ 21:01:24 #108
52349 purplerose
pi_79352714
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 20:22 schreef d1kk13d1ck het volgende:

[..]

whehe
dat schiet dan niet op nee.
[..]

er is een groep die nog geen toegang heeft tot het keldertje? (ik niet tenminste)
Keldertje is niet de enige plek met sm hoor
www.fastfoward.nl
www.fetlife.com
www.bdsmzaken.nl
en ga zo maar door.

Ik vind het ook niet erg ofzo, vroeg het me alleen af.
  zaterdag 20 maart 2010 @ 00:37:37 #109
8885 moralia
Grip op je zak
pi_79361380
dingie!! Leuk je weer eens te lezen

En dan hebben we ook nog: http://forum.bdsmnext.nl en de klassieker
http://www.wanderingspirits.nl/forum/index.php allemaal toegankelijk met weinig tot geen gedoe en als ik eerlijk ben, actiever dan het keldertje alhier.
I want to be young and wild, and then I want to be
middle-aged and rich, and then I want to be old and annoy people by
pretending that I'm deaf
  zaterdag 20 maart 2010 @ 12:45:38 #110
52349 purplerose
pi_79369315
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 00:37 schreef moralia het volgende:
dingie!! Leuk je weer eens te lezen

En dan hebben we ook nog: http://forum.bdsmnext.nl en de klassieker
http://www.wanderingspirits.nl/forum/index.php allemaal toegankelijk met weinig tot geen gedoe en als ik eerlijk ben, actiever dan het keldertje alhier.
Mora!! Beeb!
Mijn toegang tot keldertje is bij de verhuizing van fok kwijtgeraakt ofzo maar ik zit nu op fetlife waar ik het erg naar me zin heb. Is het goed als ik je toevoeg op fetlife?

en idd ik was bdsmnext en wanderingspirits vergeten, hihi
pi_79435297
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 19:40 schreef purplerose het volgende:

Ik zit sinds mijn 23ste off and on in "the scene" Ben nu 35

Ik snap niet wat vanilla met BDSM te maken heeft, is dat niet zo'n beetje het tegenovergestelde?
pi_79439846
quote:
Op maandag 22 maart 2010 00:58 schreef veda het volgende:
Ik snap niet wat vanilla met BDSM te maken heeft, is dat niet zo'n beetje het tegenovergestelde?
Ja, dan klopt die zin toch? Af en toe toch weer het andere proberen maar dat werkte niet?
pi_79448127
quote:
Op maandag 22 maart 2010 00:58 schreef veda het volgende:

[..]

Sowieso, het is vaak zo dat mensen het niet zoeken via een bdsm website. Ik ken vele partners die elkaar hebben gevonden in de vanilla wereld en van daaruit zijn gaan experimenteren. Ik heb mijn partner ook leren kennen van Fok en hem daaruit geperverteerd.
pi_79449215
quote:
Op maandag 22 maart 2010 14:48 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Sowieso, het is vaak zo dat mensen het niet zoeken via een bdsm website. Ik ken vele partners die elkaar hebben gevonden in de vanilla wereld en van daaruit zijn gaan experimenteren. Ik heb mijn partner ook leren kennen van Fok en hem daaruit geperverteerd.

Overigens zitten er veel viespeuken op zo;n netwerk, veel leuker om dingen met je partner te ontdekken.
pi_79449753
Hebben er meer van jullie spannende PM berichtjes ontvangen? _!
  maandag 22 maart 2010 @ 16:27:39 #116
52349 purplerose
pi_79452196
quote:
Op maandag 22 maart 2010 15:33 schreef Dipkip het volgende:
Ik gelukkig niet
quote:
Op maandag 22 maart 2010 15:17 schreef laforest het volgende:

[..]

Overigens zitten er veel viespeuken op zo;n netwerk, veel leuker om dingen met je partner te ontdekken.
Ja en in de vanilla wereld heb je van die figuren die denken dat ze dat wel ff kunnen
Het beste is idd om er samen vers aan te beginnen maar dat is helaas bij mij niet meer mogelijk en bij een vanilla vriendje mis ik bepaalde dingen dus kom ik toch weer uit op de chats en verschillende netwerken.

In de vanilla netwerken (zoals fok) heb je ook genoeg viespeuken hoor.
pi_79455138
quote:
Op maandag 22 maart 2010 16:27 schreef purplerose het volgende:
Ik gelukkig niet
Een of andere Captain Obvious heeft dit topic gelezen, en daaruit opgemaakt dat ik een "verborgen behoefte" heb om onderdanig te zijn, en als ik dat wil laten onderzoeken door een "Ervaren Dominant" dan heb ik Zijn toestemming om terug te PM-en.

Bof ik even!! _!!
pi_79455182
quote:
Op maandag 22 maart 2010 15:33 schreef Dipkip het volgende:
pi_79455220
quote:
Op maandag 22 maart 2010 17:39 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Een of andere Captain Obvious heeft dit topic gelezen, en daaruit opgemaakt dat ik een "verborgen behoefte" heb om onderdanig te zijn, en als ik dat wil laten onderzoeken door een "Ervaren Dominant" dan heb ik Zijn toestemming om terug te PM-en.

Bof ik even!! _!!
pi_79455241
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 19:29 schreef Dipkip het volgende:
pi_79455272
quote:
Op maandag 22 maart 2010 17:42 schreef heiden6 het volgende:

Ja, lach jij maar. Anaal fisten is anders heul moeilijk onderdanig te doen hoor
pi_79455352
quote:
Op maandag 22 maart 2010 17:43 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ja, lach jij maar. Anaal fisten is anders heul moeilijk onderdanig te doen hoor
Ik verbaas me er gewoon over in dusdanige mate dat ik me meteen afvraag of het iets met jou te maken heeft.

Maar ja je hebt nu, mocht het met je huidige vriendje niet goed blijven gaan, een alternatief achter de hand dankzij die PM!
pi_79455502
quote:
Op maandag 22 maart 2010 17:45 schreef heiden6 het volgende:
Ik verbaas me er gewoon over in dusdanige mate dat ik me meteen afvraag of het iets met jou te maken heeft.
Ik denk het wel. Mensen zeggen vaak tegen mij dat ik zo'n type ben waar ze alles tegen kunnen zeggen. Dat ik niet bepaald het type ben wat alles wil horen, dat straal ik dan helaas weer niet uit.

Hoewel ik op zich ook wel denk dat een relatief groot percentage van de mannen een keer gevingerd wil worden, dus dan is het op zich niet gek dat een paar mannen dat opbiechten nadat ik opbiecht wat mijn 'ding' is... En best veel vanille mensen lijken te denken dat bdsmers altijd switches zijn, dat je altijd elkaar afwisselt. Wat ik dus absoluut niet wil, maar ik snap de vergissing wel omdat ik in het dagelijks leven redelijk dominant overkom.
quote:
Op maandag 22 maart 2010 17:45 schreef heiden6 het volgende:
Maar ja je hebt nu, mocht het met je huidige vriendje niet goed blijven gaan, een alternatief achter de hand dankzij die PM!
pi_79455592
quote:
Op maandag 22 maart 2010 17:50 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik denk het wel. Mensen zeggen vaak tegen mij dat ik zo'n type ben waar ze alles tegen kunnen zeggen. Dat ik niet bepaald het type ben wat alles wil horen, dat straal ik dan helaas weer niet uit.

Hoewel ik op zich ook wel denk dat een relatief groot percentage van de mannen een keer gevingerd wil worden, dus dan is het op zich niet gek dat een paar mannen dat opbiechten nadat ik opbiecht wat mijn 'ding' is... En best veel vanille mensen lijken te denken dat bdsmers altijd switches zijn, dat je altijd elkaar afwisselt. Wat ik dus absoluut niet wil, maar ik snap de vergissing wel omdat ik in het dagelijks leven redelijk dominant overkom.
[..]

Dat was ook wat me te binnen schoot, misschien dat die mannen daardoor de andere rol aan willen nemen.

Dat iedereen die dominant is in het dagelijks leven, dat ook altijd in bed wil zijn, en andersom, is volgens mij wel een typisch beeld wat veel mensen hebben.
pi_79455720
quote:
Op maandag 22 maart 2010 17:53 schreef heiden6 het volgende:
Dat iedereen die dominant is in het dagelijks leven, dat ook altijd in bed wil zijn, en andersom, is volgens mij wel een typisch beeld wat veel mensen hebben.
Ja terwijl er eigenlijk vrij weinig van klopt. Veel subs die ik ken zijn niet bepaald deurmatjes buiten bdsm om. Vaak eerder het tegenovergestelde. Nou ben ik bijvoorbeeld wel erg verzorgend / lief, maar meegaand ben ik dan weer helemaal niet. Bij dominanten heb ik het idee dat het wat meer wisselt, sommigen zijn normaal ook al dominant en anderen juist vrij zacht van karakter.
  maandag 22 maart 2010 @ 18:01:27 #126
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_79455862
quote:

[..]

Bof ik even!! _!!
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
pi_79455991
Zat een paar dagen terug nog met een van mijn vriendinnetjes ondeugend/nasty te SMS'en... 'gebruik me, doe met je wat je wilt, you're in charge', 'doe je hand op mijn keel', 'laat me voelen hoe groot en sterk je bent en hoe machteloos ik eigenlijk ben'... en dat komt dan van iemand die waarschijnlijk bij het horen van het woord (BD)SM direct een afkeurende blik op haar gezicht krijgt. (Dat merk ik binnenkort wel, of dat echt zo is, ga binnenkort eens een balletje opgooien.) Eigenlijk wel heel vreemd...
pi_79458306
quote:

[..]

Bof ik even!! _!!
Hmm, als die kapitein echt dominant was, had hij je wel een tijd en plaats verteld waar je moet zijn, ipv "wil je me pls pls pls een mailtje sturen, pls???"
pi_79458725
Als ie echt Dominant was geweest had ie ten eerste geweten dat ie mijn vriend had moeten aanspreken in plaats van mij, of had hij eerst gevraagd of ik opensta voor spel met anderen en wat mijn eigen Dom daarvan vindt. Daarnaast zou een echte Dominant sowieso niet openen met een commando maar eerst eens polsen of er interesse is. Een echte Dominant weet namelijk dat dominantie geen excuus is voor respectloosheid. Ik ben altijd nog eerst een mens en daarna pas een sub, normale omgangsregels gaan op totdat je beiden er mee instemt op een bdsm-manier contact te hebben. Bovendien zou een echte Dominant ook geen sub willen die zich halsoverkop in een potentieel gevaarlijke situatie stort. Zou jij het met een meid doen die op komt dagen als iemand PMt heej kom eens naar die en die plaats zo en zo laat dan zal ik jou wel eens even?

maandag 22 maart 2010 @ 19:25:02 #130
52349 purplerose
pi_79459054
quote:
Op maandag 22 maart 2010 19:18 schreef Dipkip het volgende:
Als ie echt Dominant was geweest had ie ten eerste geweten dat ie mijn vriend had moeten aanspreken in plaats van mij, of had hij eerst gevraagd of ik opensta voor spel met anderen en wat mijn eigen Dom daarvan vindt. Daarnaast zou een echte Dominant sowieso niet openen met een commando maar eerst eens polsen of er interesse is. Een echte Dominant weet namelijk dat dominantie geen excuus is voor respectloosheid. Ik ben altijd nog eerst een mens en daarna pas een sub, normale omgangsregels gaan op totdat je beiden er mee instemt op een bdsm-manier contact te hebben. Bovendien zou een echte Dominant ook geen sub willen die zich halsoverkop in een potentieel gevaarlijke situatie stort. Zou jij het met een meid doen die op komt dagen als iemand PMt heej kom eens naar die en die plaats zo en zo laat dan zal ik jou wel eens even?

Dit dus
pi_79459590
Ik moet nog veel leren
pi_79459884
quote:
Op maandag 22 maart 2010 10:38 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ja, dan klopt die zin toch? Af en toe toch weer het andere proberen maar dat werkte niet?
Het was een vraag, geen kritiek.
Maar goed, dan neem ik aan dat mijn beschrijving van de term vanilla redelijk klopte?
pi_79461738
quote:
Op maandag 22 maart 2010 19:39 schreef veda het volgende:
Het was een vraag, geen kritiek.
Maar goed, dan neem ik aan dat mijn beschrijving van de term vanilla redelijk klopte?
Vanille is 'normale' seks. Als aanduiding van een persoon wil het zeggen dat diegene niet aan bdsm / fetish doet. En mensen die op zn hondjes keiwild vinden en claimen een borstenfetish te hebben vallen daar dus ook onder
pi_79461851
Ik vind vanilla best wel denigrerend overkomen eigenlijk, om dat te gebruikenb voor 'normale' seks. Ik ken de term alleen als aanduiding voor supersofte kleffe seks.
pi_79462310
quote:
Op maandag 22 maart 2010 20:14 schreef heiden6 het volgende:
Ik vind vanilla best wel denigrerend overkomen eigenlijk, om dat te gebruikenb voor 'normale' seks. Ik ken de term alleen als aanduiding voor supersofte kleffe seks.
Mja maar als je met mensen praat die aan hardcore SM doen, dan is *normale seks* relatief gezien supersofte klefseks. Ik weet niet zo goed wat voor niet-bdsmers nou kleffe seks is, wat normale seks is en wat ruige seks is?
pi_79462346
quote:
Op maandag 22 maart 2010 20:13 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Vanille is 'normale' seks. Als aanduiding van een persoon wil het zeggen dat diegene niet aan bdsm / fetish doet. En mensen die op zn hondjes keiwild vinden en claimen een borstenfetish te hebben vallen daar dus ook onder
Oke, dank u.
pi_79462520
Het is overigens niet een vervelend bedoelde term. Als we het in KEL over ons seksleven hebben, gaat het er bijv. ook over of we naast de bdsm ook vanilleseks hebben. Daar bedoelen we dan mee of we ook wel eens seks hebben zonder duidelijke bdsm-elementen zoals slaan / wurgen / commanderen etc. Bij mij thuis hoort dat er ook gewoon bij; het is dus niet zo dat ik neerkijk op zulk soort seks of het minderwaardig vind of minder bijzonder ofzo. Meer zo van: je hebt 15 smaakjes roomijs en de defaultsmaak van roomijs is vanille.

Ofzo
pi_79462723

Rancid - vanilla sex
Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
pi_79463614
quote:
Op maandag 22 maart 2010 20:22 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Mja maar als je met mensen praat die aan hardcore SM doen, dan is *normale seks* relatief gezien supersofte klefseks. Ik weet niet zo goed wat voor niet-bdsmers nou kleffe seks is, wat normale seks is en wat ruige seks is?
Ligt denk ik aan je referentiekader.

Ik ken wel iemand die seks als soft en slap geneuzel ziet als ze er geen flinke blauwe plekken aan over houdt.
  maandag 22 maart 2010 @ 21:06:48 #140
52349 purplerose
pi_79464779
quote:
Op maandag 22 maart 2010 20:46 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik ken wel iemand die seks als soft en slap geneuzel ziet als ze er geen flinke blauwe plekken aan over houdt.
Ik kan me idd wel een klein beetje onbevredigd voelen als ik het niet de volgende dag nog voel in de baarmoeder area Beetje roughed up hoort er wel bij wat krasjes enzo
pi_79467297
quote:
Op maandag 22 maart 2010 20:26 schreef Dipkip het volgende:
Meer zo van: je hebt 15 smaakjes roomijs en de defaultsmaak van roomijs is vanille.

Ofzo
Bedankt, Dipkip. Ik vind dit wel één van de prachtigste quotes van het hele jaar. Nu al!

En OT: (bd)sm is en blijft ingewikkelde materie. Maar ik ben blij dat er hier weer eens normaal over gepraat wordt
pi_79467340
quote:

[..]

Dat zou niet goed zijn als ik ook zo zou denken, ik krijg geen blauwe plekken
pi_79469187
@Idril, dank, dank
quote:
Ja, sorry hoor, maar als je er blauwe plekken aan overhoudt IS het bdsm, tenzij je door je hoogslaper bent gezakt ofzo. Dat valt dus niet onder vanilla dus dan is het logisch dat vanilla geen goeie term ervoor is mkay.
pi_79469460
Mmmkay dan!

Zij zit ook wel echt in de SM-scene, degene waar ik het over heb met die opmerking.
  maandag 22 maart 2010 @ 22:25:44 #145
37769 erodome
Zweefteef
pi_79469901
quote:
Op maandag 22 maart 2010 19:09 schreef zwansie het volgende:

[..]

Hmm, als die kapitein echt dominant was, had hij je wel een tijd en plaats verteld waar je moet zijn, ipv "wil je me pls pls pls een mailtje sturen, pls???"
Oh please, het meest irritante wat bestaat in mijn ogen, mensen die dan maar denken dat ze gelijk kunnen gaan commanderen en doen omdat je ergens hebt aangegeven onderdanig te willen zijn.
Helowwwwwwwww, aangenaam kennis te maken zeg, not....

Tijd en plaats noemen, gelijk van dik hout zaagt met planken staat NIET dominant in de juiste zin van het woord in deze context, wel neanderthaler.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_79470095
quote:
Op maandag 22 maart 2010 22:25 schreef erodome het volgende:

[..]

Oh please, het meest irritante wat bestaat in mijn ogen, mensen die dan maar denken dat ze gelijk kunnen gaan commanderen en doen omdat je ergens hebt aangegeven onderdanig te willen zijn.
Helowwwwwwwww, aangenaam kennis te maken zeg, not....

Tijd en plaats noemen, gelijk van dik hout zaagt met planken staat NIET dominant in de juiste zin van het woord in deze context, wel neanderthaler.
Rotterdam Centraal 23:00

Zie je daar
pi_79470199
Oh neanderthalers vind ik best te neuken. Maar meestal blijken het eerder gefrustreerde overjarige maagden die nog bij mama wonen te zijn. In mijn nederige beleving, dan. Van die lui die nauwelijks een vrouw hebben aangeraakt en dan denken met een grote bek wel via bdsm een meisje te kunnen regelen. Jammer wel dat vervolgens blijkt dat wij alleen maar nog lastiger zijn te hosselen
  maandag 22 maart 2010 @ 22:44:05 #148
37769 erodome
Zweefteef
pi_79470862
Op sm gebied ben ik idd niet zo makkelijk te versieren, daar moet je eerst maar eens bewijzen dat je het waar dbent om dat soort dingen met me te doen.
Ik vind dat ook erg intiem te noemen, veel kwetsbaarder ga je me niet meemaken, meer open naar de ander toe.

Waarmee ik niet zeg dat er vanuit gewone seks niet wat sm elementen toegevoegd kunnen worden als alles zo loopt, maar echt bdsm, dat is toch wel een ander verhaal.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 22 maart 2010 @ 22:50:24 #149
52349 purplerose
pi_79471198
quote:
Op maandag 22 maart 2010 22:44 schreef erodome het volgende:
Op sm gebied ben ik idd niet zo makkelijk te versieren, daar moet je eerst maar eens bewijzen dat je het waar dbent om dat soort dingen met me te doen.
Ik vind dat ook erg intiem te noemen, veel kwetsbaarder ga je me niet meemaken, meer open naar de ander toe.

Waarmee ik niet zeg dat er vanuit gewone seks niet wat sm elementen toegevoegd kunnen worden als alles zo loopt, maar echt bdsm, dat is toch wel een ander verhaal.
Je haalt me de woorden uit de mond gelukkig, ik vind de juist woorden niet echt vandaag
  dinsdag 23 maart 2010 @ 10:13:21 #150
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_79480820
quote:
Op maandag 22 maart 2010 14:48 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Herkenbaar.
pi_79562879
heeft iemand wel eens op een eerste date (of de eerste keer sex) gelijk aan bdsm gedaan?
wat erodome al zegt, het is nogal kwetsbaar voor minimaal 1 persoon.
dus....
S.B.C. Ik zit op beffen!
pi_79579869
Ja, ik. Maar dat was van tevoren bekend en uitgebreid besproken.
pi_79580406
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 11:12 schreef d1kk13d1ck het volgende:
heeft iemand wel eens op een eerste date (of de eerste keer sex) gelijk aan bdsm gedaan?
hmm lijkt me wel grappig... maar als sub moet je toch wel veel vertrouwen hebben in de ander
pi_79600609
quote:
Een keer - grote vergissing. Maar buiten diegene heb ik het ook nooit buiten relaties gedaan.
pi_79631109
quote:
Meerdere malen en is ook eigenlijk vrijwel altijd goed bevallen op een vies ruikende na.
Als man en als dominant is dat wel gemakkelijker denk ik. Je hoeft in iedergeval neet gebonden te wordne ofzo
pi_79653817
Maar je lkrijgt / neemt wel de verantwoordelijkheid voor iemand die je eigenlijk nog niet kent. Dat moet je wel aan kunnen.
pi_79664987
Zo'n eerste keer is ook veel softer dan als je elkaar goed kent. Dat is ook zo als het niet de eerste keer is maar elkaar toch nog niet voldoende kent.
Ik vraag wel of er ziektes zijn zoals diabetes of epilepsie. Niet een hele vragenlijst doornemen over ziektegeschiedenis maar wel de belangrijkste dingen weten.
pi_79670637
ik denk dat zoiets beter kan gebeuren tussen mensen die elkaar kennen en vertrouwen.
Wij zitten al jaren in een relatie en zijn ook aan het experimenteren met bdsm

zo'n gag en wat touw, een blinddoek.... kom je al een heel end mee
pi_79717490
Ik doe aan bdsm, heb ook een relatie waarin we zo nu en dan aan bdsm doen.
Ik ben er achter gekomen door veel films te kijken en op internet te lezen.
pi_79735869
Ik heb 1x gelijk iemand gedomineerd. Was leuk maar liever met een vaste partner.
Haters gonna hate.
pi_79831543
quote:

Ben benieuwd....

ik was heel jong toen ik ermee begon wist toen niet eens wat bdsm was en helemaal vrijwillig was het volgens mij ook niet haha. maar mijn overbuurmeisje heeft me erin gelootst en eigenlijk meteen na de eerste keer kwam ik steeds naar haar toe voor meer. toen ging het eigenlijk meer over voetfetisj,trampling,en alles wat ik haar op kwam om mij te laten doen of wat ze met mij wilde doen. vaak gewoon op mijn slaaapkamer of die van haar of gewoon ergens in een bos(waar andere het zagen). ik vind zelf het voetfetisj,trampling en vernedering het leukste. maar ik was toen rond de 11 jaar. en nu ik 21 ben breidt ik het steeds meer uit en komt er steeds mee bij kijken en leer ik steeds meer erover. en wil steeds meer experimenteren.

ik heb nu geen bdsm relatie of relatie met bdsm.

hoe het mijn leven beinvloed veel van mijn relaties gaan kapot omdat het vrouwtje niet dominant of niet dominant genoeg is.
train like an animal,eat like a horse,sleep like a baby.
pi_79835102
Ik begrijp je. Meest van vrouwtjes ,als kinky zijn, zijn submissives. Ik denk is in de natuur. Dus voor mannen dat gedomineerd willen worden, is moeilijk.
Veel jaren wilde ik dat vergetten, maar als echt kinky bent, dat kan niet.
Gelukkig ben ik in een bdsm relatie en ja, we gaan elke keer een beetje verder. We doen langzaam, praten veel.
Dat is de weg, praten. Zelfs als je vriendin is vanilla, probeer te praten.
Maar kijk uit. Het is verslaving hihihi
pi_79842347
Ik heb juist het idee dat er meer vrouwen dom zijn dan sub
  donderdag 1 april 2010 @ 19:56:59 #164
52349 purplerose
pi_79842955
quote:
Op donderdag 1 april 2010 19:41 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik heb juist het idee dat er meer vrouwen dom zijn dan sub
Hoe bedoel je dat?
pi_79843507
Ik heb het idee dat het ongeveer 50/50 is maar dat subs veel meer chatty zijn dan doms (zowel m als v)
pi_79843903
quote:
Op donderdag 1 april 2010 19:56 schreef purplerose het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat?
De vrouwen die ik ken waarvan ik weet dat ze aan BDSM doen, zijn eigenlijk allemaal dom. Er zijn een paar waarvan ik het niet zeker weet.
  donderdag 1 april 2010 @ 20:27:27 #167
52349 purplerose
pi_79844138
quote:
Op donderdag 1 april 2010 20:21 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

De vrouwen die ik ken waarvan ik weet dat ze aan BDSM doen, zijn eigenlijk allemaal dom. Er zijn een paar waarvan ik het niet zeker weet.
Vaag, de meeste die ik ken zijn allemaal intelligent

Komt denk door dat sbs6 beeld wat iedereen heeft bij bdsm
pi_79845110
Hier ga ik niet eens op reageren.
pi_79845849
quote:
Op donderdag 1 april 2010 20:49 schreef DevilsWhore het volgende:
Hier ga ik niet eens op reageren.
Dat is wijs
  donderdag 1 april 2010 @ 21:08:11 #170
52349 purplerose
pi_79846020
Er begint wat te dagen, wat sneller had gegaan als je dom met D schreef of Domme dan weet ik eerder wat je bedoelt. Ik vond het al zo raar
  donderdag 1 april 2010 @ 21:11:22 #171
52349 purplerose
pi_79846173
quote:
Op donderdag 1 april 2010 21:05 schreef kiekjesdief het volgende:

[..]

Dat is wijs
Of ze had wat duidelijker moeten zijn.
pi_79847397
quote:
Op donderdag 1 april 2010 21:08 schreef purplerose het volgende:
Er begint wat te dagen, wat sneller had gegaan als je dom met D schreef of Domme dan weet ik eerder wat je bedoelt. Ik vond het al zo raar
je zit in een BDSM topic
  donderdag 1 april 2010 @ 21:41:44 #173
52349 purplerose
pi_79847629
quote:
Op donderdag 1 april 2010 21:37 schreef Dipkip het volgende:

[..]

je zit in een BDSM topic
Nouja, ik kan er toch nix aan doen dat dat woord 2 betekenissen heeft en ik ben op het moment onder invloed dus ik dacht dat ze iq bedoelde

[eric van thijn mode]
Ja, sorry
[eric van thijn mode]
pi_79847819
quote:
Op donderdag 1 april 2010 21:08 schreef purplerose het volgende:
Beter naar de TT kijken voortaan.
  donderdag 1 april 2010 @ 21:48:29 #175
52349 purplerose
pi_79847946
quote:
Op donderdag 1 april 2010 21:45 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Beter naar de TT kijken voortaan.
Ja, stel je voor dat iemand een vergissing maakt! jemig de pemig, off with my head!!
pi_79848144
quote:
Op donderdag 1 april 2010 21:48 schreef purplerose het volgende:

[..]

Ja, stel je voor dat iemand een vergissing maakt! jemig de pemig, off with my head!!
Dit was wel heel dom. En nee, niet dominant. Dan weet je het even.
  donderdag 1 april 2010 @ 21:54:32 #177
93643 DumDaDum
pi_79848165
quote:
Op donderdag 1 april 2010 21:48 schreef purplerose het volgende:

[..]

— Heather Nova
pi_79848167
Ja dan moet je er ook gewoon om kunnen lachen en je niet gaan zitten verdedigen dat de ander onduidelijk is dan kan je dit verwachten natuurlijk. Lekker boeiend, je bent bepaald niet de eerste die die vergissing maakt.
  donderdag 1 april 2010 @ 22:01:39 #179
52349 purplerose
pi_79848421
quote:
Op donderdag 1 april 2010 21:53 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Dit was wel heel dom. En nee, niet dominant. Dan weet je het even.
quote:
Op donderdag 1 april 2010 21:54 schreef DumDaDum het volgende:

[..]

Even gejat van Alice
  donderdag 1 april 2010 @ 22:03:41 #180
52349 purplerose
pi_79848494
quote:
Op donderdag 1 april 2010 21:54 schreef Dipkip het volgende:
Ja dan moet je er ook gewoon om kunnen lachen en je niet gaan zitten verdedigen dat de ander onduidelijk is dan kan je dit verwachten natuurlijk. Lekker boeiend, je bent bepaald niet de eerste die die vergissing maakt.
Ik zat ook te lachen gezien mijn reactie op jouw post, ik zat te bedenken dat zij zo krampachtig serieus reageert voor zoiets
pi_79850560
quote:
Op donderdag 1 april 2010 22:03 schreef purplerose het volgende:

[..]

Ik zat ook te lachen gezien mijn reactie op jouw post, ik zat te bedenken dat zij zo krampachtig serieus reageert voor zoiets
Zo serieus ben ik niet, poppedoppie Even een hint, voor de volgende x.
pi_79862536
Zo dames, lekker aan het katten? .

OT: in BDSM geïnteresseerd ja, maar mijn leven is zonder al complex genoeg dus ik zoek de praktijkervaring niet zo op. .

Ik heb trouwens het gevoel dat veel BDSM'erts mensen zijn die zogezegd wel "het een en ander in hun leven hebben meegemaakt" en daardoor misschien wat escapisme zoeken...
Maar misschien dat het komt doordat ik alleen maar de gekkere exemplaren ben tegengekomen. .
pi_79911176
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 11:14 schreef DeepChord het volgende:
Zo dames, lekker aan het katten? .

OT: in BDSM geïnteresseerd ja, maar mijn leven is zonder al complex genoeg dus ik zoek de praktijkervaring niet zo op. .

Ik heb trouwens het gevoel dat veel BDSM'erts mensen zijn die zogezegd wel "het een en ander in hun leven hebben meegemaakt" en daardoor misschien wat escapisme zoeken...
Maar misschien dat het komt doordat ik alleen maar de gekkere exemplaren ben tegengekomen. .
eehhm, ik kan niet ontkennen dat ik "het een en ander heb meegemaakt" maar BDSM speelt toch wel iets langer.
dus....
S.B.C. Ik zit op beffen!
pi_79912122
Misschien ga ik me toch ook maar eens registreren in het keldertje:)

Ik hou wel van een beetje bdsm. Ik ben vastgebonden ontmaagd.
In mijn vorige relatie heb ik veel aan bdsm gedaan.. In mijn huidige relatie is er een natuurlijke dom/sub-verhouding lijkt het. Mijn vriend is gewoon erg dominant van zichzelf. Maar het is geen spel. Vreemd, maar wel lekker!
And the sex
and the drugs
and the complications
pi_79968125
dat is toch mooi als het al in je relatie zit. als je het alle twee accepteerd is het goed. heb zelf op dit moment een dame waarmee ik geregeld kietelsessies doe. dat is ook een machtspel en bondage maakt daar onderdeel van uit. prachtig vinden we het allebei. niks mis mee als je beiden geniet. dat zouden meer mensen moeten doen. lachen is gezond en helemaal als je gebonden ben en gekieteld wordt!!! heerlijk
  maandag 5 april 2010 @ 16:16:00 #186
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_79969870
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 11:14 schreef DeepChord het volgende:

Dat eerste is wellicht waar, maar ik denk dat ik wel over escapisme heen ben.. Of is BSDSM stiekem alsnog escapisme?
quote:
Dat zal dan wel ja.
pi_79970568
Ik snap sowieso het hele idee van escapisme niet. Waarom zou dat voor BDSM gelden en niet voor gewone seks?
pi_79991873
quote:
Op maandag 5 april 2010 16:41 schreef Dipkip het volgende:
Ik snap sowieso het hele idee van escapisme niet. Waarom zou dat voor BDSM gelden en niet voor gewone seks?

omdat het vaak voorkomt dat mensen die in bdsm sub zijn in real life dominant zijn of een dominante functie op het werk hebben (met dominante functie bedoel ik leiding gevende).
in bdsm komen vaak/(bijna) altijd rollenspellen voor. vandaar is het voor sommige een ontsnapping uit eigen leven om tijdens het spel niet de dominante maar juist de sub te zijn.

dus heeft ze/hij wel een beetje gelijk. maar dat is vaak met degene die het alleen als spel doen zeg maar.
en degene die een bdsm relatie hebben zit het dominant zijn of het sub zijn meestal gewoon in de gene.
pi_79993085
Wat een onzin
  dinsdag 6 april 2010 @ 08:38:25 #190
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_79993583
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 01:43 schreef MixedMartialArts het volgende:

omdat het vaak voorkomt dat mensen die in bdsm sub zijn in real life dominant zijn of een dominante functie op het werk hebben (met dominante functie bedoel ik leiding gevende).
in bdsm komen vaak/(bijna) altijd rollenspellen voor. vandaar is het voor sommige een ontsnapping uit eigen leven om tijdens het spel niet de dominante maar juist de sub te zijn.
Zelf ervaar ik het niet helemaal op die manier. Ik heb een leidinggevende functie en kan best behoorlijk dominant zijn, maar ik heb niet de indruk dat dat er aan ten grondslag ligt dat ik op BDSM-gebied sub ben.. Hoezo zou het verband moeten houden met elkaar?
pi_79994495
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 01:43 schreef MixedMartialArts het volgende:

[..]

dus heeft ze/hij wel een beetje gelijk. maar dat is vaak met degene die het alleen als spel doen zeg maar.
en degene die een bdsm relatie hebben zit het dominant zijn of het sub zijn meestal gewoon in de gene.
Stik, dan zij wij helemaal verkeerd bezig. Wij maar denken dat dat we een relatie hadden, maar we spelen al jaren een spelletje

Met andere woorden: wazige, niet onderbouwde stelling. Gebaseerd op aannames en clichès...
pi_79995835
alice,

je heb helemaal gelijk. werk en sex hebben totaal niks met elkaar te maken. het heeft simpel alleen met de aard van de persoon te maken op welke manier jie sex wilt ervaren.

en als jij dat als sub wilt ervaren prima.

wat voor soort werk je doet staat er helemaal los van.

gr tickling
pi_80011130
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 08:38 schreef Alicey het volgende:

[..]

Zelf ervaar ik het niet helemaal op die manier. Ik heb een leidinggevende functie en kan best behoorlijk dominant zijn, maar ik heb niet de indruk dat dat er aan ten grondslag ligt dat ik op BDSM-gebied sub ben.. Hoezo zou het verband moeten houden met elkaar?
ik zeg ook niet dat het bij iedereen zo is ik zeg dat het vaak voorkomt. in ieder geval van degene waar ik ermee over gehad heb is het in de meeste gevallen zo. ik kan het er jammer genoeg niet met iedereen over praten omdat in mijn directe omgeving er nogal een taboe op rust.

maar nogmaals ik zeg niet dat het altijd zo is.
pi_80011215
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 08:38 schreef Alicey het volgende:

[..]

ook bij jou zeg ik niet dat het bij iedereen zo is maar dat het vaak wel zo voorkomt.
bij mij is het ook niet zo maar toch hoor ik het vaak als ik er met mensen over praat vaak online omdat het in mijn directe omgeving nog steeds als raar gezien wordt. en dus een taboe is.
pi_80011286
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 10:34 schreef tickling het volgende:
alice,

je heb helemaal gelijk. werk en sex hebben totaal niks met elkaar te maken. het heeft simpel alleen met de aard van de persoon te maken op welke manier jie sex wilt ervaren.

en als jij dat als sub wilt ervaren prima.

wat voor soort werk je doet staat er helemaal los van.

gr tickling

voormij heeft sex en bdsm ook niet altijd wat met elkaar te maken.
en bdsm hoeft dus geen sex te zijn.
en ik geef alleen een reply op iets wat een ander zei dat veel mensen bdsm gebruiken om te ontsnappen aan hun eigen leven bijvoorbeeld mensen met een leiding gevende functie. ik zeg dus niet dat het altijd zo is maar dat het wel gebeurt.

maar ik snap niet waarom iedereen bij bdsm meteen aan sex denkt.
pi_80012634
Omdat de masochisten onder ons van pijn en vernedering seksueel opgewonden raken.
pi_80019452
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 18:11 schreef Idril-2 het volgende:
Omdat de masochisten onder ons van pijn en vernedering seksueel opgewonden raken.
ja ok dat klopt wel weer.
pi_80021343
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 17:36 schreef MixedMartialArts het volgende:
voormij heeft sex en bdsm ook niet altijd wat met elkaar te maken.
en bdsm hoeft dus geen sex te zijn.
maar ik snap niet waarom iedereen bij bdsm meteen aan sex denkt.

Daar kan ik dan weer met mijn pet niet bij. Voor ons zijn de twee onlosmakelijk met elkaar verbonden. Het draait misschien niet altijd op keihard neuken uit, maar enige sexuele handelingen zijn er altijd. Om over de sfeer maar te zwijgen. En laten we wel wezen; je gaat niet op je knietjes, of dwingt iemand op zijn/haar knietjes, omdat dat nou eenmaal leuk is..nee, dat doe je omdat het geil is iemand te onderwerpen of juist onderworpen te worden...
pi_80021669
amen to that
pi_80025422
Het heeft voor mij altijd met seks te maken, maar het hoeft niks met neuken te maken te hebben.
  woensdag 7 april 2010 @ 16:55:07 #201
295984 Demise
I saw you look away
pi_80048738
BDSM zonder seks... Nee, daar kan ik me ook niets bij voorstellen.

Ik ben er nog niet zo heel erg lang achter dat BDSM toch iets is dat voor mij de seks meet compleet maakt. Met mijn eerste echte vriend had ik tijdens de seks wel vaak een geïrriteerd gevoel, het besef dat er iets niet ging zoals ik dat het liefste zou hebben, maar mijn tweede (en tot nog toe laatste) vriend was degene die het doorhad en er wat mee deed. Het hangt overigens af van mijn bui wat ik op dat moment fijner vind, maar ik heb het idee dat ik me toch richting dominant aan het ontwikkelen ben.
"Hell is other people." - Jean-Paul Sartre
"A first sign of the beginning of understanding is the wish to die." - Franz Kafka
"Never memorize what you can look up in books." - Albert Einstein
pi_80048953
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 23:08 schreef Dipkip het volgende:
Het heeft voor mij altijd met seks te maken, maar het hoeft niks met neuken te maken te hebben.
ok maar dat bedoel ik dus ook. maar er is een verschil tussen sex en sexuele handelingen ik bedoel.

als de meesteres zeg maar je dwingt haar voet te kussen is het een sexuele handeling maar het is geen sex.
pi_80051568
Er zijn volgens mij ook wel mensen voor wie het geen seksuele handeling is. Dat het meer een uiting is van je persoonlijkheid ofzo of een bevestiging van je relatie. Bij ons is dat niet zo, als we aan bdsm doen is het seksueel (met of zonder seks, hoewel meestal wel met). Maar wij zijn ook geen 24/7 bdsmers.
pi_80052185
quote:
Op woensdag 7 april 2010 18:05 schreef Dipkip het volgende:
Er zijn volgens mij ook wel mensen voor wie het geen seksuele handeling is. Dat het meer een uiting is van je persoonlijkheid ofzo of een bevestiging van je relatie. Bij ons is dat niet zo, als we aan bdsm doen is het seksueel (met of zonder seks, hoewel meestal wel met). Maar wij zijn ook geen 24/7 bdsmers.
dat is waarschijnlijk het verschil ik heb het bijna alleen nog maar 24/7 gehad alleen tijdens de sex is het ook niet mijn ding. tijdens de 24/7 hadden wel een uitzondering als wel bij vrienden of familie waren.
pi_80060205
Wat voor mij overigens ook zo is, ik ben een vrouwelijke sub, is dat ik echt niks zou kunnen in bed met mannen die niet dominant zijn. Al is het maar een klein beetje, het moet erin zitten. Ik kick ook echt af op onderdanige mannen (niet lullig bedoeld voor de onderdanige mannen onder ons trouwens).Ook in filmpjes enzo moet het zo zijn dat de man boven de vrouw staat tijdens de seks. Andersom kan in mijn hoofd echt niet.
And the sex
and the drugs
and the complications
pi_80097369
Dat heb ik ook wel straatmadelief. Dat het in bed "zonder" niets is. Lang leve de endorfinen
Dit weekend nog had ik het met iemand over gradaties - er kan iemand boven je staan en dan daar weer iemand boven. Wat de tussenliggende (no pun intended) persoon een switch maakt. En daar kan ik me moeilijk iets bij voorstellen persoonlijk. Hoe dat werkt.
pi_80102342
Nee zou ook niet echt iets voor mij zijn.
En tijdens de seks hoeft het niet echt smmerig te worden, als de man maar boven mij staat. Al is het maar een kleinn beetje.
And the sex
and the drugs
and the complications
pi_80102464
quote:
Op donderdag 8 april 2010 21:58 schreef straatmadelief het volgende:
Nee zou ook niet echt iets voor mij zijn.
En tijdens de seks hoeft het niet echt smmerig te worden, als de man maar boven mij staat. Al is het maar een kleinn beetje.
helemaal mee eens! daarom lijkt mij seks met een vrouw (ik ben een vrouw) ook zo raar, dan ben je allebei zo klein en onderdanig..
pi_80104383
quote:
Op donderdag 8 april 2010 22:00 schreef onschuldigheid-zelve het volgende:

[..]

helemaal mee eens! daarom lijkt mij seks met een vrouw (ik ben een vrouw) ook zo raar, dan ben je allebei zo klein en onderdanig..
Er zijn genoeg vrouwen die Dom zijn anders
pi_80105068
Ja, en dat is dan weer voor mij als submissive vrouwmensch een grens om uit te zoeken.
I love life
  vrijdag 9 april 2010 @ 08:18:30 #211
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_80112080
quote:
Op donderdag 8 april 2010 22:00 schreef onschuldigheid-zelve het volgende:

[..]

Maar de een wellicht iets onderdaniger dan de ander.
pi_80114982
Er zijn ongetwijfeld extreem dominante vrouwen, maar ik kan daar niks mee. Van een man wil ik dat gedrag, bij een vrouw denk ik wie denk jij wel niet dat je bent verdomme. Niks ten nadele van de Dommes, maar ik ben heel erg niet bi qua sm ook niet qua niet-sm overigens, maar dat heb ik dan wel twee keer uitgeprobeert om te zien hoe het was en dit hoef ik niet uit te proberen
pi_80117975
Ik ben dominant als naar mannen en naar vrouwen. Geen haar op mijn hoofd dat ik mij door 1 van de 2 laat domineren.
Haters gonna hate.
pi_80151266
Hmm ik moet toch maar eens reageren in dit topic. Ik ben zelf meer een switch. Soms kan ik mijn vriendin verleiden tot wat bondage maar helaas is zij dan eigenlijk altijd wel degene die vast gebonden is. Moeilijk moeilijk, want ik vind zelf beide rollen erg prettig.
Terug van weggeweest!
pi_80151373
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 11:52 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik ben dominant als naar mannen en naar vrouwen. Geen haar op mijn hoofd dat ik mij door 1 van de 2 laat domineren.
pi_80153004
Misschien nietszeggend voor de meesten,maar ik zeg altijd: Je moet in je leven
alles een keer uitproberen.
75 topics = FIN
  zaterdag 10 april 2010 @ 12:20:41 #217
203436 solyaris
disgrace to the human race
pi_80155818
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 11:52 schreef CyclingGirl het volgende:
pi_80205419
solyaris je hebt 't topic doodgeslagen.

no pun intended
pi_80205645
quote:
Op zondag 11 april 2010 22:03 schreef Idril-2 het volgende:
solyaris je hebt 't topic doodgeslagen.

no pun intended
Snel! Misschien kunnen we het nog reanimeren.
pi_80205953
Bück dich
pi_80208322
quote:
Op zondag 11 april 2010 22:12 schreef Idril-2 het volgende:
Bück dich

Ik ben stout geweest
pi_80217225
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 10:08 schreef FP128 het volgende:
Misschien nietszeggend voor de meesten,maar ik zeg altijd: Je moet in je leven
alles een keer uitproberen.
Dat is waar en daarom heb ik mij 1x laten domineren door mijn huidige partner gewoon om te zien hoe het is maar omdat hij dus een subje is maar zich gelukkig wel in zijn rol kon vinden ging dat wel aardig, maar het is gewoon niks voor mij, ik was m nog aan het commanderen.
Haters gonna hate.
pi_80256562
quote:
Op maandag 12 april 2010 10:29 schreef CyclingGirl het volgende:

[..]

Dat is waar en daarom heb ik mij 1x laten domineren door mijn huidige partner gewoon om te zien hoe het is maar omdat hij dus een subje is maar zich gelukkig wel in zijn rol kon vinden ging dat wel aardig, maar het is gewoon niks voor mij, ik was m nog aan het commanderen.
Gelukkig hebben ze daar wat tegen:

Terug van weggeweest!
  dinsdag 13 april 2010 @ 11:37:55 #224
37769 erodome
Zweefteef
pi_80257766
quote:
Op maandag 12 april 2010 10:29 schreef CyclingGirl het volgende:

[..]

Ik heb weleens mijn man proberen te domineren, maar dat was helemaal niks waard.
Dat werkt gewoon niet bij ons, hij bleef toch echt dominant en ik toch echt niet.
Zolang ik dingen deed die hij graag wilde en super vond ging het goed, bij de rest werd ik er gewoon op gewezen dat ik beter wat anders kon gaan doen en durfde ik niet echt de leiding over te nemen met het oog op "wraak".
Dat klopte ook wel, want nadat hij me had uitgedaagd toch een keer wat harder te tikken heb ik het geweten, eigenlijk vond ik dat veel fijner en hij ook, dus we houden het daar maar bij

Het was een grappige ervaring, maar niet veel meer dan dat
pi_80258652
Ik kon het erg leuk spelen (schijnbaar) maar ik voelde me er dodongelukkig bij. Het is gewoon niets voor mij. Doe ik dus ook nooit weer. Ik ken mijn plaats
pi_80297907
Ik kan het me niet voorstellen. Nooit is een hard woord, maar ik denk nu niet en nooit niet.
pi_80299947
Ik zelf ben (denk ik) nog het meest een switch, ik vind beide aspecten wel leuk. Niet dat ik denk dat ik iedereen kan domineren, er zijn genoeg mensen die voor mij daarvoor te dominant zijn om dat overtuigend te doen denk ik.
Terug van weggeweest!
pi_80333160
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 10:29 schreef Dipkip het volgende:
Er zijn ongetwijfeld extreem dominante vrouwen, maar ik kan daar niks mee. Van een man wil ik dat gedrag, bij een vrouw denk ik wie denk jij wel niet dat je bent verdomme. Niks ten nadele van de Dommes, maar ik ben heel erg niet bi qua sm ook niet qua niet-sm overigens, maar dat heb ik dan wel twee keer uitgeprobeert om te zien hoe het was en dit hoef ik niet uit te proberen
Ja, het vreemde bij mij is dus dat ik bi ben.. en alleen seks wil met dominante mannen. Maar niks kan met dominante vrouwen. Dus bij lesbische seks is het één en al gelijkheid?
And the sex
and the drugs
and the complications
pi_80433627
Ik voel mij wel thuis in de BDSM, en ben een échte "thuiskomer".
Het gaat bij mij niet om de sex, maar om de relatie. Ik ben hoofdzakelijk submissive, maar heb zeker ook mijn dominante trekjes.

Het draait grotendeels om vertrouwen en overgave. Leiden en geleid worden.
Sommige Dominanten spreken wel eens over het bezitten van hun sub of slaaf. Maar het is de sub die de Dominant maakt. Mijn Meesteres neemt mij niet, maar ik geef mijzelf aan mijn Meesteres. Zij aanvaard mij enkel. Zij plaatst zich niet boven mij, maar ik mijzelf onder haar.

Aan veel BDSM'ers merk ik dat zij hetzelfde voelen. Zij voelen zich verzorgd door hun Meester(es) die een rots in de branding is waaraan zij zich vast kunnen houden als zij de controle eens verliezen.

Wie houd er niet van rollen-spelletjes? Blinddoeken, vastbinden? Wat is er mooier dan het speelgoedje te zijn van jou partner, of te genieten van jou partner door met hém of háár te spelen!

Het gaat niet enkel om pijn of zweepjes.
pi_80433796
Hee Mannetjesdier, jij hier? Hahaha...

Je hebt wel gelijk hoor.
Overgave en vertrouwen, dat zijn gewoon heel belangrijke dingen. En zoals jij het schrijft over geven en nemen, dat is ook zoals het moet zijn. Sommige dingen kun je niet afdwingen... Die zijn er of ze zijn er niet.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_80478581
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 23:40 schreef Mannetjesdier het volgende:
Ik voel mij wel thuis in de BDSM, en ben een échte "thuiskomer".
Het gaat bij mij niet om de sex, maar om de relatie. Ik ben hoofdzakelijk submissive, maar heb zeker ook mijn dominante trekjes.

Het draait grotendeels om vertrouwen en overgave. Leiden en geleid worden.
Sommige Dominanten spreken wel eens over het bezitten van hun sub of slaaf. Maar het is de sub die de Dominant maakt. Mijn Meesteres neemt mij niet, maar ik geef mijzelf aan mijn Meesteres. Zij aanvaard mij enkel. Zij plaatst zich niet boven mij, maar ik mijzelf onder haar.

Aan veel BDSM'ers merk ik dat zij hetzelfde voelen. Zij voelen zich verzorgd door hun Meester(es) die een rots in de branding is waaraan zij zich vast kunnen houden als zij de controle eens verliezen.

Wie houd er niet van rollen-spelletjes? Blinddoeken, vastbinden? Wat is er mooier dan het speelgoedje te zijn van jou partner, of te genieten van jou partner door met hém of háár te spelen!

Het gaat niet enkel om pijn of zweepjes.

de sub is de echte leider die aangeeft hoe ver gegaan mag worden
dus....
S.B.C. Ik zit op beffen!
  maandag 3 mei 2010 @ 00:22:33 #232
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_80955217
Bondageshoot gehad vandaag

En leuke dingen meegekregen
pi_80956258
BDSM ene kant trekt het me wel andere kant ook niet maar moet er moet wel sex zijn anders vind ik het niks. merk wel dat ik wat BDSM dingen leuk vind en dus ook bezit (pols en enkelboeien, tepelklemmen blindoekje) verder nog niet veel maar wie weet

tepelklemmen vind ik wel leuk ook op mezelf
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_80956741
quote:
Op woensdag 7 april 2010 16:55 schreef Demise het volgende:
BDSM zonder seks... Nee, daar kan ik me ook niets bij voorstellen.

Ik ben er nog niet zo heel erg lang achter dat BDSM toch iets is dat voor mij de seks meet compleet maakt. Met mijn eerste echte vriend had ik tijdens de seks wel vaak een geïrriteerd gevoel, het besef dat er iets niet ging zoals ik dat het liefste zou hebben, maar mijn tweede (en tot nog toe laatste) vriend was degene die het doorhad en er wat mee deed. Het hangt overigens af van mijn bui wat ik op dat moment fijner vind, maar ik heb het idee dat ik me toch richting dominant aan het ontwikkelen ben.
hierin kan ik me wel vinden ben zelf ook voornamelijk dominant maar kan ook onderdanig zijn switch dus
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_80974577
bdsm kan best erg sexy zijn mja moet ook niet al te erg worden dan
pi_80974695
quote:
Op maandag 3 mei 2010 17:11 schreef Ernemmertje het volgende:
bdsm kan best erg sexy zijn mja moet ook niet al te erg worden dan
klopt helemaal wat mij betreft paar dingen spreken me aan meeste niet echt, als ik b.v. zo`n BDSM film zie en ik bekijk alleen al de front and rear van de DVD hoes denk ik al right niet mijn ding.

toch zijn sommige dingen echt wel leuk partner vastzetten met enkel en pols-boeien tepelklemmen (nooit gedacht dat leuk te vinden tot iemand dat eens meenam ) en blindoeken enzo beetje spanking maar dan heb je het wel een beetje gehad wat mij betreft
pi_80974881
quote:
Op maandag 3 mei 2010 17:14 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

klopt helemaal wat mij betreft paar dingen spreken me aan meeste niet echt, als ik b.v. zo`n BDSM film zie en ik bekijk alleen al de front and rear van de DVD hoes denk ik al right niet mijn ding.

toch zijn sommige dingen echt wel leuk partner vastzetten met enkel en pols-boeien tepelklemmen (nooit gedacht dat leuk te vinden tot iemand dat eens meenam ) en blindoeken enzo beetje spanking maar dan heb je het wel een beetje gehad wat mij betreft
Jaah idd gewoon een beetje softe bdsm dus das super sexy
pi_80974952
quote:
Op maandag 3 mei 2010 17:18 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Jaah idd gewoon een beetje softe bdsm dus das super sexy
nu nog een partner heb net nieuwe tepelklemmen gekocht
pi_80977617
hahaha ik heb ook wa nieuwe dingen inhuis die nog in de verpakkinng zitten mja idd nu nog een partner Maarja ben beetje kieskeurig dus
pi_80977698
quote:
Op maandag 3 mei 2010 18:47 schreef Ernemmertje het volgende:
hahaha ik heb ook wa nieuwe dingen inhuis die nog in de verpakkinng zitten mja idd nu nog een partner Maarja ben beetje kieskeurig dus
zoals wat voor dingen?
  maandag 3 mei 2010 @ 19:13:12 #241
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_80978538
Een partner die into BDSM is, is ook wel handig.
  maandag 3 mei 2010 @ 20:46:08 #242
93643 DumDaDum
pi_80982804
quote:
Op maandag 3 mei 2010 18:47 schreef Ernemmertje het volgende:
— Heather Nova
pi_81037377
quote:
Op maandag 3 mei 2010 19:13 schreef DevilsWhore het volgende:
Een partner die into BDSM is, is ook wel handig.
veel mensen kun je best wel een beetje de goeie kant op sturen
And the sex
and the drugs
and the complications
  woensdag 5 mei 2010 @ 12:39:53 #244
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_81045946
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 00:52 schreef straatmadelief het volgende:

[..]

veel mensen kun je best wel een beetje de goeie kant op sturen
Ja, en dan ontdekken ze opeens dat ze ook sub zijn.
pi_81046113
quote:
Op maandag 19 april 2010 13:13 schreef d1kk13d1ck het volgende:

[..]

de sub is de echte leider die aangeeft hoe ver gegaan mag worden
Mooi gezegd . wat ik vaak merk aan gesprekken met Doms (online), is dat ze over alle gevoelens heen walsen en willen vernederen om het vernederen, en voor de rest niet denken aan de behoeftes van de sub. Dat staat mij heel erg tegen.
ijs_beer fan!
  woensdag 5 mei 2010 @ 12:46:39 #246
52349 purplerose
pi_81046196
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 12:44 schreef NanKing het volgende:

[..]

Mooi gezegd . wat ik vaak merk aan gesprekken met Doms (online), is dat ze over alle gevoelens heen walsen en willen vernederen om het vernederen, en voor de rest niet denken aan de behoeftes van de sub. Dat staat mij heel erg tegen.
Dat zijn van die wannabe's Er zijn ook die denken dat elke sub voor ze op de knieën moet vallen omdat hij D is

I serve only one
pi_81047479
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 12:46 schreef purplerose het volgende:

[..]

Dat zijn van die wannabe's Er zijn ook die denken dat elke sub voor ze op de knieën moet vallen omdat hij D is

I serve only one
Mooi gezegd

* Knuppel in hoenderhok gooit *
Hetzelfde geldt wat mij betreft voor mensen die gelijk met 24/7 - of zelfs TPE plannen staan te zwaaien. Dat kan menselijk gezien niet imho.
Home computers are being called upon to perform many new functions, including the consumption of homework formerly eaten by the dog.
  woensdag 5 mei 2010 @ 13:32:13 #248
52349 purplerose
pi_81047660
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 13:26 schreef Aiko_ het volgende:

[..]

Mooi gezegd

* Knuppel in hoenderhok gooit *
Hetzelfde geldt wat mij betreft voor mensen die gelijk met 24/7 - of zelfs TPE plannen staan te zwaaien. Dat kan menselijk gezien niet imho.

24/7 of TPE is heel moeilijk te realiseren maar wel iets om naar te streven voor zover mogelijk
Uiteraard is het wel iets dat groeit met de tijd, je begint niet gelijk aan een 24/7
pi_81049138
nee zo is het dames. je zal zo iets moeten op bouwen. maar dat is met elke relatie het geval.
  woensdag 5 mei 2010 @ 14:20:43 #250
52349 purplerose
pi_81049197
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 14:18 schreef tickling het volgende:
nee zo is het dames. je zal zo iets moeten op bouwen. maar dat is met elke relatie het geval.
Joh echt waar
pi_81049341
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 13:32 schreef purplerose het volgende:

[..]

24/7 of TPE is heel moeilijk te realiseren maar wel iets om naar te streven voor zover mogelijk
Uiteraard is het wel iets dat groeit met de tijd, je begint niet gelijk aan een 24/7
Het klinkt interessant, maar hoe zie je dat voor je met werk, eventuele kinderen? 24/7 niet meer de baas over je eigen leven zijn
Home computers are being called upon to perform many new functions, including the consumption of homework formerly eaten by the dog.
  woensdag 5 mei 2010 @ 14:27:31 #252
52349 purplerose
pi_81049407
Ik ken stellen met kinderen die het is gelukt
Maar het is idd heel moeilijk.

Daarom zeg ik, het is iets om naar te streven maar wat waarschijnlijk nooit voor de volle 100% zal lukken.
pi_81050296
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 13:32 schreef purplerose het volgende:

[..]

wat is TPE
pi_81050802
Total power exchange - alle macht over jezelf overgegeven aan de dominant. Dat gaat veel verder dan 24/7.
pi_81055061
24/7 en tpe zijn moeilijk te bereiken situaties en voor ons is het ook niet al die problemen waard maar het streven en benaderen er van is al erg mooi
  vrijdag 7 mei 2010 @ 01:45:14 #256
297002 straatmadelief
verloedering
pi_81116702
Ohja, ik snap even niet naar wie ik nou een mail moet sturen voor die kelder. Yvonne, maar ik zie niemand staan die zo heet? Of hoe moet ik daarachter komen?
And the sex
and the drugs
and the complications
pi_81117119
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 01:45 schreef straatmadelief het volgende:
Ohja, ik snap even niet naar wie ik nou een mail moet sturen voor die kelder. Yvonne, maar ik zie niemand staan die zo heet? Of hoe moet ik daarachter komen?
Geen idee hoe de aanmelding van het keldertje werkt, maar dit is yvonne:
Fotoboek van yvonne
Staat ook een mail adres bij. Mocht je dat nog niet gedaan hebben kan je dit ook nog lezen:
Wel het forum - niet de topics
  vrijdag 7 mei 2010 @ 10:51:56 #258
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_81122886
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 01:45 schreef straatmadelief het volgende:
Toevallig, ik heb net gisteravond gemaild.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 11:02:40 #259
97069 NanKing
Builak!
pi_81123251
Gratis tipje, mailen en niet PM-en .
ijs_beer fan!
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:00:04 #260
297002 straatmadelief
verloedering
pi_81128032
Thanks!
And the sex
and the drugs
and the complications
  vrijdag 7 mei 2010 @ 23:59:51 #261
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_81162890
Ik ben zo blij met al het rubber wat op mijn werk als 'afval' weg word gegooid... Ideaal voor bondage en tikken mee uit te delen
  zaterdag 8 mei 2010 @ 00:08:05 #262
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_81163219
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 23:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben zo blij met al het rubber wat op mijn werk als 'afval' weg word gegooid... Ideaal voor bondage en tikken mee uit te delen
Ik ben er ook blij mee, want ik krijg het.
pi_81163365
Zo te horen gaat het nog druk worden in KEL!
  zaterdag 8 mei 2010 @ 00:12:22 #264
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_81163382
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 00:11 schreef Breathtaking het volgende:
Zo te horen gaat het nog druk worden in KEL!
Gezellig toch?
pi_81163424
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 00:12 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Gezellig toch?
Ja!
pi_81241354
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 11:02 schreef NanKing het volgende:
Gratis tipje, mailen en niet PM-en .
dan ga ik ook nog eens een poging wagen
dus....
S.B.C. Ik zit op beffen!
pi_81244492
Toch even een vraag over dat TPE he. Volgens mij is dat hetzelfde als 24/7 ik bedoel, wat meer dan 24/7 kan je doen?
Haters gonna hate.
  maandag 10 mei 2010 @ 11:12:12 #268
93643 DumDaDum
pi_81245274
quote:
Op maandag 10 mei 2010 10:44 schreef CyclingGirl het volgende:
Toch even een vraag over dat TPE he. Volgens mij is dat hetzelfde als 24/7 ik bedoel, wat meer dan 24/7 kan je doen?
TPE betekent nog minder autonomie / zelfbeschikking vlg mij. Bij 24/7 heeft de sub nog inbreng in wat er met hem of haar gebeurt. Bij TPE is de overlevering compleet
— Heather Nova
pi_81246323
Klopt. Bij TPE heb je volgens mij ook geen stopwoord meer bijvoorbeeld. Bij 24/7 is er wel constant de dom/sub verhouding maar wel binnen de grenzen van de sub, dus als jij bijv. hebt aangegeven bij het aangaan van die 24/7 dat je geen plasseks wil, dan is er geen plasseks. Bij TPE heb je als sub niks te bepalen en geen grenzen te stellen, alleen de dom beslist wat de grenzen zijn.
pi_81263990
heavy lijkt me dat.. Klinkt wel sexy.. Maar ik ben meer van het aanrommelen en niet zo'n officieel gedoe..

Trouwens, iemand al iets gehoord van die Yvonne?
And the sex
and the drugs
and the complications
  maandag 10 mei 2010 @ 19:37:42 #271
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_81265142
quote:
Op maandag 10 mei 2010 19:14 schreef straatmadelief het volgende:
heavy lijkt me dat.. Klinkt wel sexy.. Maar ik ben meer van het aanrommelen en niet zo'n officieel gedoe..

Trouwens, iemand al iets gehoord van die Yvonne?
Kan wel een paar maanden duren hoor
pi_81267561
quote:
Op maandag 10 mei 2010 19:14 schreef straatmadelief het volgende:
Ik vind het helemaal niet sexy klinken, ik vind het buitengewoon onverstandig klinken. Nou moet ik natuurlijk als KEL-lid alles maar vinden kunnen maar hier heb ik grote moeite mee (met TPE dan, niet met 24/7).

Ik vind dat ieder capabel mens verantwoordelijkheid voor zijn of haar eigen leven moet dragen. Uit principe.
pi_81268819
quote:
Op maandag 10 mei 2010 19:37 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Kan wel een paar maanden duren hoor
Ja, blijkbaar... Ik heb haar ook al een hele tijd geleden een mail gestuurd..

Is er niemand anders die toegang voor KEL kan regelen?
  maandag 10 mei 2010 @ 20:55:42 #274
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_81268931
Ik ben blij dat het zo lang duurt. Je komt er iig niet zomaar in, en dat houdt de sfeer daar fijn intiem
pi_81268974
Nee. Het kost nou eenmaal veel tijd. Ze moeten je posthistorie nagaan enzo. Daardoor is er een soort wachtlijst ontstaan en dus duurt het een paar maanden.
pi_81269289
Okay..

Moet heel wat zijn die Kelder, als ik dit zo hoor..

"Voor alle discussies over jouw sexuele beleving op het gebied van BDSM, Fetisj en kinky lifestyles."

Ik wil toegang voor dat laatste gedeelte. Jammer dat er daarover ook zo krampachtig moet worden gedaan qua toegang. Maarja, ik wacht wel.

(Niet lullig bedoeld, overigens.)
pi_81269409
Zou anders wel handig zijn als je lurktoegang kon krijgen. Dan valt er weinig te verkloten natuurlijk. En niet iedereen wil meeposten.
  maandag 10 mei 2010 @ 21:04:59 #278
52349 purplerose
pi_81269442
quote:
Op maandag 10 mei 2010 21:02 schreef TamaravdS het volgende:
Okay..

Moet heel wat zijn die Kelder, als ik dit zo hoor..

"Voor alle discussies over jouw sexuele beleving op het gebied van BDSM, Fetisj en kinky lifestyles."

Ik wil toegang voor dat laatste gedeelte. Jammer dat er daarover ook zo krampachtig moet worden gedaan qua toegang. Maarja, ik wacht wel.

(Niet lullig bedoeld, overigens.)
Er zijn meer sites en fora dan keldertje hoor
www.fetlife.com
www.wanderingspirts.nl
www.fastfw.nl

En ze zijn sneller
pi_81269545
Hoezo krampachtig? Als jij daar straks van alles wil vertellen dat je niet terug wil horen van mensen, dan wil je toch graag dat er een select groepje mensen zit dat discreet en volwassen met de informatie om kan gaan? KEL is niet zoals SEX of KPD, niet overal idiote reacties, nee gewoon uitgebreide goed beargumenteerde verhalen en respect voor elkaar.

Wees blij dat het zolang duurt, want het is de moeite waard.
pi_81269595
quote:
Op maandag 10 mei 2010 21:04 schreef heiden6 het volgende:
Zou anders wel handig zijn als je lurktoegang kon krijgen. Dan valt er weinig te verkloten natuurlijk. En niet iedereen wil meeposten.
Dat is juist absoluut niet het idee, sterker nog, als je niet meepost in KEL dan wordt de toegang je gewoon weer ontzegd.
  maandag 10 mei 2010 @ 21:09:05 #281
52349 purplerose
pi_81269676
Zoveel mis je ook weer niet aan Kel hoor
  maandag 10 mei 2010 @ 21:09:50 #282
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_81269716
quote:
Je doet me nu heel erg denken aan die mannen die een kwartje in een gleuf doen zodat er een luikje open gaat, opdat ze naar een strippende vrouw kunnen kijken.
  maandag 10 mei 2010 @ 21:11:10 #283
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_81269783
quote:
Op maandag 10 mei 2010 21:04 schreef purplerose het volgende:

[..]

Er zijn meer sites en fora dan keldertje hoor
www.fetlife.com
www.wanderingspirts.nl
www.fastfw.nl

En ze zijn sneller
laatste twee doen het niet?
  maandag 10 mei 2010 @ 21:11:46 #284
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_81269826
quote:
Op maandag 10 mei 2010 20:53 schreef TamaravdS het volgende:

[..]

Ja, blijkbaar... Ik heb haar ook al een hele tijd geleden een mail gestuurd..

Is er niemand anders die toegang voor KEL kan regelen?
Wat maakt het nou uit dat je moet wachten? Ik wil er ook in, des te beter wordt het als je er eindelijk in mag weet je.
  maandag 10 mei 2010 @ 21:15:16 #285
52349 purplerose
pi_81270065
quote:
Op maandag 10 mei 2010 21:11 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

laatste twee doen het niet?
vaag, de url klopt wel

http://www.wanderingspirits.nl
pi_81270093
quote:
Op maandag 10 mei 2010 21:06 schreef Breathtaking het volgende:
Hoezo krampachtig? Als jij daar straks van alles wil vertellen dat je niet terug wil horen van mensen, dan wil je toch graag dat er een select groepje mensen zit dat discreet en volwassen met de informatie om kan gaan? KEL is niet zoals SEX of KPD, niet overal idiote reacties, nee gewoon uitgebreide goed beargumenteerde verhalen en respect voor elkaar.

Wees blij dat het zolang duurt, want het is de moeite waard.
Dankje voor de toelichting. Begrijp nu hoe jullie het precies bedoelen.

Ik had het allemaal net iets anders geïnterpreteerd.
pi_81270204
quote:
Ik snap niet waarom jij denkt dat lurktoegang een goed idee is, het gaat er niet om dat iemand iets verkeerds zou posten, het gaat er om of leden te vertrouwen zijn met wat ze lezen.
  maandag 10 mei 2010 @ 21:17:37 #288
52349 purplerose
pi_81270221
quote:
Op maandag 10 mei 2010 21:15 schreef TamaravdS het volgende:

[..]

Dankje voor de toelichting. Begrijp nu hoe jullie het precies bedoelen.

Ik had het allemaal net iets anders geïnterpreteerd.
Gewoon andere sites bezoeken terwijl je wacht en dan kom je er vanzelf achter dat je Kel niet eens meer nodig hebt
pi_81271309
quote:
Op maandag 10 mei 2010 21:09 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Je doet me nu heel erg denken aan die mannen die een kwartje in een gleuf doen zodat er een luikje open gaat, opdat ze naar een strippende vrouw kunnen kijken.
Doe niet zo raar man.

Ik bedoel gewoon, om het even op mij persoonlijk te betrekken, dat ik nieuwsgierig ben naar ervaringen van anderen maar zelf niets zinnigs toe te voegen heb.

Maar ja, het was maar een suggestie. Als het een privacykwestie is, is het een ander verhaal natuurlijk. Ik dacht dat het meer ging om gekloot van frusti's en pubers te voorkomen, en ergens waar je gewoon dingen kunt bespreken die veel mensen afkeuren en/of niet begrijpen zonder dat die mensen dat meteen komen melden.
  maandag 10 mei 2010 @ 21:56:40 #290
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_81272666
Heb dit topic met veel plezier doorgelezen. Om even een tipje van de sluier onder dit account op te lichten, denk ik dat bdsm gebaseerd is op vertrouwen, en dat -zoals eerder gesteld- de sub eigenlijk de baas is in hoe ver je kan gaan. Heb in het verleden een soort sm-relatie gehad met een dame die ook op fok rond hing (of nog rond hangt, dat weet ik niet). Zij gaf aan wat ze lekker en leuk vond en ik vermaakte haar daarmee, waarbij ik altijd dominant was. Daarnaast heb heb ik ook contact gehad met iemand die into de heftige sm was, met kniveplay enzo. Maar daar ben ik toen een beetje op teruggekomen.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_81272682
Kniveplay heb ik ook wel eens gedaan..
quote:
Op maandag 10 mei 2010 21:36 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Doe niet zo raar man.

Ik bedoel gewoon, om het even op mij persoonlijk te betrekken, dat ik nieuwsgierig ben naar ervaringen van anderen maar zelf niets zinnigs toe te voegen heb.

Maar ja, het was maar een suggestie. Als het een privacykwestie is, is het een ander verhaal natuurlijk. Ik dacht dat het meer ging om gekloot van frusti's en pubers te voorkomen, en ergens waar je gewoon dingen kunt bespreken die veel mensen afkeuren en/of niet begrijpen zonder dat die mensen dat meteen komen melden.
Het is natuurlijk heel anders als je weet dat er mensen meekijken.
And the sex
and the drugs
and the complications
pi_81273368
quote:
Op maandag 10 mei 2010 21:56 schreef straatmadelief het volgende:
Het is natuurlijk heel anders als je weet dat er mensen meekijken.
Of course.

Het hele idee van zo'n forum is dat het publiek is. Ik sta er nauwelijks bij stil dat als ik iets in een topic post, dat er voor elk persoon wat er post in dat topic nog enkele personen alles meelezen en niet reageren. Best een raar idee. En iets wat helemaal niet prettig is in de context van het keldertje, dat moet juist afgeschermd zijn. Ik begrijp het eigenlijk wel.

Ik heb vroeger wel toegang gehad tot KEL maar kan me er weinig van herinneren. Na een ban ben je automatisch alle toegang tot afgeschermde subfora kwijt en zodoende kan ik er al heel lang niet meer in. Ben niet van plan om het weer aan te vragen, aangezien dat lang duurt, ik misschien wel niet eens toegang krijg, en ik weet dat er verwacht wordt dat je actief meepost. En zoals ik eerder al zei heb ik niet veel toe te voegen heb maar gewoon interesse heb in het onderwerp, en het is nu eenmaal niet iets waar veel mensen zich mee bezig houden, laat staan dat ze er vrijuit over praten.
  maandag 10 mei 2010 @ 22:10:39 #293
52349 purplerose
pi_81273639
Denk dat jullie KniFeplay bedoelen
Erg opwindend, vooral in combi met buiten in de regen in een diep donker steegje
pi_81274085
quote:
Op maandag 10 mei 2010 22:10 schreef purplerose het volgende:
Erg opwindend, vooral in combi met buiten in de regen in een diep donker steegje
hmmm ieder zn ding natuurlijk maar knifeplay zal geen episode dexter zijn maar lijkt me toch wel freaky sorry voor dat woord... bloodsport is niet mijn ding lijkt me duidelijk maar wat is daar zo opwindend aan moet je bloeden? of is het gewoon het idee dat een ander een mes in zijn/haar handen heeft?
  maandag 10 mei 2010 @ 22:20:26 #295
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_81274257
quote:
Op maandag 10 mei 2010 22:10 schreef purplerose het volgende:
Niet als je (bleek achteraf) een borderliner te pakken hebt die ook daadwerkelijk echt gesneden wilde worden.
DeviantArt
  maandag 10 mei 2010 @ 22:22:42 #296
52349 purplerose
pi_81274403
quote:
Op maandag 10 mei 2010 22:17 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

hmmm ieder zn ding natuurlijk maar knifeplay zal geen episode dexter zijn maar lijkt me toch wel freaky sorry voor dat woord... bloodsport is niet mijn ding lijkt me duidelijk maar wat is daar zo opwindend aan moet je bloeden? of is het gewoon het idee dat een ander een mes in zijn/haar handen heeft?
Ik hoef idd niet ala Dexter geslacht te worden nee maar ik vind bloed wel erotiek over zich heen hebben wat me opwind en het vloeien van bloed is ook niet perse nodig. Het is gewoon de macht die die dan over je heeft en de dreiging van lichamelijk geweld.
  maandag 10 mei 2010 @ 22:24:40 #297
52349 purplerose
pi_81274518
quote:
Op maandag 10 mei 2010 22:20 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Niet als je (bleek achteraf) een borderliner te pakken hebt die ook daadwerkelijk echt gesneden wilde worden.
Hoezo niet, das alleen maar winwin voor beide partijen
pi_81274570
quote:
Op maandag 10 mei 2010 22:22 schreef purplerose het volgende:

[..]

Ik hoef idd niet ala Dexter geslacht te worden nee maar ik vind bloed wel erotiek over zich heen hebben wat me opwind en het vloeien van bloed is ook niet perse nodig. Het is gewoon de macht die die dan over je heeft en de dreiging van lichamelijk geweld.
maar een klein sneetje zodat je licht bloed wind je dus wel op zeg maar? prima hoor niks voor mij maar hey ieder zn eigen ding bedoel(de) het ook niet verkeerd ofzo maar dat zijn wel aspecten die ik niet echt begrijp, lichte BDSM snap ik prima en ja dat is spannend en leuk maar veel verder dan de basic lichte BDSM zal het bij mij niet komen denk ik
pi_81274581
Ik snap wel dat er mensen zijn die gewoon interesse hebben, maar met 'toeschouwers' is het toch anders. En er zitten ook genoeg mensen in KEL die geen ervaring hebben en er zijn er ook die niet aan BDSM doen. Maar die voegen wel iets toe, door vragen te stellen, mee te discussieren, of bijv. met links te komen die een interessant topic geven.

En knifeplay, volgens mij valt daar bijv. dreigen met een zeer bot mes (als mindfuck) ook onder, of bijv. iemand uit bondagetape snijden. Hoeft volgens mij geen bloed bij te horen. Maar ik weet het niet, want ik vind messen niet leuk.
  maandag 10 mei 2010 @ 22:29:45 #300
52349 purplerose
pi_81274818
quote:
Op maandag 10 mei 2010 22:25 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

maar een klein sneetje zodat je licht bloed wind je dus wel op zeg maar? prima hoor niks voor mij maar hey ieder zn eigen ding bedoel(de) het ook niet verkeerd ofzo maar dat zijn wel aspecten die ik niet echt begrijp, lichte BDSM snap ik prima en ja dat is spannend en leuk maar veel verder dan de basic lichte BDSM zal het bij mij niet komen denk ik
Ja Dat laatste is idd iets wat ik in het begin ook zei maar ook ik heb me grenzen hoor, ik heb weer nix met naalden spel of van die vleeshaken in je lijf, catheters in me foef, klysma's noem maar op.
Dat is het fijne ervan, er is iets voor iedereen onder de grote noemer die bdsm heet

En knifeplay hoeft idd niet perse iets met bloed te maken te hebben, kan ook zijn dat ie je kleding van je lijf snijdt, met een bot mes als mindfuck enz.
  maandag 10 mei 2010 @ 22:32:32 #301
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_81274989
quote:
Op maandag 10 mei 2010 22:24 schreef purplerose het volgende:

[..]

Hoezo niet, das alleen maar winwin voor beide partijen
Kan, voor mij is iemand opensnijden -ook al wil ze dat zelf- toch een brug te ver.
DeviantArt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')