Ja, klopt. Ben er ook wel meer over na gaan denken toen. Ook bij 'normale sex', zeg maar. Ik vind het heerlijk om achterover te liggen en even lekker niks te doen en alleen maar te genieten. Maar IK bepaal dan wanneer ik zelf weer wat ga doen.....quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:25 schreef MrsRavenDice het volgende:
[..]
op zich wel erg leuk en cool dat je het op zn minst hebt geprobeerd, goeie manier om uit te vinden of het bij je past
Lastig is dat he. Ik heb het uiteindelijk enorm getroffen, werd verliefd op een man, ging er van uit dat hij totaal geen interesse op dat gebied had en dat het wel weer dood zou bloeden daardoor. Uiteindelijk opgebiecht, bleek dat hij ook een la hadquote:Op vrijdag 19 maart 2010 01:04 schreef Fudgy het volgende:
Op dit moment in een liefdesrelatie en probeer het rustig aan te brengen.
Ik ga eens met wat hints aantonen waar mijn interesses liggenen kijken of dit effect heeft.
En nu maar afwachten en hopen
o god, die eerste stap zettenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:14 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Lastig is dat he. Ik heb het uiteindelijk enorm getroffen, werd verliefd op een man, ging er van uit dat hij totaal geen interesse op dat gebied had en dat het wel weer dood zou bloeden daardoor. Uiteindelijk opgebiecht, bleek dat hij ook een la haden sindsdien zijn we gelukkig samen. Maar daarvoor heb ik aardig wat vriendjes uiteindelijk gedumpt hierom. Er miste toch iets. En iemand zoeken via de bdsm-community vond ik ook niet prettig - ten eerste om de sfeer die daar vaak hangt, maar ook omdat je toch een kwetsbare positie inneemt dan en er zijn mensen die daar misbruik van maken.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:29 schreef Dipkip het volgende:
De meeste mannen met wie ik dat probeerde als eerste aanzet ontdekten hun eigen onderdanigheid en wilden dat ik het bij hun ging doensrsly, al 3x. Grrr.
er is een groep die nog geen toegang heeft tot het keldertje? (ik niet tenminste)quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:40 schreef purplerose het volgende:
Jeetje, hoeveelste sm topic is dit al?Is er nieuwe generatie met vragen opgestaan?
Ik zit sinds mijn 23ste off and on in "the scene"
Ben nog steeds opzoek naar de juiste D want thats the hard part in het hele gebeuren en af en toe probeerde ik het toch weer in de "vanilla wereld" maar dat werkte natuurlijk ook niet
Ik ga wel graag naar feestjes in de scene, goed excuus om je helemaal op te doffen in corset
Keldertje is niet de enige plek met sm hoorquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:22 schreef d1kk13d1ck het volgende:
[..]
whehe
dat schiet dan niet op nee.
[..]
er is een groep die nog geen toegang heeft tot het keldertje? (ik niet tenminste)
Mora!! Beeb!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:37 schreef moralia het volgende:
dingie!! Leuk je weer eens te lezen
En dan hebben we ook nog: http://forum.bdsmnext.nl en de klassieker
http://www.wanderingspirits.nl/forum/index.php allemaal toegankelijk met weinig tot geen gedoe en als ik eerlijk ben, actiever dan het keldertje alhier.
Ik snap niet wat vanilla met BDSM te maken heeft, is dat niet zo'n beetje het tegenovergestelde?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:40 schreef purplerose het volgende:
Jeetje, hoeveelste sm topic is dit al?Is er nieuwe generatie met vragen opgestaan?
Ik zit sinds mijn 23ste off and on in "the scene" Ben nu 35
Ben nog steeds opzoek naar de juiste D want thats the hard part in het hele gebeuren en af en toe probeerde ik het toch weer in de "vanilla wereld" maar dat werkte natuurlijk ook niet
Ik ga wel graag naar feestjes in de scene, goed excuus om je helemaal op te doffen in corset
Ja, dan klopt die zin toch? Af en toe toch weer het andere proberen maar dat werkte niet?quote:Op maandag 22 maart 2010 00:58 schreef veda het volgende:
Ik snap niet wat vanilla met BDSM te maken heeft, is dat niet zo'n beetje het tegenovergestelde?
Sowieso, het is vaak zo dat mensen het niet zoeken via een bdsm website. Ik ken vele partners die elkaar hebben gevonden in de vanilla wereld en van daaruit zijn gaan experimenteren. Ik heb mijn partner ook leren kennen van Fok en hem daaruit geperverteerd.quote:Op maandag 22 maart 2010 00:58 schreef veda het volgende:
[..]
Ik snap niet wat vanilla met BDSM te maken heeft, is dat niet zo'n beetje het tegenovergestelde?
quote:Op maandag 22 maart 2010 14:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Sowieso, het is vaak zo dat mensen het niet zoeken via een bdsm website. Ik ken vele partners die elkaar hebben gevonden in de vanilla wereld en van daaruit zijn gaan experimenteren. Ik heb mijn partner ook leren kennen van Fok en hem daaruit geperverteerd.
Ik gelukkig nietquote:Op maandag 22 maart 2010 15:33 schreef Dipkip het volgende:
Hebben er meer van jullie spannende PM berichtjes ontvangen?_!
Ja en in de vanilla wereld heb je van die figuren die denken dat ze dat wel ff kunnenquote:Op maandag 22 maart 2010 15:17 schreef laforest het volgende:
[..]
Overigens zitten er veel viespeuken op zo;n netwerk, veel leuker om dingen met je partner te ontdekken.
Een of andere Captain Obvious heeft dit topic gelezen, en daaruit opgemaakt dat ik een "verborgen behoefte" heb om onderdanig te zijn, en als ik dat wil laten onderzoeken door een "Ervaren Dominant" dan heb ik Zijn toestemming om terug te PM-en.quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 15:33 schreef Dipkip het volgende:
Hebben er meer van jullie spannende PM berichtjes ontvangen?_!
quote:Op maandag 22 maart 2010 17:39 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Een of andere Captain Obvious heeft dit topic gelezen, en daaruit opgemaakt dat ik een "verborgen behoefte" heb om onderdanig te zijn, en als ik dat wil laten onderzoeken door een "Ervaren Dominant" dan heb ik Zijn toestemming om terug te PM-en.
Bof ik even!!_!!
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:29 schreef Dipkip het volgende:
De meeste mannen met wie ik dat probeerde als eerste aanzet ontdekten hun eigen onderdanigheid en wilden dat ik het bij hun ging doensrsly, al 3x. Grrr.
Ik verbaas me er gewoon over in dusdanige mate dat ik me meteen afvraag of het iets met jou te maken heeft.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:43 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja, lach jij maar. Anaal fisten is anders heul moeilijk onderdanig te doen hoor
Ik denk het wel. Mensen zeggen vaak tegen mij dat ik zo'n type ben waar ze alles tegen kunnen zeggen. Dat ik niet bepaald het type ben wat alles wil horen, dat straal ik dan helaas weer niet uit.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:45 schreef heiden6 het volgende:
Ik verbaas me er gewoon over in dusdanige mate dat ik me meteen afvraag of het iets met jou te maken heeft.![]()
quote:Op maandag 22 maart 2010 17:45 schreef heiden6 het volgende:
Maar ja je hebt nu, mocht het met je huidige vriendje niet goed blijven gaan, een alternatief achter de hand dankzij die PM!
Dat was ook wat me te binnen schoot, misschien dat die mannen daardoor de andere rol aan willen nemen.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:50 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Mensen zeggen vaak tegen mij dat ik zo'n type ben waar ze alles tegen kunnen zeggen. Dat ik niet bepaald het type ben wat alles wil horen, dat straal ik dan helaas weer niet uit.
Hoewel ik op zich ook wel denk dat een relatief groot percentage van de mannen een keer gevingerd wil worden, dus dan is het op zich niet gek dat een paar mannen dat opbiechten nadat ik opbiecht wat mijn 'ding' is... En best veel vanille mensen lijken te denken dat bdsmers altijd switches zijn, dat je altijd elkaar afwisselt. Wat ik dus absoluut niet wil, maar ik snap de vergissing wel omdat ik in het dagelijks leven redelijk dominant overkom.
[..]
Ja terwijl er eigenlijk vrij weinig van klopt. Veel subs die ik ken zijn niet bepaald deurmatjes buiten bdsm om. Vaak eerder het tegenovergestelde. Nou ben ik bijvoorbeeld wel erg verzorgend / lief, maar meegaand ben ik dan weer helemaal niet. Bij dominanten heb ik het idee dat het wat meer wisselt, sommigen zijn normaal ook al dominant en anderen juist vrij zacht van karakter.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:53 schreef heiden6 het volgende:
Dat iedereen die dominant is in het dagelijks leven, dat ook altijd in bed wil zijn, en andersom, is volgens mij wel een typisch beeld wat veel mensen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |