abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78775151
Wij hebben ook beiden wat fantasieën richting bondage en lichte SM en zijn er nu ook langzaam mee aan de slag aan het gaan. Erg kinky en lekker allemaal!! Sowieso hebben we echt fantastische sex en maakt dit het alleen maar intiemer.
Forever yours, forever mine, forever ours...
  dinsdag 9 maart 2010 @ 15:51:27 #77
8885 moralia
Grip op je zak
pi_78932947
Is er nog iemand naar die open dag geweest?
I want to be young and wild, and then I want to be
middle-aged and rich, and then I want to be old and annoy people by
pretending that I'm deaf
pi_78953631
Ik ben zelf naar het open huis geweest van Studio Doma in Den Haag en man, wat was het druk!
Drankjes, hapjes (geserveerd door een slavin die zeer gepast gekleed was) en diverse mensen van Doma om uitleg en informatie te geven, naast natuurlijk erg veel mensen die de kans waarnamen om eens dat kijkje binnen te nemen. Hoe vaak zal dat gebeuren tenslotte?
Iedereen die wegging kreeg ook nog een enveloppe mee met o.a. een DVD, een magazine, wat informatiekaartjes e.d. en dat was natuurlijk ook erg leuk.
Ze hebben daar erg hun best gedaan om iedereen welkom te heten, informatie te verschaffen over bv privesessies maar ook (en dat is handig om te weten) informatie over kamerhuur of zelfs studiohuur. Wauw, handig als je een feestje in SM-stijl wilt geven.
Anyway, het was erg goed opgezet en de mensen waren erg open en gastvrij. Voor iedereen werd de
tijd genomen om een gesprekje te voeren en rondleiding te geven, inclusief de Meesteressen die geheel in stijl een ieder tewoord stonden (dus zeker niet arrogant, maar je merkte wel dat het Meesteressen zijn).
Lekker spannend wel om daar rond te lopen en in gedachten al het kermen van voorgaande gasten te horen, het gerammel van kettingen en het geratel van de takels Bij mijn weten is Studio Doma de eerste die zoiets als een open huis organiseerde, denk dat er wel meer zullen volgen alleen blijven zij hierin wel uniek, vind ik
Had ik maar een vak geleerd
pi_78953894
Wow, klinkt alsof je er aandelen van hebt.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_78960328
Haha, aandelen? Neuh, wat zou ik ermee moeten?
Maar aangezien er een vraag gesteld werd wie er nog naar het open huis was gegaan, heb ik antwoord
gegeven en ik ben nogal een kletskous dus maak ik mij er niet zo snel met een one-liner vanaf.
Daarbij stelde ik het initiatief van die Studio nogal op prijs, vandaar dat ik dan ook wel wil vertellen wat
er zoal te zien/beleven was, snap je?
pi_78961086
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 09:41 schreef MrsRavenDice het volgende:
Maar aangezien er een vraag gesteld werd wie er nog naar het open huis was gegaan, heb ik antwoord
gegeven en ik ben nogal een kletskous dus maak ik mij er niet zo snel met een one-liner vanaf.
Daarbij stelde ik het initiatief van die Studio nogal op prijs, vandaar dat ik dan ook wel wil vertellen wat
Nouja, schijnbaar was er geen enkel slecht punt over de hele dag heen? En dat vind ik erg frappant, maar natuurlijk wel tof.
pi_78962677
Of er over dat open huis geen vervelend bericht is te plaatsen, weet ik natuurlijk niet; ik ben er niet de gehele tijd geweest natuurlijk en daarbij krijg ik daar dan ook weinig van mee.
Het was gezellig en informatief voor mij persoonlijk en dat is prima natuurlijk.
pi_78964732
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 09:41 schreef MrsRavenDice het volgende:
Maar toch krijg ik een beetje het gevoel van die tandpasta reclame bij jou. "Ik poets mijn tanden altijd met Prodent Ultra Cleaning White Fix en Finish" en dat in een commercial van 20 seconden 20x uitgesproken. Iets minder mag wel dus.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_78965731
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 11:45 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Maar toch krijg ik een beetje het gevoel van die tandpasta reclame bij jou. "Ik poets mijn tanden altijd met Prodent Ultra Cleaning White Fix en Finish" en dat in een commercial van 20 seconden 20x uitgesproken. Iets minder mag wel dus.
Wij van WC-eend adviseren WC-eend

Maar zonder gekheid, leuke recensie hoor
Quinn Dexter
pi_78968435
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 11:45 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Ghihi, ja he! Was al bang dat ik iets stoms zei. Nouja, ik geloof ook best dat het een toffe tent is en dat het goed geregeld was hoor.
pi_78970085
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 13:14 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Ghihi, ja he! Was al bang dat ik iets stoms zei. Nouja, ik geloof ook best dat het een toffe tent is en dat het goed geregeld was hoor.
Doma had ook altijd zo'n magazinevan bezoekers enzo volgens mij.
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars
pi_78995086
Ha okee, ik zal het voortaan wat korter houden
'Hoe was het?'
*Leuk"! *

'Domamagazine?'
*Geloof van wel ja!*

pi_78997998
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 22:55 schreef MrsRavenDice het volgende:
Ha okee, ik zal het voortaan wat korter houden
'Hoe was het?'
*Leuk"! *

'Domamagazine?'
*Geloof van wel ja!*

Je snapt best wat ik bedoel mrs.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_79041702
Yes Sir!
pi_79226822
.....wat dan wel weer jammer is, is het feit dat ik nog steeds GEEN mailtje oid heb ontvangen op mijn verzoek om toegelaten te worden tot het Keldertje.
Ja, ik heb het op de juiste wijze gedaan en nee, ik hoor helemaal niets.

Het lijkt wel zo'n elitair gezelschap als het bestuur van de VSSM zeg, die willen BDSM ook terug hebben naar de achterkamertjes en herenkamers, allemaal met een dikke sigaar zitten brabbelen over BDSM zonder er zelf veel mee te doen.

Mogen jullie ook niet naar binnen of ben ik nou de enige?
pi_79227238
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 21:00 schreef MrsRavenDice het volgende:
.....wat dan wel weer jammer is, is het feit dat ik nog steeds GEEN mailtje oid heb ontvangen op mijn verzoek om toegelaten te worden tot het Keldertje.

Het lijkt wel zo'n elitair gezelschap als het bestuur van de VSSM zeg, die willen BDSM ook terug hebben naar de achterkamertjes en herenkamers, allemaal met een dikke sigaar zitten brabbelen over BDSM zonder er zelf veel mee te doen.

Je bent de enige. Je kan beter nog een mailtje sturen ipv hier te zeuren.
pi_79230369
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 21:00 schreef MrsRavenDice het volgende:

Geef ze de tijd. Weet je hoeveel onzinverzoeken voor KEL er binnen komen? Eerst moet alles gescreened worden en dan moeten de serieuze aanvragen nog eens nader bekeken worden. Bovendien is yvonne admin en heeft ze het dus al druk.

Geduld is een schone zaak
pi_79235010
Ey dat wil ik ook us doen !!! Zijn er dames die dit met mij willen doen ? Graag

Ben in bdsm wel groentje maar ik leer snel
( ik wil dan de onderdanige rol )
Ter info ik ben vol nl en in de twintig

Motto van de dag: wie niet waagd wie niet weet war ie lekker vind

Greeds toko Bob

Greeds toko Bob
pi_79242641
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 21:57 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Geef ze de tijd. Weet je hoeveel onzinverzoeken voor KEL er binnen komen? Eerst moet alles gescreened worden en dan moeten de serieuze aanvragen nog eens nader bekeken worden. Bovendien is yvonne admin en heeft ze het dus al druk.

Geduld is een schone zaak
Dit is in ieder geval een wat volwassener manier van reageren op mijn vraag dan zeggen dat ik zit te zeuren.

Ik had al twee mails verstuurd en is nu een maand geleden, dus ik zal er nu maar vanuit gaan dat het langer duurt.
Btw: ik had het in mijn laatste posting over de VSSM. Zijn er hier mensen eigenlijk die daar lid van zijn (geweest)?
pi_79245504
Ja want met je voet gaan stampen dat vrijwilligers harder door moeten werken omdat jij NU NU NU je zin wil hebben, dat is natuurlijk wel heul volwassen. Hou op met zeuren, iedereen die in de kelder zit heeft lang moeten wachten. Ik geloof ik 3-4 maanden. En dat is prima, want het zorgt ervoor dat er geen josti's a la toko Bob binnenkomen. Dus niet zeuren en gewoon afwachten
pi_79246533
met een vorig account heb ik toegang gehad in het keldertje. Na een crash met pc en verloren wachtwoord gewoon niet meer aangevraagd. Het duurde toen ook wel een paar maanden voordat de toegang geregeld was.
Lid van VSSM zijn mijn vrouw en ik ook geweest, dat was in eerste instantie omdat we vaak in barX kwamen en de VSSM daar één maal per maand een avond had.
Voor de man met de hamer is ieder probleem een spijker.,
pi_79253480
Ik heb wel op verschillende dates iets met bdsm gedaan. En op verschillende 'niveaus'. In de loop van de jaren ben ik erachter gekomen dat ik de dominante ben, en dat veel dames graag hard aangepakt willen worden. Gewoon een keer een pets op de billen geven en dan de reactie inschatten

Heb geen heel harde dingen gedaan, maar dat trekt me ook niet echt. Wel spanking, vastbinden, blinddoeken, en de ander gewoon helemaal gek maken....

Heb ook wel eens een date gehad met een dominante dame en me aan haar overgeleverd, maar dat paste niet echt bij me. Ik kon lastig de controle afgeven, wilde dat ook eigenlijk niet. Ook toen ik vast lag, wilde ik het tempo bepalen. Dus wat dat betreft was het ook wel weer een leerzame (en ook leuke ) sessie.
pi_79261141
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:43 schreef Dipkip het volgende:
Ja want met je voet gaan stampen dat vrijwilligers harder door moeten werken omdat jij NU NU NU je zin wil hebben, dat is natuurlijk wel heul volwassen. Hou op met zeuren, iedereen die in de kelder zit heeft lang moeten wachten. Ik geloof ik 3-4 maanden. En dat is prima, want het zorgt ervoor dat er geen josti's a la toko Bob binnenkomen. Dus niet zeuren en gewoon afwachten
Thnx. Ik zat op mijn mobiel dus kon het niet meer uitbreiden. Maar waarom hier zeuren over dat het 'misschien' hetzelfde is als iets anders... Wat er geen ruk mee te maken heeft, dat vind ik stom.
pi_79261346
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 11:09 schreef kiekjesdief het volgende:

vaak in barX kwamen en de VSSM daar één maal per maand een avond had.
Bar X...zucht Dat was ook wel errug leuk!
pi_79261408
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 14:09 schreef zwansie het volgende:

Heb ook wel eens een date gehad met een dominante dame en me aan haar overgeleverd, maar dat paste niet echt bij me. Ik kon lastig de controle afgeven, wilde dat ook eigenlijk niet. Ook toen ik vast lag, wilde ik het tempo bepalen. Dus wat dat betreft was het ook wel weer een leerzame (en ook leuke ) sessie.
op zich wel erg leuk en cool dat je het op zn minst hebt geprobeerd, goeie manier om uit te vinden of het bij je past
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')