abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77253911
Ik ben wel nieuwschierig of er hier ook mensen zijn die aan bdsm doen,
of je beginner bent of gevorderd maakt niet uit...

Ik zelf ben beginner, ik had er al een aantal jaar interesse voor, maar nooit echt iets mee gedaan.
Nu heb ik een tijdje geleden iemand leren kennen die per toeval ook van bdsm houdt...

Hoe zijn jullie erachter gekomen dat je van bdsm houdt?
En hoe beïnvloed het je leven?
En heb je een bdsm relatie, of een liefdesrelatie met bdsm?

Ben benieuwd....
you'll never get a second change, to make a first impression
  maandag 25 januari 2010 @ 16:39:48 #2
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_77253951
>> KEL.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  PR/Manusje van alles maandag 25 januari 2010 @ 16:42:52 #3
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_77254098
Ik heb wel het een en ander in huis hier Maar gebruik het niet zo vaak
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_77255901
quote:
Op maandag 25 januari 2010 16:39 schreef gebruiker1280 het volgende:
Ik wist het altijd al, ik weet niet of mijn vriend het altijd geweten heeft, volgens mij is het bij hem in de puberteit naar voren gekomen in fantasieen. Hoe beinvloedt het ons leven, och niet zo eigenlijk. We zijn niet van die mensen die er een hele lifestyle aan vast hangen en hebben geen behoefte aan feesten en dergelijke. Het is iets wat we regelmatig doen, gewoon thuis en gewoon met zn tweeen. Het maakt ons geen ander type mensen vind ik, het is voor ons een onderdeel van ons seksleven en we praten er af en toe over of maken een geintje. Maar het is maar een van de vele dingen die we delen, het is absoluut niet zo dat ons leven er om draait. Je zou het bijna een hobby kunnen noemen als het niet zo'n diepgevoelde behoefte was. Wij hebben dus een liefdesrelatie en doen aan bdsm, het is ook zo ontstaan, pas toen we met elkaar naar bed gingen bleek dat we deze voorkeur delen.
pi_77257855
quote:
Op maandag 25 januari 2010 16:39 schreef Zeroku het volgende:
>> KEL.
Dat is meer voor gevorderen........:)
Quinn Dexter
pi_77265459
quote:
Op maandag 25 januari 2010 18:15 schreef Quinn_Dexter het volgende:
Dat is meer voor gevorderen........:)
Nee hoor.
pi_77272976
kinky hier.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_77273547
het is trouwens ook bekend als; bondage discipline sado masochisme.
pi_77380403
Ik hou van femdom en mijn vriendin is mijn meesteres.
Perfect!
pi_77382346
Ik wist het al van jongs af aan. Mijn partner ook. We hebben een liefdesrelatie met veelvuldig SM.
Haters gonna hate.
pi_77382360
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 16:09 schreef CyclingBoy het volgende:
Ik hou van femdom en mijn vriendin is mijn meesteres.
Perfect!
Jij ook hier?
Haters gonna hate.
pi_77382425
das niks voor mij
voer geen oorlog, voer de eendjes!
pi_77383009
quote:
Op maandag 25 januari 2010 16:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik heb wel het een en ander in huis hier Maar gebruik het niet zo vaak
Zo zo fiets!

Laat ik het zo zeggen, ik vind het niet erg om hard aangepakt te worden.
All good things are wild and free.
pi_77387099
Bondage
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars
  vrijdag 29 januari 2010 @ 00:01:40 #15
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_77400486
Thinking about thinking of you.
pi_77401783
vind het heeel interessant, kan filmpjes ervan ook erg leuk vinden maar meer omdat ik het leuk vind om te zien hoe mensen hun fantasie en minder geacepteerde fantasien uit werken...

Zelf hoef ik het niet uit te voeren of bij uitgevoerd zien worden maar de levensstijl vind ik wel erg boeiend...
pi_77402317
Bondage is soms erg leuk. Daarnaast soms een beetje rollenspel.
Maar als het de boventoon gaat voeren is het niet leuk meer.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_77402394
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 17:10 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Zo zo fiets!

Laat ik het zo zeggen, ik vind het niet erg om hard aangepakt te worden.
Zo hoort dat ook.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_77442576
Op onze eerste date kwam stomtoevallig ons beider interesse in SM naar voren. Later bleek dat onze wensen en verlangens keurig op elkaar aansluiten en sindsdien vermaken we ons uitstekend.

Het begon met een klein zweepje en wat boeien en heeft zich nu - een paar jaar later - uitgebreid tot een berg hang en sluitwerk waar een flinke doe het zelf zaak trots op zou zijn

Ons dagelijks leven wordt er wel een beetje door beïnvloed. Vooral omdat we dat willen. We gaan een aantal maal per jaar naar het buitenland om de leukere feesten te bezoeken. In den beginne was dat puur om te feesten, maar inmiddels geeft m'n lief zo af en toe een showtje en fotografeer ik soms op die feesten. Financieel zet het weinig zoden aan de dijk, maar het is wel ontzettend leuk om te doen

Tip: meld je aan voor de kelder hier op Fok. Is leuk daar
pi_77736296
Ik ben zelf ook al een paar jaar 'gegrepen' door BDSM
Mijn partner is de Baas in onze relatie en dat is prima zo.
Wij spelen thuis maar ook veel op bijeenkomsten, prive-feestjes en grote feesten e.d en kennen inmiddels al aardig wat mensen die dezelfde voorkeuren hebben. Onze omgeving weet van onze relatievorm af en wij krijgen daar eigenlijk weinig tot geen commentaar op.

Ik las trouwens laatst op een site een aankondiging voor een open huis van een SM-studio in Den Haag, alleen weet ik niet of ik deze kan/mag plaatsen hier? Er wordt geen toegang geheven en is gewoon
bedoeld voor geinteresseerden die de boel eens van binnenuit willen bekijken.

Ik kijk even de moderators aan of dit mag of anders kan ik geinteresseerden altijd even de boodschap doorgeven middels een PM-tje.

Groetjes raven.
Had ik maar een vak geleerd
pi_77738710
Hier is het gegroeid maar blijft het binnensdeurs. Het is vooral in een spel en minder als lifestyle en ook de verzameling met ijzerwaren en 'hang en sluitwerk' is niet heel erg uitgebreid (maar met touwen (gebruik goede!, niet alles is geschikt!!), fantasie en interesses in diverse Japanse ideeen is een boel plezier te beleven ).
There are three things that smell like fish!
pi_77739559
quote:
Op zondag 7 februari 2010 18:15 schreef MrsRavenDice het volgende:

Ik las trouwens laatst op een site een aankondiging voor een open huis van een SM-studio in Den Haag, alleen weet ik niet of ik deze kan/mag plaatsen hier? Er wordt geen toegang geheven en is gewoon
bedoeld voor geinteresseerden die de boel eens van binnenuit willen bekijken.

Ik kijk even de moderators aan of dit mag of anders kan ik geinteresseerden altijd even de boodschap doorgeven middels een PM-tje.

Groetjes raven.
Je mag een linkje plaatsen, verder geen comments erbij etc. We houden niet van spam op FOK!.
En verder ben je natuurlijk welkom
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  zondag 7 februari 2010 @ 19:54:41 #23
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_77739646
TVP
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
pi_77758602
quote:
Op zondag 7 februari 2010 19:52 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Je mag een linkje plaatsen, verder geen comments erbij etc. We houden niet van spam op FOK!.
En verder ben je natuurlijk welkom
Dank!
Hier http://www.smclubdoma.nl/nl/index.php?id=96&nid=119 staat het te lezen.
Veel plezier voor diegenen die gaan kijken!
pi_77758661
quote:
Op zondag 7 februari 2010 19:28 schreef m0672 het volgende:
Hier is het gegroeid maar blijft het binnensdeurs. Het is vooral in een spel en minder als lifestyle en ook de verzameling met ijzerwaren en 'hang en sluitwerk' is niet heel erg uitgebreid (maar met touwen (gebruik goede!, niet alles is geschikt!!), fantasie en interesses in diverse Japanse ideeen is een boel plezier te beleven ).
Fantasie en interesse brengt je al een heleboel wanneer je met touwtjes aan de slag gaat. De een doet het binnensdeurs, de anders meer publiekelijk. Ikzelf vind bondages meestal erg mooi om te zien, de Japanse bondages zeker. Mits goed gedaan kan het een bepaalde schoonheid geven, hoe wreed het er voor sommigen
dan ook kan uitzien.
pi_77758688
quote:
Tip: meld je aan voor de kelder hier op Fok. Is leuk daar
Dat heb ik een tijdje geleden al gedaan, maar ik denk dat ze mij vergeten zijn ofzo. Kreeg wel een berichtje terug dat het aanmelden voor de kelder was ontvangen, maar dat ze niet dagelijks ermee bezig waren dus kon even duren. Gelukkig dat ik niet echt in een kelder zat te 'wachten', anders was ik zeker de hongerdood gestorven
pi_77781886
quote:
Op maandag 8 februari 2010 08:21 schreef MrsRavenDice het volgende:

[..]

Dat heb ik een tijdje geleden al gedaan, maar ik denk dat ze mij vergeten zijn ofzo. Kreeg wel een berichtje terug dat het aanmelden voor de kelder was ontvangen, maar dat ze niet dagelijks ermee bezig waren dus kon even duren. Gelukkig dat ik niet echt in een kelder zat te 'wachten', anders was ik zeker de hongerdood gestorven
Dat geldt volgens mij voor alle KEL aanmeldingen, tenminste, ik heb me daar ook al (meer dan eens geloof ik) aangemeld
Terug van weggeweest!
pi_77783157
quote:
Op maandag 8 februari 2010 20:01 schreef ThaKiller het volgende:

[..]

Dat geldt volgens mij voor alle KEL aanmeldingen, tenminste, ik heb me daar ook al (meer dan eens geloof ik) aangemeld
Wanneer men BDSM uit het verdomhoekje wil halen, helpt dit ook niet echt.
pi_77836072
Ja idd. Toch ben ik blij dat er een apart forum op Fok is over BDSM. Dan heb je al die trolls niet.
Haters gonna hate.
pi_77836104
quote:
Op maandag 8 februari 2010 20:28 schreef MrsRavenDice het volgende:

[..]

Wanneer men BDSM uit het verdomhoekje wil halen, helpt dit ook niet echt.
Ja er wordt op die manier alleen maar een taboe gevormd i.p.v. verwijderen.
pi_77839535
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 09:22 schreef laforest het volgende:

[..]

Ik denk dat je dat altijd een beetje zult houden. In ieder geval sowieso dat er lacherig over gedaan wordt.
pi_77863042
Heb een liefdesrelatie waarin de seks al goed was, en de laatste tijd begint ook SM intrede te doen in ons seksleven (waardoor het nog beter wordt).

Had zelf al langer SM verlangens (en klein beetje ervaring in vorige relatie) maar wilde mijn huidige vriendin niet pushen / aanzetten tot iets waar ze misschien geen trek in had of wat haar te snel ging. Wou het haar liever op haar eigen tempo laten ontdekken.
Op speelse manier (beetje uitdagend) een paar keer het idee geopperd dat zij wel eens de baas over me mag spelen, van het een kwam het ander.

We doen niet altijd aan SM, maar we zijn nu wel in een stadium dat ze regelmatig de baas over me speelt in bed, en mij commandeert, straft (met zweepje) enzovoort. Maakt ze me helemaal gek mee
We learn from history that we learn nothing from history.
pi_77909250
Zo kan het dus ook! Fijn voor jullie dat het zo soepeltjes gaat, je hoort vaak en triest genoeg andere verhalen. Geniet ervan!
pi_77912787
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 09:22 schreef laforest het volgende:
Nee dat wordt er niet. Het staat iedereen vrij om in SEX over bdsm te praten. De kelder is voor mensen die er serieus over praten en die dus ook dingen met elkaar delen waar geen sneue pubers bij welkom zijn. Dat niet zomaar iedereen de kelder in mag is juist uit bescherming van de kelder, anders wordt het gewoon een tweede SEX, oftewel ONZ met piemels en kutten. Daarom wordt voor je toegang krijgt naar je postgeschiedenis gekeken. Dat kost veel tijd en het betekent ook dat als jij je op de rest van fok niet netjes gedraagt je geen toegang krijgt. Er komen zowat iedere week nieuwe leden in KEL dus er worden zeker mensen toegelaten. Bovendien is het niet ingesteld om taboes op te heffen, maar om gelijkgestemden een plek te geven dit te bespreken zonder dat ze belachelijk gemaakt worden. Veel bdsm-ers willen overigens niet eens dat het taboe wordt opgeheven.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 11:23:45 #35
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_77913302
ik heb me ook eens aangemeld, daarna een bericht gekregen dat ze niet zomaar iedereen toelaten en dat ik een uitgebreide motivatie moet geven waarom ik de kelder in wil....

dus dat ze alleen op post geschiedenis afgaan lijkt me niet correct.

overigens heb ik nog steeds geen toegang, maar ik ga er ook niet voor lopen solliciteren, aan mn postgeschiedenis is te zien dat ik geen "puber" ben.
pi_77916406
Laat je het toch gaan als men zo moeilijk doet? Open je in dit subzone een topic erover.
Maar wordt dit bedoelt met de TT?
75 topics = FIN
pi_77916974
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 11:06 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Veel bdsm-ers willen overigens niet eens dat het taboe wordt opgeheven.
Ik was het met alles eens, maar deze zin, daar begrijp ik werkelijk de ballen niet van.
pi_77926208
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 11:23 schreef AntiChrist het volgende:
ik heb me ook eens aangemeld, daarna een bericht gekregen dat ze niet zomaar iedereen toelaten en dat ik een uitgebreide motivatie moet geven waarom ik de kelder in wil....

dus dat ze alleen op post geschiedenis afgaan lijkt me niet correct.

overigens heb ik nog steeds geen toegang, maar ik ga er ook niet voor lopen solliciteren, aan mn postgeschiedenis is te zien dat ik geen "puber" ben.
Ze gaan af op postgeschiedenis, en ze eisen dat je wat over jezelf vertelt, ook als een soort check of je echt bent wat je zegt dat je bent. In mijn verhaaltje stond ik doe er zo en zo lang aan, ik heb nu een relatie, en ik wil er in omdat ik hou van kletsen over dit onderwerp maar het in SEX te kinderachtig vind.

Het is geen sollicitatie, het is een voorstelrondje. En het is hard nodig gezien hoeveel mensen na een of twee maanden toegang weer uit de kelder moeten worden getrapt omdat ze alleen maar sneu gaan zitten lurken en niets toevoegen.
pi_77926272
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 13:22 schreef Tamashii het volgende:
Ik was het met alles eens, maar deze zin, daar begrijp ik werkelijk de ballen niet van.
Daar zijn topics over geweest in kel en veel mensen waren er niet voor dat het taboe verminderd wordt. Die hebben zoiets van het is zo prive, waarom moet daarover gepraat worden. De mensen die dat willen vinden elkaar al, via fora en feestjes. Vrijwel niemand had de behoefte er bijv. met 'normale' vrienden over te praten zoals je het wel eens over gewone seks hebt. Er zijn er zelfs die het extra bijzonder vinden om bij een soort 'select gezelschap' te horen en die het dus juist fijn vinden dat het taboe is, omdat dat voor hun deel van de opwinding is. Dat je iets doet wat niet hoort, als iedereen dat doet en erover praat is dat weg.
pi_77954499
Toch blijf ik het vreemd vinden wanneer bv ikzelf ook al eerder heb geprobeerd mij aan te melden bij het Keldertje, inclusief voorstelling des persoons en link naar mijn eigen website toe en nog steeds
de betreffende persoon niet de moeite heeft genomen om mij toegang te verlenen.

Ook een vorm van SM?
pi_77957676
Dat zal dan een foutje zijn, gewoon nog eens over emailen. Het is niet dat fok expres probeert niemand gebruik te laten maken van een subforum oid.
pi_77959572
Zou je dan toch even het juiste mailadres willen geven waar deze toegang kan worden aangevraagd?
Ik heb gekeken welke te gebruiken, maar wanneer ik echt de mail wil versturen, geeft het systeem aan dat dit mailadres niet gebruikt wordt...Grrrrrrrr!!!!
pi_77990445
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 17:54 schreef MrsRavenDice het volgende:
Zou je dan toch even het juiste mailadres willen geven waar deze toegang kan worden aangevraagd?
Ik heb gekeken welke te gebruiken, maar wanneer ik echt de mail wil versturen, geeft het systeem aan dat dit mailadres niet gebruikt wordt...Grrrrrrrr!!!!
Ik ben geen admin ofzo? Zoek het zelf op. Als het email adres wat er staat niet werkt weet ik het ook niet, voor mij werkte die, maar dat was jaren geleden.
pi_77990518
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 17:54 schreef MrsRavenDice het volgende:
yvonne@fok.nl
pi_78002569
quote:
Op zondag 14 februari 2010 18:26 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

yvonne@fok.nl
...en dit mailadres probeerde ik dus al verschillende malen maar het enige wat ik hierbij krijg is 'mailadres niet beschikbaar'.
Ach ja, dan maar niet he? Heb geen zin om van alles overhoop te halen om te mogen posten in de kelder
pi_78002648
quote:
Op zondag 14 februari 2010 18:23 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik ben geen admin ofzo? Zoek het zelf op. Als het email adres wat er staat niet werkt weet ik het ook niet, voor mij werkte die, maar dat was jaren geleden.
Nou zeg, sorry hoor
Dacht alleen dat je 'bij het meubilair' hoorde ofzo, aangezien je zoveel te vertellen wist over de kelder.
Of is het gebakken lucht?
pi_78004649
quote:
Op zondag 14 februari 2010 22:43 schreef MrsRavenDice het volgende:

[..]

Ach ja, dan maar niet he? Heb geen zin om van alles overhoop te halen om te mogen posten in de kelder
Mja dat heb ik dus ook, oprecht geïnteresseerd maar er wordt gewoon geen gehoor gegeven
pi_78009932
quote:
Op zondag 14 februari 2010 22:44 schreef MrsRavenDice het volgende:
Nou zeg, sorry hoor
Dacht alleen dat je 'bij het meubilair' hoorde ofzo, aangezien je zoveel te vertellen wist over de kelder.
Of is het gebakken lucht?
Omdat ik toevallig toegang heb tot de kelder moet ik me laten rondcommanderen door iemand die te lam is om een email te tikken? Ik dacht het niet en of jij gelooft dat ik toegang heb of niet interesseert me geen barst mocht je ooit zelf toegang krijgen merk je het vanzelf.
pi_78010492
Goed, nog 1 post over KEL en daarna genoeg hierover.

BD/SM
Voor alle discussies over jouw seksuele beleving op het gebied van BDSM, Fetisj en kinky lifestyles kan je terecht in het Keldertje van FOK! Ook dit is een besloten subforum, waarvoor je toegang aan dient te vragen. De regels voor toegang tot [KEL] zijn strenger dan [KPD].

Je kan toegang aanvragen door een email te sturen naar Yvonne op yvonne@fok.nl, zij beoordeelt je aanvraag en zal terug reageren. Aan de hand van jouw reactie daarop wordt beslist of je toegang krijgt.

"Hoi ik wil in het Keldertje" en "Ik wil eens rondkijken" zijn bv. reacties die niet voldoen en op voorhand (zonder tegenreactie) geen toegang verkrijgen.

Bovenstaande neemt niet weg dat er helemaal geen ruimte binnen [SEX] is voor dit soort discussies. Wellicht vind je het te ver gaan om gelijk toegang aan te vragen, weet je het zelf nog niet helemaal of is het een wat algemener onderwerp. In die gevallen kan je best een topic in [SEX] openen, maar zodra het wat explicieter wordt vragen we je toch naar [KEL] te verhuizen.

Een email dus. Dat is iets anders als een PM. Daarnaast duurt dit gewoon enige tijd. Heb je hier allemaal geen zin in, prima. Dat is juist het onderscheid van het keldertje. Er zitten enkel mensen die er wel moeite voor (willen) doen.

En nu gewoon weer graag ontopic. Dit soort topics kunnen ook prima in "ONZ met piemels en kutten" ( )
pi_78011312
quote:
Op maandag 15 februari 2010 09:35 schreef Adolecens het volgende:
En nu gewoon weer graag ontopic. Dit soort topics kunnen ook prima in "ONZ met piemels en kutten" ( )
Ja wrede meester.
pi_78015539
Ik heb altijd al een grote liefde voor pijn gehad, ik weet niet anders. De stap naar BDSM is dan niet zo groot. Een aantal vrienden weten van mijn voorliefde voor BDSM, maar lang niet allemaal. Het beïnvloedt mijn leven dan ook zo goed als niet. Op het moment heb ik voor het eerst eigenlijk een relatie met een beetje BDSM, maar ik wil meer.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_78018090
quote:
Op maandag 15 februari 2010 09:35 schreef Adolecens het volgende:

Een email dus. Dat is iets anders als een PM.

Ah, een email dus. Vandaar dat het niet lukte, had via mijn account hier al meerdere malen geprobeerd
via een PM. Vandaar dat het systeem aangaf 'dit adres is niet beschikbaar'
Okee, bedankt. Meteen een mail verstuurd en mocht het nog niet lukken, dan laat ik het erbij zitten.
pi_78018213
quote:
Op maandag 15 februari 2010 08:49 schreef Dipkip het volgende:

[..]

me laten rondcommanderen door iemand die te lam is om een email te tikken?
Volgens mij had ik gevraagd of je mij een mailadres kon geven. Dat commanderen maak je er zelf van (of wordt je graag rondgecommandeerd)
En er te lam voor zijn klopt ook niet helemaal, als je mijn postings hier had gelezen had je kunnen zien dat ik
er meerdere pogingen toe heb gedaan en dat dit niet lukte. Ik wil best moeite doen voor iets, maar dan moet het wel binnen het haalbare liggen. Geen verkeerde conclusies trekken dus aub
pi_78265064
Raven, hoezo Mrs voor je naam, als in mevrouw of als in meesteres?
Kan het niet nalaten, ik heb je boek gelezen
pi_78269171
Ach, dat 'Mrs' staat wel sjiek, dacht ik zo En aangezien ik naar anderen toe zo af en toe switch, leek het mij wel leuk deze titel toe te eigenen *laat mijn Baas het maar niet horen*

Leuk om ook hier iemand tegen te komen die mijjn boek ook heeft gelezen. Heb nog een hoop gezeik gehad met een bepaalde passage in dat boek, iemand herkende zich erin en nam een advocaat in de arm (wat uiteraard niet ontvankelijk werd verklaard omdat er meer hondjes zijn die Fikkie heten )
pi_78277150
quote:
Op zondag 21 februari 2010 17:14 schreef MrsRavenDice het volgende:
Ach, dat 'Mrs' staat wel sjiek, dacht ik zo En aangezien ik naar anderen toe zo af en toe switch, leek het mij wel leuk deze titel toe te eigenen *laat mijn Baas het maar niet horen*

Leuk om ook hier iemand tegen te komen die mijjn boek ook heeft gelezen. Heb nog een hoop gezeik gehad met een bepaalde passage in dat boek, iemand herkende zich erin en nam een advocaat in de arm (wat uiteraard niet ontvankelijk werd verklaard omdat er meer hondjes zijn die Fikkie heten )
Ik word nieuwsgierig, PM eens over je boek?
pi_78278314
Klik maar op de link naar haar homepage. Is interessant.

Die klagert Raven, was een dominant iemand? Ik herken er iets in
pi_78293786
Over welk boek gaat het hier?
Haters gonna hate.
pi_78312399
http://www.ravendice.nl/Genot1.php
Linkje naar het boek van Raven. Interessant, iedereen heeft toch weer z'n/haar eigen verhaal.
Ik heb het net bij mijn ex(-man en -Mr) achtergelaten
  maandag 22 februari 2010 @ 20:10:52 #60
292091 Willemclaes
http://www.shingila.eu
pi_78316893
quote:
Op maandag 25 januari 2010 16:39 schreef gebruiker1280 het volgende:
Ik ben wel nieuwschierig of er hier ook mensen zijn die aan bdsm doen,
of je beginner bent of gevorderd maakt niet uit...

Ik zelf ben beginner, ik had er al een aantal jaar interesse voor, maar nooit echt iets mee gedaan.
Nu heb ik een tijdje geleden iemand leren kennen die per toeval ook van bdsm houdt...

Ben benieuwd....

Ik doe al sinds enkele jaren aan BDSM, als Dom. heb verschillende subjes gehad.

voor mij is BDSM een gevoel, iets wat in je aanwezig is, of je dat nou wilt of niet. je hebt dat, of je hebt het niet.

zie mijn website trouwens voor een hobby van mij ( en eigenlijk dus ook werk)

wat ik trouwens wel echt jammer vind is dat er schijnbaar toch wel moeilijk leuke niet al te oude subjes te vinden....

greetzzz
pi_78321716
De klager was iemand die zich dominant noemde ja, (ken je um) maar had denk ik ook last van hoogmoedswaanzin omdat hij zich allerlei gebeurtenissen toeeigende die in mijn boek werden beschreven. Hij had echter
pech omdat er geen echte namen in genoemd worden (ik kijk wel linker uit, dan zou ik pas echt een probleem hebben), maar hij had toch schijnbaar graag alle aandacht eromheen, de sukkel.
Hij had schijnbaar graag de hoofdrol gespeeld in bv het verhaal 'hoer voor 1 nacht' of wellicht 'vuur en angst', ziek figuur
Ach ja, iedereen leest er wellicht wel wat herkenbare dingen in, evenals zaken waarmee iemand absoluut nooit iets mee te maken wil hebben. Kan natuurlijk altijd, zolang ze maar niet denken de gebeurtenissen beter te kennen als de schrijfster, ik dus
pi_78323474
Nou, Raven, ik weet héél zeker dat mijn ex-dom-man jou nooit heeft gekend, maar het gedrag van dergelijke (gefrustreerde) personen herken ik heel zeker wél.

Leuk hoe je ondanks je onderdanigheid toch bovenop de zaken zit Dat is denk ik iets waar dergelijke heren vooral veel moeite mee hebben.
pi_78323819
Ik heb zelf een relatie gehad waarin we veel aan SM deden, nu in mn huidige relatie is het wat lastiger.
Ik weet niet hoe ik het aan haar moet gaan vertellen...
In de relatie met SM ging het gewoon vanzelf.
pi_78332601
Met haar over praten, eerst eens kijken wat zij ervan vindt.
Haters gonna hate.
pi_78346092
quote:
Op maandag 22 februari 2010 20:10 schreef Willemclaes het volgende:

[..]

Ik doe al sinds enkele jaren aan BDSM, als Dom. heb verschillende subjes gehad.

voor mij is BDSM een gevoel, iets wat in je aanwezig is, of je dat nou wilt of niet. je hebt dat, of je hebt het niet.

wat ik trouwens wel echt jammer vind is dat er schijnbaar toch wel moeilijk leuke niet al te oude subjes te vinden....

greetzzz
Ik heb het juist andersom, ik vind het heel moeilijk om een ervaren Dom te vinden die niet al te oud is.
pi_78348488
Wanneer je het onder de aandacht van je (nieuwe) relatie wilt brengen is het misschien een goed idee om eens een SM-blad te laten 'slingeren' en zo in gesprek te raken? Of...en ik had een paar postings hiervoor al melding gedaan hiervan, een open huis te bezoeken van een SM-studio? http://www.smclubdoma.nl/nl/index.php?id=96&nid=119
Zo kun je haar wat meer laten zien, beiden vragen stellen en ook zien dat SM-ers ook gewone mensen zijn
Succes!
pi_78348560
quote:
Op maandag 22 februari 2010 22:18 schreef Idril-2 het volgende:
Nou, Raven, ik weet héél zeker dat mijn ex-dom-man jou nooit heeft gekend, maar het gedrag van dergelijke (gefrustreerde) personen herken ik heel zeker wél.

Leuk hoe je ondanks je onderdanigheid toch bovenop de zaken zit Dat is denk ik iets waar dergelijke heren vooral veel moeite mee hebben.
Gelukkig betekent onderdanig zijn niet dat je alles van anderen maar goed zou vinden.
pi_78348633
quote:
Op maandag 22 februari 2010 20:10 schreef Willemclaes het volgende:

[..]

greetzzz
Ik heb al meer van jouw hobby gezien op de bekende beurzen . Ziet er altijd mooi en stevig uit!
pi_78348666
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 16:28 schreef MrsRavenDice het volgende:

[..]

Ik heb al meer van jouw hobby gezien op de bekende beurzen . Ziet er altijd mooi en stevig uit!
Inderdaad. Ik heb er zo'n hekel aan als mensen jou als persoon gaan betitelen als onderdanig, terwijl dat alleen in je 'prive' leven zo is. Iemand die onderdanig is tijdens de sex, kan ontzetten dominant zijn op het werk....
pi_78375100
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 16:25 schreef MrsRavenDice het volgende:
Wanneer je het onder de aandacht van je (nieuwe) relatie wilt brengen is het misschien een goed idee om eens een SM-blad te laten 'slingeren' en zo in gesprek te raken? Of...en ik had een paar postings hiervoor al melding gedaan hiervan, een open huis te bezoeken van een SM-studio? http://www.smclubdoma.nl/nl/index.php?id=96&nid=119
Zo kun je haar wat meer laten zien, beiden vragen stellen en ook zien dat SM-ers ook gewone mensen zijn
Succes!
Bedankt voor de tips!
Ik denk dat ik het gewoon ga combineren, ik laat een blad slingeren en ga daarna wel naar een open huis toe, als ze dat wil...
  woensdag 24 februari 2010 @ 20:38:13 #71
292091 Willemclaes
pi_78407781
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 16:29 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik heb er zo'n hekel aan als mensen jou als persoon gaan betitelen als onderdanig, terwijl dat alleen in je 'prive' leven zo is. Iemand die onderdanig is tijdens de sex, kan ontzetten dominant zijn op het werk....

loopt dit nou een beetje scheef ? snapte even je reactie hierin niet

welke bdsm site's bezoeken dus bdsmmende fokkers eigenlijk ?

greetz
  woensdag 24 februari 2010 @ 20:38:48 #72
292091 Willemclaes
pi_78407806
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 16:28 schreef MrsRavenDice het volgende:

[..]

heb je al iets van ons in de collectie ?

greetz
pi_78415524
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 20:38 schreef Willemclaes het volgende:

[..]

heb je al iets van ons in de collectie ?

greetz
Twee floggers en een stevige plak *auw*
pi_78507837
Grappig dat ik vanavond op Radio538 een gesprekje hoor tussen Froukje en Niels, samen met een Meesteres Kate van diezelfde Studio Doma te Den Haag over het open huis waarover ik al een melding had gedaan hier!!! Zij was dus gewoon op de radio en vertelde over het open huis wat aanstaande woensdag 3 maart wordt gehouden en wat er zoal te verwachten valt.
Nu weet ik zeker dat ik even ga kijken daar, echt leuk om te horen zeg!!! En die Froukje en Niels deden het echt heel erg leuk, dat gesprek. Wie weet krijg ik nog wel nieuwe ideetjes voor mijn komende boek
pi_78530144
Ik ben een beginneling. Mijn partner is zeer dominant en ik heb altijd al onderdanige neigingen gehad. Ik ken het soft-sm genre wel redelijk, nu rustig aan opbouwen.
pi_78775151
Wij hebben ook beiden wat fantasieën richting bondage en lichte SM en zijn er nu ook langzaam mee aan de slag aan het gaan. Erg kinky en lekker allemaal!! Sowieso hebben we echt fantastische sex en maakt dit het alleen maar intiemer.
Forever yours, forever mine, forever ours...
  dinsdag 9 maart 2010 @ 15:51:27 #77
8885 moralia
Grip op je zak
pi_78932947
Is er nog iemand naar die open dag geweest?
I want to be young and wild, and then I want to be
middle-aged and rich, and then I want to be old and annoy people by
pretending that I'm deaf
pi_78953631
Ik ben zelf naar het open huis geweest van Studio Doma in Den Haag en man, wat was het druk!
Drankjes, hapjes (geserveerd door een slavin die zeer gepast gekleed was) en diverse mensen van Doma om uitleg en informatie te geven, naast natuurlijk erg veel mensen die de kans waarnamen om eens dat kijkje binnen te nemen. Hoe vaak zal dat gebeuren tenslotte?
Iedereen die wegging kreeg ook nog een enveloppe mee met o.a. een DVD, een magazine, wat informatiekaartjes e.d. en dat was natuurlijk ook erg leuk.
Ze hebben daar erg hun best gedaan om iedereen welkom te heten, informatie te verschaffen over bv privesessies maar ook (en dat is handig om te weten) informatie over kamerhuur of zelfs studiohuur. Wauw, handig als je een feestje in SM-stijl wilt geven.
Anyway, het was erg goed opgezet en de mensen waren erg open en gastvrij. Voor iedereen werd de
tijd genomen om een gesprekje te voeren en rondleiding te geven, inclusief de Meesteressen die geheel in stijl een ieder tewoord stonden (dus zeker niet arrogant, maar je merkte wel dat het Meesteressen zijn).
Lekker spannend wel om daar rond te lopen en in gedachten al het kermen van voorgaande gasten te horen, het gerammel van kettingen en het geratel van de takels Bij mijn weten is Studio Doma de eerste die zoiets als een open huis organiseerde, denk dat er wel meer zullen volgen alleen blijven zij hierin wel uniek, vind ik
pi_78953894
Wow, klinkt alsof je er aandelen van hebt.
pi_78960328
Haha, aandelen? Neuh, wat zou ik ermee moeten?
Maar aangezien er een vraag gesteld werd wie er nog naar het open huis was gegaan, heb ik antwoord
gegeven en ik ben nogal een kletskous dus maak ik mij er niet zo snel met een one-liner vanaf.
Daarbij stelde ik het initiatief van die Studio nogal op prijs, vandaar dat ik dan ook wel wil vertellen wat
er zoal te zien/beleven was, snap je?
pi_78961086
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 09:41 schreef MrsRavenDice het volgende:
Maar aangezien er een vraag gesteld werd wie er nog naar het open huis was gegaan, heb ik antwoord
gegeven en ik ben nogal een kletskous dus maak ik mij er niet zo snel met een one-liner vanaf.
Daarbij stelde ik het initiatief van die Studio nogal op prijs, vandaar dat ik dan ook wel wil vertellen wat
Nouja, schijnbaar was er geen enkel slecht punt over de hele dag heen? En dat vind ik erg frappant, maar natuurlijk wel tof.
pi_78962677
Of er over dat open huis geen vervelend bericht is te plaatsen, weet ik natuurlijk niet; ik ben er niet de gehele tijd geweest natuurlijk en daarbij krijg ik daar dan ook weinig van mee.
Het was gezellig en informatief voor mij persoonlijk en dat is prima natuurlijk.
pi_78964732
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 09:41 schreef MrsRavenDice het volgende:
Maar toch krijg ik een beetje het gevoel van die tandpasta reclame bij jou. "Ik poets mijn tanden altijd met Prodent Ultra Cleaning White Fix en Finish" en dat in een commercial van 20 seconden 20x uitgesproken. Iets minder mag wel dus.
pi_78965731
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 11:45 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Maar toch krijg ik een beetje het gevoel van die tandpasta reclame bij jou. "Ik poets mijn tanden altijd met Prodent Ultra Cleaning White Fix en Finish" en dat in een commercial van 20 seconden 20x uitgesproken. Iets minder mag wel dus.
Wij van WC-eend adviseren WC-eend

Maar zonder gekheid, leuke recensie hoor
Quinn Dexter
pi_78968435
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 11:45 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Ghihi, ja he! Was al bang dat ik iets stoms zei. Nouja, ik geloof ook best dat het een toffe tent is en dat het goed geregeld was hoor.
pi_78970085
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 13:14 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Ghihi, ja he! Was al bang dat ik iets stoms zei. Nouja, ik geloof ook best dat het een toffe tent is en dat het goed geregeld was hoor.
Doma had ook altijd zo'n magazinevan bezoekers enzo volgens mij.
pi_78995086
Ha okee, ik zal het voortaan wat korter houden
'Hoe was het?'
*Leuk"! *

'Domamagazine?'
*Geloof van wel ja!*

pi_78997998
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 22:55 schreef MrsRavenDice het volgende:
Ha okee, ik zal het voortaan wat korter houden
'Hoe was het?'
*Leuk"! *

'Domamagazine?'
*Geloof van wel ja!*

Je snapt best wat ik bedoel mrs.
pi_79041702
Yes Sir!
pi_79226822
.....wat dan wel weer jammer is, is het feit dat ik nog steeds GEEN mailtje oid heb ontvangen op mijn verzoek om toegelaten te worden tot het Keldertje.
Ja, ik heb het op de juiste wijze gedaan en nee, ik hoor helemaal niets.

Het lijkt wel zo'n elitair gezelschap als het bestuur van de VSSM zeg, die willen BDSM ook terug hebben naar de achterkamertjes en herenkamers, allemaal met een dikke sigaar zitten brabbelen over BDSM zonder er zelf veel mee te doen.

Mogen jullie ook niet naar binnen of ben ik nou de enige?
pi_79227238
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 21:00 schreef MrsRavenDice het volgende:
.....wat dan wel weer jammer is, is het feit dat ik nog steeds GEEN mailtje oid heb ontvangen op mijn verzoek om toegelaten te worden tot het Keldertje.

Het lijkt wel zo'n elitair gezelschap als het bestuur van de VSSM zeg, die willen BDSM ook terug hebben naar de achterkamertjes en herenkamers, allemaal met een dikke sigaar zitten brabbelen over BDSM zonder er zelf veel mee te doen.

Je bent de enige. Je kan beter nog een mailtje sturen ipv hier te zeuren.
pi_79230369
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 21:00 schreef MrsRavenDice het volgende:

Geef ze de tijd. Weet je hoeveel onzinverzoeken voor KEL er binnen komen? Eerst moet alles gescreened worden en dan moeten de serieuze aanvragen nog eens nader bekeken worden. Bovendien is yvonne admin en heeft ze het dus al druk.

Geduld is een schone zaak
pi_79235010
Ey dat wil ik ook us doen !!! Zijn er dames die dit met mij willen doen ? Graag

Ben in bdsm wel groentje maar ik leer snel
( ik wil dan de onderdanige rol )
Ter info ik ben vol nl en in de twintig

Motto van de dag: wie niet waagd wie niet weet war ie lekker vind

Greeds toko Bob

Greeds toko Bob
pi_79242641
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 21:57 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Geef ze de tijd. Weet je hoeveel onzinverzoeken voor KEL er binnen komen? Eerst moet alles gescreened worden en dan moeten de serieuze aanvragen nog eens nader bekeken worden. Bovendien is yvonne admin en heeft ze het dus al druk.

Geduld is een schone zaak
Dit is in ieder geval een wat volwassener manier van reageren op mijn vraag dan zeggen dat ik zit te zeuren.

Ik had al twee mails verstuurd en is nu een maand geleden, dus ik zal er nu maar vanuit gaan dat het langer duurt.
Btw: ik had het in mijn laatste posting over de VSSM. Zijn er hier mensen eigenlijk die daar lid van zijn (geweest)?
pi_79245504
Ja want met je voet gaan stampen dat vrijwilligers harder door moeten werken omdat jij NU NU NU je zin wil hebben, dat is natuurlijk wel heul volwassen. Hou op met zeuren, iedereen die in de kelder zit heeft lang moeten wachten. Ik geloof ik 3-4 maanden. En dat is prima, want het zorgt ervoor dat er geen josti's a la toko Bob binnenkomen. Dus niet zeuren en gewoon afwachten
pi_79246533
met een vorig account heb ik toegang gehad in het keldertje. Na een crash met pc en verloren wachtwoord gewoon niet meer aangevraagd. Het duurde toen ook wel een paar maanden voordat de toegang geregeld was.
Lid van VSSM zijn mijn vrouw en ik ook geweest, dat was in eerste instantie omdat we vaak in barX kwamen en de VSSM daar één maal per maand een avond had.
Voor de man met de hamer is ieder probleem een spijker.,
pi_79253480
Ik heb wel op verschillende dates iets met bdsm gedaan. En op verschillende 'niveaus'. In de loop van de jaren ben ik erachter gekomen dat ik de dominante ben, en dat veel dames graag hard aangepakt willen worden. Gewoon een keer een pets op de billen geven en dan de reactie inschatten

Heb geen heel harde dingen gedaan, maar dat trekt me ook niet echt. Wel spanking, vastbinden, blinddoeken, en de ander gewoon helemaal gek maken....

Heb ook wel eens een date gehad met een dominante dame en me aan haar overgeleverd, maar dat paste niet echt bij me. Ik kon lastig de controle afgeven, wilde dat ook eigenlijk niet. Ook toen ik vast lag, wilde ik het tempo bepalen. Dus wat dat betreft was het ook wel weer een leerzame (en ook leuke ) sessie.
pi_79261141
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:43 schreef Dipkip het volgende:
Ja want met je voet gaan stampen dat vrijwilligers harder door moeten werken omdat jij NU NU NU je zin wil hebben, dat is natuurlijk wel heul volwassen. Hou op met zeuren, iedereen die in de kelder zit heeft lang moeten wachten. Ik geloof ik 3-4 maanden. En dat is prima, want het zorgt ervoor dat er geen josti's a la toko Bob binnenkomen. Dus niet zeuren en gewoon afwachten
Thnx. Ik zat op mijn mobiel dus kon het niet meer uitbreiden. Maar waarom hier zeuren over dat het 'misschien' hetzelfde is als iets anders... Wat er geen ruk mee te maken heeft, dat vind ik stom.
pi_79261346
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 11:09 schreef kiekjesdief het volgende:

vaak in barX kwamen en de VSSM daar één maal per maand een avond had.
Bar X...zucht Dat was ook wel errug leuk!
pi_79261408
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 14:09 schreef zwansie het volgende:

Heb ook wel eens een date gehad met een dominante dame en me aan haar overgeleverd, maar dat paste niet echt bij me. Ik kon lastig de controle afgeven, wilde dat ook eigenlijk niet. Ook toen ik vast lag, wilde ik het tempo bepalen. Dus wat dat betreft was het ook wel weer een leerzame (en ook leuke ) sessie.
op zich wel erg leuk en cool dat je het op zn minst hebt geprobeerd, goeie manier om uit te vinden of het bij je past
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')