Ik wist het altijd al, ik weet niet of mijn vriend het altijd geweten heeft, volgens mij is het bij hem in de puberteit naar voren gekomen in fantasieen. Hoe beinvloedt het ons leven, och niet zo eigenlijk. We zijn niet van die mensen die er een hele lifestyle aan vast hangen en hebben geen behoefte aan feesten en dergelijke. Het is iets wat we regelmatig doen, gewoon thuis en gewoon met zn tweeen. Het maakt ons geen ander type mensen vind ik, het is voor ons een onderdeel van ons seksleven en we praten er af en toe over of maken een geintje. Maar het is maar een van de vele dingen die we delen, het is absoluut niet zo dat ons leven er om draait. Je zou het bijna een hobby kunnen noemen als het niet zo'n diepgevoelde behoefte was. Wij hebben dus een liefdesrelatie en doen aan bdsm, het is ook zo ontstaan, pas toen we met elkaar naar bed gingen bleek dat we deze voorkeur delen.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:39 schreef gebruiker1280 het volgende:
Hoe zijn jullie erachter gekomen dat je van bdsm houdt?
En hoe beïnvloed het je leven?
En heb je een bdsm relatie, of een liefdesrelatie met bdsm?
Nee hoor.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:15 schreef Quinn_Dexter het volgende:
Dat is meer voor gevorderen........:)
Jij ook hier?quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:09 schreef CyclingBoy het volgende:
Ik hou van femdom en mijn vriendin is mijn meesteres.
Perfect!
Zo zo fiets!quote:Op maandag 25 januari 2010 16:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik heb wel het een en ander in huis hierMaar gebruik het niet zo vaak
Zo hoort dat ook.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zo zo fiets!
Laat ik het zo zeggen, ik vind het niet erg om hard aangepakt te worden.
Je mag een linkje plaatsen, verder geen comments erbij etc. We houden niet van spam op FOK!.quote:Op zondag 7 februari 2010 18:15 schreef MrsRavenDice het volgende:
Ik las trouwens laatst op een site een aankondiging voor een open huis van een SM-studio in Den Haag, alleen weet ik niet of ik deze kan/mag plaatsen hier? Er wordt geen toegang geheven en is gewoon
bedoeld voor geinteresseerden die de boel eens van binnenuit willen bekijken.
Ik kijk even de moderators aan of dit mag of anders kan ik geinteresseerden altijd even de boodschap doorgeven middels een PM-tje.
Groetjes raven.
Dank!quote:Op zondag 7 februari 2010 19:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je mag een linkje plaatsen, verder geen comments erbij etc. We houden niet van spam op FOK!.
En verder ben je natuurlijk welkom
Fantasie en interesse brengt je al een heleboel wanneer je met touwtjes aan de slag gaat. De een doet het binnensdeurs, de anders meer publiekelijk. Ikzelf vind bondages meestal erg mooi om te zien, de Japanse bondages zeker. Mits goed gedaan kan het een bepaalde schoonheid geven, hoe wreed het er voor sommigenquote:Op zondag 7 februari 2010 19:28 schreef m0672 het volgende:
Hier is het gegroeid maar blijft het binnensdeurs. Het is vooral in een spel en minder als lifestyle en ook de verzameling met ijzerwaren en 'hang en sluitwerk' is niet heel erg uitgebreid (maar met touwen (gebruik goede!, niet alles is geschikt!!), fantasie en interesses in diverse Japanse ideeen is een boel plezier te beleven).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |