abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78015539
Ik heb altijd al een grote liefde voor pijn gehad, ik weet niet anders. De stap naar BDSM is dan niet zo groot. Een aantal vrienden weten van mijn voorliefde voor BDSM, maar lang niet allemaal. Het beïnvloedt mijn leven dan ook zo goed als niet. Op het moment heb ik voor het eerst eigenlijk een relatie met een beetje BDSM, maar ik wil meer.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_78018090
quote:
Op maandag 15 februari 2010 09:35 schreef Adolecens het volgende:

Een email dus. Dat is iets anders als een PM.

En nu gewoon weer graag ontopic. Dit soort topics kunnen ook prima in "ONZ met piemels en kutten" ( )
Ah, een email dus. Vandaar dat het niet lukte, had via mijn account hier al meerdere malen geprobeerd
via een PM. Vandaar dat het systeem aangaf 'dit adres is niet beschikbaar'
Okee, bedankt. Meteen een mail verstuurd en mocht het nog niet lukken, dan laat ik het erbij zitten.
Had ik maar een vak geleerd
pi_78018213
quote:
Op maandag 15 februari 2010 08:49 schreef Dipkip het volgende:

[..]

me laten rondcommanderen door iemand die te lam is om een email te tikken?
Volgens mij had ik gevraagd of je mij een mailadres kon geven. Dat commanderen maak je er zelf van (of wordt je graag rondgecommandeerd)
En er te lam voor zijn klopt ook niet helemaal, als je mijn postings hier had gelezen had je kunnen zien dat ik
er meerdere pogingen toe heb gedaan en dat dit niet lukte. Ik wil best moeite doen voor iets, maar dan moet het wel binnen het haalbare liggen. Geen verkeerde conclusies trekken dus aub
pi_78265064
Raven, hoezo Mrs voor je naam, als in mevrouw of als in meesteres?
Kan het niet nalaten, ik heb je boek gelezen
pi_78269171
Ach, dat 'Mrs' staat wel sjiek, dacht ik zo En aangezien ik naar anderen toe zo af en toe switch, leek het mij wel leuk deze titel toe te eigenen *laat mijn Baas het maar niet horen*

Leuk om ook hier iemand tegen te komen die mijjn boek ook heeft gelezen. Heb nog een hoop gezeik gehad met een bepaalde passage in dat boek, iemand herkende zich erin en nam een advocaat in de arm (wat uiteraard niet ontvankelijk werd verklaard omdat er meer hondjes zijn die Fikkie heten )
pi_78277150
quote:
Op zondag 21 februari 2010 17:14 schreef MrsRavenDice het volgende:
Ach, dat 'Mrs' staat wel sjiek, dacht ik zo En aangezien ik naar anderen toe zo af en toe switch, leek het mij wel leuk deze titel toe te eigenen *laat mijn Baas het maar niet horen*

Leuk om ook hier iemand tegen te komen die mijjn boek ook heeft gelezen. Heb nog een hoop gezeik gehad met een bepaalde passage in dat boek, iemand herkende zich erin en nam een advocaat in de arm (wat uiteraard niet ontvankelijk werd verklaard omdat er meer hondjes zijn die Fikkie heten )
Ik word nieuwsgierig, PM eens over je boek?
pi_78278314
Klik maar op de link naar haar homepage. Is interessant.

Die klagert Raven, was een dominant iemand? Ik herken er iets in
pi_78293786
Over welk boek gaat het hier?
Haters gonna hate.
pi_78312399
http://www.ravendice.nl/Genot1.php
Linkje naar het boek van Raven. Interessant, iedereen heeft toch weer z'n/haar eigen verhaal.
Ik heb het net bij mijn ex(-man en -Mr) achtergelaten
  maandag 22 februari 2010 @ 20:10:52 #60
292091 Willemclaes
http://www.shingila.eu
pi_78316893
quote:
Op maandag 25 januari 2010 16:39 schreef gebruiker1280 het volgende:
Ik ben wel nieuwschierig of er hier ook mensen zijn die aan bdsm doen,
of je beginner bent of gevorderd maakt niet uit...

Ik zelf ben beginner, ik had er al een aantal jaar interesse voor, maar nooit echt iets mee gedaan.
Nu heb ik een tijdje geleden iemand leren kennen die per toeval ook van bdsm houdt...

Hoe zijn jullie erachter gekomen dat je van bdsm houdt?
En hoe beïnvloed het je leven?
En heb je een bdsm relatie, of een liefdesrelatie met bdsm?

Ben benieuwd....

Ik doe al sinds enkele jaren aan BDSM, als Dom. heb verschillende subjes gehad.

voor mij is BDSM een gevoel, iets wat in je aanwezig is, of je dat nou wilt of niet. je hebt dat, of je hebt het niet.

zie mijn website trouwens voor een hobby van mij ( en eigenlijk dus ook werk)

wat ik trouwens wel echt jammer vind is dat er schijnbaar toch wel moeilijk leuke niet al te oude subjes te vinden....

greetzzz
pi_78321716
De klager was iemand die zich dominant noemde ja, (ken je um) maar had denk ik ook last van hoogmoedswaanzin omdat hij zich allerlei gebeurtenissen toeeigende die in mijn boek werden beschreven. Hij had echter
pech omdat er geen echte namen in genoemd worden (ik kijk wel linker uit, dan zou ik pas echt een probleem hebben), maar hij had toch schijnbaar graag alle aandacht eromheen, de sukkel.
Hij had schijnbaar graag de hoofdrol gespeeld in bv het verhaal 'hoer voor 1 nacht' of wellicht 'vuur en angst', ziek figuur
Ach ja, iedereen leest er wellicht wel wat herkenbare dingen in, evenals zaken waarmee iemand absoluut nooit iets mee te maken wil hebben. Kan natuurlijk altijd, zolang ze maar niet denken de gebeurtenissen beter te kennen als de schrijfster, ik dus
pi_78323474
Nou, Raven, ik weet héél zeker dat mijn ex-dom-man jou nooit heeft gekend, maar het gedrag van dergelijke (gefrustreerde) personen herken ik heel zeker wél.

Leuk hoe je ondanks je onderdanigheid toch bovenop de zaken zit Dat is denk ik iets waar dergelijke heren vooral veel moeite mee hebben.
pi_78323819
Ik heb zelf een relatie gehad waarin we veel aan SM deden, nu in mn huidige relatie is het wat lastiger.
Ik weet niet hoe ik het aan haar moet gaan vertellen...
In de relatie met SM ging het gewoon vanzelf.
pi_78332601
Met haar over praten, eerst eens kijken wat zij ervan vindt.
Haters gonna hate.
pi_78346092
quote:
Op maandag 22 februari 2010 20:10 schreef Willemclaes het volgende:

[..]

Ik doe al sinds enkele jaren aan BDSM, als Dom. heb verschillende subjes gehad.

voor mij is BDSM een gevoel, iets wat in je aanwezig is, of je dat nou wilt of niet. je hebt dat, of je hebt het niet.

wat ik trouwens wel echt jammer vind is dat er schijnbaar toch wel moeilijk leuke niet al te oude subjes te vinden....

greetzzz
Ik heb het juist andersom, ik vind het heel moeilijk om een ervaren Dom te vinden die niet al te oud is.
pi_78348488
Wanneer je het onder de aandacht van je (nieuwe) relatie wilt brengen is het misschien een goed idee om eens een SM-blad te laten 'slingeren' en zo in gesprek te raken? Of...en ik had een paar postings hiervoor al melding gedaan hiervan, een open huis te bezoeken van een SM-studio? http://www.smclubdoma.nl/nl/index.php?id=96&nid=119
Zo kun je haar wat meer laten zien, beiden vragen stellen en ook zien dat SM-ers ook gewone mensen zijn
Succes!
pi_78348560
quote:
Op maandag 22 februari 2010 22:18 schreef Idril-2 het volgende:
Nou, Raven, ik weet héél zeker dat mijn ex-dom-man jou nooit heeft gekend, maar het gedrag van dergelijke (gefrustreerde) personen herken ik heel zeker wél.

Leuk hoe je ondanks je onderdanigheid toch bovenop de zaken zit Dat is denk ik iets waar dergelijke heren vooral veel moeite mee hebben.
Gelukkig betekent onderdanig zijn niet dat je alles van anderen maar goed zou vinden.
pi_78348633
quote:
Op maandag 22 februari 2010 20:10 schreef Willemclaes het volgende:

[..]

greetzzz
Ik heb al meer van jouw hobby gezien op de bekende beurzen . Ziet er altijd mooi en stevig uit!
pi_78348666
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 16:28 schreef MrsRavenDice het volgende:

[..]

Ik heb al meer van jouw hobby gezien op de bekende beurzen . Ziet er altijd mooi en stevig uit!
Inderdaad. Ik heb er zo'n hekel aan als mensen jou als persoon gaan betitelen als onderdanig, terwijl dat alleen in je 'prive' leven zo is. Iemand die onderdanig is tijdens de sex, kan ontzetten dominant zijn op het werk....
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_78375100
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 16:25 schreef MrsRavenDice het volgende:
Wanneer je het onder de aandacht van je (nieuwe) relatie wilt brengen is het misschien een goed idee om eens een SM-blad te laten 'slingeren' en zo in gesprek te raken? Of...en ik had een paar postings hiervoor al melding gedaan hiervan, een open huis te bezoeken van een SM-studio? http://www.smclubdoma.nl/nl/index.php?id=96&nid=119
Zo kun je haar wat meer laten zien, beiden vragen stellen en ook zien dat SM-ers ook gewone mensen zijn
Succes!
Bedankt voor de tips!
Ik denk dat ik het gewoon ga combineren, ik laat een blad slingeren en ga daarna wel naar een open huis toe, als ze dat wil...
  woensdag 24 februari 2010 @ 20:38:13 #71
292091 Willemclaes
pi_78407781
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 16:29 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik heb er zo'n hekel aan als mensen jou als persoon gaan betitelen als onderdanig, terwijl dat alleen in je 'prive' leven zo is. Iemand die onderdanig is tijdens de sex, kan ontzetten dominant zijn op het werk....

loopt dit nou een beetje scheef ? snapte even je reactie hierin niet

welke bdsm site's bezoeken dus bdsmmende fokkers eigenlijk ?

greetz
  woensdag 24 februari 2010 @ 20:38:48 #72
292091 Willemclaes
pi_78407806
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 16:28 schreef MrsRavenDice het volgende:

[..]

heb je al iets van ons in de collectie ?

greetz
pi_78415524
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 20:38 schreef Willemclaes het volgende:

[..]

heb je al iets van ons in de collectie ?

greetz
Twee floggers en een stevige plak *auw*
pi_78507837
Grappig dat ik vanavond op Radio538 een gesprekje hoor tussen Froukje en Niels, samen met een Meesteres Kate van diezelfde Studio Doma te Den Haag over het open huis waarover ik al een melding had gedaan hier!!! Zij was dus gewoon op de radio en vertelde over het open huis wat aanstaande woensdag 3 maart wordt gehouden en wat er zoal te verwachten valt.
Nu weet ik zeker dat ik even ga kijken daar, echt leuk om te horen zeg!!! En die Froukje en Niels deden het echt heel erg leuk, dat gesprek. Wie weet krijg ik nog wel nieuwe ideetjes voor mijn komende boek
pi_78530144
Ik ben een beginneling. Mijn partner is zeer dominant en ik heb altijd al onderdanige neigingen gehad. Ik ken het soft-sm genre wel redelijk, nu rustig aan opbouwen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')