Ah, een email dus. Vandaar dat het niet lukte, had via mijn account hier al meerdere malen geprobeerdquote:Op maandag 15 februari 2010 09:35 schreef Adolecens het volgende:
Een email dus. Dat is iets anders als een PM.
En nu gewoon weer graag ontopic. Dit soort topics kunnen ook prima in "ONZ met piemels en kutten" ()
Volgens mij had ik gevraagd of je mij een mailadres kon geven. Dat commanderen maak je er zelf van (of wordt je graag rondgecommandeerd)quote:Op maandag 15 februari 2010 08:49 schreef Dipkip het volgende:
[..]
me laten rondcommanderen door iemand die te lam is om een email te tikken?
Ik word nieuwsgierig, PM eens over je boek?quote:Op zondag 21 februari 2010 17:14 schreef MrsRavenDice het volgende:
Ach, dat 'Mrs' staat wel sjiek, dacht ik zoEn aangezien ik naar anderen toe zo af en toe switch, leek het mij wel leuk deze titel toe te eigenen
*laat mijn Baas het maar niet horen*
![]()
Leuk om ook hier iemand tegen te komen die mijjn boek ook heeft gelezen. Heb nog een hoop gezeik gehad met een bepaalde passage in dat boek, iemand herkende zich erin en nam een advocaat in de arm (wat uiteraard niet ontvankelijk werd verklaard omdat er meer hondjes zijn die Fikkie heten)
quote:Op maandag 25 januari 2010 16:39 schreef gebruiker1280 het volgende:
Ik ben wel nieuwschierig of er hier ook mensen zijn die aan bdsm doen,
of je beginner bent of gevorderd maakt niet uit...
Ik zelf ben beginner, ik had er al een aantal jaar interesse voor, maar nooit echt iets mee gedaan.
Nu heb ik een tijdje geleden iemand leren kennen die per toeval ook van bdsm houdt...![]()
Hoe zijn jullie erachter gekomen dat je van bdsm houdt?
En hoe beïnvloed het je leven?
En heb je een bdsm relatie, of een liefdesrelatie met bdsm?
Ben benieuwd....
Ik heb het juist andersom, ik vind het heel moeilijk om een ervaren Dom te vinden die niet al te oud is.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:10 schreef Willemclaes het volgende:
[..]
Ik doe al sinds enkele jaren aan BDSM, als Dom. heb verschillende subjes gehad.
voor mij is BDSM een gevoel, iets wat in je aanwezig is, of je dat nou wilt of niet. je hebt dat, of je hebt het niet.
zie mijn website trouwens voor een hobby van mij ( en eigenlijk dus ook werk)
wat ik trouwens wel echt jammer vind is dat er schijnbaar toch wel moeilijk leuke niet al te oude subjes te vinden....
greetzzz
Gelukkig betekent onderdanig zijn niet dat je alles van anderen maar goed zou vinden.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:18 schreef Idril-2 het volgende:
Nou, Raven, ik weet héél zeker dat mijn ex-dom-man jou nooit heeft gekend, maar het gedrag van dergelijke (gefrustreerde) personen herken ik heel zeker wél.
Leuk hoe je ondanks je onderdanigheid toch bovenop de zaken zitDat is denk ik iets waar dergelijke heren vooral veel moeite mee hebben.
Ik heb al meer van jouw hobby gezien op de bekende beurzenquote:Op maandag 22 februari 2010 20:10 schreef Willemclaes het volgende:
[..]
zie mijn website trouwens voor een hobby van mij ( en eigenlijk dus ook werk)
greetzzz
Inderdaad. Ik heb er zo'n hekel aan als mensen jou als persoon gaan betitelen als onderdanig, terwijl dat alleen in je 'prive' leven zo is. Iemand die onderdanig is tijdens de sex, kan ontzetten dominant zijn op het werk....quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:28 schreef MrsRavenDice het volgende:
[..]
Ik heb al meer van jouw hobby gezien op de bekende beurzen. Ziet er altijd mooi en stevig uit!
Bedankt voor de tips!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:25 schreef MrsRavenDice het volgende:
Wanneer je het onder de aandacht van je (nieuwe) relatie wilt brengen is het misschien een goed idee om eens een SM-blad te laten 'slingeren' en zo in gesprek te raken? Of...en ik had een paar postings hiervoor al melding gedaan hiervan, een open huis te bezoeken van een SM-studio? http://www.smclubdoma.nl/nl/index.php?id=96&nid=119
Zo kun je haar wat meer laten zien, beiden vragen stellen en ook zien dat SM-ers ook gewone mensen zijn![]()
Succes!
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb er zo'n hekel aan als mensen jou als persoon gaan betitelen als onderdanig, terwijl dat alleen in je 'prive' leven zo is. Iemand die onderdanig is tijdens de sex, kan ontzetten dominant zijn op het werk....
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:28 schreef MrsRavenDice het volgende:
[..]
Ik heb al meer van jouw hobby gezien op de bekende beurzen. Ziet er altijd mooi en stevig uit!
Twee floggers en een stevige plak *auw*quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:38 schreef Willemclaes het volgende:
[..]
heb je al iets van ons in de collectie ?
greetz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |