abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77758688
quote:
Tip: meld je aan voor de kelder hier op Fok. Is leuk daar
Dat heb ik een tijdje geleden al gedaan, maar ik denk dat ze mij vergeten zijn ofzo. Kreeg wel een berichtje terug dat het aanmelden voor de kelder was ontvangen, maar dat ze niet dagelijks ermee bezig waren dus kon even duren. Gelukkig dat ik niet echt in een kelder zat te 'wachten', anders was ik zeker de hongerdood gestorven
Had ik maar een vak geleerd
pi_77781886
quote:
Op maandag 8 februari 2010 08:21 schreef MrsRavenDice het volgende:

[..]

Dat heb ik een tijdje geleden al gedaan, maar ik denk dat ze mij vergeten zijn ofzo. Kreeg wel een berichtje terug dat het aanmelden voor de kelder was ontvangen, maar dat ze niet dagelijks ermee bezig waren dus kon even duren. Gelukkig dat ik niet echt in een kelder zat te 'wachten', anders was ik zeker de hongerdood gestorven
Dat geldt volgens mij voor alle KEL aanmeldingen, tenminste, ik heb me daar ook al (meer dan eens geloof ik) aangemeld
Terug van weggeweest!
pi_77783157
quote:
Op maandag 8 februari 2010 20:01 schreef ThaKiller het volgende:

[..]

Dat geldt volgens mij voor alle KEL aanmeldingen, tenminste, ik heb me daar ook al (meer dan eens geloof ik) aangemeld
Wanneer men BDSM uit het verdomhoekje wil halen, helpt dit ook niet echt.
pi_77836072
Ja idd. Toch ben ik blij dat er een apart forum op Fok is over BDSM. Dan heb je al die trolls niet.
Haters gonna hate.
pi_77836104
quote:
Op maandag 8 februari 2010 20:28 schreef MrsRavenDice het volgende:

[..]

Wanneer men BDSM uit het verdomhoekje wil halen, helpt dit ook niet echt.
Ja er wordt op die manier alleen maar een taboe gevormd i.p.v. verwijderen.
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars
pi_77839535
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 09:22 schreef laforest het volgende:

[..]

Ik denk dat je dat altijd een beetje zult houden. In ieder geval sowieso dat er lacherig over gedaan wordt.
pi_77863042
Heb een liefdesrelatie waarin de seks al goed was, en de laatste tijd begint ook SM intrede te doen in ons seksleven (waardoor het nog beter wordt).

Had zelf al langer SM verlangens (en klein beetje ervaring in vorige relatie) maar wilde mijn huidige vriendin niet pushen / aanzetten tot iets waar ze misschien geen trek in had of wat haar te snel ging. Wou het haar liever op haar eigen tempo laten ontdekken.
Op speelse manier (beetje uitdagend) een paar keer het idee geopperd dat zij wel eens de baas over me mag spelen, van het een kwam het ander.

We doen niet altijd aan SM, maar we zijn nu wel in een stadium dat ze regelmatig de baas over me speelt in bed, en mij commandeert, straft (met zweepje) enzovoort. Maakt ze me helemaal gek mee
We learn from history that we learn nothing from history.
pi_77909250
Zo kan het dus ook! Fijn voor jullie dat het zo soepeltjes gaat, je hoort vaak en triest genoeg andere verhalen. Geniet ervan!
pi_77912787
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 09:22 schreef laforest het volgende:
Nee dat wordt er niet. Het staat iedereen vrij om in SEX over bdsm te praten. De kelder is voor mensen die er serieus over praten en die dus ook dingen met elkaar delen waar geen sneue pubers bij welkom zijn. Dat niet zomaar iedereen de kelder in mag is juist uit bescherming van de kelder, anders wordt het gewoon een tweede SEX, oftewel ONZ met piemels en kutten. Daarom wordt voor je toegang krijgt naar je postgeschiedenis gekeken. Dat kost veel tijd en het betekent ook dat als jij je op de rest van fok niet netjes gedraagt je geen toegang krijgt. Er komen zowat iedere week nieuwe leden in KEL dus er worden zeker mensen toegelaten. Bovendien is het niet ingesteld om taboes op te heffen, maar om gelijkgestemden een plek te geven dit te bespreken zonder dat ze belachelijk gemaakt worden. Veel bdsm-ers willen overigens niet eens dat het taboe wordt opgeheven.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 11:23:45 #35
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_77913302
ik heb me ook eens aangemeld, daarna een bericht gekregen dat ze niet zomaar iedereen toelaten en dat ik een uitgebreide motivatie moet geven waarom ik de kelder in wil....

dus dat ze alleen op post geschiedenis afgaan lijkt me niet correct.

overigens heb ik nog steeds geen toegang, maar ik ga er ook niet voor lopen solliciteren, aan mn postgeschiedenis is te zien dat ik geen "puber" ben.
pi_77916406
Laat je het toch gaan als men zo moeilijk doet? Open je in dit subzone een topic erover.
Maar wordt dit bedoelt met de TT?
75 topics = FIN
pi_77916974
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 11:06 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Veel bdsm-ers willen overigens niet eens dat het taboe wordt opgeheven.
Ik was het met alles eens, maar deze zin, daar begrijp ik werkelijk de ballen niet van.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_77926208
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 11:23 schreef AntiChrist het volgende:
ik heb me ook eens aangemeld, daarna een bericht gekregen dat ze niet zomaar iedereen toelaten en dat ik een uitgebreide motivatie moet geven waarom ik de kelder in wil....

dus dat ze alleen op post geschiedenis afgaan lijkt me niet correct.

overigens heb ik nog steeds geen toegang, maar ik ga er ook niet voor lopen solliciteren, aan mn postgeschiedenis is te zien dat ik geen "puber" ben.
Ze gaan af op postgeschiedenis, en ze eisen dat je wat over jezelf vertelt, ook als een soort check of je echt bent wat je zegt dat je bent. In mijn verhaaltje stond ik doe er zo en zo lang aan, ik heb nu een relatie, en ik wil er in omdat ik hou van kletsen over dit onderwerp maar het in SEX te kinderachtig vind.

Het is geen sollicitatie, het is een voorstelrondje. En het is hard nodig gezien hoeveel mensen na een of twee maanden toegang weer uit de kelder moeten worden getrapt omdat ze alleen maar sneu gaan zitten lurken en niets toevoegen.
pi_77926272
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 13:22 schreef Tamashii het volgende:
Ik was het met alles eens, maar deze zin, daar begrijp ik werkelijk de ballen niet van.
Daar zijn topics over geweest in kel en veel mensen waren er niet voor dat het taboe verminderd wordt. Die hebben zoiets van het is zo prive, waarom moet daarover gepraat worden. De mensen die dat willen vinden elkaar al, via fora en feestjes. Vrijwel niemand had de behoefte er bijv. met 'normale' vrienden over te praten zoals je het wel eens over gewone seks hebt. Er zijn er zelfs die het extra bijzonder vinden om bij een soort 'select gezelschap' te horen en die het dus juist fijn vinden dat het taboe is, omdat dat voor hun deel van de opwinding is. Dat je iets doet wat niet hoort, als iedereen dat doet en erover praat is dat weg.
pi_77954499
Toch blijf ik het vreemd vinden wanneer bv ikzelf ook al eerder heb geprobeerd mij aan te melden bij het Keldertje, inclusief voorstelling des persoons en link naar mijn eigen website toe en nog steeds
de betreffende persoon niet de moeite heeft genomen om mij toegang te verlenen.

Ook een vorm van SM?
pi_77957676
Dat zal dan een foutje zijn, gewoon nog eens over emailen. Het is niet dat fok expres probeert niemand gebruik te laten maken van een subforum oid.
pi_77959572
Zou je dan toch even het juiste mailadres willen geven waar deze toegang kan worden aangevraagd?
Ik heb gekeken welke te gebruiken, maar wanneer ik echt de mail wil versturen, geeft het systeem aan dat dit mailadres niet gebruikt wordt...Grrrrrrrr!!!!
pi_77990445
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 17:54 schreef MrsRavenDice het volgende:
Zou je dan toch even het juiste mailadres willen geven waar deze toegang kan worden aangevraagd?
Ik heb gekeken welke te gebruiken, maar wanneer ik echt de mail wil versturen, geeft het systeem aan dat dit mailadres niet gebruikt wordt...Grrrrrrrr!!!!
Ik ben geen admin ofzo? Zoek het zelf op. Als het email adres wat er staat niet werkt weet ik het ook niet, voor mij werkte die, maar dat was jaren geleden.
pi_77990518
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 17:54 schreef MrsRavenDice het volgende:
yvonne@fok.nl
pi_78002569
quote:
Op zondag 14 februari 2010 18:26 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

yvonne@fok.nl
...en dit mailadres probeerde ik dus al verschillende malen maar het enige wat ik hierbij krijg is 'mailadres niet beschikbaar'.
Ach ja, dan maar niet he? Heb geen zin om van alles overhoop te halen om te mogen posten in de kelder
pi_78002648
quote:
Op zondag 14 februari 2010 18:23 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik ben geen admin ofzo? Zoek het zelf op. Als het email adres wat er staat niet werkt weet ik het ook niet, voor mij werkte die, maar dat was jaren geleden.
Nou zeg, sorry hoor
Dacht alleen dat je 'bij het meubilair' hoorde ofzo, aangezien je zoveel te vertellen wist over de kelder.
Of is het gebakken lucht?
pi_78004649
quote:
Op zondag 14 februari 2010 22:43 schreef MrsRavenDice het volgende:

[..]

Ach ja, dan maar niet he? Heb geen zin om van alles overhoop te halen om te mogen posten in de kelder
Mja dat heb ik dus ook, oprecht geïnteresseerd maar er wordt gewoon geen gehoor gegeven
pi_78009932
quote:
Op zondag 14 februari 2010 22:44 schreef MrsRavenDice het volgende:
Nou zeg, sorry hoor
Dacht alleen dat je 'bij het meubilair' hoorde ofzo, aangezien je zoveel te vertellen wist over de kelder.
Of is het gebakken lucht?
Omdat ik toevallig toegang heb tot de kelder moet ik me laten rondcommanderen door iemand die te lam is om een email te tikken? Ik dacht het niet en of jij gelooft dat ik toegang heb of niet interesseert me geen barst mocht je ooit zelf toegang krijgen merk je het vanzelf.
pi_78010492
Goed, nog 1 post over KEL en daarna genoeg hierover.

BD/SM
Voor alle discussies over jouw seksuele beleving op het gebied van BDSM, Fetisj en kinky lifestyles kan je terecht in het Keldertje van FOK! Ook dit is een besloten subforum, waarvoor je toegang aan dient te vragen. De regels voor toegang tot [KEL] zijn strenger dan [KPD].

Je kan toegang aanvragen door een email te sturen naar Yvonne op yvonne@fok.nl, zij beoordeelt je aanvraag en zal terug reageren. Aan de hand van jouw reactie daarop wordt beslist of je toegang krijgt.

"Hoi ik wil in het Keldertje" en "Ik wil eens rondkijken" zijn bv. reacties die niet voldoen en op voorhand (zonder tegenreactie) geen toegang verkrijgen.

Bovenstaande neemt niet weg dat er helemaal geen ruimte binnen [SEX] is voor dit soort discussies. Wellicht vind je het te ver gaan om gelijk toegang aan te vragen, weet je het zelf nog niet helemaal of is het een wat algemener onderwerp. In die gevallen kan je best een topic in [SEX] openen, maar zodra het wat explicieter wordt vragen we je toch naar [KEL] te verhuizen.

Een email dus. Dat is iets anders als een PM. Daarnaast duurt dit gewoon enige tijd. Heb je hier allemaal geen zin in, prima. Dat is juist het onderscheid van het keldertje. Er zitten enkel mensen die er wel moeite voor (willen) doen.

En nu gewoon weer graag ontopic. Dit soort topics kunnen ook prima in "ONZ met piemels en kutten" ( )
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_78011312
quote:
Op maandag 15 februari 2010 09:35 schreef Adolecens het volgende:
En nu gewoon weer graag ontopic. Dit soort topics kunnen ook prima in "ONZ met piemels en kutten" ( )
Ja wrede meester.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')