ok maar dat bedoel ik dus ook. maar er is een verschil tussen sex en sexuele handelingen ik bedoel.quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:08 schreef Dipkip het volgende:
Het heeft voor mij altijd met seks te maken, maar het hoeft niks met neuken te maken te hebben.
dat is waarschijnlijk het verschil ik heb het bijna alleen nog maar 24/7 gehad alleen tijdens de sex is het ook niet mijn ding. tijdens de 24/7 hadden wel een uitzondering als wel bij vrienden of familie waren.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:05 schreef Dipkip het volgende:
Er zijn volgens mij ook wel mensen voor wie het geen seksuele handeling is. Dat het meer een uiting is van je persoonlijkheid ofzo of een bevestiging van je relatie. Bij ons is dat niet zo, als we aan bdsm doen is het seksueel (met of zonder seks, hoewel meestal wel met). Maar wij zijn ook geen 24/7 bdsmers.
helemaal mee eens! daarom lijkt mij seks met een vrouw (ik ben een vrouw) ook zo raar, dan ben je allebei zo klein en onderdanig..quote:Op donderdag 8 april 2010 21:58 schreef straatmadelief het volgende:
Nee zou ook niet echt iets voor mij zijn.
En tijdens de seks hoeft het niet echt smmerig te worden, als de man maar boven mij staat. Al is het maar een kleinn beetje.
Er zijn genoeg vrouwen die Dom zijn andersquote:Op donderdag 8 april 2010 22:00 schreef onschuldigheid-zelve het volgende:
[..]
helemaal mee eens! daarom lijkt mij seks met een vrouw (ik ben een vrouw) ook zo raar, dan ben je allebei zo klein en onderdanig..
Maar de een wellicht iets onderdaniger dan de ander.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:00 schreef onschuldigheid-zelve het volgende:
[..]
helemaal mee eens! daarom lijkt mij seks met een vrouw (ik ben een vrouw) ook zo raar, dan ben je allebei zo klein en onderdanig..
quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:52 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik ben dominant als naar mannen en naar vrouwen. Geen haar op mijn hoofd dat ik mij door 1 van de 2 laat domineren.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:52 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik ben dominant als naar mannen en naar vrouwen. Geen haar op mijn hoofd dat ik mij door 1 van de 2 laat domineren.
Snel! Misschien kunnen we het nog reanimeren.quote:Op zondag 11 april 2010 22:03 schreef Idril-2 het volgende:
solyaris je hebt 't topic doodgeslagen.
no pun intended
Dat is waar en daarom heb ik mij 1x laten domineren door mijn huidige partner gewoon om te zien hoe het is maar omdat hij dus een subje is maar zich gelukkig wel in zijn rol kon vinden ging dat wel aardig, maar het is gewoon niks voor mij, ik was m nog aan het commanderen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:08 schreef FP128 het volgende:
Misschien nietszeggend voor de meesten,maar ik zeg altijd: Je moet in je leven
alles een keer uitproberen.
Gelukkig hebben ze daar wat tegen:quote:Op maandag 12 april 2010 10:29 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Dat is waar en daarom heb ik mij 1x laten domineren door mijn huidige partner gewoon om te zien hoe het is maar omdat hij dus een subje is maar zich gelukkig wel in zijn rol kon vinden ging dat wel aardig, maar het is gewoon niks voor mij, ik was m nog aan het commanderen.
Ik heb weleens mijn man proberen te domineren, maar dat was helemaal niks waard.quote:Op maandag 12 april 2010 10:29 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Dat is waar en daarom heb ik mij 1x laten domineren door mijn huidige partner gewoon om te zien hoe het is maar omdat hij dus een subje is maar zich gelukkig wel in zijn rol kon vinden ging dat wel aardig, maar het is gewoon niks voor mij, ik was m nog aan het commanderen.
Ja, het vreemde bij mij is dus dat ik bi ben.. en alleen seks wil met dominante mannen. Maar niks kan met dominante vrouwen. Dus bij lesbische seks is het één en al gelijkheid?quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:29 schreef Dipkip het volgende:
Er zijn ongetwijfeld extreem dominante vrouwen, maar ik kan daar niks mee. Van een man wil ik dat gedrag, bij een vrouw denk ik wie denk jij wel niet dat je bent verdomme. Niks ten nadele van de Dommes, maar ik ben heel erg niet bi qua smook niet qua niet-sm overigens, maar dat heb ik dan wel twee keer uitgeprobeert om te zien hoe het was en dit hoef ik niet uit te proberen
quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:40 schreef Mannetjesdier het volgende:
Ik voel mij wel thuis in de BDSM, en ben een échte "thuiskomer".
Het gaat bij mij niet om de sex, maar om de relatie. Ik ben hoofdzakelijk submissive, maar heb zeker ook mijn dominante trekjes.
Het draait grotendeels om vertrouwen en overgave. Leiden en geleid worden.
Sommige Dominanten spreken wel eens over het bezitten van hun sub of slaaf. Maar het is de sub die de Dominant maakt. Mijn Meesteres neemt mij niet, maar ik geef mijzelf aan mijn Meesteres. Zij aanvaard mij enkel. Zij plaatst zich niet boven mij, maar ik mijzelf onder haar.
Aan veel BDSM'ers merk ik dat zij hetzelfde voelen. Zij voelen zich verzorgd door hun Meester(es) die een rots in de branding is waaraan zij zich vast kunnen houden als zij de controle eens verliezen.
Wie houd er niet van rollen-spelletjes? Blinddoeken, vastbinden? Wat is er mooier dan het speelgoedje te zijn van jou partner, of te genieten van jou partner door met hém of háár te spelen!
Het gaat niet enkel om pijn of zweepjes.
hierin kan ik me wel vindenquote:Op woensdag 7 april 2010 16:55 schreef Demise het volgende:
BDSM zonder seks... Nee, daar kan ik me ook niets bij voorstellen.
Ik ben er nog niet zo heel erg lang achter dat BDSM toch iets is dat voor mij de seks meet compleet maakt. Met mijn eerste echte vriend had ik tijdens de seks wel vaak een geïrriteerd gevoel, het besef dat er iets niet ging zoals ik dat het liefste zou hebben, maar mijn tweede (en tot nog toe laatste) vriend was degene die het doorhad en er wat mee deed. Het hangt overigens af van mijn bui wat ik op dat moment fijner vind, maar ik heb het idee dat ik me toch richting dominant aan het ontwikkelen ben.
klopt helemaal wat mij betreft paar dingen spreken me aan meeste niet echt, als ik b.v. zo`n BDSM film zie en ik bekijk alleen al de front and rear van de DVD hoes denk ik al right niet mijn ding.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:11 schreef Ernemmertje het volgende:
bdsm kan best erg sexy zijnmja moet ook niet al te erg worden dan
Jaah idd gewoon een beetje softe bdsm dusquote:Op maandag 3 mei 2010 17:14 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
klopt helemaal wat mij betreft paar dingen spreken me aan meeste niet echt, als ik b.v. zo`n BDSM film zie en ik bekijk alleen al de front and rear van de DVD hoes denk ik al right niet mijn ding.
toch zijn sommige dingen echt wel leuk partner vastzetten met enkel en pols-boeien tepelklemmen (nooit gedacht dat leuk te vinden tot iemand dat eens meenam) en blindoeken enzo beetje spanking
maar dan heb je het wel een beetje gehad wat mij betreft
quote:Op maandag 3 mei 2010 17:18 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Jaah idd gewoon een beetje softe bdsm dusdas super sexy
![]()
zoals wat voor dingen?quote:Op maandag 3 mei 2010 18:47 schreef Ernemmertje het volgende:
hahaha ik heb ook wa nieuwe dingen inhuis die nog in de verpakkinng zittenmja idd nu nog een partner
Maarja ben beetje kieskeurig dus
quote:Op maandag 3 mei 2010 18:47 schreef Ernemmertje het volgende:
hahaha ik heb ook wa nieuwe dingen inhuis die nog in de verpakkinng zittenmja idd nu nog een partner
Maarja ben beetje kieskeurig dus
veel mensen kun je best wel een beetje de goeie kant op sturenquote:Op maandag 3 mei 2010 19:13 schreef DevilsWhore het volgende:
Een partner die into BDSM is, is ook wel handig.
Ja, en dan ontdekken ze opeens dat ze ook sub zijn.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:52 schreef straatmadelief het volgende:
[..]
veel mensen kun je best wel een beetje de goeie kant op sturen
Mooi gezegdquote:Op maandag 19 april 2010 13:13 schreef d1kk13d1ck het volgende:
[..]
![]()
de sub is de echte leider die aangeeft hoe ver gegaan mag worden
Dat zijn van die wannabe'squote:Op woensdag 5 mei 2010 12:44 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mooi gezegd. wat ik vaak merk aan gesprekken met Doms (online), is dat ze over alle gevoelens heen walsen en willen vernederen om het vernederen, en voor de rest niet denken aan de behoeftes van de sub. Dat staat mij heel erg tegen.
Mooi gezegdquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:46 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat zijn van die wannabe'sEr zijn ook die denken dat elke sub voor ze op de knieën moet vallen omdat hij D is
I serve only one
quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:26 schreef Aiko_ het volgende:
[..]
Mooi gezegd![]()
* Knuppel in hoenderhok gooit *
Hetzelfde geldt wat mij betreft voor mensen die gelijk met 24/7 - of zelfs TPE plannen staan te zwaaien. Dat kan menselijk gezien niet imho.
Joh echt waarquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:18 schreef tickling het volgende:
nee zo is het dames. je zal zo iets moeten op bouwen. maar dat is met elke relatie het geval.
Het klinkt interessant, maar hoe zie je dat voor je met werk, eventuele kinderen? 24/7 niet meer de baas over je eigen leven zijnquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:32 schreef purplerose het volgende:
[..]
24/7 of TPE is heel moeilijk te realiseren maar wel iets om naar te streven voor zover mogelijk
Uiteraard is het wel iets dat groeit met de tijd, je begint niet gelijk aan een 24/7
wat is TPEquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:32 schreef purplerose het volgende:
[..]
24/7 of TPE is heel moeilijk te realiseren maar wel iets om naar te streven voor zover mogelijk
Uiteraard is het wel iets dat groeit met de tijd, je begint niet gelijk aan een 24/7
Geen idee hoe de aanmelding van het keldertje werkt, maar dit is yvonne:quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:45 schreef straatmadelief het volgende:
Ohja, ik snap even niet naar wie ik nou een mail moet sturen voor die kelder. Yvonne, maar ik zie niemand staan die zo heet? Of hoe moet ik daarachter komen?
Toevallig, ik heb net gisteravond gemaild.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:45 schreef straatmadelief het volgende:
Ohja, ik snap even niet naar wie ik nou een mail moet sturen voor die kelder. Yvonne, maar ik zie niemand staan die zo heet? Of hoe moet ik daarachter komen?
Ik ben er ook blij mee, want ik krijg het.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben zo blij met al het rubber wat op mijn werk als 'afval' weg word gegooid... Ideaal voor bondage en tikken mee uit te delen
Gezellig toch?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:11 schreef Breathtaking het volgende:
Zo te horen gaat het nog druk worden in KEL!
TPE betekent nog minder autonomie / zelfbeschikking vlg mij. Bij 24/7 heeft de sub nog inbreng in wat er met hem of haar gebeurt. Bij TPE is de overlevering compleetquote:Op maandag 10 mei 2010 10:44 schreef CyclingGirl het volgende:
Toch even een vraag over dat TPE he. Volgens mij is dat hetzelfde als 24/7 ik bedoel, wat meer dan 24/7 kan je doen?
Kan wel een paar maanden duren hoorquote:Op maandag 10 mei 2010 19:14 schreef straatmadelief het volgende:
heavy lijkt me dat.. Klinkt wel sexy.. Maar ik ben meer van het aanrommelen en niet zo'n officieel gedoe..
Trouwens, iemand al iets gehoord van die Yvonne?
Ik vind het helemaal niet sexy klinken, ik vind het buitengewoon onverstandig klinken. Nou moet ik natuurlijk als KEL-lid alles maar vinden kunnen maar hier heb ik grote moeite mee (met TPE dan, niet met 24/7).quote:Op maandag 10 mei 2010 19:14 schreef straatmadelief het volgende:
heavy lijkt me dat.. Klinkt wel sexy.. Maar ik ben meer van het aanrommelen en niet zo'n officieel gedoe..
Ja, blijkbaar... Ik heb haar ook al een hele tijd geleden een mail gestuurd..quote:Op maandag 10 mei 2010 19:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kan wel een paar maanden duren hoor
Er zijn meer sites en fora dan keldertje hoorquote:Op maandag 10 mei 2010 21:02 schreef TamaravdS het volgende:
Okay..
Moet heel wat zijn die Kelder, als ik dit zo hoor..
"Voor alle discussies over jouw sexuele beleving op het gebied van BDSM, Fetisj en kinky lifestyles."
Ik wil toegang voor dat laatste gedeelte. Jammer dat er daarover ook zo krampachtig moet worden gedaan qua toegang. Maarja, ik wacht wel.
(Niet lullig bedoeld, overigens.)
Dat is juist absoluut niet het idee, sterker nog, als je niet meepost in KEL dan wordt de toegang je gewoon weer ontzegd.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:04 schreef heiden6 het volgende:
Zou anders wel handig zijn als je lurktoegang kon krijgen. Dan valt er weinig te verkloten natuurlijk. En niet iedereen wil meeposten.
Je doet me nu heel erg denken aan die mannen die een kwartje in een gleuf doen zodat er een luikje open gaat, opdat ze naar een strippende vrouw kunnen kijken.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:04 schreef heiden6 het volgende:
Zou anders wel handig zijn als je lurktoegang kon krijgen. Dan valt er weinig te verkloten natuurlijk. En niet iedereen wil meeposten.
laatste twee doen het niet?quote:Op maandag 10 mei 2010 21:04 schreef purplerose het volgende:
[..]
Er zijn meer sites en fora dan keldertje hoor
www.fetlife.com
www.wanderingspirts.nl
www.fastfw.nl
En ze zijn sneller
Wat maakt het nou uit dat je moet wachten? Ik wil er ook in, des te beter wordt het als je er eindelijk in mag weet je.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:53 schreef TamaravdS het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar... Ik heb haar ook al een hele tijd geleden een mail gestuurd..![]()
Is er niemand anders die toegang voor KEL kan regelen?
Dankje voor de toelichting. Begrijp nu hoe jullie het precies bedoelen.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:06 schreef Breathtaking het volgende:
Hoezo krampachtig? Als jij daar straks van alles wil vertellen dat je niet terug wil horen van mensen, dan wil je toch graag dat er een select groepje mensen zit dat discreet en volwassen met de informatie om kan gaan? KEL is niet zoals SEX of KPD, niet overal idiote reacties, nee gewoon uitgebreide goed beargumenteerde verhalen en respect voor elkaar.
Wees blij dat het zolang duurt, want het is de moeite waard.
Ik snap niet waarom jij denkt dat lurktoegang een goed idee is, het gaat er niet om dat iemand iets verkeerds zou posten, het gaat er om of leden te vertrouwen zijn met wat ze lezen.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:04 schreef heiden6 het volgende:
Gewoon andere sites bezoeken terwijl je wacht en dan kom je er vanzelf achter dat je Kel niet eens meer nodig hebtquote:Op maandag 10 mei 2010 21:15 schreef TamaravdS het volgende:
[..]
Dankje voor de toelichting. Begrijp nu hoe jullie het precies bedoelen.
Ik had het allemaal net iets anders geïnterpreteerd.
Doe niet zo raar man.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je doet me nu heel erg denken aan die mannen die een kwartje in een gleuf doen zodat er een luikje open gaat, opdat ze naar een strippende vrouw kunnen kijken.
Het is natuurlijk heel anders als je weet dat er mensen meekijken.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:36 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Doe niet zo raar man.
Ik bedoel gewoon, om het even op mij persoonlijk te betrekken, dat ik nieuwsgierig ben naar ervaringen van anderen maar zelf niets zinnigs toe te voegen heb.
Maar ja, het was maar een suggestie. Als het een privacykwestie is, is het een ander verhaal natuurlijk. Ik dacht dat het meer ging om gekloot van frusti's en pubers te voorkomen, en ergens waar je gewoon dingen kunt bespreken die veel mensen afkeuren en/of niet begrijpen zonder dat die mensen dat meteen komen melden.
Of course.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:56 schreef straatmadelief het volgende:
Het is natuurlijk heel anders als je weet dat er mensen meekijken.
hmmm ieder zn ding natuurlijk maar knifeplayquote:Op maandag 10 mei 2010 22:10 schreef purplerose het volgende:
Denk dat jullie KniFeplay bedoelen![]()
Erg opwindend, vooral in combi met buiten in de regen in een diep donker steegje![]()
Niet als je (bleek achteraf) een borderliner te pakken hebt die ook daadwerkelijk echt gesneden wilde worden.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:10 schreef purplerose het volgende:
Denk dat jullie KniFeplay bedoelen![]()
Erg opwindend, vooral in combi met buiten in de regen in een diep donker steegje![]()
Ik hoef idd niet ala Dexter geslacht te worden neequote:Op maandag 10 mei 2010 22:17 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
hmmm ieder zn ding natuurlijk maar knifeplayzal geen episode dexter zijn maar lijkt me toch wel freaky sorry voor dat woord... bloodsport is niet mijn ding lijkt me duidelijk maar wat is daar zo opwindend aan
moet je bloeden? of is het gewoon het idee dat een ander een mes in zijn/haar handen heeft?
Hoezo niet, das alleen maar winwin voor beide partijenquote:Op maandag 10 mei 2010 22:20 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Niet als je (bleek achteraf) een borderliner te pakken hebt die ook daadwerkelijk echt gesneden wilde worden.
maar een klein sneetje zodat je licht bloed wind je dus wel op zeg maar? prima hoor niks voor mij maar hey ieder zn eigen dingquote:Op maandag 10 mei 2010 22:22 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik hoef idd niet ala Dexter geslacht te worden neemaar ik vind bloed wel erotiek over zich heen hebben wat me opwind en het vloeien van bloed is ook niet perse nodig.
Het is gewoon de macht die die dan over je heeft en de dreiging van lichamelijk geweld.
Jaquote:Op maandag 10 mei 2010 22:25 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
maar een klein sneetje zodat je licht bloed wind je dus wel op zeg maar? prima hoor niks voor mij maar hey ieder zn eigen dingbedoel(de) het ook niet verkeerd ofzo maar dat zijn wel aspecten die ik niet echt begrijp, lichte BDSM snap ik prima en ja dat is spannend en leuk
maar veel verder dan de basic lichte BDSM zal het bij mij niet komen denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |