abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 april 2010 @ 16:55:07 #201
295984 Demise
I saw you look away
pi_80048738
BDSM zonder seks... Nee, daar kan ik me ook niets bij voorstellen.

Ik ben er nog niet zo heel erg lang achter dat BDSM toch iets is dat voor mij de seks meet compleet maakt. Met mijn eerste echte vriend had ik tijdens de seks wel vaak een geïrriteerd gevoel, het besef dat er iets niet ging zoals ik dat het liefste zou hebben, maar mijn tweede (en tot nog toe laatste) vriend was degene die het doorhad en er wat mee deed. Het hangt overigens af van mijn bui wat ik op dat moment fijner vind, maar ik heb het idee dat ik me toch richting dominant aan het ontwikkelen ben.
"Hell is other people." - Jean-Paul Sartre
"A first sign of the beginning of understanding is the wish to die." - Franz Kafka
"Never memorize what you can look up in books." - Albert Einstein
pi_80048953
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 23:08 schreef Dipkip het volgende:
Het heeft voor mij altijd met seks te maken, maar het hoeft niks met neuken te maken te hebben.
ok maar dat bedoel ik dus ook. maar er is een verschil tussen sex en sexuele handelingen ik bedoel.

als de meesteres zeg maar je dwingt haar voet te kussen is het een sexuele handeling maar het is geen sex.
train like an animal,eat like a horse,sleep like a baby.
pi_80051568
Er zijn volgens mij ook wel mensen voor wie het geen seksuele handeling is. Dat het meer een uiting is van je persoonlijkheid ofzo of een bevestiging van je relatie. Bij ons is dat niet zo, als we aan bdsm doen is het seksueel (met of zonder seks, hoewel meestal wel met). Maar wij zijn ook geen 24/7 bdsmers.
pi_80052185
quote:
Op woensdag 7 april 2010 18:05 schreef Dipkip het volgende:
Er zijn volgens mij ook wel mensen voor wie het geen seksuele handeling is. Dat het meer een uiting is van je persoonlijkheid ofzo of een bevestiging van je relatie. Bij ons is dat niet zo, als we aan bdsm doen is het seksueel (met of zonder seks, hoewel meestal wel met). Maar wij zijn ook geen 24/7 bdsmers.
dat is waarschijnlijk het verschil ik heb het bijna alleen nog maar 24/7 gehad alleen tijdens de sex is het ook niet mijn ding. tijdens de 24/7 hadden wel een uitzondering als wel bij vrienden of familie waren.
train like an animal,eat like a horse,sleep like a baby.
pi_80060205
Wat voor mij overigens ook zo is, ik ben een vrouwelijke sub, is dat ik echt niks zou kunnen in bed met mannen die niet dominant zijn. Al is het maar een klein beetje, het moet erin zitten. Ik kick ook echt af op onderdanige mannen (niet lullig bedoeld voor de onderdanige mannen onder ons trouwens).Ook in filmpjes enzo moet het zo zijn dat de man boven de vrouw staat tijdens de seks. Andersom kan in mijn hoofd echt niet.
And the sex
and the drugs
and the complications
pi_80097369
Dat heb ik ook wel straatmadelief. Dat het in bed "zonder" niets is. Lang leve de endorfinen
Dit weekend nog had ik het met iemand over gradaties - er kan iemand boven je staan en dan daar weer iemand boven. Wat de tussenliggende (no pun intended) persoon een switch maakt. En daar kan ik me moeilijk iets bij voorstellen persoonlijk. Hoe dat werkt.
pi_80102342
Nee zou ook niet echt iets voor mij zijn.
En tijdens de seks hoeft het niet echt smmerig te worden, als de man maar boven mij staat. Al is het maar een kleinn beetje.
And the sex
and the drugs
and the complications
pi_80102464
quote:
Op donderdag 8 april 2010 21:58 schreef straatmadelief het volgende:
Nee zou ook niet echt iets voor mij zijn.
En tijdens de seks hoeft het niet echt smmerig te worden, als de man maar boven mij staat. Al is het maar een kleinn beetje.
helemaal mee eens! daarom lijkt mij seks met een vrouw (ik ben een vrouw) ook zo raar, dan ben je allebei zo klein en onderdanig..
pi_80104383
quote:
Op donderdag 8 april 2010 22:00 schreef onschuldigheid-zelve het volgende:

[..]

helemaal mee eens! daarom lijkt mij seks met een vrouw (ik ben een vrouw) ook zo raar, dan ben je allebei zo klein en onderdanig..
Er zijn genoeg vrouwen die Dom zijn anders
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_80105068
Ja, en dat is dan weer voor mij als submissive vrouwmensch een grens om uit te zoeken.
I love life
  vrijdag 9 april 2010 @ 08:18:30 #211
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_80112080
quote:
Op donderdag 8 april 2010 22:00 schreef onschuldigheid-zelve het volgende:

[..]

Maar de een wellicht iets onderdaniger dan de ander.
pi_80114982
Er zijn ongetwijfeld extreem dominante vrouwen, maar ik kan daar niks mee. Van een man wil ik dat gedrag, bij een vrouw denk ik wie denk jij wel niet dat je bent verdomme. Niks ten nadele van de Dommes, maar ik ben heel erg niet bi qua sm ook niet qua niet-sm overigens, maar dat heb ik dan wel twee keer uitgeprobeert om te zien hoe het was en dit hoef ik niet uit te proberen
pi_80117975
Ik ben dominant als naar mannen en naar vrouwen. Geen haar op mijn hoofd dat ik mij door 1 van de 2 laat domineren.
Haters gonna hate.
pi_80151266
Hmm ik moet toch maar eens reageren in dit topic. Ik ben zelf meer een switch. Soms kan ik mijn vriendin verleiden tot wat bondage maar helaas is zij dan eigenlijk altijd wel degene die vast gebonden is. Moeilijk moeilijk, want ik vind zelf beide rollen erg prettig.
Terug van weggeweest!
pi_80151373
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 11:52 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik ben dominant als naar mannen en naar vrouwen. Geen haar op mijn hoofd dat ik mij door 1 van de 2 laat domineren.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_80153004
Misschien nietszeggend voor de meesten,maar ik zeg altijd: Je moet in je leven
alles een keer uitproberen.
75 topics = FIN
  zaterdag 10 april 2010 @ 12:20:41 #217
203436 solyaris
disgrace to the human race
pi_80155818
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 11:52 schreef CyclingGirl het volgende:
pi_80205419
solyaris je hebt 't topic doodgeslagen.

no pun intended
pi_80205645
quote:
Op zondag 11 april 2010 22:03 schreef Idril-2 het volgende:
solyaris je hebt 't topic doodgeslagen.

no pun intended
Snel! Misschien kunnen we het nog reanimeren.
pi_80205953
Bück dich
pi_80208322
quote:
Op zondag 11 april 2010 22:12 schreef Idril-2 het volgende:
Bück dich

Ik ben stout geweest
pi_80217225
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 10:08 schreef FP128 het volgende:
Misschien nietszeggend voor de meesten,maar ik zeg altijd: Je moet in je leven
alles een keer uitproberen.
Dat is waar en daarom heb ik mij 1x laten domineren door mijn huidige partner gewoon om te zien hoe het is maar omdat hij dus een subje is maar zich gelukkig wel in zijn rol kon vinden ging dat wel aardig, maar het is gewoon niks voor mij, ik was m nog aan het commanderen.
Haters gonna hate.
pi_80256562
quote:
Op maandag 12 april 2010 10:29 schreef CyclingGirl het volgende:

[..]

Dat is waar en daarom heb ik mij 1x laten domineren door mijn huidige partner gewoon om te zien hoe het is maar omdat hij dus een subje is maar zich gelukkig wel in zijn rol kon vinden ging dat wel aardig, maar het is gewoon niks voor mij, ik was m nog aan het commanderen.
Gelukkig hebben ze daar wat tegen:

Terug van weggeweest!
  dinsdag 13 april 2010 @ 11:37:55 #224
37769 erodome
Zweefteef
pi_80257766
quote:
Op maandag 12 april 2010 10:29 schreef CyclingGirl het volgende:

[..]

Ik heb weleens mijn man proberen te domineren, maar dat was helemaal niks waard.
Dat werkt gewoon niet bij ons, hij bleef toch echt dominant en ik toch echt niet.
Zolang ik dingen deed die hij graag wilde en super vond ging het goed, bij de rest werd ik er gewoon op gewezen dat ik beter wat anders kon gaan doen en durfde ik niet echt de leiding over te nemen met het oog op "wraak".
Dat klopte ook wel, want nadat hij me had uitgedaagd toch een keer wat harder te tikken heb ik het geweten, eigenlijk vond ik dat veel fijner en hij ook, dus we houden het daar maar bij

Het was een grappige ervaring, maar niet veel meer dan dat
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_80258652
Ik kon het erg leuk spelen (schijnbaar) maar ik voelde me er dodongelukkig bij. Het is gewoon niets voor mij. Doe ik dus ook nooit weer. Ik ken mijn plaats
pi_80297907
Ik kan het me niet voorstellen. Nooit is een hard woord, maar ik denk nu niet en nooit niet.
pi_80299947
Ik zelf ben (denk ik) nog het meest een switch, ik vind beide aspecten wel leuk. Niet dat ik denk dat ik iedereen kan domineren, er zijn genoeg mensen die voor mij daarvoor te dominant zijn om dat overtuigend te doen denk ik.
Terug van weggeweest!
pi_80333160
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 10:29 schreef Dipkip het volgende:
Er zijn ongetwijfeld extreem dominante vrouwen, maar ik kan daar niks mee. Van een man wil ik dat gedrag, bij een vrouw denk ik wie denk jij wel niet dat je bent verdomme. Niks ten nadele van de Dommes, maar ik ben heel erg niet bi qua sm ook niet qua niet-sm overigens, maar dat heb ik dan wel twee keer uitgeprobeert om te zien hoe het was en dit hoef ik niet uit te proberen
Ja, het vreemde bij mij is dus dat ik bi ben.. en alleen seks wil met dominante mannen. Maar niks kan met dominante vrouwen. Dus bij lesbische seks is het één en al gelijkheid?
And the sex
and the drugs
and the complications
pi_80433627
Ik voel mij wel thuis in de BDSM, en ben een échte "thuiskomer".
Het gaat bij mij niet om de sex, maar om de relatie. Ik ben hoofdzakelijk submissive, maar heb zeker ook mijn dominante trekjes.

Het draait grotendeels om vertrouwen en overgave. Leiden en geleid worden.
Sommige Dominanten spreken wel eens over het bezitten van hun sub of slaaf. Maar het is de sub die de Dominant maakt. Mijn Meesteres neemt mij niet, maar ik geef mijzelf aan mijn Meesteres. Zij aanvaard mij enkel. Zij plaatst zich niet boven mij, maar ik mijzelf onder haar.

Aan veel BDSM'ers merk ik dat zij hetzelfde voelen. Zij voelen zich verzorgd door hun Meester(es) die een rots in de branding is waaraan zij zich vast kunnen houden als zij de controle eens verliezen.

Wie houd er niet van rollen-spelletjes? Blinddoeken, vastbinden? Wat is er mooier dan het speelgoedje te zijn van jou partner, of te genieten van jou partner door met hém of háár te spelen!

Het gaat niet enkel om pijn of zweepjes.
pi_80433796
Hee Mannetjesdier, jij hier? Hahaha...

Je hebt wel gelijk hoor.
Overgave en vertrouwen, dat zijn gewoon heel belangrijke dingen. En zoals jij het schrijft over geven en nemen, dat is ook zoals het moet zijn. Sommige dingen kun je niet afdwingen... Die zijn er of ze zijn er niet.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_80478581
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 23:40 schreef Mannetjesdier het volgende:
Ik voel mij wel thuis in de BDSM, en ben een échte "thuiskomer".
Het gaat bij mij niet om de sex, maar om de relatie. Ik ben hoofdzakelijk submissive, maar heb zeker ook mijn dominante trekjes.

Het draait grotendeels om vertrouwen en overgave. Leiden en geleid worden.
Sommige Dominanten spreken wel eens over het bezitten van hun sub of slaaf. Maar het is de sub die de Dominant maakt. Mijn Meesteres neemt mij niet, maar ik geef mijzelf aan mijn Meesteres. Zij aanvaard mij enkel. Zij plaatst zich niet boven mij, maar ik mijzelf onder haar.

Aan veel BDSM'ers merk ik dat zij hetzelfde voelen. Zij voelen zich verzorgd door hun Meester(es) die een rots in de branding is waaraan zij zich vast kunnen houden als zij de controle eens verliezen.

Wie houd er niet van rollen-spelletjes? Blinddoeken, vastbinden? Wat is er mooier dan het speelgoedje te zijn van jou partner, of te genieten van jou partner door met hém of háár te spelen!

Het gaat niet enkel om pijn of zweepjes.

de sub is de echte leider die aangeeft hoe ver gegaan mag worden
dus....
S.B.C. Ik zit op beffen!
  maandag 3 mei 2010 @ 00:22:33 #232
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_80955217
Bondageshoot gehad vandaag

En leuke dingen meegekregen
pi_80956258
BDSM ene kant trekt het me wel andere kant ook niet maar moet er moet wel sex zijn anders vind ik het niks. merk wel dat ik wat BDSM dingen leuk vind en dus ook bezit (pols en enkelboeien, tepelklemmen blindoekje) verder nog niet veel maar wie weet

tepelklemmen vind ik wel leuk ook op mezelf
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_80956741
quote:
Op woensdag 7 april 2010 16:55 schreef Demise het volgende:
BDSM zonder seks... Nee, daar kan ik me ook niets bij voorstellen.

Ik ben er nog niet zo heel erg lang achter dat BDSM toch iets is dat voor mij de seks meet compleet maakt. Met mijn eerste echte vriend had ik tijdens de seks wel vaak een geïrriteerd gevoel, het besef dat er iets niet ging zoals ik dat het liefste zou hebben, maar mijn tweede (en tot nog toe laatste) vriend was degene die het doorhad en er wat mee deed. Het hangt overigens af van mijn bui wat ik op dat moment fijner vind, maar ik heb het idee dat ik me toch richting dominant aan het ontwikkelen ben.
hierin kan ik me wel vinden ben zelf ook voornamelijk dominant maar kan ook onderdanig zijn switch dus
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_80974577
bdsm kan best erg sexy zijn mja moet ook niet al te erg worden dan
pi_80974695
quote:
Op maandag 3 mei 2010 17:11 schreef Ernemmertje het volgende:
bdsm kan best erg sexy zijn mja moet ook niet al te erg worden dan
klopt helemaal wat mij betreft paar dingen spreken me aan meeste niet echt, als ik b.v. zo`n BDSM film zie en ik bekijk alleen al de front and rear van de DVD hoes denk ik al right niet mijn ding.

toch zijn sommige dingen echt wel leuk partner vastzetten met enkel en pols-boeien tepelklemmen (nooit gedacht dat leuk te vinden tot iemand dat eens meenam ) en blindoeken enzo beetje spanking maar dan heb je het wel een beetje gehad wat mij betreft
pi_80974881
quote:
Op maandag 3 mei 2010 17:14 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

klopt helemaal wat mij betreft paar dingen spreken me aan meeste niet echt, als ik b.v. zo`n BDSM film zie en ik bekijk alleen al de front and rear van de DVD hoes denk ik al right niet mijn ding.

toch zijn sommige dingen echt wel leuk partner vastzetten met enkel en pols-boeien tepelklemmen (nooit gedacht dat leuk te vinden tot iemand dat eens meenam ) en blindoeken enzo beetje spanking maar dan heb je het wel een beetje gehad wat mij betreft
Jaah idd gewoon een beetje softe bdsm dus das super sexy
pi_80974952
quote:
Op maandag 3 mei 2010 17:18 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Jaah idd gewoon een beetje softe bdsm dus das super sexy
nu nog een partner heb net nieuwe tepelklemmen gekocht
pi_80977617
hahaha ik heb ook wa nieuwe dingen inhuis die nog in de verpakkinng zitten mja idd nu nog een partner Maarja ben beetje kieskeurig dus
pi_80977698
quote:
Op maandag 3 mei 2010 18:47 schreef Ernemmertje het volgende:
hahaha ik heb ook wa nieuwe dingen inhuis die nog in de verpakkinng zitten mja idd nu nog een partner Maarja ben beetje kieskeurig dus
zoals wat voor dingen?
  maandag 3 mei 2010 @ 19:13:12 #241
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_80978538
Een partner die into BDSM is, is ook wel handig.
  maandag 3 mei 2010 @ 20:46:08 #242
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_80982804
quote:
Op maandag 3 mei 2010 18:47 schreef Ernemmertje het volgende:
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
pi_81037377
quote:
Op maandag 3 mei 2010 19:13 schreef DevilsWhore het volgende:
Een partner die into BDSM is, is ook wel handig.
veel mensen kun je best wel een beetje de goeie kant op sturen
And the sex
and the drugs
and the complications
  woensdag 5 mei 2010 @ 12:39:53 #244
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_81045946
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 00:52 schreef straatmadelief het volgende:

[..]

veel mensen kun je best wel een beetje de goeie kant op sturen
Ja, en dan ontdekken ze opeens dat ze ook sub zijn.
pi_81046113
quote:
Op maandag 19 april 2010 13:13 schreef d1kk13d1ck het volgende:

[..]

de sub is de echte leider die aangeeft hoe ver gegaan mag worden
Mooi gezegd . wat ik vaak merk aan gesprekken met Doms (online), is dat ze over alle gevoelens heen walsen en willen vernederen om het vernederen, en voor de rest niet denken aan de behoeftes van de sub. Dat staat mij heel erg tegen.
ijs_beer fan!
  woensdag 5 mei 2010 @ 12:46:39 #246
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_81046196
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 12:44 schreef NanKing het volgende:

[..]

Mooi gezegd . wat ik vaak merk aan gesprekken met Doms (online), is dat ze over alle gevoelens heen walsen en willen vernederen om het vernederen, en voor de rest niet denken aan de behoeftes van de sub. Dat staat mij heel erg tegen.
Dat zijn van die wannabe's Er zijn ook die denken dat elke sub voor ze op de knieën moet vallen omdat hij D is

I serve only one
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_81047479
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 12:46 schreef purplerose het volgende:

[..]

Dat zijn van die wannabe's Er zijn ook die denken dat elke sub voor ze op de knieën moet vallen omdat hij D is

I serve only one
Mooi gezegd

* Knuppel in hoenderhok gooit *
Hetzelfde geldt wat mij betreft voor mensen die gelijk met 24/7 - of zelfs TPE plannen staan te zwaaien. Dat kan menselijk gezien niet imho.
Home computers are being called upon to perform many new functions, including the consumption of homework formerly eaten by the dog.
  woensdag 5 mei 2010 @ 13:32:13 #248
52349 purplerose
pi_81047660
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 13:26 schreef Aiko_ het volgende:

[..]

Mooi gezegd

* Knuppel in hoenderhok gooit *
Hetzelfde geldt wat mij betreft voor mensen die gelijk met 24/7 - of zelfs TPE plannen staan te zwaaien. Dat kan menselijk gezien niet imho.

24/7 of TPE is heel moeilijk te realiseren maar wel iets om naar te streven voor zover mogelijk
Uiteraard is het wel iets dat groeit met de tijd, je begint niet gelijk aan een 24/7
pi_81049138
nee zo is het dames. je zal zo iets moeten op bouwen. maar dat is met elke relatie het geval.
  woensdag 5 mei 2010 @ 14:20:43 #250
52349 purplerose
pi_81049197
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 14:18 schreef tickling het volgende:
nee zo is het dames. je zal zo iets moeten op bouwen. maar dat is met elke relatie het geval.
Joh echt waar
pi_81049341
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 13:32 schreef purplerose het volgende:

[..]

24/7 of TPE is heel moeilijk te realiseren maar wel iets om naar te streven voor zover mogelijk
Uiteraard is het wel iets dat groeit met de tijd, je begint niet gelijk aan een 24/7
Het klinkt interessant, maar hoe zie je dat voor je met werk, eventuele kinderen? 24/7 niet meer de baas over je eigen leven zijn
Home computers are being called upon to perform many new functions, including the consumption of homework formerly eaten by the dog.
  woensdag 5 mei 2010 @ 14:27:31 #252
52349 purplerose
pi_81049407
Ik ken stellen met kinderen die het is gelukt
Maar het is idd heel moeilijk.

Daarom zeg ik, het is iets om naar te streven maar wat waarschijnlijk nooit voor de volle 100% zal lukken.
pi_81050296
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 13:32 schreef purplerose het volgende:

[..]

wat is TPE
pi_81050802
Total power exchange - alle macht over jezelf overgegeven aan de dominant. Dat gaat veel verder dan 24/7.
pi_81055061
24/7 en tpe zijn moeilijk te bereiken situaties en voor ons is het ook niet al die problemen waard maar het streven en benaderen er van is al erg mooi
Voor de man met de hamer is ieder probleem een spijker.,
  vrijdag 7 mei 2010 @ 01:45:14 #256
297002 straatmadelief
verloedering
pi_81116702
Ohja, ik snap even niet naar wie ik nou een mail moet sturen voor die kelder. Yvonne, maar ik zie niemand staan die zo heet? Of hoe moet ik daarachter komen?
And the sex
and the drugs
and the complications
pi_81117119
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 01:45 schreef straatmadelief het volgende:
Ohja, ik snap even niet naar wie ik nou een mail moet sturen voor die kelder. Yvonne, maar ik zie niemand staan die zo heet? Of hoe moet ik daarachter komen?
Geen idee hoe de aanmelding van het keldertje werkt, maar dit is yvonne:
Fotoboek van yvonne
Staat ook een mail adres bij. Mocht je dat nog niet gedaan hebben kan je dit ook nog lezen:
Wel het forum - niet de topics
  vrijdag 7 mei 2010 @ 10:51:56 #258
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_81122886
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 01:45 schreef straatmadelief het volgende:
Toevallig, ik heb net gisteravond gemaild.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 11:02:40 #259
97069 NanKing
Builak!
pi_81123251
Gratis tipje, mailen en niet PM-en .
ijs_beer fan!
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:00:04 #260
297002 straatmadelief
verloedering
pi_81128032
Thanks!
And the sex
and the drugs
and the complications
  vrijdag 7 mei 2010 @ 23:59:51 #261
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_81162890
Ik ben zo blij met al het rubber wat op mijn werk als 'afval' weg word gegooid... Ideaal voor bondage en tikken mee uit te delen
  zaterdag 8 mei 2010 @ 00:08:05 #262
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_81163219
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 23:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben zo blij met al het rubber wat op mijn werk als 'afval' weg word gegooid... Ideaal voor bondage en tikken mee uit te delen
Ik ben er ook blij mee, want ik krijg het.
pi_81163365
Zo te horen gaat het nog druk worden in KEL!
  zaterdag 8 mei 2010 @ 00:12:22 #264
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_81163382
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 00:11 schreef Breathtaking het volgende:
Zo te horen gaat het nog druk worden in KEL!
Gezellig toch?
pi_81163424
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 00:12 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Gezellig toch?
Ja!
pi_81241354
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 11:02 schreef NanKing het volgende:
Gratis tipje, mailen en niet PM-en .
dan ga ik ook nog eens een poging wagen
dus....
S.B.C. Ik zit op beffen!
pi_81244492
Toch even een vraag over dat TPE he. Volgens mij is dat hetzelfde als 24/7 ik bedoel, wat meer dan 24/7 kan je doen?
Haters gonna hate.
  maandag 10 mei 2010 @ 11:12:12 #268
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_81245274
quote:
Op maandag 10 mei 2010 10:44 schreef CyclingGirl het volgende:
Toch even een vraag over dat TPE he. Volgens mij is dat hetzelfde als 24/7 ik bedoel, wat meer dan 24/7 kan je doen?
TPE betekent nog minder autonomie / zelfbeschikking vlg mij. Bij 24/7 heeft de sub nog inbreng in wat er met hem of haar gebeurt. Bij TPE is de overlevering compleet
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
pi_81246323
Klopt. Bij TPE heb je volgens mij ook geen stopwoord meer bijvoorbeeld. Bij 24/7 is er wel constant de dom/sub verhouding maar wel binnen de grenzen van de sub, dus als jij bijv. hebt aangegeven bij het aangaan van die 24/7 dat je geen plasseks wil, dan is er geen plasseks. Bij TPE heb je als sub niks te bepalen en geen grenzen te stellen, alleen de dom beslist wat de grenzen zijn.
pi_81263990
heavy lijkt me dat.. Klinkt wel sexy.. Maar ik ben meer van het aanrommelen en niet zo'n officieel gedoe..

Trouwens, iemand al iets gehoord van die Yvonne?
And the sex
and the drugs
and the complications
  maandag 10 mei 2010 @ 19:37:42 #271
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_81265142
quote:
Op maandag 10 mei 2010 19:14 schreef straatmadelief het volgende:
heavy lijkt me dat.. Klinkt wel sexy.. Maar ik ben meer van het aanrommelen en niet zo'n officieel gedoe..

Trouwens, iemand al iets gehoord van die Yvonne?
Kan wel een paar maanden duren hoor
pi_81267561
quote:
Op maandag 10 mei 2010 19:14 schreef straatmadelief het volgende:
Ik vind het helemaal niet sexy klinken, ik vind het buitengewoon onverstandig klinken. Nou moet ik natuurlijk als KEL-lid alles maar vinden kunnen maar hier heb ik grote moeite mee (met TPE dan, niet met 24/7).

Ik vind dat ieder capabel mens verantwoordelijkheid voor zijn of haar eigen leven moet dragen. Uit principe.
pi_81268819
quote:
Op maandag 10 mei 2010 19:37 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Kan wel een paar maanden duren hoor
Ja, blijkbaar... Ik heb haar ook al een hele tijd geleden een mail gestuurd..

Is er niemand anders die toegang voor KEL kan regelen?
  maandag 10 mei 2010 @ 20:55:42 #274
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_81268931
Ik ben blij dat het zo lang duurt. Je komt er iig niet zomaar in, en dat houdt de sfeer daar fijn intiem
pi_81268974
Nee. Het kost nou eenmaal veel tijd. Ze moeten je posthistorie nagaan enzo. Daardoor is er een soort wachtlijst ontstaan en dus duurt het een paar maanden.
pi_81269289
Okay..

Moet heel wat zijn die Kelder, als ik dit zo hoor..

"Voor alle discussies over jouw sexuele beleving op het gebied van BDSM, Fetisj en kinky lifestyles."

Ik wil toegang voor dat laatste gedeelte. Jammer dat er daarover ook zo krampachtig moet worden gedaan qua toegang. Maarja, ik wacht wel.

(Niet lullig bedoeld, overigens.)
pi_81269409
Zou anders wel handig zijn als je lurktoegang kon krijgen. Dan valt er weinig te verkloten natuurlijk. En niet iedereen wil meeposten.
  maandag 10 mei 2010 @ 21:04:59 #278
52349 purplerose
pi_81269442
quote:
Op maandag 10 mei 2010 21:02 schreef TamaravdS het volgende:
Okay..

Moet heel wat zijn die Kelder, als ik dit zo hoor..

"Voor alle discussies over jouw sexuele beleving op het gebied van BDSM, Fetisj en kinky lifestyles."

Ik wil toegang voor dat laatste gedeelte. Jammer dat er daarover ook zo krampachtig moet worden gedaan qua toegang. Maarja, ik wacht wel.

(Niet lullig bedoeld, overigens.)
Er zijn meer sites en fora dan keldertje hoor
www.fetlife.com
www.wanderingspirts.nl
www.fastfw.nl

En ze zijn sneller
pi_81269545
Hoezo krampachtig? Als jij daar straks van alles wil vertellen dat je niet terug wil horen van mensen, dan wil je toch graag dat er een select groepje mensen zit dat discreet en volwassen met de informatie om kan gaan? KEL is niet zoals SEX of KPD, niet overal idiote reacties, nee gewoon uitgebreide goed beargumenteerde verhalen en respect voor elkaar.

Wees blij dat het zolang duurt, want het is de moeite waard.
pi_81269595
quote:
Op maandag 10 mei 2010 21:04 schreef heiden6 het volgende:
Zou anders wel handig zijn als je lurktoegang kon krijgen. Dan valt er weinig te verkloten natuurlijk. En niet iedereen wil meeposten.
Dat is juist absoluut niet het idee, sterker nog, als je niet meepost in KEL dan wordt de toegang je gewoon weer ontzegd.
  maandag 10 mei 2010 @ 21:09:05 #281
52349 purplerose
pi_81269676
Zoveel mis je ook weer niet aan Kel hoor
  maandag 10 mei 2010 @ 21:09:50 #282
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_81269716
quote:
Je doet me nu heel erg denken aan die mannen die een kwartje in een gleuf doen zodat er een luikje open gaat, opdat ze naar een strippende vrouw kunnen kijken.
  maandag 10 mei 2010 @ 21:11:10 #283
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_81269783
quote:
Op maandag 10 mei 2010 21:04 schreef purplerose het volgende:

[..]

Er zijn meer sites en fora dan keldertje hoor
www.fetlife.com
www.wanderingspirts.nl
www.fastfw.nl

En ze zijn sneller
laatste twee doen het niet?
  maandag 10 mei 2010 @ 21:11:46 #284
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_81269826
quote:
Op maandag 10 mei 2010 20:53 schreef TamaravdS het volgende:

[..]

Ja, blijkbaar... Ik heb haar ook al een hele tijd geleden een mail gestuurd..

Is er niemand anders die toegang voor KEL kan regelen?
Wat maakt het nou uit dat je moet wachten? Ik wil er ook in, des te beter wordt het als je er eindelijk in mag weet je.
  maandag 10 mei 2010 @ 21:15:16 #285
52349 purplerose
pi_81270065
quote:
Op maandag 10 mei 2010 21:11 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

laatste twee doen het niet?
vaag, de url klopt wel

http://www.wanderingspirits.nl
pi_81270093
quote:
Op maandag 10 mei 2010 21:06 schreef Breathtaking het volgende:
Hoezo krampachtig? Als jij daar straks van alles wil vertellen dat je niet terug wil horen van mensen, dan wil je toch graag dat er een select groepje mensen zit dat discreet en volwassen met de informatie om kan gaan? KEL is niet zoals SEX of KPD, niet overal idiote reacties, nee gewoon uitgebreide goed beargumenteerde verhalen en respect voor elkaar.

Wees blij dat het zolang duurt, want het is de moeite waard.
Dankje voor de toelichting. Begrijp nu hoe jullie het precies bedoelen.

Ik had het allemaal net iets anders geïnterpreteerd.
pi_81270204
quote:
Ik snap niet waarom jij denkt dat lurktoegang een goed idee is, het gaat er niet om dat iemand iets verkeerds zou posten, het gaat er om of leden te vertrouwen zijn met wat ze lezen.
  maandag 10 mei 2010 @ 21:17:37 #288
52349 purplerose
pi_81270221
quote:
Op maandag 10 mei 2010 21:15 schreef TamaravdS het volgende:

[..]

Dankje voor de toelichting. Begrijp nu hoe jullie het precies bedoelen.

Ik had het allemaal net iets anders geïnterpreteerd.
Gewoon andere sites bezoeken terwijl je wacht en dan kom je er vanzelf achter dat je Kel niet eens meer nodig hebt
pi_81271309
quote:
Op maandag 10 mei 2010 21:09 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Je doet me nu heel erg denken aan die mannen die een kwartje in een gleuf doen zodat er een luikje open gaat, opdat ze naar een strippende vrouw kunnen kijken.
Doe niet zo raar man.

Ik bedoel gewoon, om het even op mij persoonlijk te betrekken, dat ik nieuwsgierig ben naar ervaringen van anderen maar zelf niets zinnigs toe te voegen heb.

Maar ja, het was maar een suggestie. Als het een privacykwestie is, is het een ander verhaal natuurlijk. Ik dacht dat het meer ging om gekloot van frusti's en pubers te voorkomen, en ergens waar je gewoon dingen kunt bespreken die veel mensen afkeuren en/of niet begrijpen zonder dat die mensen dat meteen komen melden.
  maandag 10 mei 2010 @ 21:56:40 #290
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_81272666
Heb dit topic met veel plezier doorgelezen. Om even een tipje van de sluier onder dit account op te lichten, denk ik dat bdsm gebaseerd is op vertrouwen, en dat -zoals eerder gesteld- de sub eigenlijk de baas is in hoe ver je kan gaan. Heb in het verleden een soort sm-relatie gehad met een dame die ook op fok rond hing (of nog rond hangt, dat weet ik niet). Zij gaf aan wat ze lekker en leuk vond en ik vermaakte haar daarmee, waarbij ik altijd dominant was. Daarnaast heb heb ik ook contact gehad met iemand die into de heftige sm was, met kniveplay enzo. Maar daar ben ik toen een beetje op teruggekomen.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_81272682
Kniveplay heb ik ook wel eens gedaan..
quote:
Op maandag 10 mei 2010 21:36 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Doe niet zo raar man.

Ik bedoel gewoon, om het even op mij persoonlijk te betrekken, dat ik nieuwsgierig ben naar ervaringen van anderen maar zelf niets zinnigs toe te voegen heb.

Maar ja, het was maar een suggestie. Als het een privacykwestie is, is het een ander verhaal natuurlijk. Ik dacht dat het meer ging om gekloot van frusti's en pubers te voorkomen, en ergens waar je gewoon dingen kunt bespreken die veel mensen afkeuren en/of niet begrijpen zonder dat die mensen dat meteen komen melden.
Het is natuurlijk heel anders als je weet dat er mensen meekijken.
And the sex
and the drugs
and the complications
pi_81273368
quote:
Op maandag 10 mei 2010 21:56 schreef straatmadelief het volgende:
Het is natuurlijk heel anders als je weet dat er mensen meekijken.
Of course.

Het hele idee van zo'n forum is dat het publiek is. Ik sta er nauwelijks bij stil dat als ik iets in een topic post, dat er voor elk persoon wat er post in dat topic nog enkele personen alles meelezen en niet reageren. Best een raar idee. En iets wat helemaal niet prettig is in de context van het keldertje, dat moet juist afgeschermd zijn. Ik begrijp het eigenlijk wel.

Ik heb vroeger wel toegang gehad tot KEL maar kan me er weinig van herinneren. Na een ban ben je automatisch alle toegang tot afgeschermde subfora kwijt en zodoende kan ik er al heel lang niet meer in. Ben niet van plan om het weer aan te vragen, aangezien dat lang duurt, ik misschien wel niet eens toegang krijg, en ik weet dat er verwacht wordt dat je actief meepost. En zoals ik eerder al zei heb ik niet veel toe te voegen heb maar gewoon interesse heb in het onderwerp, en het is nu eenmaal niet iets waar veel mensen zich mee bezig houden, laat staan dat ze er vrijuit over praten.
  maandag 10 mei 2010 @ 22:10:39 #293
52349 purplerose
pi_81273639
Denk dat jullie KniFeplay bedoelen
Erg opwindend, vooral in combi met buiten in de regen in een diep donker steegje
pi_81274085
quote:
Op maandag 10 mei 2010 22:10 schreef purplerose het volgende:
Erg opwindend, vooral in combi met buiten in de regen in een diep donker steegje
hmmm ieder zn ding natuurlijk maar knifeplay zal geen episode dexter zijn maar lijkt me toch wel freaky sorry voor dat woord... bloodsport is niet mijn ding lijkt me duidelijk maar wat is daar zo opwindend aan moet je bloeden? of is het gewoon het idee dat een ander een mes in zijn/haar handen heeft?
  maandag 10 mei 2010 @ 22:20:26 #295
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_81274257
quote:
Op maandag 10 mei 2010 22:10 schreef purplerose het volgende:
Niet als je (bleek achteraf) een borderliner te pakken hebt die ook daadwerkelijk echt gesneden wilde worden.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  maandag 10 mei 2010 @ 22:22:42 #296
52349 purplerose
pi_81274403
quote:
Op maandag 10 mei 2010 22:17 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

hmmm ieder zn ding natuurlijk maar knifeplay zal geen episode dexter zijn maar lijkt me toch wel freaky sorry voor dat woord... bloodsport is niet mijn ding lijkt me duidelijk maar wat is daar zo opwindend aan moet je bloeden? of is het gewoon het idee dat een ander een mes in zijn/haar handen heeft?
Ik hoef idd niet ala Dexter geslacht te worden nee maar ik vind bloed wel erotiek over zich heen hebben wat me opwind en het vloeien van bloed is ook niet perse nodig. Het is gewoon de macht die die dan over je heeft en de dreiging van lichamelijk geweld.
  maandag 10 mei 2010 @ 22:24:40 #297
52349 purplerose
pi_81274518
quote:
Op maandag 10 mei 2010 22:20 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Niet als je (bleek achteraf) een borderliner te pakken hebt die ook daadwerkelijk echt gesneden wilde worden.
Hoezo niet, das alleen maar winwin voor beide partijen
pi_81274570
quote:
Op maandag 10 mei 2010 22:22 schreef purplerose het volgende:

[..]

Ik hoef idd niet ala Dexter geslacht te worden nee maar ik vind bloed wel erotiek over zich heen hebben wat me opwind en het vloeien van bloed is ook niet perse nodig. Het is gewoon de macht die die dan over je heeft en de dreiging van lichamelijk geweld.
maar een klein sneetje zodat je licht bloed wind je dus wel op zeg maar? prima hoor niks voor mij maar hey ieder zn eigen ding bedoel(de) het ook niet verkeerd ofzo maar dat zijn wel aspecten die ik niet echt begrijp, lichte BDSM snap ik prima en ja dat is spannend en leuk maar veel verder dan de basic lichte BDSM zal het bij mij niet komen denk ik
pi_81274581
Ik snap wel dat er mensen zijn die gewoon interesse hebben, maar met 'toeschouwers' is het toch anders. En er zitten ook genoeg mensen in KEL die geen ervaring hebben en er zijn er ook die niet aan BDSM doen. Maar die voegen wel iets toe, door vragen te stellen, mee te discussieren, of bijv. met links te komen die een interessant topic geven.

En knifeplay, volgens mij valt daar bijv. dreigen met een zeer bot mes (als mindfuck) ook onder, of bijv. iemand uit bondagetape snijden. Hoeft volgens mij geen bloed bij te horen. Maar ik weet het niet, want ik vind messen niet leuk.
  maandag 10 mei 2010 @ 22:29:45 #300
52349 purplerose
pi_81274818
quote:
Op maandag 10 mei 2010 22:25 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

maar een klein sneetje zodat je licht bloed wind je dus wel op zeg maar? prima hoor niks voor mij maar hey ieder zn eigen ding bedoel(de) het ook niet verkeerd ofzo maar dat zijn wel aspecten die ik niet echt begrijp, lichte BDSM snap ik prima en ja dat is spannend en leuk maar veel verder dan de basic lichte BDSM zal het bij mij niet komen denk ik
Ja Dat laatste is idd iets wat ik in het begin ook zei maar ook ik heb me grenzen hoor, ik heb weer nix met naalden spel of van die vleeshaken in je lijf, catheters in me foef, klysma's noem maar op.
Dat is het fijne ervan, er is iets voor iedereen onder de grote noemer die bdsm heet

En knifeplay hoeft idd niet perse iets met bloed te maken te hebben, kan ook zijn dat ie je kleding van je lijf snijdt, met een bot mes als mindfuck enz.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')