abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 april 2010 @ 16:55:07 #201
295984 Demise
I saw you look away
pi_80048738
BDSM zonder seks... Nee, daar kan ik me ook niets bij voorstellen.

Ik ben er nog niet zo heel erg lang achter dat BDSM toch iets is dat voor mij de seks meet compleet maakt. Met mijn eerste echte vriend had ik tijdens de seks wel vaak een geïrriteerd gevoel, het besef dat er iets niet ging zoals ik dat het liefste zou hebben, maar mijn tweede (en tot nog toe laatste) vriend was degene die het doorhad en er wat mee deed. Het hangt overigens af van mijn bui wat ik op dat moment fijner vind, maar ik heb het idee dat ik me toch richting dominant aan het ontwikkelen ben.
"Hell is other people." - Jean-Paul Sartre
"A first sign of the beginning of understanding is the wish to die." - Franz Kafka
"Never memorize what you can look up in books." - Albert Einstein
pi_80048953
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 23:08 schreef Dipkip het volgende:
Het heeft voor mij altijd met seks te maken, maar het hoeft niks met neuken te maken te hebben.
ok maar dat bedoel ik dus ook. maar er is een verschil tussen sex en sexuele handelingen ik bedoel.

als de meesteres zeg maar je dwingt haar voet te kussen is het een sexuele handeling maar het is geen sex.
train like an animal,eat like a horse,sleep like a baby.
pi_80051568
Er zijn volgens mij ook wel mensen voor wie het geen seksuele handeling is. Dat het meer een uiting is van je persoonlijkheid ofzo of een bevestiging van je relatie. Bij ons is dat niet zo, als we aan bdsm doen is het seksueel (met of zonder seks, hoewel meestal wel met). Maar wij zijn ook geen 24/7 bdsmers.
pi_80052185
quote:
Op woensdag 7 april 2010 18:05 schreef Dipkip het volgende:
Er zijn volgens mij ook wel mensen voor wie het geen seksuele handeling is. Dat het meer een uiting is van je persoonlijkheid ofzo of een bevestiging van je relatie. Bij ons is dat niet zo, als we aan bdsm doen is het seksueel (met of zonder seks, hoewel meestal wel met). Maar wij zijn ook geen 24/7 bdsmers.
dat is waarschijnlijk het verschil ik heb het bijna alleen nog maar 24/7 gehad alleen tijdens de sex is het ook niet mijn ding. tijdens de 24/7 hadden wel een uitzondering als wel bij vrienden of familie waren.
train like an animal,eat like a horse,sleep like a baby.
pi_80060205
Wat voor mij overigens ook zo is, ik ben een vrouwelijke sub, is dat ik echt niks zou kunnen in bed met mannen die niet dominant zijn. Al is het maar een klein beetje, het moet erin zitten. Ik kick ook echt af op onderdanige mannen (niet lullig bedoeld voor de onderdanige mannen onder ons trouwens).Ook in filmpjes enzo moet het zo zijn dat de man boven de vrouw staat tijdens de seks. Andersom kan in mijn hoofd echt niet.
And the sex
and the drugs
and the complications
pi_80097369
Dat heb ik ook wel straatmadelief. Dat het in bed "zonder" niets is. Lang leve de endorfinen
Dit weekend nog had ik het met iemand over gradaties - er kan iemand boven je staan en dan daar weer iemand boven. Wat de tussenliggende (no pun intended) persoon een switch maakt. En daar kan ik me moeilijk iets bij voorstellen persoonlijk. Hoe dat werkt.
pi_80102342
Nee zou ook niet echt iets voor mij zijn.
En tijdens de seks hoeft het niet echt smmerig te worden, als de man maar boven mij staat. Al is het maar een kleinn beetje.
And the sex
and the drugs
and the complications
pi_80102464
quote:
Op donderdag 8 april 2010 21:58 schreef straatmadelief het volgende:
Nee zou ook niet echt iets voor mij zijn.
En tijdens de seks hoeft het niet echt smmerig te worden, als de man maar boven mij staat. Al is het maar een kleinn beetje.
helemaal mee eens! daarom lijkt mij seks met een vrouw (ik ben een vrouw) ook zo raar, dan ben je allebei zo klein en onderdanig..
pi_80104383
quote:
Op donderdag 8 april 2010 22:00 schreef onschuldigheid-zelve het volgende:

[..]

helemaal mee eens! daarom lijkt mij seks met een vrouw (ik ben een vrouw) ook zo raar, dan ben je allebei zo klein en onderdanig..
Er zijn genoeg vrouwen die Dom zijn anders
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_80105068
Ja, en dat is dan weer voor mij als submissive vrouwmensch een grens om uit te zoeken.
I love life
  vrijdag 9 april 2010 @ 08:18:30 #211
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_80112080
quote:
Op donderdag 8 april 2010 22:00 schreef onschuldigheid-zelve het volgende:

[..]

Maar de een wellicht iets onderdaniger dan de ander.
pi_80114982
Er zijn ongetwijfeld extreem dominante vrouwen, maar ik kan daar niks mee. Van een man wil ik dat gedrag, bij een vrouw denk ik wie denk jij wel niet dat je bent verdomme. Niks ten nadele van de Dommes, maar ik ben heel erg niet bi qua sm ook niet qua niet-sm overigens, maar dat heb ik dan wel twee keer uitgeprobeert om te zien hoe het was en dit hoef ik niet uit te proberen
pi_80117975
Ik ben dominant als naar mannen en naar vrouwen. Geen haar op mijn hoofd dat ik mij door 1 van de 2 laat domineren.
Haters gonna hate.
pi_80151266
Hmm ik moet toch maar eens reageren in dit topic. Ik ben zelf meer een switch. Soms kan ik mijn vriendin verleiden tot wat bondage maar helaas is zij dan eigenlijk altijd wel degene die vast gebonden is. Moeilijk moeilijk, want ik vind zelf beide rollen erg prettig.
Terug van weggeweest!
pi_80151373
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 11:52 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik ben dominant als naar mannen en naar vrouwen. Geen haar op mijn hoofd dat ik mij door 1 van de 2 laat domineren.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_80153004
Misschien nietszeggend voor de meesten,maar ik zeg altijd: Je moet in je leven
alles een keer uitproberen.
75 topics = FIN
  zaterdag 10 april 2010 @ 12:20:41 #217
203436 solyaris
disgrace to the human race
pi_80155818
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 11:52 schreef CyclingGirl het volgende:
pi_80205419
solyaris je hebt 't topic doodgeslagen.

no pun intended
pi_80205645
quote:
Op zondag 11 april 2010 22:03 schreef Idril-2 het volgende:
solyaris je hebt 't topic doodgeslagen.

no pun intended
Snel! Misschien kunnen we het nog reanimeren.
pi_80205953
Bück dich
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')