ok maar dat bedoel ik dus ook. maar er is een verschil tussen sex en sexuele handelingen ik bedoel.quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:08 schreef Dipkip het volgende:
Het heeft voor mij altijd met seks te maken, maar het hoeft niks met neuken te maken te hebben.
dat is waarschijnlijk het verschil ik heb het bijna alleen nog maar 24/7 gehad alleen tijdens de sex is het ook niet mijn ding. tijdens de 24/7 hadden wel een uitzondering als wel bij vrienden of familie waren.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:05 schreef Dipkip het volgende:
Er zijn volgens mij ook wel mensen voor wie het geen seksuele handeling is. Dat het meer een uiting is van je persoonlijkheid ofzo of een bevestiging van je relatie. Bij ons is dat niet zo, als we aan bdsm doen is het seksueel (met of zonder seks, hoewel meestal wel met). Maar wij zijn ook geen 24/7 bdsmers.
helemaal mee eens! daarom lijkt mij seks met een vrouw (ik ben een vrouw) ook zo raar, dan ben je allebei zo klein en onderdanig..quote:Op donderdag 8 april 2010 21:58 schreef straatmadelief het volgende:
Nee zou ook niet echt iets voor mij zijn.
En tijdens de seks hoeft het niet echt smmerig te worden, als de man maar boven mij staat. Al is het maar een kleinn beetje.
Er zijn genoeg vrouwen die Dom zijn andersquote:Op donderdag 8 april 2010 22:00 schreef onschuldigheid-zelve het volgende:
[..]
helemaal mee eens! daarom lijkt mij seks met een vrouw (ik ben een vrouw) ook zo raar, dan ben je allebei zo klein en onderdanig..
Maar de een wellicht iets onderdaniger dan de ander.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:00 schreef onschuldigheid-zelve het volgende:
[..]
helemaal mee eens! daarom lijkt mij seks met een vrouw (ik ben een vrouw) ook zo raar, dan ben je allebei zo klein en onderdanig..
quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:52 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik ben dominant als naar mannen en naar vrouwen. Geen haar op mijn hoofd dat ik mij door 1 van de 2 laat domineren.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:52 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik ben dominant als naar mannen en naar vrouwen. Geen haar op mijn hoofd dat ik mij door 1 van de 2 laat domineren.
Snel! Misschien kunnen we het nog reanimeren.quote:Op zondag 11 april 2010 22:03 schreef Idril-2 het volgende:
solyaris je hebt 't topic doodgeslagen.
no pun intended
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |