Dit was wel heel dom. En nee, niet dominant. Dan weet je het even.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:48 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat iemand een vergissing maakt!jemig de pemig, off with my head!!
quote:Op donderdag 1 april 2010 21:48 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat iemand een vergissing maakt!jemig de pemig, off with my head!!
quote:Op donderdag 1 april 2010 21:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dit was wel heel dom. En nee, niet dominant. Dan weet je het even.
Even gejat van Alicequote:
Ik zat ook te lachen gezien mijn reactie op jouw post, ik zat te bedenken dat zij zo krampachtig serieus reageert voor zoietsquote:Op donderdag 1 april 2010 21:54 schreef Dipkip het volgende:
Ja dan moet je er ook gewoon om kunnen lachen en je niet gaan zitten verdedigen dat de ander onduidelijk isdan kan je dit verwachten natuurlijk. Lekker boeiend, je bent bepaald niet de eerste die die vergissing maakt.
Zo serieus ben ik niet, poppedoppiequote:Op donderdag 1 april 2010 22:03 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik zat ook te lachen gezien mijn reactie op jouw post, ik zat te bedenken dat zij zo krampachtig serieus reageert voor zoiets
eehhm, ik kan niet ontkennen dat ik "het een en ander heb meegemaakt" maar BDSM speelt toch wel iets langer.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:14 schreef DeepChord het volgende:
Zo dames, lekker aan het katten?.
OT: in BDSM geïnteresseerd ja, maar mijn leven is zonder al complex genoeg dus ik zoek de praktijkervaring niet zo op..
Ik heb trouwens het gevoel dat veel BDSM'erts mensen zijn die zogezegd wel "het een en ander in hun leven hebben meegemaakt" en daardoor misschien wat escapisme zoeken...
Maar misschien dat het komt doordat ik alleen maar de gekkere exemplaren ben tegengekomen..
Dat eerste is wellicht waar, maar ik denk dat ik wel over escapisme heen ben.. Of is BSDSM stiekem alsnog escapisme?quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:14 schreef DeepChord het volgende:
Ik heb trouwens het gevoel dat veel BDSM'erts mensen zijn die zogezegd wel "het een en ander in hun leven hebben meegemaakt" en daardoor misschien wat escapisme zoeken...
Dat zal dan wel ja.quote:Maar misschien dat het komt doordat ik alleen maar de gekkere exemplaren ben tegengekomen..
quote:Op maandag 5 april 2010 16:41 schreef Dipkip het volgende:
Ik snap sowieso het hele idee van escapisme niet. Waarom zou dat voor BDSM gelden en niet voor gewone seks?
Zelf ervaar ik het niet helemaal op die manier. Ik heb een leidinggevende functie en kan best behoorlijk dominant zijn, maar ik heb niet de indruk dat dat er aan ten grondslag ligt dat ik op BDSM-gebied sub ben.. Hoezo zou het verband moeten houden met elkaar?quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:43 schreef MixedMartialArts het volgende:
omdat het vaak voorkomt dat mensen die in bdsm sub zijn in real life dominant zijn of een dominante functie op het werk hebben (met dominante functie bedoel ik leiding gevende).
in bdsm komen vaak/(bijna) altijd rollenspellen voor. vandaar is het voor sommige een ontsnapping uit eigen leven om tijdens het spel niet de dominante maar juist de sub te zijn.
Stik, dan zij wij helemaal verkeerd bezig. Wij maar denken dat dat we een relatie hadden, maar we spelen al jaren een spelletjequote:Op dinsdag 6 april 2010 01:43 schreef MixedMartialArts het volgende:
[..]
omdat het vaak voorkomt dat mensen die in bdsm sub zijn in real life dominant zijn of een dominante functie op het werk hebben (met dominante functie bedoel ik leiding gevende).
in bdsm komen vaak/(bijna) altijd rollenspellen voor. vandaar is het voor sommige een ontsnapping uit eigen leven om tijdens het spel niet de dominante maar juist de sub te zijn.
dus heeft ze/hij wel een beetje gelijk. maar dat is vaak met degene die het alleen als spel doen zeg maar.
en degene die een bdsm relatie hebben zit het dominant zijn of het sub zijn meestal gewoon in de gene.
ik zeg ook niet dat het bij iedereen zo is ik zeg dat het vaak voorkomt. in ieder geval van degene waar ik ermee over gehad heb is het in de meeste gevallen zo. ik kan het er jammer genoeg niet met iedereen over praten omdat in mijn directe omgeving er nogal een taboe op rust.quote:Op dinsdag 6 april 2010 08:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zelf ervaar ik het niet helemaal op die manier. Ik heb een leidinggevende functie en kan best behoorlijk dominant zijn, maar ik heb niet de indruk dat dat er aan ten grondslag ligt dat ik op BDSM-gebied sub ben.. Hoezo zou het verband moeten houden met elkaar?
ook bij jou zeg ik niet dat het bij iedereen zo is maar dat het vaak wel zo voorkomt.quote:Op dinsdag 6 april 2010 08:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zelf ervaar ik het niet helemaal op die manier. Ik heb een leidinggevende functie en kan best behoorlijk dominant zijn, maar ik heb niet de indruk dat dat er aan ten grondslag ligt dat ik op BDSM-gebied sub ben.. Hoezo zou het verband moeten houden met elkaar?
quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:34 schreef tickling het volgende:
alice,
je heb helemaal gelijk. werk en sex hebben totaal niks met elkaar te maken. het heeft simpel alleen met de aard van de persoon te maken op welke manier jie sex wilt ervaren.
en als jij dat als sub wilt ervaren prima.
wat voor soort werk je doet staat er helemaal los van.
gr tickling
ja ok dat klopt wel weer.quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:11 schreef Idril-2 het volgende:
Omdat de masochisten onder ons van pijn en vernedering seksueel opgewonden raken.
Daar kan ik dan weer met mijn pet niet bij. Voor ons zijn de twee onlosmakelijk met elkaar verbonden. Het draait misschien niet altijd op keihard neuken uit, maar enige sexuele handelingen zijn er altijd. Om over de sfeer maar te zwijgen. En laten we wel wezen; je gaat niet op je knietjes, of dwingt iemand op zijn/haar knietjes, omdat dat nou eenmaal leuk is..nee, dat doe je omdat het geil is iemand te onderwerpen of juist onderworpen te worden...quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:36 schreef MixedMartialArts het volgende:
voormij heeft sex en bdsm ook niet altijd wat met elkaar te maken.
en bdsm hoeft dus geen sex te zijn.
maar ik snap niet waarom iedereen bij bdsm meteen aan sex denkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |