abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79562879
heeft iemand wel eens op een eerste date (of de eerste keer sex) gelijk aan bdsm gedaan?
wat erodome al zegt, het is nogal kwetsbaar voor minimaal 1 persoon.
dus....
S.B.C. Ik zit op beffen!
pi_79579869
Ja, ik. Maar dat was van tevoren bekend en uitgebreid besproken.
pi_79580406
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 11:12 schreef d1kk13d1ck het volgende:
heeft iemand wel eens op een eerste date (of de eerste keer sex) gelijk aan bdsm gedaan?
hmm lijkt me wel grappig... maar als sub moet je toch wel veel vertrouwen hebben in de ander
Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
pi_79600609
quote:
Een keer - grote vergissing. Maar buiten diegene heb ik het ook nooit buiten relaties gedaan.
pi_79631109
quote:
Meerdere malen en is ook eigenlijk vrijwel altijd goed bevallen op een vies ruikende na.
Als man en als dominant is dat wel gemakkelijker denk ik. Je hoeft in iedergeval neet gebonden te wordne ofzo
Voor de man met de hamer is ieder probleem een spijker.,
pi_79653817
Maar je lkrijgt / neemt wel de verantwoordelijkheid voor iemand die je eigenlijk nog niet kent. Dat moet je wel aan kunnen.
pi_79664987
Zo'n eerste keer is ook veel softer dan als je elkaar goed kent. Dat is ook zo als het niet de eerste keer is maar elkaar toch nog niet voldoende kent.
Ik vraag wel of er ziektes zijn zoals diabetes of epilepsie. Niet een hele vragenlijst doornemen over ziektegeschiedenis maar wel de belangrijkste dingen weten.
pi_79670637
ik denk dat zoiets beter kan gebeuren tussen mensen die elkaar kennen en vertrouwen.
Wij zitten al jaren in een relatie en zijn ook aan het experimenteren met bdsm

zo'n gag en wat touw, een blinddoek.... kom je al een heel end mee
pi_79717490
Ik doe aan bdsm, heb ook een relatie waarin we zo nu en dan aan bdsm doen.
Ik ben er achter gekomen door veel films te kijken en op internet te lezen.
pi_79735869
Ik heb 1x gelijk iemand gedomineerd. Was leuk maar liever met een vaste partner.
Haters gonna hate.
pi_79831543
quote:
Op maandag 25 januari 2010 16:39 schreef gebruiker1280 het volgende:
Ik ben wel nieuwschierig of er hier ook mensen zijn die aan bdsm doen,
of je beginner bent of gevorderd maakt niet uit...

Ik zelf ben beginner, ik had er al een aantal jaar interesse voor, maar nooit echt iets mee gedaan.
Nu heb ik een tijdje geleden iemand leren kennen die per toeval ook van bdsm houdt...

Hoe zijn jullie erachter gekomen dat je van bdsm houdt?
En hoe beïnvloed het je leven?
En heb je een bdsm relatie, of een liefdesrelatie met bdsm?

Ben benieuwd....

ik was heel jong toen ik ermee begon wist toen niet eens wat bdsm was en helemaal vrijwillig was het volgens mij ook niet haha. maar mijn overbuurmeisje heeft me erin gelootst en eigenlijk meteen na de eerste keer kwam ik steeds naar haar toe voor meer. toen ging het eigenlijk meer over voetfetisj,trampling,en alles wat ik haar op kwam om mij te laten doen of wat ze met mij wilde doen. vaak gewoon op mijn slaaapkamer of die van haar of gewoon ergens in een bos(waar andere het zagen). ik vind zelf het voetfetisj,trampling en vernedering het leukste. maar ik was toen rond de 11 jaar. en nu ik 21 ben breidt ik het steeds meer uit en komt er steeds mee bij kijken en leer ik steeds meer erover. en wil steeds meer experimenteren.

ik heb nu geen bdsm relatie of relatie met bdsm.

hoe het mijn leven beinvloed veel van mijn relaties gaan kapot omdat het vrouwtje niet dominant of niet dominant genoeg is.
train like an animal,eat like a horse,sleep like a baby.
pi_79835102
Ik begrijp je. Meest van vrouwtjes ,als kinky zijn, zijn submissives. Ik denk is in de natuur. Dus voor mannen dat gedomineerd willen worden, is moeilijk.
Veel jaren wilde ik dat vergetten, maar als echt kinky bent, dat kan niet.
Gelukkig ben ik in een bdsm relatie en ja, we gaan elke keer een beetje verder. We doen langzaam, praten veel.
Dat is de weg, praten. Zelfs als je vriendin is vanilla, probeer te praten.
Maar kijk uit. Het is verslaving hihihi
pi_79842347
Ik heb juist het idee dat er meer vrouwen dom zijn dan sub
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  donderdag 1 april 2010 @ 19:56:59 #164
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_79842955
quote:
Op donderdag 1 april 2010 19:41 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik heb juist het idee dat er meer vrouwen dom zijn dan sub
Hoe bedoel je dat?
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_79843507
Ik heb het idee dat het ongeveer 50/50 is maar dat subs veel meer chatty zijn dan doms (zowel m als v)
pi_79843903
quote:
Op donderdag 1 april 2010 19:56 schreef purplerose het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat?
De vrouwen die ik ken waarvan ik weet dat ze aan BDSM doen, zijn eigenlijk allemaal dom. Er zijn een paar waarvan ik het niet zeker weet.
  donderdag 1 april 2010 @ 20:27:27 #167
52349 purplerose
pi_79844138
quote:
Op donderdag 1 april 2010 20:21 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

De vrouwen die ik ken waarvan ik weet dat ze aan BDSM doen, zijn eigenlijk allemaal dom. Er zijn een paar waarvan ik het niet zeker weet.
Vaag, de meeste die ik ken zijn allemaal intelligent

Komt denk door dat sbs6 beeld wat iedereen heeft bij bdsm
pi_79845110
Hier ga ik niet eens op reageren.
pi_79845849
quote:
Op donderdag 1 april 2010 20:49 schreef DevilsWhore het volgende:
Hier ga ik niet eens op reageren.
Dat is wijs
  donderdag 1 april 2010 @ 21:08:11 #170
52349 purplerose
pi_79846020
Er begint wat te dagen, wat sneller had gegaan als je dom met D schreef of Domme dan weet ik eerder wat je bedoelt. Ik vond het al zo raar
  donderdag 1 april 2010 @ 21:11:22 #171
52349 purplerose
pi_79846173
quote:
Op donderdag 1 april 2010 21:05 schreef kiekjesdief het volgende:

[..]

Dat is wijs
Of ze had wat duidelijker moeten zijn.
pi_79847397
quote:
Op donderdag 1 april 2010 21:08 schreef purplerose het volgende:
Er begint wat te dagen, wat sneller had gegaan als je dom met D schreef of Domme dan weet ik eerder wat je bedoelt. Ik vond het al zo raar
je zit in een BDSM topic
  donderdag 1 april 2010 @ 21:41:44 #173
52349 purplerose
pi_79847629
quote:
Op donderdag 1 april 2010 21:37 schreef Dipkip het volgende:

[..]

je zit in een BDSM topic
Nouja, ik kan er toch nix aan doen dat dat woord 2 betekenissen heeft en ik ben op het moment onder invloed dus ik dacht dat ze iq bedoelde

[eric van thijn mode]
Ja, sorry
[eric van thijn mode]
pi_79847819
quote:
Op donderdag 1 april 2010 21:08 schreef purplerose het volgende:
Beter naar de TT kijken voortaan.
  donderdag 1 april 2010 @ 21:48:29 #175
52349 purplerose
pi_79847946
quote:
Op donderdag 1 april 2010 21:45 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Beter naar de TT kijken voortaan.
Ja, stel je voor dat iemand een vergissing maakt! jemig de pemig, off with my head!!
pi_79848144
quote:
Op donderdag 1 april 2010 21:48 schreef purplerose het volgende:

[..]

Ja, stel je voor dat iemand een vergissing maakt! jemig de pemig, off with my head!!
Dit was wel heel dom. En nee, niet dominant. Dan weet je het even.
  donderdag 1 april 2010 @ 21:54:32 #177
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_79848165
quote:
Op donderdag 1 april 2010 21:48 schreef purplerose het volgende:

[..]

“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
pi_79848167
Ja dan moet je er ook gewoon om kunnen lachen en je niet gaan zitten verdedigen dat de ander onduidelijk is dan kan je dit verwachten natuurlijk. Lekker boeiend, je bent bepaald niet de eerste die die vergissing maakt.
  donderdag 1 april 2010 @ 22:01:39 #179
52349 purplerose
pi_79848421
quote:
Op donderdag 1 april 2010 21:53 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Dit was wel heel dom. En nee, niet dominant. Dan weet je het even.
quote:
Op donderdag 1 april 2010 21:54 schreef DumDaDum het volgende:

[..]

Even gejat van Alice
  donderdag 1 april 2010 @ 22:03:41 #180
52349 purplerose
pi_79848494
quote:
Op donderdag 1 april 2010 21:54 schreef Dipkip het volgende:
Ja dan moet je er ook gewoon om kunnen lachen en je niet gaan zitten verdedigen dat de ander onduidelijk is dan kan je dit verwachten natuurlijk. Lekker boeiend, je bent bepaald niet de eerste die die vergissing maakt.
Ik zat ook te lachen gezien mijn reactie op jouw post, ik zat te bedenken dat zij zo krampachtig serieus reageert voor zoiets
pi_79850560
quote:
Op donderdag 1 april 2010 22:03 schreef purplerose het volgende:

[..]

Ik zat ook te lachen gezien mijn reactie op jouw post, ik zat te bedenken dat zij zo krampachtig serieus reageert voor zoiets
Zo serieus ben ik niet, poppedoppie Even een hint, voor de volgende x.
pi_79862536
Zo dames, lekker aan het katten? .

OT: in BDSM geïnteresseerd ja, maar mijn leven is zonder al complex genoeg dus ik zoek de praktijkervaring niet zo op. .

Ik heb trouwens het gevoel dat veel BDSM'erts mensen zijn die zogezegd wel "het een en ander in hun leven hebben meegemaakt" en daardoor misschien wat escapisme zoeken...
Maar misschien dat het komt doordat ik alleen maar de gekkere exemplaren ben tegengekomen. .
pi_79911176
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 11:14 schreef DeepChord het volgende:
Zo dames, lekker aan het katten? .

OT: in BDSM geïnteresseerd ja, maar mijn leven is zonder al complex genoeg dus ik zoek de praktijkervaring niet zo op. .

Ik heb trouwens het gevoel dat veel BDSM'erts mensen zijn die zogezegd wel "het een en ander in hun leven hebben meegemaakt" en daardoor misschien wat escapisme zoeken...
Maar misschien dat het komt doordat ik alleen maar de gekkere exemplaren ben tegengekomen. .
eehhm, ik kan niet ontkennen dat ik "het een en ander heb meegemaakt" maar BDSM speelt toch wel iets langer.
dus....
S.B.C. Ik zit op beffen!
pi_79912122
Misschien ga ik me toch ook maar eens registreren in het keldertje:)

Ik hou wel van een beetje bdsm. Ik ben vastgebonden ontmaagd.
In mijn vorige relatie heb ik veel aan bdsm gedaan.. In mijn huidige relatie is er een natuurlijke dom/sub-verhouding lijkt het. Mijn vriend is gewoon erg dominant van zichzelf. Maar het is geen spel. Vreemd, maar wel lekker!
And the sex
and the drugs
and the complications
pi_79968125
dat is toch mooi als het al in je relatie zit. als je het alle twee accepteerd is het goed. heb zelf op dit moment een dame waarmee ik geregeld kietelsessies doe. dat is ook een machtspel en bondage maakt daar onderdeel van uit. prachtig vinden we het allebei. niks mis mee als je beiden geniet. dat zouden meer mensen moeten doen. lachen is gezond en helemaal als je gebonden ben en gekieteld wordt!!! heerlijk
  maandag 5 april 2010 @ 16:16:00 #186
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_79969870
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 11:14 schreef DeepChord het volgende:

Dat eerste is wellicht waar, maar ik denk dat ik wel over escapisme heen ben.. Of is BSDSM stiekem alsnog escapisme?
quote:
Dat zal dan wel ja.
pi_79970568
Ik snap sowieso het hele idee van escapisme niet. Waarom zou dat voor BDSM gelden en niet voor gewone seks?
pi_79991873
quote:
Op maandag 5 april 2010 16:41 schreef Dipkip het volgende:
Ik snap sowieso het hele idee van escapisme niet. Waarom zou dat voor BDSM gelden en niet voor gewone seks?

omdat het vaak voorkomt dat mensen die in bdsm sub zijn in real life dominant zijn of een dominante functie op het werk hebben (met dominante functie bedoel ik leiding gevende).
in bdsm komen vaak/(bijna) altijd rollenspellen voor. vandaar is het voor sommige een ontsnapping uit eigen leven om tijdens het spel niet de dominante maar juist de sub te zijn.

dus heeft ze/hij wel een beetje gelijk. maar dat is vaak met degene die het alleen als spel doen zeg maar.
en degene die een bdsm relatie hebben zit het dominant zijn of het sub zijn meestal gewoon in de gene.
pi_79993085
Wat een onzin
  dinsdag 6 april 2010 @ 08:38:25 #190
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_79993583
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 01:43 schreef MixedMartialArts het volgende:

omdat het vaak voorkomt dat mensen die in bdsm sub zijn in real life dominant zijn of een dominante functie op het werk hebben (met dominante functie bedoel ik leiding gevende).
in bdsm komen vaak/(bijna) altijd rollenspellen voor. vandaar is het voor sommige een ontsnapping uit eigen leven om tijdens het spel niet de dominante maar juist de sub te zijn.
Zelf ervaar ik het niet helemaal op die manier. Ik heb een leidinggevende functie en kan best behoorlijk dominant zijn, maar ik heb niet de indruk dat dat er aan ten grondslag ligt dat ik op BDSM-gebied sub ben.. Hoezo zou het verband moeten houden met elkaar?
pi_79994495
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 01:43 schreef MixedMartialArts het volgende:

[..]

dus heeft ze/hij wel een beetje gelijk. maar dat is vaak met degene die het alleen als spel doen zeg maar.
en degene die een bdsm relatie hebben zit het dominant zijn of het sub zijn meestal gewoon in de gene.
Stik, dan zij wij helemaal verkeerd bezig. Wij maar denken dat dat we een relatie hadden, maar we spelen al jaren een spelletje

Met andere woorden: wazige, niet onderbouwde stelling. Gebaseerd op aannames en clichès...
pi_79995835
alice,

je heb helemaal gelijk. werk en sex hebben totaal niks met elkaar te maken. het heeft simpel alleen met de aard van de persoon te maken op welke manier jie sex wilt ervaren.

en als jij dat als sub wilt ervaren prima.

wat voor soort werk je doet staat er helemaal los van.

gr tickling
pi_80011130
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 08:38 schreef Alicey het volgende:

[..]

Zelf ervaar ik het niet helemaal op die manier. Ik heb een leidinggevende functie en kan best behoorlijk dominant zijn, maar ik heb niet de indruk dat dat er aan ten grondslag ligt dat ik op BDSM-gebied sub ben.. Hoezo zou het verband moeten houden met elkaar?
ik zeg ook niet dat het bij iedereen zo is ik zeg dat het vaak voorkomt. in ieder geval van degene waar ik ermee over gehad heb is het in de meeste gevallen zo. ik kan het er jammer genoeg niet met iedereen over praten omdat in mijn directe omgeving er nogal een taboe op rust.

maar nogmaals ik zeg niet dat het altijd zo is.
pi_80011215
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 08:38 schreef Alicey het volgende:

[..]

ook bij jou zeg ik niet dat het bij iedereen zo is maar dat het vaak wel zo voorkomt.
bij mij is het ook niet zo maar toch hoor ik het vaak als ik er met mensen over praat vaak online omdat het in mijn directe omgeving nog steeds als raar gezien wordt. en dus een taboe is.
pi_80011286
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 10:34 schreef tickling het volgende:
alice,

je heb helemaal gelijk. werk en sex hebben totaal niks met elkaar te maken. het heeft simpel alleen met de aard van de persoon te maken op welke manier jie sex wilt ervaren.

en als jij dat als sub wilt ervaren prima.

wat voor soort werk je doet staat er helemaal los van.

gr tickling

voormij heeft sex en bdsm ook niet altijd wat met elkaar te maken.
en bdsm hoeft dus geen sex te zijn.
en ik geef alleen een reply op iets wat een ander zei dat veel mensen bdsm gebruiken om te ontsnappen aan hun eigen leven bijvoorbeeld mensen met een leiding gevende functie. ik zeg dus niet dat het altijd zo is maar dat het wel gebeurt.

maar ik snap niet waarom iedereen bij bdsm meteen aan sex denkt.
pi_80012634
Omdat de masochisten onder ons van pijn en vernedering seksueel opgewonden raken.
pi_80019452
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 18:11 schreef Idril-2 het volgende:
Omdat de masochisten onder ons van pijn en vernedering seksueel opgewonden raken.
ja ok dat klopt wel weer.
pi_80021343
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 17:36 schreef MixedMartialArts het volgende:
voormij heeft sex en bdsm ook niet altijd wat met elkaar te maken.
en bdsm hoeft dus geen sex te zijn.
maar ik snap niet waarom iedereen bij bdsm meteen aan sex denkt.

Daar kan ik dan weer met mijn pet niet bij. Voor ons zijn de twee onlosmakelijk met elkaar verbonden. Het draait misschien niet altijd op keihard neuken uit, maar enige sexuele handelingen zijn er altijd. Om over de sfeer maar te zwijgen. En laten we wel wezen; je gaat niet op je knietjes, of dwingt iemand op zijn/haar knietjes, omdat dat nou eenmaal leuk is..nee, dat doe je omdat het geil is iemand te onderwerpen of juist onderworpen te worden...
pi_80021669
amen to that
pi_80025422
Het heeft voor mij altijd met seks te maken, maar het hoeft niks met neuken te maken te hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')