hmm lijkt me wel grappig... maar als sub moet je toch wel veel vertrouwen hebben in de anderquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:12 schreef d1kk13d1ck het volgende:
heeft iemand wel eens op een eerste date (of de eerste keer sex) gelijk aan bdsm gedaan?
wat erodome al zegt, het is nogal kwetsbaar voor minimaal 1 persoon.
Een keer - grote vergissing. Maar buiten diegene heb ik het ook nooit buiten relaties gedaan.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:12 schreef d1kk13d1ck het volgende:
heeft iemand wel eens op een eerste date (of de eerste keer sex) gelijk aan bdsm gedaan?
wat erodome al zegt, het is nogal kwetsbaar voor minimaal 1 persoon.
Meerdere malen en is ook eigenlijk vrijwel altijd goed bevallen op een vies ruikende na.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:12 schreef d1kk13d1ck het volgende:
quote:Op maandag 25 januari 2010 16:39 schreef gebruiker1280 het volgende:
Ik ben wel nieuwschierig of er hier ook mensen zijn die aan bdsm doen,
of je beginner bent of gevorderd maakt niet uit...
Ik zelf ben beginner, ik had er al een aantal jaar interesse voor, maar nooit echt iets mee gedaan.
Nu heb ik een tijdje geleden iemand leren kennen die per toeval ook van bdsm houdt...![]()
Hoe zijn jullie erachter gekomen dat je van bdsm houdt?
En hoe beïnvloed het je leven?
En heb je een bdsm relatie, of een liefdesrelatie met bdsm?
Ben benieuwd....
Hoe bedoel je dat?quote:Op donderdag 1 april 2010 19:41 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik heb juist het idee dat er meer vrouwen dom zijn dan sub
De vrouwen die ik ken waarvan ik weet dat ze aan BDSM doen, zijn eigenlijk allemaal dom. Er zijn een paar waarvan ik het niet zeker weet.quote:
Vaag, de meeste die ik ken zijn allemaal intelligentquote:Op donderdag 1 april 2010 20:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
De vrouwen die ik ken waarvan ik weet dat ze aan BDSM doen, zijn eigenlijk allemaal dom. Er zijn een paar waarvan ik het niet zeker weet.
Of ze had wat duidelijker moeten zijn.quote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 21:08 schreef purplerose het volgende:
Er begint wat te dagen, wat sneller had gegaan als je dom met D schreef of Domme dan weet ik eerder wat je bedoelt. Ik vond het al zo raar
Nouja, ik kan er toch nix aan doen dat dat woord 2 betekenissen heeftquote:
Beter naar de TT kijken voortaan.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:08 schreef purplerose het volgende:
Er begint wat te dagen, wat sneller had gegaan als je dom met D schreef of Domme dan weet ik eerder wat je bedoelt. Ik vond het al zo raar
Ja, stel je voor dat iemand een vergissing maakt!quote:Op donderdag 1 april 2010 21:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Beter naar de TT kijken voortaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |