quote:Op maandag 3 mei 2010 18:47 schreef Ernemmertje het volgende:
hahaha ik heb ook wa nieuwe dingen inhuis die nog in de verpakkinng zittenmja idd nu nog een partner
Maarja ben beetje kieskeurig dus
veel mensen kun je best wel een beetje de goeie kant op sturenquote:Op maandag 3 mei 2010 19:13 schreef DevilsWhore het volgende:
Een partner die into BDSM is, is ook wel handig.
Ja, en dan ontdekken ze opeens dat ze ook sub zijn.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:52 schreef straatmadelief het volgende:
[..]
veel mensen kun je best wel een beetje de goeie kant op sturen
Mooi gezegdquote:Op maandag 19 april 2010 13:13 schreef d1kk13d1ck het volgende:
[..]
![]()
de sub is de echte leider die aangeeft hoe ver gegaan mag worden
Dat zijn van die wannabe'squote:Op woensdag 5 mei 2010 12:44 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mooi gezegd. wat ik vaak merk aan gesprekken met Doms (online), is dat ze over alle gevoelens heen walsen en willen vernederen om het vernederen, en voor de rest niet denken aan de behoeftes van de sub. Dat staat mij heel erg tegen.
Mooi gezegdquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:46 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat zijn van die wannabe'sEr zijn ook die denken dat elke sub voor ze op de knieën moet vallen omdat hij D is
I serve only one
quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:26 schreef Aiko_ het volgende:
[..]
Mooi gezegd![]()
* Knuppel in hoenderhok gooit *
Hetzelfde geldt wat mij betreft voor mensen die gelijk met 24/7 - of zelfs TPE plannen staan te zwaaien. Dat kan menselijk gezien niet imho.
Joh echt waarquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:18 schreef tickling het volgende:
nee zo is het dames. je zal zo iets moeten op bouwen. maar dat is met elke relatie het geval.
Het klinkt interessant, maar hoe zie je dat voor je met werk, eventuele kinderen? 24/7 niet meer de baas over je eigen leven zijnquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:32 schreef purplerose het volgende:
[..]
24/7 of TPE is heel moeilijk te realiseren maar wel iets om naar te streven voor zover mogelijk
Uiteraard is het wel iets dat groeit met de tijd, je begint niet gelijk aan een 24/7
wat is TPEquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:32 schreef purplerose het volgende:
[..]
24/7 of TPE is heel moeilijk te realiseren maar wel iets om naar te streven voor zover mogelijk
Uiteraard is het wel iets dat groeit met de tijd, je begint niet gelijk aan een 24/7
Geen idee hoe de aanmelding van het keldertje werkt, maar dit is yvonne:quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:45 schreef straatmadelief het volgende:
Ohja, ik snap even niet naar wie ik nou een mail moet sturen voor die kelder. Yvonne, maar ik zie niemand staan die zo heet? Of hoe moet ik daarachter komen?
Toevallig, ik heb net gisteravond gemaild.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:45 schreef straatmadelief het volgende:
Ohja, ik snap even niet naar wie ik nou een mail moet sturen voor die kelder. Yvonne, maar ik zie niemand staan die zo heet? Of hoe moet ik daarachter komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |