quote:Op maandag 22 maart 2010 17:39 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Een of andere Captain Obvious heeft dit topic gelezen, en daaruit opgemaakt dat ik een "verborgen behoefte" heb om onderdanig te zijn, en als ik dat wil laten onderzoeken door een "Ervaren Dominant" dan heb ik Zijn toestemming om terug te PM-en.
Bof ik even!!_!!
Hmm, als die kapitein echt dominant was, had hij je wel een tijd en plaats verteld waar je moet zijn, ipv "wil je me pls pls pls een mailtje sturen, pls???"quote:Op maandag 22 maart 2010 17:39 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Een of andere Captain Obvious heeft dit topic gelezen, en daaruit opgemaakt dat ik een "verborgen behoefte" heb om onderdanig te zijn, en als ik dat wil laten onderzoeken door een "Ervaren Dominant" dan heb ik Zijn toestemming om terug te PM-en.
Bof ik even!!_!!
Dit dusquote:Op maandag 22 maart 2010 19:18 schreef Dipkip het volgende:
Als ie echt Dominant was geweest had ie ten eerste geweten dat ie mijn vriend had moeten aanspreken in plaats van mij, of had hij eerst gevraagd of ik opensta voor spel met anderen en wat mijn eigen Dom daarvan vindt. Daarnaast zou een echte Dominant sowieso niet openen met een commando maar eerst eens polsen of er interesse is. Een echte Dominant weet namelijk dat dominantie geen excuus is voor respectloosheid. Ik ben altijd nog eerst een mens en daarna pas een sub, normale omgangsregels gaan op totdat je beiden er mee instemt op een bdsm-manier contact te hebben. Bovendien zou een echte Dominant ook geen sub willen die zich halsoverkop in een potentieel gevaarlijke situatie stort. Zou jij het met een meid doen die op komt dagen als iemand PMt heej kom eens naar die en die plaats zo en zo laat dan zal ik jou wel eens even?
Het was een vraag, geen kritiek.quote:Op maandag 22 maart 2010 10:38 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja, dan klopt die zin toch? Af en toe toch weer het andere proberen maar dat werkte niet?
Vanille is 'normale' seks. Als aanduiding van een persoon wil het zeggen dat diegene niet aan bdsm / fetish doet. En mensen die op zn hondjes keiwild vinden en claimen een borstenfetish te hebben vallen daar dus ook onderquote:Op maandag 22 maart 2010 19:39 schreef veda het volgende:
Het was een vraag, geen kritiek.
Maar goed, dan neem ik aan dat mijn beschrijving van de term vanilla redelijk klopte?
Mja maar als je met mensen praat die aan hardcore SM doen, dan is *normale seks* relatief gezien supersofte klefseks. Ik weet niet zo goed wat voor niet-bdsmers nou kleffe seks is, wat normale seks is en wat ruige seks is?quote:Op maandag 22 maart 2010 20:14 schreef heiden6 het volgende:
Ik vind vanilla best wel denigrerend overkomen eigenlijk, om dat te gebruikenb voor 'normale' seks. Ik ken de term alleen als aanduiding voor supersofte kleffe seks.
Oke, dank u.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:13 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Vanille is 'normale' seks. Als aanduiding van een persoon wil het zeggen dat diegene niet aan bdsm / fetish doet. En mensen die op zn hondjes keiwild vinden en claimen een borstenfetish te hebben vallen daar dus ook onder
Ligt denk ik aan je referentiekader.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:22 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Mja maar als je met mensen praat die aan hardcore SM doen, dan is *normale seks* relatief gezien supersofte klefseks. Ik weet niet zo goed wat voor niet-bdsmers nou kleffe seks is, wat normale seks is en wat ruige seks is?
Ik kan me idd wel een klein beetje onbevredigd voelen als ik het niet de volgende dag nog voel in de baarmoeder areaquote:Op maandag 22 maart 2010 20:46 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ligt denk ik aan je referentiekader.
Ik ken wel iemand die seks als soft en slap geneuzel ziet als ze er geen flinke blauwe plekken aan over houdt.
Bedankt, Dipkip. Ik vind dit wel één van de prachtigste quotes van het hele jaar. Nu al!quote:Op maandag 22 maart 2010 20:26 schreef Dipkip het volgende:
Meer zo van: je hebt 15 smaakjes roomijs en de defaultsmaak van roomijs is vanille.
Ofzo
Dat zou niet goed zijn als ik ook zo zou denken, ik krijg geen blauwe plekkenquote:Op maandag 22 maart 2010 20:46 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ligt denk ik aan je referentiekader.
Ik ken wel iemand die seks als soft en slap geneuzel ziet als ze er geen flinke blauwe plekken aan over houdt.
Ja, sorry hoor, maar als je er blauwe plekken aan overhoudt IS het bdsm, tenzij je door je hoogslaper bent gezakt ofzo. Dat valt dus niet onder vanilla dus dan is het logisch dat vanilla geen goeie term ervoor is mkay.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:46 schreef heiden6 het volgende:
Oh please, het meest irritante wat bestaat in mijn ogen, mensen die dan maar denken dat ze gelijk kunnen gaan commanderen en doen omdat je ergens hebt aangegeven onderdanig te willen zijn.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:09 schreef zwansie het volgende:
[..]
Hmm, als die kapitein echt dominant was, had hij je wel een tijd en plaats verteld waar je moet zijn, ipv "wil je me pls pls pls een mailtje sturen, pls???"
Rotterdam Centraal 23:00quote:Op maandag 22 maart 2010 22:25 schreef erodome het volgende:
[..]
Oh please, het meest irritante wat bestaat in mijn ogen, mensen die dan maar denken dat ze gelijk kunnen gaan commanderen en doen omdat je ergens hebt aangegeven onderdanig te willen zijn.
Helowwwwwwwww, aangenaam kennis te maken zeg, not....
Tijd en plaats noemen, gelijk van dik hout zaagt met planken staat NIET dominant in de juiste zin van het woord in deze context, wel neanderthaler.
Je haalt me de woorden uit de mond gelukkig, ik vind de juist woorden niet echt vandaagquote:Op maandag 22 maart 2010 22:44 schreef erodome het volgende:
Op sm gebied ben ik idd niet zo makkelijk te versieren, daar moet je eerst maar eens bewijzen dat je het waar dbent om dat soort dingen met me te doen.
Ik vind dat ook erg intiem te noemen, veel kwetsbaarder ga je me niet meemaken, meer open naar de ander toe.
Waarmee ik niet zeg dat er vanuit gewone seks niet wat sm elementen toegevoegd kunnen worden als alles zo loopt, maar echt bdsm, dat is toch wel een ander verhaal.
Herkenbaar.quote:Op maandag 22 maart 2010 14:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Sowieso, het is vaak zo dat mensen het niet zoeken via een bdsm website. Ik ken vele partners die elkaar hebben gevonden in de vanilla wereld en van daaruit zijn gaan experimenteren. Ik heb mijn partner ook leren kennen van Fok en hem daaruit geperverteerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |