quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:05 schreef Cat22 het volgende:
Ow, Naartjie zit an de deur, die wil naar bed. Ik wacht nog even het nieuwe topic af.
Ik heb wel meer sets maar die zijn allemaal voor het oude dekbed nog (220x240) en we hebben sinds niet al te lang nieuwe aparte 1-pers. dekbedden dus daar heb ik nog maar 1 setje voor jaquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:00 schreef trovey het volgende:
[..]
Je hebt 1 setje dekbedhoes met slopen....als bij mij het ene in de was zit gaat de andere erop...altijd dus wel een setje aanwezig dus ik zou altijd op tijd naar bed toe kunnen
Tja, die kerel heeft een duidelijk ritme. En middernacht is echt zijn bedtijd.quote:
Jaja, dat zegt Eliesje ook altijd!!!quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:07 schreef Greys het volgende:
Die ging écht per ongeluk
Lalapo:
[..]
Ik heb wel meer sets maar die zijn allemaal voor het oude dekbed nog (220x240) en we hebben sinds niet al te lang nieuwe aparte 1-pers. dekbedden dus daar heb ik nog maar 1 setje voor ja
Ja nee, dat topic afwachten. en hem dan zelf slotten.quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tja, die kerel heeft een duidelijk ritme. En middernacht is echt zijn bedtijd.
Dat is idd wel een hele grote reden idd. Plus het feit dat hij het gewoon goed vind zo.quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En waarom wil hij niet dan? Puur de angst om het weer mee te maken?
Bij het baggeren hebben ze hier er wat tijdelijk uitgevist.....daar zaten eng grote snoeken bij die wel een hondje van 3 kg aankunnenquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Die 1,5 gup in de parkvijver begint gelukkig niet aan een volwassen hond van dik 30 kilo.
Ga ik nu doen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:09 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dat is idd wel een hele grote reden idd. Plus het feit dat hij het gewoon goed vind zo.
Ik ga trouwens die tekst die jij gequote heb wel weghalen ivm herkenbaarheidCat en tombola, zouden julilie de quotes ook weg willen halen?
Tijd dus voor een tweede setquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:07 schreef Greys het volgende:
Die ging écht per ongeluk
Lalapo:
[..]
Ik heb wel meer sets maar die zijn allemaal voor het oude dekbed nog (220x240) en we hebben sinds niet al te lang nieuwe aparte 1-pers. dekbedden dus daar heb ik nog maar 1 setje voor ja
quote:
Ik ookquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:09 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dat is idd wel een hele grote reden idd. Plus het feit dat hij het gewoon goed vind zo.
Ik ga trouwens die tekst die jij gequote heb wel weghalen ivm herkenbaarheidCat en tombola, zouden julilie de quotes ook weg willen halen?
Het was een grapjequote:Op woensdag 20 januari 2010 @ 00:13 schreef Greys het volgende:
[..]Wat ben jij streng vanavond!
(Moest jij d'r niet aan wennen in het begin?)
Wissik hoorquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het was een grapje
Ik heb het nu ook nog wel eens hoor, je ziet het gewoon niet.
En streng vanavond? Op nog meer plekken dan?
Dank je! Trustequote:Op woensdag 20 januari 2010 00:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ook
En dan ga ik echt slapen!
Oh okquote:Op woensdag 20 januari 2010 @ 00:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Wissik hoor
En nee, gewoon hierIk overdreef een beetje
![]()
Ik zou dat nooit doenquote:
Whehehehequote:Op woensdag 20 januari 2010 00:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou dat nooit doen
Zo ben ik namelijk niet
Truste allen
Dat wordt wat lastig ivm werk, dus dat wordt morgenmiddagquote:Op woensdag 20 januari 2010 09:37 schreef oh-oh het volgende:
Oh Greys, ga dekbedovertrekken kopen vandaag jij![]()
Greys V&D onlinequote:Op woensdag 20 januari 2010 09:37 schreef oh-oh het volgende:
Mr. S ik ben echt jaloers, ik zou dat zoooooo leuk vinden![]()
Oh Greys, ga dekbedovertrekken kopen vandaag jij![]()
Ik heb wel 5 1 persoonssetjes of zo ( voor mn dekbed op de bank en voor de logeerkamer) en ik geloof echt niet gelogen wel 8 tweepersoons of zo.
Maar puur uit luiheid gaat meestal de set die ik was dr gewoon weer op, want dan hoef ik m niet op te vouwen en in de kast te frotten
1 Setje nog maar idd omdat we hiervoor altijd 1 groot 220x240 dekbed hadden en sinds kort te losse nieuwe dekbedden. Ik ga eens op V&D online kijken, maar dan moet ik toch echt eerst checken wat voor maat de dekbedden ook alweer zijnquote:Op woensdag 20 januari 2010 09:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Greys V&D onlinescheelt je door de stad rennen (heb niet teruggelezen maar heeft ze maar 1 setje?).
Dat luie ken ik en dat mag Mr dus niet want dan koop ik er geen meer
Hij doet het bed en heb hem voorzien van 4 setjes voorlopig dan
Gedraagt hij zich een beetje??quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:55 schreef oh-oh het volgende:
Aw Bobje![]()
Ik zit mn baas live online te checken
Vallen ze over elkaar heen? Ik gok 1.40 breedquote:Op woensdag 20 januari 2010 09:56 schreef Greys het volgende:
[..]
1 Setje nog maar idd omdat we hiervoor altijd 1 groot 220x240 dekbed hadden en sinds kort te losse nieuwe dekbedden. Ik ga eens op V&D online kijken, maar dan moet ik toch echt eerst checken wat voor maat de dekbedden ook alweer zijn
Met het matrasovertrek hebben we al best veel gedoe, want het bed is 180x220
Altijd al een drama geweest die oren van Bob maar ik kon het altijd zelf redelijk in de hand houden met dat spul van de DA. Nu niet meer, ze blijft maar flapperen.quote:
Oh dat maatje bed heb ik ook maar dan wel met 2 matrassenquote:Op woensdag 20 januari 2010 09:56 schreef Greys het volgende:
[..]
1 Setje nog maar idd omdat we hiervoor altijd 1 groot 220x240 dekbed hadden en sinds kort te losse nieuwe dekbedden. Ik ga eens op V&D online kijken, maar dan moet ik toch echt eerst checken wat voor maat de dekbedden ook alweer zijn
Met het matrasovertrek hebben we al best veel gedoe, want het bed is 180x220
Ooh jeetje dat is echt het ras en al die haartjes hé.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:02 schreef Maes het volgende:
[..]
Altijd al een drama geweest die oren van Bob maar ik kon het altijd zelf redelijk in de hand houden met dat spul van de DA. Nu niet meer, ze blijft maar flapperen.
Mn baas of Sjon?quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:00 schreef Maes het volgende:
[..]
Gedraagt hij zich een beetje??
Nog Sjonnie nieuws?
wij ookquote:Op woensdag 20 januari 2010 09:55 schreef oh-oh het volgende:
Aw Bobje![]()
Ik zit mn baas live online te checken
En dan zit ik notabene op mn werkquote:Op woensdag 20 januari 2010 09:40 schreef oh-oh het volgende:
100 van dinsdag 19 januari 2010
024. 148 Qwea
028. 140 tombolafan
033. 125 oh-oh
038. 118 Cat22
080. 079 JJH
094. 073 Bamba
Qwea bovenaan op dr verjaardag
Je was gisteravond ook goed present mopquote:
Sinds je crew en mod bent jaquote:
Hoest met je bentoos nuquote:
Hah, ik wil morgenavond na training van werk proberen om de boodschappen er voor te halen (ja ik ben een muts die er echt graag sushi in wil doen.. ) en dan ze te gaan vullen. Maar als dat niet lukt pak ik de hele handel in en neem ik het komend weekend mee naar mijn schoonpa om dan daar er wat mee te gaan doen. Vanavond zitten we bij mijn ouders en vrijdag hebben we een etentje ivm 33-jarig huwelijk van mijn ouders. De week is dus weer voorgeplandquote:
Ik miste hem gisteren echt, ik was t maandag glad vergeten dankzij Sjonquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:28 schreef bigbird het volgende:
[..]
Hah, ik wil morgenavond na training van werk proberen om de boodschappen er voor te halen (ja ik ben een muts die er echt graag sushi in wil doen.. ) en dan ze te gaan vullen. Maar als dat niet lukt pak ik de hele handel in en neem ik het komend weekend mee naar mijn schoonpa om dan daar er wat mee te gaan doen. Vanavond zitten we bij mijn ouders en vrijdag hebben we een etentje ivm 33-jarig huwelijk van mijn ouders. De week is dus weer voorgeplandMaar ik heb goede hoop voor komende week wel! En batterijen gekocht voor mijn fototoestel
Kheb nou niet het idee dat ik minder post ofzo, hier misschien iets minder maar tegelijkertijd ook in ESF enzo. Nahja, maakt ook niet uit, het is wel verfrissend zo die dagcijfersquote:
Alles voor jouquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je was gisteravond ook goed present mop
Handjes wassen dan he , en vooral je vingersquote:
Mogguh!quote:
Japs, onze Greys is nu echt blauw. Balen van je arm. Hoe gaat het nu?quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:33 schreef nieslief het volgende:
ESFGreys? MOD???
Verdeurie zeg heb ik even veeeeeel gemist.
Mogguh trouwens.
Heb een paar baggerdagen gehad met arm enzow, komt wel goed uiteindelijk denk ik zo.
quote:
Ik kijk er ook naar uit!quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik miste hem gisteren echt, ik was t maandag glad vergeten dankzij Sjon![]()
Maar vandaag heb ik m gewoon weer mee.
Oooooh hmmm ja, die zijn lekkerquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:44 schreef bigbird het volgende:
Oeh, wij hebben van die zure matten achtige dingen hier gekregen netEn fruitveters
Je wordt er kotsmisselijk van maar ze zijn wel verslavend!
Kun je dan niet beter niet gaan winkelen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:39 schreef nieslief het volgende:
Nu gaat het wel goed hoor. Maar heb gewoon teveel gedaan afgelopen weekend. Nou ja teveel nee dat ook weer niet, zondag naar schoonouders (anderhalf uur heen en ook nog weer terug met auto) en vooral het reizen sloopt me.
Dat wordt nog lachen komend weekend want dan zit ik zaterdag bijna de hele dag in de trein naar Rotterdam (primark shoppen) en weer terug. Gelukkig een trolleykoffertje geregeld anders krijg ik helemaal niks meer mee. Ben benieuwd hoe ik me zondag ga voelen dan ben ik vast een wrak.
Ik wil toch graag weten wat mijn grenzen zijn, en ik wil zus wel weer even zien da's ook al weer even geleden, en ik wil kleren voor de bruiloft van haar kopen voor de jongens iig en ook wat voor mij, en ik wil eigenlijk gewoon even een dagje zonder jongens zijn. En we hebben het zo gepland dat ik 's middags kan rusten en dat kon zondag dus niet echt.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter niet gaan winkelen?
Mogguh Nies!quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:33 schreef nieslief het volgende:
ESFGreys? MOD???
Verdeurie zeg heb ik even veeeeeel gemist.
Mogguh trouwens.
Rustig aan dan he?quote:Heb een paar baggerdagen gehad met arm enzow, komt wel goed uiteindelijk denk ik zo.
Van thuiszitten word je ook zo naar, hebt ook ontspanning nodig. Ik kan me helemaal voorstellen dat je er even uit wilt. En inderdaad, je grenzen verkennen (om er niet overheen te gaanquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:47 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik wil toch graag weten wat mijn grenzen zijn, en ik wil zus wel weer even zien da's ook al weer even geleden, en ik wil kleren voor de bruiloft van haar kopen voor de jongens iig en ook wat voor mij, en ik wil eigenlijk gewoon even een dagje zonder jongens zijn. En we hebben het zo gepland dat ik 's middags kan rusten en dat kon zondag dus niet echt.
Samenvatting maker present!quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:54 schreef nieslief het volgende:
Heeft er trouwens iemand een kleine samenvatting voor me???
Ik heb het idee dat ik heeeeel veeeel gemist heb Oh-Oh een nieuw hondje????
Respectquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Samenvatting maker present!Greys is tijdelijk mod op het ESF forum (en is vast PR-medewerker) Bink had last van haar rug/maag maar dat gaat weer beter Oh-Oh heeft een nieuw hondje (nakie) gekregen van een vriendin Qwea was gisteren jarig Greys post nu ook braaf door de slotjes heen Bamba, Morretje, Cat en ik zitten op Farmville ![]()
MissBliss heeft een nieuwe site ![]()
F_R is naar de DA geweest met Rossi, die is geopereerd en er is (grote) kans dat het FIV is (dacht ik ), maar de testuitslagen zijn er nog niet
JJH heeft een heel leuk weekje Duitsland gehad MrS zit in China Cat heeft haar katten binnengesloten ![]()
Ik heb nog even extra linkjes toegevoegdquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:30 schreef nieslief het volgende:
[..]
Respect![]()
![]()
![]()
Greys is dus MOD alleen van het ESF forum??? Of ook van de olympische winterdinges want daar zag ik wel een welkomstdingestopic? Slotjespostert![]()
Mooie site MissBliss
Gefeliciteerd Qwea.
Farmville
Oeh leuk een nieuwe aanwinst voor Oh-Oh die ga ik even teruglezen dus.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb nog even extra linkjes toegevoegd
Nee hoor... redelijk goed geheugen (dat waarvan ik weet waar het staat doe ik als linkquote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:39 schreef bigbird het volgende:
stomme photobucket wil mijn foto's niet uploaden
Nou dan laat ik hem maar gewoon aanstaan ofzo, misschien komt ie er dan alsnog op. Moest nog even wat trouwfoto's neerzetten ergens.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Had ik laatst ook. Selecteerde ik er 10, was ie een eeuwigheid bezig, had ie er 1 gedaan...
vervelendquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:39 schreef bigbird het volgende:
stomme photobucket wil mijn foto's niet uploaden
Haha die's gaafquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:44 schreef Ynske het volgende:
hij doet t nu ook andersom
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik heb ook eigen domeinquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:56 schreef Ynske het volgende:
wat dat betreft ben ik echt blij met mn eigen domein, om zut op te uploaden
maak je toch een mapje aan op die server #fok en plemp je daar alles in wat je wilt tonenquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:58 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ik heb ook eigen domeinMoet alleen vernieuwd worden dus vergeet hem steeds. Misschien dan maar op die manier doen.
Tja, ik onthoud vooral nutteloze dingen... dus dat schiet niet echt opquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:57 schreef Ml-etje het volgende:
Jeetje Tomoblala doe es wat met dat geheugen joh
Het is echt, weekie lenen?
Zo ik ben weer binnen net mezelf maar getrakteerd op een megamok met narcisjes erin en het Whoopje ligt heeerlijk buiten in de zon op een kussen op het tuinbankje.
Nu even wat i-net klussen doen en dan de admin uitsorteren en restant opruimen![]()
Vanmiddag dan nog dweilen en stofzuigen pfff kan beter 5 dagen met huishoudster doen soms![]()
Planquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
maak je toch een mapje aan op die server #fok en plemp je daar alles in wat je wilt tonen
Dat was een grapje, er stond iets verkeerd ingesteld waardoor de topics vanuit ESF automatisch naar OWS (winterspelen) vlogen als we er in gepost haddenquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:30 schreef nieslief het volgende:
Greys is dus MOD alleen van het ESF forum??? Of ook van de olympische winterdinges want daar zag ik wel een welkomstdingestopic? Slotjespostert![]()
Aha dat gaat lekker dus. Ik zal er eens gaan snuffelen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was een grapje, er stond iets verkeerd ingesteld waardoor de topics vanuit ESF automatisch naar OWS (winterspelen) vlogen als we er in gepost hadden
Ik modereer samen met Tha_Erik het songfestivalforum. Da's een tijdelijk subforum
Kom maar eens kijken, zie mijn sig
Die heb ik ook gelezen, niks voor mij.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:04 schreef nokwanda het volgende:
Goedemiddag. Leuke update van Mr.S. Dat eten....brrrrrr. Ik zou er spontaan vegetarisch van worden
quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:08 schreef Cat22 het volgende:
Tombolalala!Jij nalees-, onthoud- en samenvattingswonder!
![]()
quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:08 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Dat inderdaad!quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:08 schreef Cat22 het volgende:
![]()
quote:
Gaan jullie es lintjes halen of zo! Ik heb geld nodig.quote:
Christmas Eve!quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:24 schreef Maes het volgende:
Ik had een blauw bad vandaag![]()
[ afbeelding ]
Omdat ik em niet meer kan vinden op de Lush site, het is die blauwe met het gele maantje erop
quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
Gaan jullie es lintjes halen of zo! Ik heb geld nodig.
quote:
Bye byequote:
Nee.quote:
Neequote:Op woensdag 20 januari 2010 12:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Christmas Eve!Dies lekkerrr he?
Heb je hem helemaal erin geplonkt?
Dat is de Christmas Eve! Ik heb hem ook, maar nog niet geprobeerd.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:24 schreef Maes het volgende:
Ik had een blauw bad vandaag![]()
[ afbeelding ]
Omdat ik em niet meer kan vinden op de Lush site, het is die blauwe met het gele maantje erop
Ik zou ook geen koe verkopen, koeien zijn liefquote:
Gelukkig! Ik schrok al.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:26 schreef Maes het volgende:
[..]
Neede helft maar dat was ruim voldoende
En ook een half half maantje
Een roodbonte. Ik heb er drie.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:27 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik zou ook geen koe verkopen, koeien zijn liefIs het een roodbonte of een zwart/wit bonte?
Ff wachten, ik koop zo een dairyfarm, als mijn frambozen rijp zijn..quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
Gaan jullie es lintjes halen of zo! Ik heb geld nodig.
Joh!quote:
Ik vond em niet zo lekker als die ik toen van jou had gekregen maar wel lekker genoegquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is de Christmas Eve! Ik heb hem ook, maar nog niet geprobeerd.
Lekker?
Ow ja, die moet ik ook nog. Maar ik heb eerst meer grond gekocht. Kan ik nog meer verbouwen dus nog meer geld verdienen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:28 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ff wachten, ik koop zo een dairyfarm, als mijn frambozen rijp zijn..![]()
Maes, het zijn allemaal roodbonte!
ik ben gewoon jaloers want ik heb er nog maar 1...quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Een roodbonte. Ik heb er drie.En een roze kalfje.
![]()
Stomme Tombolalala. Tegen mij zeggen dat ik koeien moet gaan verkopen.
Als je mij een beetje kent weet je dat ik er toe in staat ben om dat hele ding er in te gooienquote:
Die worden ook vanzelf groot mits je er goed voor zorgt natuurlijkquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik ben gewoon jaloers want ik heb er nog maar 1...
en een roze kalf en een roodbont kalf...
quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is de Christmas Eve! Ik heb hem ook, maar nog niet geprobeerd.
Lekker?
Zjuust.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:30 schreef Maes het volgende:
[..]
Als je mij een beetje kent weet je dat ik er toe in staat ben om dat hele ding er in te gooien
quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:32 schreef Maes het volgende:
Onze kalfjes blijven volgens mij altijd roze (of roodbont) en klein en lievvvv.![]()
Kom je ook Farmvillen Meas?![]()
[..]
Die worden ook vanzelf groot mits je er goed voor zorgt natuurlijk
Verkering?quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:43 schreef Greys het volgende:
Ik had tenminste heule geweldige documentaaaaaaaaasie bij mijn post
Jaaaaaaaquote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jaaaaaaa
Wat een viezige vunzigheid zeg
Wel een gave titel voor mij (iets met zoenen en zo)
Hihi achteraf bedacht ik me dat ik heel dom je nick erop had gezetquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jaaaaaaa
Wat een viezige vunzigheid zeg
Wel een gave titel voor mij (iets met zoenen en zo)
Is dat mijn boekje? Die vol met seks?quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi achteraf bedacht ik me dat ik heel dom je nick erop had gezet![]()
Leuke voor je buren
Vond hem trouwens wel meevallen
foto's?quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:13 schreef Greys het volgende:
[..]
HOEZEE!
Veel plezier er mee Q! En mooie foto's komen showen hier!
Oh gofferquote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh gofferEn dat had ik nog gelezen ook idd.
Ik was even in de war met het feit dat je een tijdje terug ook zei dat je een spiegelreflex wilde
Smartassquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:17 schreef Qwea het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!
DIE MOCHT IK JOU VAN NIET KOPEN!
dus dat heb ik ook braaf niet gedaanwant zo ben ik! Ik luister naar jou!
Ik heb al een porno. Zien?quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Smartass
Maar nu ga je dus de Qwea Spielberg uithangen?
Wat zullen wij een mooie filmpjes krijgen van je!
"zal de ontlasting van MM nog doorgespoeld worden??!!!, we gaan het zien in Inglourious Bathroom II, the Flush" in HD!quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Smartass
Maar nu ga je dus de Qwea Spielberg uithangen?
Wat zullen wij een mooie filmpjes krijgen van je!
Het boekje van jou is via mij naar enfermera gegaan en die is hem nu aan het lezen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:10 schreef Greys het volgende:
[..]Waar ligt dat boekje inmiddels dat via mij naar oh-oh naar Subtle ging in het begin?
Misschien moeten we na zaterdag DTH toch weer even de Natte Dozen Leeslijst er in gooien
Rossi was toch zo veel afgevallen. Wij hebben goede ervaring met Nutri-plus Cat om ze en duwtje in de rug te geven. Het bevat veel energie en is ook eetlustopwekkend. De DA heeft het meestal wel.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ga wel mee meeten zaterdag maar niet mee naar DTH. Rossi moet om 15:00 bij de DA zijn en ik wil graag mee
tjsek je meelquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:46 schreef Pagan het volgende:
[..]
Rossi was toch zo veel afgevallen. Wij hebben goede ervaring met Nutri-plus Cat om ze en duwtje in de rug te geven. Het bevat veel energie en is ook eetlustopwekkend. De DA heeft het meestal wel.
je komt maar hier heen met sjonquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:50 schreef oh-oh het volgende:
Helleu.
Qwea wanneer kom je Sjon filmuh?
Hij heeft net los door de stad gerend, de hele ronde, die pup let keigoed op en hobbelt achter die andere twee aan, of voor ze uit, en op t eind was ie t zat en rende hij elke winkel binnen omdat het daar lekker warm was
Ja in april kun je komen zwaaien als ik de boot op gaquote:
Sjon is gewoon echt een geniale naamquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:54 schreef DeZwabber het volgende:
FullHD hardcore doggiestyle PronmetSjon
Op welke dag ga je? En neem je skuumkoppe voor me mee van texel?quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja in april kun je komen zwaaien als ik de boot op ga
Uhm, ik ga de laatste maandag van april geloof ik, en nee ik denk niet dat ik met bier ga slepen voor jequote:Op woensdag 20 januari 2010 13:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Op welke dag ga je? En neem je skuumkoppe voor me mee van texel?
kutwijfquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uhm, ik ga de laatste maandag van april geloof ik, en nee ik denk niet dat ik met bier ga slepen voor je
quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:54 schreef DeZwabber het volgende:
FullHD hardcore doggiestyle PronmetSjon
Laten we het maar geheim houden. Wel zo spannendquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:06 schreef Greys het volgende:
Vertellen we het De Beeb en Heer G of houden we het geheim?
Krijgen jullie dan de uitslagen van de andere testen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ga wel mee meeten zaterdag maar niet mee naar DTH. Rossi moet om 15:00 bij de DA zijn en ik wil graag mee
Babyvoer is dat manquote:
1930 gram hahaha, wat een ukkie!quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:49 schreef oh-oh het volgende:
Poep, dr is iets niet goed gegaan met filmen dus t filmpje van Sjon die los over de stoep rent met Chico en Billy heb ik niet.
Maar wel mn bento van vandaag:
[ afbeelding ]
Hmmmmmmm was ie![]()
En Sjon matloos:
[ afbeelding ]
Oortjes zijn ook kaal nu:
[ afbeelding ]
Sjon vindt alles best, als ie maar ken vreten, pitten en spelen:
[ afbeelding ]
Hij doet bijna alles buiten trouwens, qua poepen en plassen.
En we hebben m vanmorgen gewogen op de brievenweegschaal, hij weegt 1930 gram
Melkligaquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:06 schreef Greys het volgende:
[..]
LigaEn dan met van die vulling er op/in, zoiets wit/rozigs ofzo
Ik denk dat dit ergens tussen de 5 en de 6 kilo uit zal komen, hij zal zo groot worden als Chico gok ik.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:01 schreef senesta het volgende:
Ik zie net Hummer langs lopen, die weegt inmiddels bijna zeven kilo
Ongelovelijk hoe klein hij moet zijn
En die niet eerst mogen opeten van je moeder.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:06 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Dr af likken die melk laagquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:25 schreef JJH het volgende:
[..]
En die niet eerst mogen opeten van je moeder.
Hij is echt ieniemini dus, wel een skatje hoor!quote:
Toch niet als je gewoon ontbijt?quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Sjonnie![]()
Zo'n Bentodinges ziet er heerlijk uit heur, maar ik weet zeker dat ik hem voor de koffie al leeg zou hebben
Ook, als ik iets mee neem wat ik erg lekker vind, vreet ik gewoon door.quote:
Ach, nu heb je een knap kindje en een lief kindje!quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:29 schreef oh-oh het volgende:Ik zit nu pupfoto's te kijken van Bil op die leeftijd, nu vind ik Sjon ineens maar lelijk
![]()
[ afbeelding ]
Bil was echt een van de mooiste puppen die ik ooit gezien heb
quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ook, als ik iets mee neem wat ik erg lekker vind, vreet ik gewoon door.
Vandaar altijd mijn boterhammetjes kaas en tartaarworst
quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:49 schreef oh-oh het volgende:Poep, dr is iets niet goed gegaan met filmen dus t filmpje van Sjon die los over de stoep rent met Chico en Billy heb ik niet.
Maar wel mn bento van vandaag:
[ afbeelding ]
Hmmmmmmm was ie![]()
En Sjon matloos:
[ afbeelding ]
Oortjes zijn ook kaal nu:
[ afbeelding ]
Sjon vindt alles best, als ie maar ken vreten, pitten en spelen:
[ afbeelding ]
Hij doet bijna alles buiten trouwens, qua poepen en plassen.
En we hebben m vanmorgen gewogen op de brievenweegschaal, hij weegt 1930 gram
4 knappe kinders en 1 lief kindje, das best zieligquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:31 schreef Strega het volgende:
[..]
Ach, nu heb je een knap kindje en een lief kindje!
Ja chihuahuapups weet ik alles van natuurlijkquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:33 schreef trovey het volgende:![]()
[..]
Voor mij dus een reus met 8 weken....Conchita woog dus minder dan de helft (900 gram) maar eten, spelen en slapen is inderdaad ongeveer het enige schema wat pups hebbenen oh wacht poepen en plassen niet te vergeten....mooi dat hij al zo zindelijk is
quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja chihuahuapups weet ik alles van natuurlijk![]()
Frits was 9020 gram met 16 weken![]()
Ik was blij dat ie met een jaar of 6 dankzij de rauwe voeding ineens toch nog over de twee kilo heen ging uiteindelijk.
En dan heb ik nog twee keer zulke kleintjes geflest vanaf 8 dagen een keer en een keer vanaf bijna 4 weken.
Ik vind het maar niks, deze kun je nog es per ongeluk op staan zonder dat t meteen stuk is
Tja....laten we maar eens zien wie het meest verwend gaat wordenquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
4 knappe kinders en 1 lief kindje, das best zielig
Oh ik kijk nie meer, hij zat vanochtend al te gapen als een ik weet nie watquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:46 schreef Qwea het volgende:
Hey oh-oh, is je baas moe?Tjek die beelden
Sms hem es ff
CHICO natuurlijkquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:45 schreef Strega het volgende:
[..]
Tja....laten we maar eens zien wie het meest verwend gaat worden
Ja echt, vet slaapverwekkend.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik kijk nie meer, hij zat vanochtend al te gapen als een ik weet nie wat
Mijn chi's komen van een superfokster, ik spreek haar nog vaak en zie haar op show, en de honden bleven haar ook herkennen altijdquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:44 schreef trovey het volgende:
[..]
Kattenbelletje...die had Conchita de 2e dag al om
...maar chipuppies zijn
.....jammer alleen dat ik ze bij die mensen waar ze vandaan komen (echte Sjonnies en Anita's trouwens
) ze voor loslopende konijntjes aanzag en dat bijna ook zei....herkende net op tijd dat het hondjes waren die daar liepen rond te scharrelen op de vloer....ben trouwens ook nog steeds op zoek naar dat tweede puppie....of het nog leeft en wat er mee gebeurt is...helaas tot op heden geen succes ondanks Markplaats en consorten
Zou jij niet gapen dan?quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:50 schreef Strega het volgende:
Hé heerlijk hé, dat de 2 poezels naar Nokwanda gaan!
Ja maar tis een maatschap en hijs evenveel mijn baas als de rest hier, en ik moet ook evenveel voor hem doen, ik doe zelfs telefoon voor dat kantoor vaak zatquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:50 schreef Loveless85 het volgende:
Maar jij zit toch in Maastricht en 'hij' werkt op kantoor in Amsterdam?
Die Coons? Ik had dat hele topic nog geeneens geopend.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:50 schreef Strega het volgende:
Het is een lekkere mollige baby met een geweldige uitdrukking. Expressief lekker hoofd heeft ie. Bil was inderdaad een heel knap hondenkind.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:59 schreef oh-oh het volgende:
Bil was groter ( maar wel een week ouder ) toen ik m ging halen en die woog ook zoiets, maar Sjon is nogal spekkig![]()
Bil was nooit vet, die was gewoon stevig.
Frits woog zoveel niet eens meer toen ie doodging, dus ik vind t best al een flink gewicht
quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
echt?
Ik heb dat helemaal niet gevolgd , maar wat tof![]()
Om te blijven echt???
Ik weet nog steeds niet wat ik met Sjon ga doen maar ik had ook niet echt een keus hequote:Op woensdag 20 januari 2010 15:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ons idee: je gaat ervoor of je gaat er niet voor. Niet half en niet gedoe met proberen. Poezen voelen dat. Die willen welkom zijn en anders maar niet. Dus we gaan ervoor
quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:50 schreef Strega het volgende:
Omdat je zit te kijken wssquote:
het zou me niet verbazen. Ik blijf gapenquote:
Tis besmettelijkquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
het zou me niet verbazen. Ik blijf gapenik zweer
Hoeveel hebben jullie er nu bij elkaar?quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]Goed he. Net Joel verteld. Zijn mond viel een beetje open. Maar hij was wel gelijk verkocht bij het zien van de foto's
Gelijk heb jequote:Op woensdag 20 januari 2010 15:59 schreef nokwanda het volgende:
Overigens heeft het wel gevolgen voor het DHT uitje. Ik ga niet mee omdat ik de eerste dagen bij de nieuwe poezen wil zijn. Het is juist die bindingsperiode.
Jammer, maar wel heel begrijpelijkquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:59 schreef nokwanda het volgende:
Overigens heeft het wel gevolgen voor het DHT uitje. Ik ga niet mee omdat ik de eerste dagen bij de nieuwe poezen wil zijn. Het is juist die bindingsperiode.
you're a grumpy mummyquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat ik met Sjon ga doen maar ik had ook niet echt een keus he![]()
Hoe makkelijker hij mee loopt met de rest hoe groter zijn kansen hier, en hij lijkt dat heel goed door te hebben
Totaal niet. Daarom kunnen ze juist in mijn team. Relatie verbroken en veranderde omstandigheden waar niemand iets aan kan doen. Eigenaren die hen niet meer kunnen bieden wat zij verdienen (EN aandacht EN ruimte en toekomstige verdere onzekerheden) en daarom een nieuw goed en permanent thuis zoeken. Voelt goed. Man komt ze zelf brengen ook.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gelijk heb je![]()
Zijn het probleempoezen, waarom moeten ze weg?
Nu komt mijn team weer op 8.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoeveel hebben jullie er nu bij elkaar?
Ik heb gewoon echt niet veel met puppiesquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
you're a grumpy mummySjon is tof en naar mijn gevoel past ie perfect bij jou en je team.
Dat kan ik me helemaal voorstellen. Eerst maar eens even lekker aan elkaar wennen allemaal.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:59 schreef nokwanda het volgende:
Jammer...maar ik kan het me wel voorstellenquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:59 schreef nokwanda het volgende:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nu komt mijn team weer op 8.
Was ooit zo, maar na wat natuurlijk verloop waren het er nu 6
Jammer hč van de natuur, dat er eerst puppies moeten zijn voordat je volwassen honden hebt.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb gewoon echt niet veel met puppies![]()
Ik wil altijd dat ze alles meteen zo doen als ik het wil![]()
Nja iedereen weet het toch wel, en ik noem zn naam nog steeds nietquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:15 schreef Greys het volgende:
Nok, wat geweldig!Veel geluk met je nieuwe huisgenoten!
Jammer van zaterdag, maar heel begrijpelijk. Weet Tombola het al, of had je nog niets met haar afgesproken over halen/meerijden enzo?
@oh-oh, ik begrijp dat er niet meer geheimzinnig gedaan hoeft te worden over je werk?
Naja, of je neemt ze natuurlijk als ze volwassen zijn, daar heb ik dr ook 2 van lopen en die zijn echt prima bevallenquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:12 schreef JJH het volgende:
Jammer hč van de natuur, dat er eerst puppies moeten zijn voordat je volwassen honden hebt.
Oh nou dan begrijp ik niet waarom we uberhaupt nog zo geheimzinnig moesten doen, maar goed, zelf wetenquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nja iedereen weet het toch wel, en ik noem zn naam nog steeds niet
Keine ahnung, ik kijk zonder geluid af en toequote:Op woensdag 20 januari 2010 16:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou dan begrijp ik niet waarom we uberhaupt nog zo geheimzinnig moesten doen, maar goed, zelf weten![]()
Hoe staan ze er voor? Ik kan er niets van volgen hier.
Net als met kinderenquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb gewoon echt niet veel met puppies![]()
Ik wil altijd dat ze alles meteen zo doen als ik het wil![]()
Dat kan ook natuurlijk.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja, of je neemt ze natuurlijk als ze volwassen zijn, daar heb ik dr ook 2 van lopen en die zijn echt prima bevallen
Ja echt!quote:
Dat gaat hier gedoseerd. De winkel zit hierachter, dus dan ga je eens samen een boodschap doen en ben je na een kwartier weer terug en dan eens een uurtje.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:10 schreef Strega het volgende:
[..]
Dat kan ik me helemaal voorstellen. Eerst maar eens even lekker aan elkaar wennen allemaal.
Wij hebben Bullie ook nog niet alleen thuisgelaten.
Neem van mij aan: doe maar 4quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja echt!
Doe mij dr een van een jaar of 3
Ahhhhhhh, het is nog maar een babyquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:23 schreef oh-oh het volgende:
Ow ja crap, morgenavond krijgt Sjon zn vuurdoop, dan ga ik boodschappen doen, vanavond maar es ff t huis puppyproof maken![]()
Ieg niet vergeten om het opstapje bij de bank weg te zetten, want hij rent dr heel rap op, maar pleurt dr dan ook weer ergens anders keihard af.
En hij leert het niet na 1 keer
Dan beschouw mijn vraag in het andere topic als niet gesteld. Jammer dat je niet meegaat, maar je hebt een supergoed excuus.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:59 schreef nokwanda het volgende:
Dat krijgt hij al. Maar bedankt voor het mee denken.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:46 schreef Pagan het volgende:
[..]
Rossi was toch zo veel afgevallen. Wij hebben goede ervaring met Nutri-plus Cat om ze en duwtje in de rug te geven. Het bevat veel energie en is ook eetlustopwekkend. De DA heeft het meestal wel.
We hebben alle uitslagen al binnen. En er is geen sluitend bewijs te krijgen. Er is dus nog steeds een kleine kans dat hij blijft leven.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:21 schreef senesta het volgende:
[..]
Krijgen jullie dan de uitslagen van de andere testen?
Hoe gaat het met hem nu? Of had je dat al verteld en heb ik er overheen gelezen?
Nah een jaartje nog wat meer thuis lijkt me nog wel leuk, dan kunnen ze daarna fijn naar school en de bsoquote:
Echt , hij is gisteren 2 keer van de bank gekiegeld.quote:
Thrillseeker. Pas maar op, als je een half jaartje verder bent gaat ie van de kast basejumpen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt , hij is gisteren 2 keer van de bank gekiegeld.
Die denkt zelf ook niet dat ie klein is of zo, hij doet zn ogen dicht en duikt gewoon![]()
En dan zit ie binnen 2 secondes weer er op
Ah, Satsu 2 dus.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Thrillseeker. Pas maar op, als je een half jaartje verder bent gaat ie van de kast basejumpen.
Daar komt ie niet op dus dan kan ie dr ook niet afquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Thrillseeker. Pas maar op, als je een half jaartje verder bent gaat ie van de kast basejumpen.
Dat scheelt.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daar komt ie niet op dus dan kan ie dr ook niet af![]()
Ik moet dr ff wat tijd in stoppen.
Billy leerde ik eerst via het opstapje van de bank af te gaan, pas daarna leerde ik hem dr op gaan, zelfde met het trapje bij het bed.
Maar deze heeft werkelijk geen geduld en zat dus gelijk al zelf via het opstapje op de bank.
Zal ik 'm meenemen? Goed excuus om bij Nok poezels te gaan kijkenquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:29 schreef Cat22 het volgende:
Woont er iemand bij je in de buurt die ik een bruisbal kan meegeven voor je?
Deal!quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zal ik 'm meenemen? Goed excuus om bij Nok poezels te gaan kijken
W heeft daarnet zelf ff gesproken.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou dan begrijp ik niet waarom we uberhaupt nog zo geheimzinnig moesten doen, maar goed, zelf weten![]()
Hoe staan ze er voor? Ik kan er niets van volgen hier.
Tis dr een met een heel erg eigen willetje.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat scheelt.
Leuk toch zo'n lekker onbezonnen beestje.
Geen idee, jij bent beter op de hoogte dan ik hequote:
tis jouw baasquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geen idee, jij bent beter op de hoogte dan ik he
Ja maar ik heb m vandaag nog nie gesproken hoorquote:
ik ook nietquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar ik heb m vandaag nog nie gesproken hoor
quote:
doen ze het al?quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Maar jij hoort tenminste nog wat ze zeggen daar.
Sjon is net bij Bil in de mand gekropen.
Bil weet niet wat ie dr van moet denken
Ik hoop toch zo voor Rossi en jullie dat het toch nog gaat meevallen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:31 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dat krijgt hij al. Maar bedankt voor het mee denken.
[..]
We hebben alle uitslagen al binnen. En er is geen sluitend bewijs te krijgen. Er is dus nog steeds een kleine kans dat hij blijft leven.
Hij wil hem gewoon zien en ik denk zijn wond goed bekijken hij heeft tenslotte geopereerd.
@nokwanda eindelijk je coons. Gefeliciteerd ermee.
Weet je, die foto van Geert, met die pers poezel op z'n hoofd?quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Maar jij hoort tenminste nog wat ze zeggen daar.
Sjon is net bij Bil in de mand gekropen.
Bil weet niet wat ie dr van moet denken
Sjon is een verrekte mongoolquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:13 schreef Loveless85 het volgende:![]()
Sjon is wel een held trouwens. Beetje chillen, eten, drinken, de buurt ontdekken cq trashen
Ik zal wel blond zijn, maar ik heb geeen idee waar dit over gaat, behalve dan dat iedereen schijnt te weten dat oh-oh's baas op de tv is en wie dat dan is..quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:15 schreef nieslief het volgende:
Even gauw![]()
![]()
![]()
voor Nok met d'r nieuwe aanwinsten.
Het begint met een M, en hij is de advocaat van G.W. te Aquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:15 schreef Morretje het volgende:Sjon! Ik vind em echt wel cool hoor oh-oh!
Oh bij de weg, jij hebt toch voor je honden slaapzakken gemaakt? Hoe heb je gezorgd dat ze open blijven staan zodat ze er zelf elke keer in en uit kunnen? Gewoon een rand van vliseline ofzo? Ik wil poes ook zoiets maken, heeft ze het lekker warm..![]()
[..]
Ik zal wel blond zijn, maar ik heb geeen idee waar dit over gaat, behalve dan dat iedereen schijnt te weten dat oh-oh's baas op de tv is en wie dat dan is..![]()
Mja, dat snapte ik na jouw post, maar ik ben echt blond dus dat ik dat nog niet aan oh-oh linkte..quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het begint met een M, en hij is de advocaat van G.W. te A
quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zal ik 'm meenemen? Goed excuus om bij Nok poezels te gaan kijken
WEL TWEE!!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |