Bye byequote:
Nee.quote:
Neequote:Op woensdag 20 januari 2010 12:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Christmas Eve!Dies lekkerrr he?
Heb je hem helemaal erin geplonkt?
Dat is de Christmas Eve! Ik heb hem ook, maar nog niet geprobeerd.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:24 schreef Maes het volgende:
Ik had een blauw bad vandaag![]()
[ afbeelding ]
Omdat ik em niet meer kan vinden op de Lush site, het is die blauwe met het gele maantje erop
Ik zou ook geen koe verkopen, koeien zijn liefquote:
Gelukkig! Ik schrok al.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:26 schreef Maes het volgende:
[..]
Neede helft maar dat was ruim voldoende
En ook een half half maantje
Een roodbonte. Ik heb er drie.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:27 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik zou ook geen koe verkopen, koeien zijn liefIs het een roodbonte of een zwart/wit bonte?
Ff wachten, ik koop zo een dairyfarm, als mijn frambozen rijp zijn..quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
Gaan jullie es lintjes halen of zo! Ik heb geld nodig.
Joh!quote:
Ik vond em niet zo lekker als die ik toen van jou had gekregen maar wel lekker genoegquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is de Christmas Eve! Ik heb hem ook, maar nog niet geprobeerd.
Lekker?
Ow ja, die moet ik ook nog. Maar ik heb eerst meer grond gekocht. Kan ik nog meer verbouwen dus nog meer geld verdienen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:28 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ff wachten, ik koop zo een dairyfarm, als mijn frambozen rijp zijn..![]()
Maes, het zijn allemaal roodbonte!
ik ben gewoon jaloers want ik heb er nog maar 1...quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Een roodbonte. Ik heb er drie.En een roze kalfje.
![]()
Stomme Tombolalala. Tegen mij zeggen dat ik koeien moet gaan verkopen.
Als je mij een beetje kent weet je dat ik er toe in staat ben om dat hele ding er in te gooienquote:
Die worden ook vanzelf groot mits je er goed voor zorgt natuurlijkquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik ben gewoon jaloers want ik heb er nog maar 1...
en een roze kalf en een roodbont kalf...
quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is de Christmas Eve! Ik heb hem ook, maar nog niet geprobeerd.
Lekker?
Zjuust.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:30 schreef Maes het volgende:
[..]
Als je mij een beetje kent weet je dat ik er toe in staat ben om dat hele ding er in te gooien
quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:32 schreef Maes het volgende:
Onze kalfjes blijven volgens mij altijd roze (of roodbont) en klein en lievvvv.![]()
Kom je ook Farmvillen Meas?![]()
[..]
Die worden ook vanzelf groot mits je er goed voor zorgt natuurlijk
Verkering?quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:43 schreef Greys het volgende:
Ik had tenminste heule geweldige documentaaaaaaaaasie bij mijn post
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |