tis jouw baasquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geen idee, jij bent beter op de hoogte dan ik he
Ja maar ik heb m vandaag nog nie gesproken hoorquote:
ik ook nietquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar ik heb m vandaag nog nie gesproken hoor
quote:
doen ze het al?quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Maar jij hoort tenminste nog wat ze zeggen daar.
Sjon is net bij Bil in de mand gekropen.
Bil weet niet wat ie dr van moet denken
Ik hoop toch zo voor Rossi en jullie dat het toch nog gaat meevallen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:31 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dat krijgt hij al. Maar bedankt voor het mee denken.
[..]
We hebben alle uitslagen al binnen. En er is geen sluitend bewijs te krijgen. Er is dus nog steeds een kleine kans dat hij blijft leven.
Hij wil hem gewoon zien en ik denk zijn wond goed bekijken hij heeft tenslotte geopereerd.
@nokwanda eindelijk je coons. Gefeliciteerd ermee.
Weet je, die foto van Geert, met die pers poezel op z'n hoofd?quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Maar jij hoort tenminste nog wat ze zeggen daar.
Sjon is net bij Bil in de mand gekropen.
Bil weet niet wat ie dr van moet denken
Sjon is een verrekte mongoolquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:13 schreef Loveless85 het volgende:![]()
Sjon is wel een held trouwens. Beetje chillen, eten, drinken, de buurt ontdekken cq trashen
Ik zal wel blond zijn, maar ik heb geeen idee waar dit over gaat, behalve dan dat iedereen schijnt te weten dat oh-oh's baas op de tv is en wie dat dan is..quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:15 schreef nieslief het volgende:
Even gauw![]()
![]()
![]()
voor Nok met d'r nieuwe aanwinsten.
Het begint met een M, en hij is de advocaat van G.W. te Aquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:15 schreef Morretje het volgende:Sjon! Ik vind em echt wel cool hoor oh-oh!
Oh bij de weg, jij hebt toch voor je honden slaapzakken gemaakt? Hoe heb je gezorgd dat ze open blijven staan zodat ze er zelf elke keer in en uit kunnen? Gewoon een rand van vliseline ofzo? Ik wil poes ook zoiets maken, heeft ze het lekker warm..![]()
[..]
Ik zal wel blond zijn, maar ik heb geeen idee waar dit over gaat, behalve dan dat iedereen schijnt te weten dat oh-oh's baas op de tv is en wie dat dan is..![]()
Mja, dat snapte ik na jouw post, maar ik ben echt blond dus dat ik dat nog niet aan oh-oh linkte..quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het begint met een M, en hij is de advocaat van G.W. te A
quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zal ik 'm meenemen? Goed excuus om bij Nok poezels te gaan kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |