Oh nou dan begrijp ik niet waarom we uberhaupt nog zo geheimzinnig moesten doen, maar goed, zelf wetenquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nja iedereen weet het toch wel, en ik noem zn naam nog steeds niet
Keine ahnung, ik kijk zonder geluid af en toequote:Op woensdag 20 januari 2010 16:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou dan begrijp ik niet waarom we uberhaupt nog zo geheimzinnig moesten doen, maar goed, zelf weten![]()
Hoe staan ze er voor? Ik kan er niets van volgen hier.
Net als met kinderenquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb gewoon echt niet veel met puppies![]()
Ik wil altijd dat ze alles meteen zo doen als ik het wil![]()
Dat kan ook natuurlijk.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja, of je neemt ze natuurlijk als ze volwassen zijn, daar heb ik dr ook 2 van lopen en die zijn echt prima bevallen
Ja echt!quote:
Dat gaat hier gedoseerd. De winkel zit hierachter, dus dan ga je eens samen een boodschap doen en ben je na een kwartier weer terug en dan eens een uurtje.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:10 schreef Strega het volgende:
[..]
Dat kan ik me helemaal voorstellen. Eerst maar eens even lekker aan elkaar wennen allemaal.
Wij hebben Bullie ook nog niet alleen thuisgelaten.
Neem van mij aan: doe maar 4quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja echt!
Doe mij dr een van een jaar of 3
Ahhhhhhh, het is nog maar een babyquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:23 schreef oh-oh het volgende:
Ow ja crap, morgenavond krijgt Sjon zn vuurdoop, dan ga ik boodschappen doen, vanavond maar es ff t huis puppyproof maken![]()
Ieg niet vergeten om het opstapje bij de bank weg te zetten, want hij rent dr heel rap op, maar pleurt dr dan ook weer ergens anders keihard af.
En hij leert het niet na 1 keer
Dan beschouw mijn vraag in het andere topic als niet gesteld. Jammer dat je niet meegaat, maar je hebt een supergoed excuus.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:59 schreef nokwanda het volgende:
Overigens heeft het wel gevolgen voor het DHT uitje. Ik ga niet mee omdat ik de eerste dagen bij de nieuwe poezen wil zijn. Het is juist die bindingsperiode.
Dat krijgt hij al. Maar bedankt voor het mee denken.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:46 schreef Pagan het volgende:
[..]
Rossi was toch zo veel afgevallen. Wij hebben goede ervaring met Nutri-plus Cat om ze en duwtje in de rug te geven. Het bevat veel energie en is ook eetlustopwekkend. De DA heeft het meestal wel.
We hebben alle uitslagen al binnen. En er is geen sluitend bewijs te krijgen. Er is dus nog steeds een kleine kans dat hij blijft leven.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:21 schreef senesta het volgende:
[..]
Krijgen jullie dan de uitslagen van de andere testen?
Hoe gaat het met hem nu? Of had je dat al verteld en heb ik er overheen gelezen?
Nah een jaartje nog wat meer thuis lijkt me nog wel leuk, dan kunnen ze daarna fijn naar school en de bsoquote:
Echt , hij is gisteren 2 keer van de bank gekiegeld.quote:
Thrillseeker. Pas maar op, als je een half jaartje verder bent gaat ie van de kast basejumpen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt , hij is gisteren 2 keer van de bank gekiegeld.
Die denkt zelf ook niet dat ie klein is of zo, hij doet zn ogen dicht en duikt gewoon![]()
En dan zit ie binnen 2 secondes weer er op
Ah, Satsu 2 dus.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Thrillseeker. Pas maar op, als je een half jaartje verder bent gaat ie van de kast basejumpen.
Daar komt ie niet op dus dan kan ie dr ook niet afquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Thrillseeker. Pas maar op, als je een half jaartje verder bent gaat ie van de kast basejumpen.
Dat scheelt.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daar komt ie niet op dus dan kan ie dr ook niet af![]()
Ik moet dr ff wat tijd in stoppen.
Billy leerde ik eerst via het opstapje van de bank af te gaan, pas daarna leerde ik hem dr op gaan, zelfde met het trapje bij het bed.
Maar deze heeft werkelijk geen geduld en zat dus gelijk al zelf via het opstapje op de bank.
Zal ik 'm meenemen? Goed excuus om bij Nok poezels te gaan kijkenquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:29 schreef Cat22 het volgende:
Woont er iemand bij je in de buurt die ik een bruisbal kan meegeven voor je?
Deal!quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zal ik 'm meenemen? Goed excuus om bij Nok poezels te gaan kijken
W heeft daarnet zelf ff gesproken.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou dan begrijp ik niet waarom we uberhaupt nog zo geheimzinnig moesten doen, maar goed, zelf weten![]()
Hoe staan ze er voor? Ik kan er niets van volgen hier.
Tis dr een met een heel erg eigen willetje.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat scheelt.
Leuk toch zo'n lekker onbezonnen beestje.
Geen idee, jij bent beter op de hoogte dan ik hequote:
tis jouw baasquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geen idee, jij bent beter op de hoogte dan ik he
Ja maar ik heb m vandaag nog nie gesproken hoorquote:
ik ook nietquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar ik heb m vandaag nog nie gesproken hoor
quote:
doen ze het al?quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Maar jij hoort tenminste nog wat ze zeggen daar.
Sjon is net bij Bil in de mand gekropen.
Bil weet niet wat ie dr van moet denken
Ik hoop toch zo voor Rossi en jullie dat het toch nog gaat meevallen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:31 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dat krijgt hij al. Maar bedankt voor het mee denken.
[..]
We hebben alle uitslagen al binnen. En er is geen sluitend bewijs te krijgen. Er is dus nog steeds een kleine kans dat hij blijft leven.
Hij wil hem gewoon zien en ik denk zijn wond goed bekijken hij heeft tenslotte geopereerd.
@nokwanda eindelijk je coons. Gefeliciteerd ermee.
Weet je, die foto van Geert, met die pers poezel op z'n hoofd?quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Maar jij hoort tenminste nog wat ze zeggen daar.
Sjon is net bij Bil in de mand gekropen.
Bil weet niet wat ie dr van moet denken
Sjon is een verrekte mongoolquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:13 schreef Loveless85 het volgende:![]()
Sjon is wel een held trouwens. Beetje chillen, eten, drinken, de buurt ontdekken cq trashen
Ik zal wel blond zijn, maar ik heb geeen idee waar dit over gaat, behalve dan dat iedereen schijnt te weten dat oh-oh's baas op de tv is en wie dat dan is..quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:15 schreef nieslief het volgende:
Even gauw![]()
![]()
![]()
voor Nok met d'r nieuwe aanwinsten.
Het begint met een M, en hij is de advocaat van G.W. te Aquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:15 schreef Morretje het volgende:Sjon! Ik vind em echt wel cool hoor oh-oh!
Oh bij de weg, jij hebt toch voor je honden slaapzakken gemaakt? Hoe heb je gezorgd dat ze open blijven staan zodat ze er zelf elke keer in en uit kunnen? Gewoon een rand van vliseline ofzo? Ik wil poes ook zoiets maken, heeft ze het lekker warm..![]()
[..]
Ik zal wel blond zijn, maar ik heb geeen idee waar dit over gaat, behalve dan dat iedereen schijnt te weten dat oh-oh's baas op de tv is en wie dat dan is..![]()
Mja, dat snapte ik na jouw post, maar ik ben echt blond dus dat ik dat nog niet aan oh-oh linkte..quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het begint met een M, en hij is de advocaat van G.W. te A
quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zal ik 'm meenemen? Goed excuus om bij Nok poezels te gaan kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |