Dr af likken die melk laagquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:25 schreef JJH het volgende:
[..]
En die niet eerst mogen opeten van je moeder.
Hij is echt ieniemini dus, wel een skatje hoor!quote:
Toch niet als je gewoon ontbijt?quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Sjonnie![]()
Zo'n Bentodinges ziet er heerlijk uit heur, maar ik weet zeker dat ik hem voor de koffie al leeg zou hebben
Ook, als ik iets mee neem wat ik erg lekker vind, vreet ik gewoon door.quote:
Ach, nu heb je een knap kindje en een lief kindje!quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:29 schreef oh-oh het volgende:Ik zit nu pupfoto's te kijken van Bil op die leeftijd, nu vind ik Sjon ineens maar lelijk
![]()
[ afbeelding ]
Bil was echt een van de mooiste puppen die ik ooit gezien heb
quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ook, als ik iets mee neem wat ik erg lekker vind, vreet ik gewoon door.
Vandaar altijd mijn boterhammetjes kaas en tartaarworst
quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:49 schreef oh-oh het volgende:Poep, dr is iets niet goed gegaan met filmen dus t filmpje van Sjon die los over de stoep rent met Chico en Billy heb ik niet.
Maar wel mn bento van vandaag:
[ afbeelding ]
Hmmmmmmm was ie![]()
En Sjon matloos:
[ afbeelding ]
Oortjes zijn ook kaal nu:
[ afbeelding ]
Sjon vindt alles best, als ie maar ken vreten, pitten en spelen:
[ afbeelding ]
Hij doet bijna alles buiten trouwens, qua poepen en plassen.
En we hebben m vanmorgen gewogen op de brievenweegschaal, hij weegt 1930 gram
4 knappe kinders en 1 lief kindje, das best zieligquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:31 schreef Strega het volgende:
[..]
Ach, nu heb je een knap kindje en een lief kindje!
Ja chihuahuapups weet ik alles van natuurlijkquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:33 schreef trovey het volgende:![]()
[..]
Voor mij dus een reus met 8 weken....Conchita woog dus minder dan de helft (900 gram) maar eten, spelen en slapen is inderdaad ongeveer het enige schema wat pups hebbenen oh wacht poepen en plassen niet te vergeten....mooi dat hij al zo zindelijk is
quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja chihuahuapups weet ik alles van natuurlijk![]()
Frits was 9020 gram met 16 weken![]()
Ik was blij dat ie met een jaar of 6 dankzij de rauwe voeding ineens toch nog over de twee kilo heen ging uiteindelijk.
En dan heb ik nog twee keer zulke kleintjes geflest vanaf 8 dagen een keer en een keer vanaf bijna 4 weken.
Ik vind het maar niks, deze kun je nog es per ongeluk op staan zonder dat t meteen stuk is
Tja....laten we maar eens zien wie het meest verwend gaat wordenquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
4 knappe kinders en 1 lief kindje, das best zielig
Oh ik kijk nie meer, hij zat vanochtend al te gapen als een ik weet nie watquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:46 schreef Qwea het volgende:
Hey oh-oh, is je baas moe?Tjek die beelden
Sms hem es ff
CHICO natuurlijkquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:45 schreef Strega het volgende:
[..]
Tja....laten we maar eens zien wie het meest verwend gaat worden
Ja echt, vet slaapverwekkend.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik kijk nie meer, hij zat vanochtend al te gapen als een ik weet nie wat
Mijn chi's komen van een superfokster, ik spreek haar nog vaak en zie haar op show, en de honden bleven haar ook herkennen altijdquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:44 schreef trovey het volgende:
[..]
Kattenbelletje...die had Conchita de 2e dag al om
...maar chipuppies zijn
.....jammer alleen dat ik ze bij die mensen waar ze vandaan komen (echte Sjonnies en Anita's trouwens
) ze voor loslopende konijntjes aanzag en dat bijna ook zei....herkende net op tijd dat het hondjes waren die daar liepen rond te scharrelen op de vloer....ben trouwens ook nog steeds op zoek naar dat tweede puppie....of het nog leeft en wat er mee gebeurt is...helaas tot op heden geen succes ondanks Markplaats en consorten
Zou jij niet gapen dan?quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:50 schreef Strega het volgende:
Hé heerlijk hé, dat de 2 poezels naar Nokwanda gaan!
Ja maar tis een maatschap en hijs evenveel mijn baas als de rest hier, en ik moet ook evenveel voor hem doen, ik doe zelfs telefoon voor dat kantoor vaak zatquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:50 schreef Loveless85 het volgende:
Maar jij zit toch in Maastricht en 'hij' werkt op kantoor in Amsterdam?
Die Coons? Ik had dat hele topic nog geeneens geopend.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:50 schreef Strega het volgende:
Het is een lekkere mollige baby met een geweldige uitdrukking. Expressief lekker hoofd heeft ie. Bil was inderdaad een heel knap hondenkind.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:59 schreef oh-oh het volgende:
Bil was groter ( maar wel een week ouder ) toen ik m ging halen en die woog ook zoiets, maar Sjon is nogal spekkig![]()
Bil was nooit vet, die was gewoon stevig.
Frits woog zoveel niet eens meer toen ie doodging, dus ik vind t best al een flink gewicht
quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
echt?
Ik heb dat helemaal niet gevolgd , maar wat tof![]()
Om te blijven echt???
Ik weet nog steeds niet wat ik met Sjon ga doen maar ik had ook niet echt een keus hequote:Op woensdag 20 januari 2010 15:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ons idee: je gaat ervoor of je gaat er niet voor. Niet half en niet gedoe met proberen. Poezen voelen dat. Die willen welkom zijn en anders maar niet. Dus we gaan ervoor
quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:50 schreef Strega het volgende:
Omdat je zit te kijken wssquote:
het zou me niet verbazen. Ik blijf gapenquote:
Tis besmettelijkquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
het zou me niet verbazen. Ik blijf gapenik zweer
Hoeveel hebben jullie er nu bij elkaar?quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]Goed he. Net Joel verteld. Zijn mond viel een beetje open. Maar hij was wel gelijk verkocht bij het zien van de foto's
Gelijk heb jequote:Op woensdag 20 januari 2010 15:59 schreef nokwanda het volgende:
Overigens heeft het wel gevolgen voor het DHT uitje. Ik ga niet mee omdat ik de eerste dagen bij de nieuwe poezen wil zijn. Het is juist die bindingsperiode.
Jammer, maar wel heel begrijpelijkquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:59 schreef nokwanda het volgende:
Overigens heeft het wel gevolgen voor het DHT uitje. Ik ga niet mee omdat ik de eerste dagen bij de nieuwe poezen wil zijn. Het is juist die bindingsperiode.
you're a grumpy mummyquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat ik met Sjon ga doen maar ik had ook niet echt een keus he![]()
Hoe makkelijker hij mee loopt met de rest hoe groter zijn kansen hier, en hij lijkt dat heel goed door te hebben
Totaal niet. Daarom kunnen ze juist in mijn team. Relatie verbroken en veranderde omstandigheden waar niemand iets aan kan doen. Eigenaren die hen niet meer kunnen bieden wat zij verdienen (EN aandacht EN ruimte en toekomstige verdere onzekerheden) en daarom een nieuw goed en permanent thuis zoeken. Voelt goed. Man komt ze zelf brengen ook.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gelijk heb je![]()
Zijn het probleempoezen, waarom moeten ze weg?
Nu komt mijn team weer op 8.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoeveel hebben jullie er nu bij elkaar?
Ik heb gewoon echt niet veel met puppiesquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
you're a grumpy mummySjon is tof en naar mijn gevoel past ie perfect bij jou en je team.
Dat kan ik me helemaal voorstellen. Eerst maar eens even lekker aan elkaar wennen allemaal.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:59 schreef nokwanda het volgende:
Jammer...maar ik kan het me wel voorstellenquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:59 schreef nokwanda het volgende:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nu komt mijn team weer op 8.
Was ooit zo, maar na wat natuurlijk verloop waren het er nu 6
Jammer hè van de natuur, dat er eerst puppies moeten zijn voordat je volwassen honden hebt.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb gewoon echt niet veel met puppies![]()
Ik wil altijd dat ze alles meteen zo doen als ik het wil![]()
Nja iedereen weet het toch wel, en ik noem zn naam nog steeds nietquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:15 schreef Greys het volgende:
Nok, wat geweldig!Veel geluk met je nieuwe huisgenoten!
Jammer van zaterdag, maar heel begrijpelijk. Weet Tombola het al, of had je nog niets met haar afgesproken over halen/meerijden enzo?
@oh-oh, ik begrijp dat er niet meer geheimzinnig gedaan hoeft te worden over je werk?
Naja, of je neemt ze natuurlijk als ze volwassen zijn, daar heb ik dr ook 2 van lopen en die zijn echt prima bevallenquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:12 schreef JJH het volgende:
Jammer hè van de natuur, dat er eerst puppies moeten zijn voordat je volwassen honden hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |