Dr af likken die melk laagquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:25 schreef JJH het volgende:
[..]
En die niet eerst mogen opeten van je moeder.
Hij is echt ieniemini dus, wel een skatje hoor!quote:
Toch niet als je gewoon ontbijt?quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Sjonnie![]()
Zo'n Bentodinges ziet er heerlijk uit heur, maar ik weet zeker dat ik hem voor de koffie al leeg zou hebben
Ook, als ik iets mee neem wat ik erg lekker vind, vreet ik gewoon door.quote:
Ach, nu heb je een knap kindje en een lief kindje!quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:29 schreef oh-oh het volgende:Ik zit nu pupfoto's te kijken van Bil op die leeftijd, nu vind ik Sjon ineens maar lelijk
![]()
[ afbeelding ]
Bil was echt een van de mooiste puppen die ik ooit gezien heb
quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ook, als ik iets mee neem wat ik erg lekker vind, vreet ik gewoon door.
Vandaar altijd mijn boterhammetjes kaas en tartaarworst
quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:49 schreef oh-oh het volgende:Poep, dr is iets niet goed gegaan met filmen dus t filmpje van Sjon die los over de stoep rent met Chico en Billy heb ik niet.
Maar wel mn bento van vandaag:
[ afbeelding ]
Hmmmmmmm was ie![]()
En Sjon matloos:
[ afbeelding ]
Oortjes zijn ook kaal nu:
[ afbeelding ]
Sjon vindt alles best, als ie maar ken vreten, pitten en spelen:
[ afbeelding ]
Hij doet bijna alles buiten trouwens, qua poepen en plassen.
En we hebben m vanmorgen gewogen op de brievenweegschaal, hij weegt 1930 gram
4 knappe kinders en 1 lief kindje, das best zieligquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:31 schreef Strega het volgende:
[..]
Ach, nu heb je een knap kindje en een lief kindje!
Ja chihuahuapups weet ik alles van natuurlijkquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:33 schreef trovey het volgende:![]()
[..]
Voor mij dus een reus met 8 weken....Conchita woog dus minder dan de helft (900 gram) maar eten, spelen en slapen is inderdaad ongeveer het enige schema wat pups hebbenen oh wacht poepen en plassen niet te vergeten....mooi dat hij al zo zindelijk is
quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja chihuahuapups weet ik alles van natuurlijk![]()
Frits was 9020 gram met 16 weken![]()
Ik was blij dat ie met een jaar of 6 dankzij de rauwe voeding ineens toch nog over de twee kilo heen ging uiteindelijk.
En dan heb ik nog twee keer zulke kleintjes geflest vanaf 8 dagen een keer en een keer vanaf bijna 4 weken.
Ik vind het maar niks, deze kun je nog es per ongeluk op staan zonder dat t meteen stuk is
Tja....laten we maar eens zien wie het meest verwend gaat wordenquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
4 knappe kinders en 1 lief kindje, das best zielig
Oh ik kijk nie meer, hij zat vanochtend al te gapen als een ik weet nie watquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:46 schreef Qwea het volgende:
Hey oh-oh, is je baas moe?Tjek die beelden
Sms hem es ff
CHICO natuurlijkquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:45 schreef Strega het volgende:
[..]
Tja....laten we maar eens zien wie het meest verwend gaat worden
Ja echt, vet slaapverwekkend.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik kijk nie meer, hij zat vanochtend al te gapen als een ik weet nie wat
Mijn chi's komen van een superfokster, ik spreek haar nog vaak en zie haar op show, en de honden bleven haar ook herkennen altijdquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:44 schreef trovey het volgende:
[..]
Kattenbelletje...die had Conchita de 2e dag al om
...maar chipuppies zijn
.....jammer alleen dat ik ze bij die mensen waar ze vandaan komen (echte Sjonnies en Anita's trouwens
) ze voor loslopende konijntjes aanzag en dat bijna ook zei....herkende net op tijd dat het hondjes waren die daar liepen rond te scharrelen op de vloer....ben trouwens ook nog steeds op zoek naar dat tweede puppie....of het nog leeft en wat er mee gebeurt is...helaas tot op heden geen succes ondanks Markplaats en consorten
Zou jij niet gapen dan?quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:50 schreef Strega het volgende:
Hé heerlijk hé, dat de 2 poezels naar Nokwanda gaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |