Nou , dan moet ik even goed nog wel een paar kilo tape gebruiken om over de 20 kilo te komenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en als je ze allemaal aan elkaar taped?
Je moet 8 buren hebbenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij zit ik nog niet op dat level. Of heb ik niet genoeg blauw geld.![]()
Daar heb ik Tombola voor.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als jij nou gewoon een beetje bij zou houden wat er gepost wordt hier dan had je gelezen dat ie al in mn tas zit
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou , dan moet ik even goed nog wel een paar kilo tape gebruiken om over de 20 kilo te komen![]()
Ik kan aan 8 buren komen maar ik mag er geen meer uitnodigen voor vandaag.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je moet 8 buren hebben
en 10.000 coins
Oh ja, ik ging zoeken hoe je blauw geld krijgt...
Hey, dat wist ik hoor! Je vroeg het alleen niet!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar heb ik Tombola voor.
Tombola, wel bij de les blijven he!
Daar zit toch geen limiet aan???quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kan aan 8 buren komen maar ik mag er geen meer uitnodigen voor vandaag.
En geen kadoos geven en zo. Blijkbaar zit ik aan mijn limiet.![]()
Ik ben toch ook zoooo omstuimig.![]()
![]()
Erg he? Ik heb zelfs virtueel een gat in m'n handenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kan aan 8 buren komen maar ik mag er geen meer uitnodigen voor vandaag.
En geen kadoos geven en zo. Blijkbaar zit ik aan mijn limiet.![]()
Ik ben toch ook zoooo omstuimig.![]()
![]()
hahahahahaha ik nietquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:31 schreef Bamba het volgende:
[..]
Erg he? Ik heb zelfs virtueel een gat in m'n handen
Ik heb al een keer uitgebreidquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahahahaha ik niet
ik spaar nu voor uitbreiden
10.000 weer, maar ik ben al op 1/5
Koeien erin proppen... maar ik heb er nog maar 1 (hint voor cadeau...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:35 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik heb al een keer uitgebreid![]()
Maar wat kan je met die melkboederij?
Speurneus.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Daar zit toch geen limiet aan???
oh, zo kun je geld krijgen:
http://wiki.answers.com/Q(...)ee_cash_on_Farmville
Ik heb nu 6000!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahahahaha ik niet
ik spaar nu voor uitbreiden
10.000 weer, maar ik ben al op 1/5
Leuk!!!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:37 schreef tombolafan het volgende:
Oh, ik krijg net een berichtje van mn achterneefje (zn vader) van bijna 1 dat ie zn verjaardag viert en dat ik uitgenodigd ben en ik ben helemaal blij!!!!!!
![]()
![]()
quote:
Yay! Weet je al wat je gaat kopen?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:37 schreef tombolafan het volgende:
Oh, ik krijg net een berichtje van mn achterneefje (zn vader) van bijna 1 dat ie zn verjaardag viert en dat ik uitgenodigd ben en ik ben helemaal blij!!!!!!
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:40 schreef Bamba het volgende:
[..]
Leuk!!!![]()
Ik zag vandaag een oud-collega in de winkel die een kleinzoon heeft van een jaar jonger dan Robin en die heeft net weer een zusje gekregen. Ik begon spontaan te rammelen
oh, daar gaat mijn plan van chiuaua-segwaysquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:42 schreef trovey het volgende:
![]()
[..]
op een hondje van destijds 900 gram te gaan staan is een heel slecht idee
Nee...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Yay! Weet je al wat je gaat kopen?
Ik ben al bezig met het kado voor mijn petekind (wordt 5). Angels Delight en Snowfairy sp zitten al in de Sneeuwwitje kadotas. Binnenkort maar eens vragen of ze nog kadowensen heeft.
Ik rammel ook al heel lang stiekem...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:40 schreef Bamba het volgende:
[..]
Leuk!!!![]()
Ik zag vandaag een oud-collega in de winkel die een kleinzoon heeft van een jaar jonger dan Robin en die heeft net weer een zusje gekregen. Ik begon spontaan te rammelen
Dat lijkt me lastig, als je in je leven eigenlijk nog niet 'toe' bent aan kinderen maar je eierstokken de tent uitrammelen. Maar dan denk ik ook dat voor alles een oplossing is te vinden als je écht kinderen wilt. En dan hopen dat het lukt natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik rammel ook al heel lang stiekem...
Wat vervelend!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:49 schreef Bamba het volgende:
Mijn vriend wilt absoluut geen tweede![]()
Wij hebben heel veel afgezien met Robin de eerste tijd. Veel ziekenhuisopnames etc. Ik denk dat hij daar bang van geworden is, wat ook wel begrijpelijk is natuurlijk.
oh bah... Voor Robin alleen, of lag jij ook in het ziekenhuis? En is de kans op herhaling groot?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:49 schreef Bamba het volgende:
Mijn vriend wilt absoluut geen tweede![]()
Wij hebben heel veel afgezien met Robin de eerste tijd. Veel ziekenhuisopnames etc. Ik denk dat hij daar bang van geworden is, wat ook wel begrijpelijk is natuurlijk.
Ik heb je smile maar even aangepastquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat lijkt me lastig, als je in je leven eigenlijk nog niet 'toe' bent aan kinderen maar je eierstokken de tent uitrammelen. Maar dan denk ik ook dat voor alles een oplossing is te vinden als je écht kinderen wilt. En dan hopen dat het lukt natuurlijk.
[..]
Wat vervelend!Wil jij wel graag?
Kan me voorstellen dat de schrik erin zit als je een nare start hebt gehad, maar de kans dat dat met een tweede ook zo gaat is meestal heel klein (als er niks erfelijks inzit, zeg maar).
Hoe gaat het nu met Robin?
Sowieso zijn zwarte honden in het donker een slechte combi.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:42 schreef trovey het volgende:
![]()
[..]
Niks mis met een kattenbel....hebben mijn honden ook....struikel ik tenminste niet over ze als ze weer zo nodig direct achter me moeten lopen en 's nachts is het ook heel handig vooral bij Conchita want kleine zwarte hond en duister is geen goede combinatie...Conchita heeft er al eentje sinds pup....toen liep ze al constant vooor mijn voeten en om op een hondje van destijds 900 gram te gaan staan is een heel slecht idee
Ja, en als je het eens niet zo moeilijk had gemaakt...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:54 schreef Greys het volgende:
Wat lief dat sommigen van jullie het tournament al hebben ingevuld!![]()
Bamba, wat lastig... ik kan me ook wel weer voorstellen dat hij daarvan geschrokken is maar ik kan me jouw gevoel ook voorstellen!
Thanks.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb je smile maar even aangepast
quote:Ik ben er van overtuigd dat ik ooit moeder wordt, dus wat dat betreft maak ik me nog geen zorgen hoor
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh, daar gaat mijn plan van chiuaua-segways
We vinden het zelf ook moeilijk, Tha_Erik heeft de nummers door een at random kiezer op internet gehaald en dit kwam er uit. Maar hoe kan ik nou kiezen tussen Celine Dion en Vicky Leandrosquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, en als je het eens niet zo moeilijk had gemaakt...
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:55 schreef Greys het volgende:
Ik wilde gaan slapen, maar het beddengoed zit nog in de droger en is nog niet droog.
De bak was halverwege vol en dus was hij afgeslagen. Fail
Daarom belletjequote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Sowieso zijn zwarte honden in het donker een slechte combi.
Ik heb weleens gehad dat ik het laatste rondje liep met de hond van mijn ouders liep. Aan het begin van het park dat beest lost, binnen 5 tellen kwijt, en aan het eind van het rondje zat ie me al netjes op te wachten.![]()
quote:
Ik ga hem ook invullen Greys. Echt waar.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:57 schreef Greys het volgende:
[..]
We vinden het zelf ook moeilijk, Tha_Erik heeft de nummers door een at random kiezer op internet gehaald en dit kwam er uit. Maar hoe kan ik nou kiezen tussen Celine Dion en Vicky Leandros
Dat was nog in Meppel, maar soms was ze wel eens nat ja.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Daarom belletje...zeker al je langs de Nieuwe Vecht loopt in het pikkedonker en je hondjes hebt die altijd op de schuine kant moeten plassen en poepen want dat vinden ze heel handig
Je hebt 1 setje dekbedhoes met slopenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:55 schreef Greys het volgende:
Ik wilde gaan slapen, maar het beddengoed zit nog in de droger en is nog niet droog.
De bak was halverwege vol en dus was hij afgeslagen. Fail
Je moet het samen leuk hebben.quote:
Da's ook niet handig.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Het stomme is dat we hiervoor altijd één groot dekbed hadden en sinds niet al te lang twee aparte
En daarvoor heb ik nog maar één set beddengoed dus ik moet echt wachten
Ik heb er akelig veel, wel een stuk of vier. En bij elke set een soort van bijpassende pyjama (qua kleur)quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:00 schreef trovey het volgende:
[..]
Je hebt 1 setje dekbedhoes met slopen....als bij mij het ene in de was zit gaat de andere erop...altijd dus wel een setje aanwezig dus ik zou altijd op tijd naar bed toe kunnen
En waarom wil hij niet dan? Puur de angst om het weer mee te maken?quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat was nog in Meppel, maar soms was ze wel eens nat ja.
Dan vond mevrouw het handig om even een rondje te zwemmen.
Bijpassende pyjamaquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb er akelig veel, wel een stuk of vier. En bij elke set een soort van bijpassende pyjama (qua kleur).
Daarom en ik koester vooral ook wat ik wél heb en dat is Robinquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je moet het samen leuk hebben.En als dat zo is dan heb je al heel wat.
En wie weet, als Robin het goed blijft doen en jij lekker in je vel zit, dat je vriend alsnog van gedachten verandert.
Die 1,5 gup in de parkvijver begint gelukkig niet aan een volwassen hond van dik 30 kilo.quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:02 schreef trovey het volgende:
[..]
Die van mij haten zwemmen....en dat lijkt me ook niet zo'n goed idee met die snoeken hier...straks ziet een snoek ze aan voor een smakelijk hapje
Da's makkelijk met wassen. Kan alles in één trommel!quote:
Oh.quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb er akelig veel, wel een stuk of vier. En bij elke set een soort van bijpassende pyjama (qua kleur).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |