Nou , dan moet ik even goed nog wel een paar kilo tape gebruiken om over de 20 kilo te komenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en als je ze allemaal aan elkaar taped?
Je moet 8 buren hebbenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij zit ik nog niet op dat level. Of heb ik niet genoeg blauw geld.![]()
Daar heb ik Tombola voor.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als jij nou gewoon een beetje bij zou houden wat er gepost wordt hier dan had je gelezen dat ie al in mn tas zit
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou , dan moet ik even goed nog wel een paar kilo tape gebruiken om over de 20 kilo te komen![]()
Ik kan aan 8 buren komen maar ik mag er geen meer uitnodigen voor vandaag.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je moet 8 buren hebben
en 10.000 coins
Oh ja, ik ging zoeken hoe je blauw geld krijgt...
Hey, dat wist ik hoor! Je vroeg het alleen niet!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar heb ik Tombola voor.
Tombola, wel bij de les blijven he!
Daar zit toch geen limiet aan???quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kan aan 8 buren komen maar ik mag er geen meer uitnodigen voor vandaag.
En geen kadoos geven en zo. Blijkbaar zit ik aan mijn limiet.![]()
Ik ben toch ook zoooo omstuimig.![]()
![]()
Erg he? Ik heb zelfs virtueel een gat in m'n handenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kan aan 8 buren komen maar ik mag er geen meer uitnodigen voor vandaag.
En geen kadoos geven en zo. Blijkbaar zit ik aan mijn limiet.![]()
Ik ben toch ook zoooo omstuimig.![]()
![]()
hahahahahaha ik nietquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:31 schreef Bamba het volgende:
[..]
Erg he? Ik heb zelfs virtueel een gat in m'n handen
Ik heb al een keer uitgebreidquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahahahaha ik niet
ik spaar nu voor uitbreiden
10.000 weer, maar ik ben al op 1/5
Koeien erin proppen... maar ik heb er nog maar 1 (hint voor cadeau...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:35 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik heb al een keer uitgebreid![]()
Maar wat kan je met die melkboederij?
Speurneus.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Daar zit toch geen limiet aan???
oh, zo kun je geld krijgen:
http://wiki.answers.com/Q(...)ee_cash_on_Farmville
Ik heb nu 6000!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahahahaha ik niet
ik spaar nu voor uitbreiden
10.000 weer, maar ik ben al op 1/5
Leuk!!!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:37 schreef tombolafan het volgende:
Oh, ik krijg net een berichtje van mn achterneefje (zn vader) van bijna 1 dat ie zn verjaardag viert en dat ik uitgenodigd ben en ik ben helemaal blij!!!!!!
![]()
![]()
quote:
Yay! Weet je al wat je gaat kopen?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:37 schreef tombolafan het volgende:
Oh, ik krijg net een berichtje van mn achterneefje (zn vader) van bijna 1 dat ie zn verjaardag viert en dat ik uitgenodigd ben en ik ben helemaal blij!!!!!!
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:40 schreef Bamba het volgende:
[..]
Leuk!!!![]()
Ik zag vandaag een oud-collega in de winkel die een kleinzoon heeft van een jaar jonger dan Robin en die heeft net weer een zusje gekregen. Ik begon spontaan te rammelen
oh, daar gaat mijn plan van chiuaua-segwaysquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:42 schreef trovey het volgende:
![]()
[..]
op een hondje van destijds 900 gram te gaan staan is een heel slecht idee
Nee...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Yay! Weet je al wat je gaat kopen?
Ik ben al bezig met het kado voor mijn petekind (wordt 5). Angels Delight en Snowfairy sp zitten al in de Sneeuwwitje kadotas. Binnenkort maar eens vragen of ze nog kadowensen heeft.
Ik rammel ook al heel lang stiekem...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:40 schreef Bamba het volgende:
[..]
Leuk!!!![]()
Ik zag vandaag een oud-collega in de winkel die een kleinzoon heeft van een jaar jonger dan Robin en die heeft net weer een zusje gekregen. Ik begon spontaan te rammelen
Dat lijkt me lastig, als je in je leven eigenlijk nog niet 'toe' bent aan kinderen maar je eierstokken de tent uitrammelen. Maar dan denk ik ook dat voor alles een oplossing is te vinden als je écht kinderen wilt. En dan hopen dat het lukt natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik rammel ook al heel lang stiekem...
Wat vervelend!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:49 schreef Bamba het volgende:
Mijn vriend wilt absoluut geen tweede![]()
Wij hebben heel veel afgezien met Robin de eerste tijd. Veel ziekenhuisopnames etc. Ik denk dat hij daar bang van geworden is, wat ook wel begrijpelijk is natuurlijk.
oh bah... Voor Robin alleen, of lag jij ook in het ziekenhuis? En is de kans op herhaling groot?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:49 schreef Bamba het volgende:
Mijn vriend wilt absoluut geen tweede![]()
Wij hebben heel veel afgezien met Robin de eerste tijd. Veel ziekenhuisopnames etc. Ik denk dat hij daar bang van geworden is, wat ook wel begrijpelijk is natuurlijk.
Ik heb je smile maar even aangepastquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat lijkt me lastig, als je in je leven eigenlijk nog niet 'toe' bent aan kinderen maar je eierstokken de tent uitrammelen. Maar dan denk ik ook dat voor alles een oplossing is te vinden als je écht kinderen wilt. En dan hopen dat het lukt natuurlijk.
[..]
Wat vervelend!Wil jij wel graag?
Kan me voorstellen dat de schrik erin zit als je een nare start hebt gehad, maar de kans dat dat met een tweede ook zo gaat is meestal heel klein (als er niks erfelijks inzit, zeg maar).
Hoe gaat het nu met Robin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |