quote:
Die was opeens ook heel stil inderdaad. Raar program.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:49 schreef Bamba het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Ik kan je op één of andere manier ook geen bericht meer sturen op fb chat
en een paar goeie hamburgers ookquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
daar kan je een heerlijke omelet mee maken, als je nu nog wat paprika en uien kan vinden
ik heb ook een kalfje!!!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
daar kan je een heerlijke omelet mee maken, als je nu nog wat paprika en uien kan vinden
Nog een beeeeeeeeeetje engquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
We doen het zaterdag wel met hamburgers.![]()
Hoe voelt dat nu Greys, je mod powers gebruiken?
Ja hij heet niet zomaar Sjonquote:
kalf slachten, maagsap uit de lebmaag halen, bij de melk doen, kan je kaas makenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik heb ook een kalfje!!!
En een melkboerderij!![]()
En al 19 vd 20 kippen
rest van het half wat?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
kalf slachten, maagsap uit de lebmaag halen, bij de melk doen, kan je kaas maken
rest van het half in stukjes in de omelet, en als je kaas klaar is over een jaar, kan je eten
wil je een witte kat?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:07 schreef Bamba het volgende:
Ik heb ook 19 kippen!
En een roze kalf!!
kalf,quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
rest van het half wat?
En ferment kan tegenwoordig ook zonder kalfsmaag he...
Correctie, ik heb 20 kippenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:07 schreef Bamba het volgende:
Ik heb ook 19 kippen!
En een roze kalf!!
je kalf is ook veels te klein om al je kippen in te doenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:09 schreef Bamba het volgende:
[..]
Correctie, ik heb 20 kippen. En nu issie vol
Ik wist wel dat ik iets verkeerd deedquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je kalf is ook veels te klein om al je kippen in te doen
Denk je eraan dat je met VIJF vertrekt en dus ook met VIJF moet thuiskomen?quote:
ik had er een gevonden die dus nu voor adoptie staatquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:11 schreef Bamba het volgende:
[..]
Daar heb ik er al 4 ofzo van![]()
Ik snap de hint niet?
bamba heeft toch ook geen melkboerderij? of wel?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:12 schreef Cat22 het volgende:
*voelt zich achtergesteld met maar 10 kippen en geen melkboerderij*
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Denk je eraan dat je met VIJF vertrekt en dus ook met VIJF moet thuiskomen?![]()
Ik wil wel even mijn kloon aanslingeren?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, moeten we komen rellen zodat je kan oefenen in editten en slotten?
Hoe rel je dan?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, moeten we komen rellen zodat je kan oefenen in editten en slotten?
Ik heb net ook een kitten geadopteerd van Tombola.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:13 schreef Bamba het volgende:
Heb 'm toc maar geadopteerd TombolaSnap nu je hint
TomboTroelalalaaaaaquote:
van katten krijg je geen dankbaarheid, krassen in je vel,quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik had er een gevonden die dus nu voor adoptie staat
en kippen kan je ook los houden he
Geen idee wat je van katten krijgt, van konijnen (bruine iig) wol
en ik haal steeds kippen uit die eieren!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:12 schreef Cat22 het volgende:
*voelt zich achtergesteld met maar 10 kippen en geen melkboerderij*
Nou, die kleine aap loopt los net als Karel en hij heeft een kattenbel om dus ik hoor waar ie is want ik zie m niet eens lopen in t donker, maar die blijft echt heel goed bij de clubquote:
Katten zijn heul lief, net lag er eentje op mijn schoot te slapen en nu heb ik een warme onderbuik. een hond van 40 kilo hoef ik niet op schoot.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
van katten krijg je geen dankbaarheid, krassen in je vel,
en als je ze zat bent krijg je loempia
Een kattebel.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, die kleine aap loopt los net als Karel en hij heeft een kattenbel om dus ik hoor waar ie is want ik zie m niet eens lopen in t donker, maar die blijft echt heel goed bij de club
AAAAAAAAAAAAAAAAhquote:
Ga maar lopen miepen in FB, watjuuuhquote:
ik had laatst een eitje gekookt, en toen ik de schaal eraf haalde was hij helemaal bruin en druiperig, en de dooier was keihardquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en ik haal steeds kippen uit die eieren!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
ELISA!!!!!!!!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ga maar lopen miepen in FB, watjuuuh
ik ben ook kattenfan hoor, maar iedereen hier loopt te boerderijen, en dan ga ik maar stangenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Katten zijn heul lief, net lag er eentje op mijn schoot te slapen en nu heb ik een warme onderbuik. een hond van 40 kilo hoef ik niet op schoot.
[..]
Een kattebel.![]()
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:21 schreef oh-oh het volgende:
Bil heeft dat zelfde belletje een half jaar of zo om gehad, zo lang ie los liep ieg![]()
Mn buren hoorden het belletje en kregen helemaal een deja vu vanavond![]()
Tis zooo handig, zo hoor ik meteen of ie wakker is en waar ie uithangt
Ik heb 5 honden en nou heb ik geen idee wat die kleinste weegt, maar de 20 kilo komt ik nog niet aan hoorquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ben ook kattenfan hoor, maar iedereen hier loopt te boerderijen, en dan ga ik maar stangen
Alleen 's nachts mag ie m af, twas echt ff wennen toen Bil zn bel niet meer om hadquote:
Volgens mij zit ik nog niet op dat level. Of heb ik niet genoeg blauw geld.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
bamba heeft toch ook geen melkboerderij? of wel?
Moet je kopen he
Dus dat gaat goedkomen denk je?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:21 schreef oh-oh het volgende:
Bil heeft dat zelfde belletje een half jaar of zo om gehad, zo lang ie los liep ieg![]()
Mn buren hoorden het belletje en kregen helemaal een deja vu vanavond![]()
Tis zooo handig, zo hoor ik meteen of ie wakker is en waar ie uithangt
HHHaar!quote:
Happy Hippyquote:
en als je ze allemaal aan elkaar taped?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb 5 honden en nou heb ik geen idee wat die kleinste weegt, maar de 20 kilo komt ik nog niet aan hoor
Als jij nou gewoon een beetje bij zou houden wat er gepost wordt hier dan had je gelezen dat ie al in mn tas zitquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij zit ik nog niet op dat level. Of heb ik niet genoeg blauw geld.![]()
[..]
Dus dat gaat goedkomen denk je?![]()
Heb je die DVD trouwens al gevonden?
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ben ook kattenfan hoor, maar iedereen hier loopt te boerderijen, en dan ga ik maar stangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |