nee joh, dat zei ze net ook al...quote:
AH!quote:
tssss, kan LL niet gewoon ouderwets een vliegtuigje met een boodschap over laten vliegen ofzo, of een poederbrief sturen ofzometzanderinquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee joh, dat zei ze net ook al...
LL?
Wil je even onder mijn account? Kan je Q feliciteren
ja, of pizza's of zand...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
tssss, kan LL niet gewoon ouderwets een vliegtuigje met een boodschap over laten vliegen ofzo, of een poederbrief sturen ofzometzanderin
Dan moet ik het eerst uploaden. En de puter doet erg raar vanavond dus dan zit ik hier tot midden in de nacht ben ik bang. Mag het ook morgen?quote:
Moejje youtube nemen, die is tegenwoordig supersonischsnel met laden en je kan ik weet niet hoeveel filmpjes tegelijk doen ook nogquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan moet ik het eerst uploaden. En de puter doet erg raar vanavond dus dan zit ik hier tot midden in de nacht ben ik bang. Mag het ook morgen?
jaja zo kennen we die wel, en dan wakker worden met 80 sterretjes op zijn hoofdquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:45 schreef oh-oh het volgende:
Die kauwgum was toch echt voor qwea gemaakt of niet dan????
Sjon zn mat is dr af en zn oren zijn kaal en hij vond het allemaal prima en viel in slaap tijdens het scheren
het zal toch geen 1080p speelfilm van 3 uur zijn he?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan moet ik het eerst uploaden. En de puter doet erg raar vanavond dus dan zit ik hier tot midden in de nacht ben ik bang. Mag het ook morgen?
Tuurlijk!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
sjonnie de new kidquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:55 schreef oh-oh het volgende:
Sjonnie heeft trouwens op kantoor ook al een bijnaam![]()
Verrekte mongool.
Vanwege broodje bakpau
We doen het zaterdag wel met hamburgers.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:01 schreef Greys het volgende:
Q, je MJ topic is dicht
Easy on the pizza's please
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |