Ik wilde haar feliciteren met haar ferjaaaaaartagquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb m al gevraagd wat ie moest , wilde ie niet zeggen, hij orakelt liever via Greys![]()
Je let niet goed op
echt, die leert het ook nooit hequote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:21 schreef Loveless85 het volgende:
Lg Lcd Tv heeft probleem met Composite(tulp)
Dit wilde ik jullie toch even niet onthouden
BRADDIE-TOPIC
NEEHEEquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb m al gevraagd wat ie moest , wilde ie niet zeggen, hij orakelt liever via Greys![]()
Je let niet goed op
Doe dat dan toch als elk normaal mens gewoonquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik wilde haar feliciteren met haar ferjaaaaaartag
Wat een kneusquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
echt, die leert het ook nooit he
Qwea popje?quote:
Zullen we vragen hoe het met zn hond is?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zullen we vragen hoe het met zn hond is?
Lg Lcd Tv heeft probleem met Composite(tulp)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Oh, tog nie genegeerdquote:
Ik negeer je helemaal niet!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:29 schreef oh-oh het volgende:
Ik geloof dat mijn tazmanian devil even uitgeraasd is, ik ga ff proberen te scheren![]()
Oh Ll, ze negeert me ook schijnbaar
F5quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:29 schreef oh-oh het volgende:
Ik geloof dat mijn tazmanian devil even uitgeraasd is, ik ga ff proberen te scheren![]()
Oh Ll, ze negeert me ook schijnbaar
Wie?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, tog nie genegeerd![]()
Mopje liefje skatje, Loveless wil je iets vertellen
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lg Lcd Tv heeft probleem met Composite(tulp)
Oeh! Een stap voorwaarts!quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:16 schreef PP. het volgende:
[..]
Zit je nou je composiet stekker (geel) in de component ingang ( rood, groen, blauw) te steken?
OH MY FUCKING GODquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ehm, ja dat klopt wel, ben ik nu noob
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |