mensen die respect claimenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ho ho. Vergeet even niet "jullie komen jezelf nog wel tegen!" en "Sensatie zoekers jullie hebben geen respect!"
respekt moet je verdienen! Je weets!quote:
Was dat niet JEEtjuh ofzo?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:59 schreef Bamba het volgende:
[..]
In het Jan Smit en Jolanthe topic had je er ook zo 1 zitten geloof ik
Oh ja! Draaaaaaaaaaaama drama drama dramaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ho ho. Vergeet even niet "jullie komen jezelf nog wel tegen!" en "Sensatie zoekers jullie hebben geen respect!"
Wacht, ik ga het voor je regelen....quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik had haar nog niet gefeliciteerd
Same hierquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:03 schreef Greys het volgende:
Oh ja! Draaaaaaaaaaaama drama drama dramaHeeft de dood van MJ toch nog iets goed gebracht, want ik heb in tijden niet zo gelachen toen als om Robijn
Joh, we zijn nog aardig.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
[..]
*distancieert zich van de hype*
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
[..]
*distancieert zich van de hype*
stelletje lompe boerenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Joh, we zijn nog aardig.![]()
We praten nu simultaan via PM (Fok), FB chat en FB messaging. En heeeeeel af en toe hier.
Ik zou zeggen, open een topic in ESF over "Als er iemand goed zou zijn voor het ESF dan MJ!"quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Same hierMijn god, wat heb ik in een deuk gelegen
en telkens ook weer happen
![]()
En helemaal flippen als ik weer eens zei tegen dr "wacht maar robijn, je komt jezelf nog wel tegen"
Ik mis dr
Wie?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:06 schreef Greys het volgende:
Q, Loveless85 laat weten dat hij helaas verhinderd is op je feestje, maar dat je constant in zijn gedachten bent en dat hij je nog vele gezonde jaren toewenst. Gefeliciteerd namens hem!
En hij heeft ook nog een cadeautje voor je
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, open een topic in ESF over "Als er iemand goed zou zijn voor het ESF dan MJ!"
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:41 schreef Nonneke het volgende:
[ afbeelding ]
Krijgtie nog een nieuwe mand oh-oh ?
en rep is toch herhalen?quote:
Die zijn weer onrijp aan het volladenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:04 schreef Cat22 het volgende:
Zelfs ik heb van Robijn gehoord.
En dat wil wat zeggen.![]()
Hoest met je uitgemolken koetjes Bamba?
eeeeeehquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:08 schreef Greys het volgende:
Heb ik een rel tussen Ll en Q gemist ergens?
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eeeeeeh
ze postte de tekst van de kaart die ze van Oh-Oh had gekregen en toen ging hij daar over vragen of Oh-Oh dat wel wilde en op het laatst zei hij iets dat niet zo lief was dus ik denk dat?
Ik ben niet oudquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee joh, hij gaf me toch gelijk die ouwe sneuneus?
Jij en Greys zijn oudquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee joh, hij gaf me toch gelijk die ouwe sneuneus?
quote:
Oh nu moet ik denken aan die enge seamonkeys die ik es had.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:14 schreef DeZwabber het volgende:
weet er iemand hoe ik seamonkey in fluxbox kan installeren?
(a.k.a., zit dat standaard in de repositories, of moet ik het ergens vandaan halen)
Oh god, dat nam toch niemand serieus behalve sneuneusquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:17 schreef tombolafan het volgende:
Oh Greys, hier is de beschrijving van de kaart (die ik ook grappig vond btw...)
[SC] #573 Balletjes in een envelop.
@ Oh-Oh, zal wel over deze post gaan toch?
[SC] #573 Balletjes in een envelop.
uit de genoteerde levenslessen van Zwabber 14:04 :"een onoplosbaar probleem is een contradictio in terminis, mits in bezit zijnde van een hamer"quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nu moet ik denken aan die enge seamonkeys die ik es had.
Doodeng ongedierte, kreeg ik echt jeuk van als ik dr naar keek, en die waren niet kapot te krijgen
QWEA?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh god, dat nam toch niemand serieus behalve sneuneus![]()
Nu ben je in de war, ik ben oh-ohquote:
nou ja, ik weet niet wat het anders kan zijn??? Jij bent toch haar snol? vraag het ffquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh god, dat nam toch niemand serieus behalve sneuneus![]()
Neeee joh!quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:21 schreef Loveless85 het volgende:
Lg Lcd Tv heeft probleem met Composite(tulp)
Dit wilde ik jullie toch even niet onthouden
BRADDIE-TOPIC
Ik heb m al gevraagd wat ie moest , wilde ie niet zeggen, hij orakelt liever via Greysquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nou ja, ik weet niet wat het anders kan zijn??? Jij bent toch haar snol? vraag het ff
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |