mensen die respect claimenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ho ho. Vergeet even niet "jullie komen jezelf nog wel tegen!" en "Sensatie zoekers jullie hebben geen respect!"
respekt moet je verdienen! Je weets!quote:
Was dat niet JEEtjuh ofzo?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:59 schreef Bamba het volgende:
[..]
In het Jan Smit en Jolanthe topic had je er ook zo 1 zitten geloof ik
Oh ja! Draaaaaaaaaaaama drama drama dramaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ho ho. Vergeet even niet "jullie komen jezelf nog wel tegen!" en "Sensatie zoekers jullie hebben geen respect!"
Wacht, ik ga het voor je regelen....quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik had haar nog niet gefeliciteerd
Same hierquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:03 schreef Greys het volgende:
Oh ja! Draaaaaaaaaaaama drama drama dramaHeeft de dood van MJ toch nog iets goed gebracht, want ik heb in tijden niet zo gelachen toen als om Robijn
Joh, we zijn nog aardig.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
[..]
*distancieert zich van de hype*
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
[..]
*distancieert zich van de hype*
stelletje lompe boerenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Joh, we zijn nog aardig.![]()
We praten nu simultaan via PM (Fok), FB chat en FB messaging. En heeeeeel af en toe hier.
Ik zou zeggen, open een topic in ESF over "Als er iemand goed zou zijn voor het ESF dan MJ!"quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Same hierMijn god, wat heb ik in een deuk gelegen
en telkens ook weer happen
![]()
En helemaal flippen als ik weer eens zei tegen dr "wacht maar robijn, je komt jezelf nog wel tegen"
Ik mis dr
Wie?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:06 schreef Greys het volgende:
Q, Loveless85 laat weten dat hij helaas verhinderd is op je feestje, maar dat je constant in zijn gedachten bent en dat hij je nog vele gezonde jaren toewenst. Gefeliciteerd namens hem!
En hij heeft ook nog een cadeautje voor je
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, open een topic in ESF over "Als er iemand goed zou zijn voor het ESF dan MJ!"
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:41 schreef Nonneke het volgende:
[ afbeelding ]
Krijgtie nog een nieuwe mand oh-oh ?
en rep is toch herhalen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |