De UI met Michael Jackson had me een lichtje moeten doen laten brandenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
OMFG daarvoor ga ik wel naar EFS en ja, dat is de robijn
Die ging destijds in de Michael-Jackson-is-dood topics soms echt hélemaal uit d'r stekker.quote:
WHUT!!!!!quote:
Fluister het anders even in mijn oor, dan zeg ik het wel tegen ons jarig jobjequote:
Nou, dat dacht ik ook al precies zoquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
De UI met Michael Jackson had me een lichtje moeten doen laten branden
In het Jan Smit en Jolanthe topic had je er ook zo 1 zitten geloof ikquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Die ging destijds in de Michael-Jackson-is-dood topics soms echt hélemaal uit d'r stekker.
En dan gierde ze een partij tegen iedereen en dan sprak ze de legendarische woorden 'Ik ga hier weg, jullie bekijken het maar met je enge zootje!' om vervolgens steeds weer terug te komen, steeds weer ruzie te krijgen en steeds weer aan te kondigen dat ze weg zou gaan. Het was pure comedy
Ho ho. Vergeet even niet "jullie komen jezelf nog wel tegen!" en "Sensatie zoekers jullie hebben geen respect!"quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Die ging destijds in de Michael-Jackson-is-dood topics soms echt hélemaal uit d'r stekker.
En dan gierde ze een partij tegen iedereen en dan sprak ze de legendarische woorden 'Ik ga hier weg, jullie bekijken het maar met je enge zootje!' om vervolgens steeds weer terug te komen, steeds weer ruzie te krijgen en steeds weer aan te kondigen dat ze weg zou gaan. Het was pure comedy
Ik had haar nog niet gefeliciteerdquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Fluister het anders even in mijn oor, dan zeg ik het wel tegen ons jarig jobje
Als je dat dan doet... met jompels en kussen dan heeeeeeeeeeeeeeeeel misschien vergeeft ze je wel...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik had haar nog niet gefeliciteerd
moet je ze nu uitknijpen ofzo?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:00 schreef Bamba het volgende:Cat attenteerde me even dat m´n koeien rijp zijn
als ze rijp zijn kan je ze uitknijpenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:00 schreef Bamba het volgende:
Cat attenteerde me even dat m´n koeien rijp zijn
GMTAquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als ze rijp zijn kan je ze uitknijpen
quote:
GMTAquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:
Great Minds Think Alike!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |