Hihi ze krijgt 3x per dag een prakje plus een snoepje en een kluifje dus ze droop gelukkig niet vd graatquote:
Daar wacht ik nog steeds op. Na 4 jaar heeft Naartjie nog niet door dat ik echt niet sneller de trap afga als hij zich op elke trede voor mijn voeten werpt.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
En ze heeft de hele nare neiging me precies voor de voeten te lopen. Op de trap ben ik dan ook altijd erg voorzichtig en laat ik haar vaak eerst de trap aflopen. Maar er was een keertje dat ik niet goed genoeg oplette en Sofie zo gekatapulteerd werd vanaf mijn voet halverwege de trapZe kwam op d'r pootjes terecht gelukkig, maar het was niet helemaal de bedoeling
Ach gut arm beestje..maar die beschrijving van bambiquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Hond van m'n ouders was al aardig op leeftijd en ik was al heel wat jaartjes de deur uit en had inmiddels een kattenhuishouden.
In een van Lady's (hond) laatste levensmaandjes was ze een middagje bij ons, omdat ze niet zo lang alleen meer kon zijn.
Ik sta met haar op de arm in de keuken en toen ging de telefoon; ik doe wat ik ook altijd met de katten doe in zo'n geval....van me af laten springen.
Arme Lady was helaas geen kat en viel zo a la Bambi op het ijs met alle pootjes wijd en haar bekkie vol op het laminaat
Ing!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Hond van m'n ouders was al aardig op leeftijd en ik was al heel wat jaartjes de deur uit en had inmiddels een kattenhuishouden.
In een van Lady's (hond) laatste levensmaandjes was ze een middagje bij ons, omdat ze niet zo lang alleen meer kon zijn.
Ik sta met haar op de arm in de keuken en toen ging de telefoon; ik doe wat ik ook altijd met de katten doe in zo'n geval....van me af laten springen.
Arme Lady was helaas geen kat en viel zo a la Bambi op het ijs met alle pootjes wijd en haar bekkie vol op het laminaat
Die van mij hadden zichzelf dan allang bediend.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:27 schreef hypertje het volgende:
Gebeurt wel meer dan eens
dat ik voor razzy ( poes) eten aan het paken ben
het in het bakje doe en dan naar de huiskamer geroepen wordt
komende half uur de kat mauwend achter me aan
ik mopperen van je hebt al eten gehad![]()
kom ik in de keuken staat het bakje nogsteeds op het aanrecht :S
We have a winner! Ingepakte kat!quote:ergste tot nu toe
paar maanden geleden zijn we verhuisd
en zoals meeste katten is ook razzy dol op dozen
had een hele rij met dozen ingepakt
en tegen mij vriend gezegt plak maar dicht
was ze in 1 van de dozen gekropen
heb een half uur gezocht totik eindelijk ondekte waar het gemauw vandaan kwam![]()
allemaal heel bekende taferelen , behalve de rc auto, dan had ik nu een kat minder gehad met de modellen die ik nu hebquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:33 schreef Klonk het volgende:
15 jaar poezenbaasje, dan gebeurt er wel eens iets ja
boven op katten gaan staan, deuren dicht trekken met een kat er tussen, niet opletten als je uit de kelder/wc/douche komt en dan een paar uur later denken, verrek waar is die kat nu weer en ze dan achter de gesloten deur aantreffen, per ongeluk een emmer water naar buiten geflikkerd terwijl net een van onze katten naar binnen kwam, tegen katten aanrijden met radiografisch bestuurbare auto´s. De ene poes op de flikker geven terwijl de andere het gedaan heeft, een dag weggaan en dan vergeten te kijken of ze nog eten genoeg hebben, dat was denk ik wel het ergste...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |