abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77006891
Dit is het topic waarin je als liefhebbend baasje met het schaamrood op de kaken kunt bekennen welke flaters je met je huisdier hebt geslagen. En steun kunt vinden bij anderen. want: je bent niet de enige.

TS begint:

Situatieschets: 3 katten, ze hebben een eigen kamer met katteluik waardoor ze de tuin in kunnen wandelen.

De laatste dagen vond ik telkens plasjes naast de drinkbak. En er is er maar één in huis met die voorgeschiedenis: Naartjie. Aangezien ik de plasjes een hele poos na de daad vond heb ik niet op hem gemopperd, maar ik snapte er niks van. Hij kan naar buiten en er staan twee kattebakken.
Het viel me ook op de de katten de woonkamer half afbraken als ze binnen mochten en ik heb Yoko gisteren een paar keer van de plant af moeten mopperen omdat ze telkens blaadjes at.

Net kom ik thuis: weer een plasje. Ik ben een uur weggeweest, da's echt abnormaal! Voor de zekerheid checkte ik het kattenluik.... wat nog nét met een randje zodanig dicht zit dat ze niet naar buiten kunnen!

De laatste keer dat ik aan het luik heb gefrommeld was drie dagen geleden......

Dit verklaart een hele hoop....
Ik heb de katten uitgebreid excuses gemaakt, maar voelde me extra schuldig toen Naartjie net voor het (nu open) katteluik ging zitten en er niet doorheen wandelde. Hij was de laatste dagen al vaak genoeg teleurgesteld.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 19 januari 2010 @ 13:07:31 #2
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_77007128
Een kleine bijdrage in dit schaamrood-op-de-kakentopic

Vorig jaar weigerde de koelkastdeur es een keer om goed dicht te gaan terwijl Melvin stond te jammeren.
Zat z'n staart ertussen en ik maar drukken
Hetzelfde had meneer I. vorige week met Tom, bij Luna heb ik laatst op beide voorpootjes gestaan met hakken.
Melvin verbrandde z'n kont aan een kaars, omdat ik hem nogal dicht bij z'n mandje had gezet (stinken! )
Droopy heeft opgesloten gezeten in de wc, Baileys laatst in de kamer 's nachts en die was helemaal schor 's ochtends
En toch blijven ze ons lief vinden
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_77007328
Ik heb hier Kareltje een keer buitengesloten. Hij was op het balkon en ik had hem niet gezien toen ik de deur dicht deed. Het was gelukkig droog en niet al te koud, maar tegen de tijd dat ik hem vond was het al laat en had ie een behoorlijk schorre mauw. Moet zeggen dat hij sindsdien volwassener mauwt. Voorheen was het echt een mietenmieuw.

Mudhle is laatst ongemerkt naar de bovenbuurman gelopen. Hij laat altijd zijn deur openstaan, ondanks onze waarschuwingen. Zij is in zijn kast gekropen en zat daar heel hard om mij te roepen. Hij heeft een uur voor de kast gelegen met stukjes worst. Wij waren intussen weg. Ze was wel blij om me te zien toen we 's avonds thuis kwamen, maar ze liet me wel merken dat ze vond dat ik haar in de steek had gelaten.

Eigenlijk heb ik de ergste blunders gemaakt met mijn zoon. Mogen die ook hier?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_77007432
Kan er nu maar even 1 verzinnen volgen er vast meer

Whoopie heeft omdat ze zo'n schrokop is een elektrische voederbak.
En die gaat om 12h en 15:30 open (1x brokjes, 1x harttablet moet 1,5 uur voor eten).

Tijdje terug kwam ik thuis en bleef ze maar rond mijn benen hangen en bedelen, ik haar al een paar keer naar haarmand gestuurd omdat ik mijn nek over haar brak.
Bleek het bakje niet open gegaan te zijn
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_77007624
Fire kreeg een kast open maar dit wisten wij niet. Dus vriend en ik op elkaar mopperen dat de een de kast liet open staan. Tot we Fire niet konden vinden en heel zielig hoorde mauwen. Die zat dus in de kast.

Mijn moeder is een keer vergeten Boy binnen te laten kon ik om 03:00 mijn bed uit omdat hij mij wakker mauwde zat hij in de stromende regen buiten. Als dank kwam hij nog zeiknat tegen mij aan liggen.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 13:21:49 #6
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_77007641
Arme Whooperd
pi_77007808
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 13:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Arme Whooperd
Hihi ze krijgt 3x per dag een prakje plus een snoepje en een kluifje dus ze droop gelukkig niet vd graat
  dinsdag 19 januari 2010 @ 13:43:44 #8
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_77008398
Zaterdagavond lekker filmpje kijken en Bob wil even naar buiten. Dat doet ze wel vaker dan doet ze een plasje in de tuin en gaat even op de steiger staan om naar onschuldige voorbijgangers te blaffen. We zijn haar vergeten ze heeft toch wel een half uur voor de achterdeur gezeten. En niet piepen of blaffen eh? Terwijl ze dat toch echt heel goed kan. Zo dus ook shame on me
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
pi_77008708
Sofie (poes) wil graag overal in klimmen of rennen... Zo heb ik een trapkast die zij machtig interessant vindt. Ik wil de deur nietsvermoedend sluiten, zit haar koppie er tussen! Het ging gelukkig niet hard, maar we schrokken ons allebei hartstikke dood. En vanmiddag was ze (zonder dat ik het door had) de klerenkast in geklauterd. Ik loop weg van de dichte kast, hoor ik opeens wat gekrabbel Zat ze al 10 minuten opgesloten in de kast
En ze heeft de hele nare neiging me precies voor de voeten te lopen. Op de trap ben ik dan ook altijd erg voorzichtig en laat ik haar vaak eerst de trap aflopen. Maar er was een keertje dat ik niet goed genoeg oplette en Sofie zo gekatapulteerd werd vanaf mijn voet halverwege de trap Ze kwam op d'r pootjes terecht gelukkig, maar het was niet helemaal de bedoeling
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  Moderator dinsdag 19 januari 2010 @ 13:53:44 #10
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_77008756
Hoeveel mag ik er posten?

Ik heb op mijn vorige hond wel eens staan mopperen omdat ze weigerde te blijven/gaan zitten. Ik wilde haar op een gegeven moment met zachte doch strenge hand in zitstand helpen toen ik zag dat ze boven een nest mieren zweefde met haar zitvlak

Diezelfde opstandige" hond heb ik eens al mopperend naar haar plek in de keuken geëscorteerd toen ze voor derde keer terug kwam terwijl ik haar naar haar plek had gestuurd. Toen ik al mopperend in de keuken aan kwam bleek de wasmachine stuk en water te lekken, de hele keuken stond blank en haar kleed dreef daar ergens tussen
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_77008886
Xena heeft een keer een hele nacht op het kleine balkonnetje bij de keuken gezeten omdat ze daar altijd graag even op de uitkijk zit, en dan na een paar minuutjes weer naar binnen komt (we laten dan de deur op een kier)
Ze wilde toen na een paar minuutjes nog niet naar binnen, dus de deur dichtgedaan met het idee we kijken zo wel.... maar naar bed gegaan en 's ochtends kwamen we er pas achter dat ze daar nog steeds zat
Maar na een uitgebreide begroeting en een lekker maaltje was er niets meer aan de hand.

En ze heeft een keer een hele dag in de badkamer opgesloten gezeten omdat ze sluipend achter golfer langs op de badrand in het hoekje zat en dat heeft ie niet gezien
pi_77009086
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 13:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
En ze heeft de hele nare neiging me precies voor de voeten te lopen. Op de trap ben ik dan ook altijd erg voorzichtig en laat ik haar vaak eerst de trap aflopen. Maar er was een keertje dat ik niet goed genoeg oplette en Sofie zo gekatapulteerd werd vanaf mijn voet halverwege de trap Ze kwam op d'r pootjes terecht gelukkig, maar het was niet helemaal de bedoeling
Daar wacht ik nog steeds op. Na 4 jaar heeft Naartjie nog niet door dat ik echt niet sneller de trap afga als hij zich op elke trede voor mijn voeten werpt.

Wat betreft de andere verhalen: en plaatsvervangende
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 19 januari 2010 @ 14:05:56 #13
202014 JJH
Knetter. O+
pi_77009127
Geer heeft de gewoonte om, als ik loop, tussen mijn benen door te slalommen. 9 van de 10 keer heb ik het in de gaten en let ik er op, de 10 keer krijgt ze wel eens een tikkie mee.
Ook zit ze regelmatig opgesloten op de WC of in mijn slaapkamer. Wederom die gewoonte om altijd en overal achter me aan te lopen en soms trek ik dan wel eens onnadenkend de deur gelijk achter me dicht. Vervolgens gaat ze dan héél voorzichtig met de kussentjes onder d'r pootjes tegen de deur aan zitten vegen en dat hoor je amper zeker als de radio of TV aanstaat.

Maar ze vind me wel lief.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 14:17:14 #14
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_77009559
Hond van m'n ouders was al aardig op leeftijd en ik was al heel wat jaartjes de deur uit en had inmiddels een kattenhuishouden.
In een van Lady's (hond) laatste levensmaandjes was ze een middagje bij ons, omdat ze niet zo lang alleen meer kon zijn.
Ik sta met haar op de arm in de keuken en toen ging de telefoon; ik doe wat ik ook altijd met de katten doe in zo'n geval....van me af laten springen.
Arme Lady was helaas geen kat en viel zo a la Bambi op het ijs met alle pootjes wijd en haar bekkie vol op het laminaat
pi_77009852
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 14:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Hond van m'n ouders was al aardig op leeftijd en ik was al heel wat jaartjes de deur uit en had inmiddels een kattenhuishouden.
In een van Lady's (hond) laatste levensmaandjes was ze een middagje bij ons, omdat ze niet zo lang alleen meer kon zijn.
Ik sta met haar op de arm in de keuken en toen ging de telefoon; ik doe wat ik ook altijd met de katten doe in zo'n geval....van me af laten springen.
Arme Lady was helaas geen kat en viel zo a la Bambi op het ijs met alle pootjes wijd en haar bekkie vol op het laminaat
Ach gut arm beestje..maar die beschrijving van bambi
pi_77009937
Gebeurt wel meer dan eens
dat ik voor razzy ( poes) eten aan het paken ben
het in het bakje doe en dan naar de huiskamer geroepen wordt
komende half uur de kat mauwend achter me aan
ik mopperen van je hebt al eten gehad
kom ik in de keuken staat het bakje nogsteeds op het aanrecht :S

ergste tot nu toe

paar maanden geleden zijn we verhuisd
en zoals meeste katten is ook razzy dol op dozen
had een hele rij met dozen ingepakt
en tegen mij vriend gezegt plak maar dicht
was ze in 1 van de dozen gekropen
heb een half uur gezocht totik eindelijk ondekte waar het gemauw vandaan kwam
pi_77010012
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 14:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Ing! Het is dat ik weet dat je een superlief beestenbaasje bent, maar anders zou ik acuut de dierenbescherming gaan bellen!
pi_77010084
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 14:27 schreef hypertje het volgende:
Gebeurt wel meer dan eens
dat ik voor razzy ( poes) eten aan het paken ben
het in het bakje doe en dan naar de huiskamer geroepen wordt
komende half uur de kat mauwend achter me aan
ik mopperen van je hebt al eten gehad
kom ik in de keuken staat het bakje nogsteeds op het aanrecht :S
Die van mij hadden zichzelf dan allang bediend.
quote:
ergste tot nu toe

paar maanden geleden zijn we verhuisd
en zoals meeste katten is ook razzy dol op dozen
had een hele rij met dozen ingepakt
en tegen mij vriend gezegt plak maar dicht
was ze in 1 van de dozen gekropen
heb een half uur gezocht totik eindelijk ondekte waar het gemauw vandaan kwam
We have a winner! Ingepakte kat!
  dinsdag 19 januari 2010 @ 14:33:51 #19
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_77010169
15 jaar poezenbaasje, dan gebeurt er wel eens iets ja

boven op katten gaan staan, deuren dicht trekken met een kat er tussen, niet opletten als je uit de kelder/wc/douche komt en dan een paar uur later denken, verrek waar is die kat nu weer en ze dan achter de gesloten deur aantreffen, per ongeluk een emmer water naar buiten geflikkerd terwijl net een van onze katten naar binnen kwam, tegen katten aanrijden met radiografisch bestuurbare auto´s. De ene poes op de flikker geven terwijl de andere het gedaan heeft, een dag weggaan en dan vergeten te kijken of ze nog eten genoeg hebben , dat was denk ik wel het ergste...
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  dinsdag 19 januari 2010 @ 14:37:36 #20
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_77010296
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 14:33 schreef Klonk het volgende:
15 jaar poezenbaasje, dan gebeurt er wel eens iets ja

boven op katten gaan staan, deuren dicht trekken met een kat er tussen, niet opletten als je uit de kelder/wc/douche komt en dan een paar uur later denken, verrek waar is die kat nu weer en ze dan achter de gesloten deur aantreffen, per ongeluk een emmer water naar buiten geflikkerd terwijl net een van onze katten naar binnen kwam, tegen katten aanrijden met radiografisch bestuurbare auto´s. De ene poes op de flikker geven terwijl de andere het gedaan heeft, een dag weggaan en dan vergeten te kijken of ze nog eten genoeg hebben , dat was denk ik wel het ergste...
allemaal heel bekende taferelen , behalve de rc auto, dan had ik nu een kat minder gehad met de modellen die ik nu heb
The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
pi_77011642
Ow... dat doet me aan de blamage denken die ik nog wel het meest verschrikkelijk vind.
Poes was erg ziek en ik wist dat ze niet lang meer te leven had. Dus die mocht lekker doen wat ze wilde. En wat ze haar laatste zomer nog het liefste wilde was haar koude botjes in de tuin verwarmen in de zon.

Ik ging de planten water geven.... en gooide een volle emmer water op een struik. Waar poes onder bleek te zitten. Gelukkig miste ik haar net. Ze had haast geen energie meer, maar toen kon ze opeens springen!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 januari 2010 @ 16:00:16 #22
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_77013144
Tja poes heeft wel eens per ongeluk een nachtje buiten door moeten brengen, of een aantal uurtjes op de gang. Maar dat is het dan ook wel.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 19 januari 2010 @ 16:06:54 #23
163650 Greys
pi_77013425
Hilarisch topic (met de nodige ohhhhhhhhhhhh's tijdens het lezen )

Hier *even afkloppen* valt het wel mee gelukkig, behalve de schoppen die kat Boor soms krijgt als hij me overal volgt en ik soms niet in de gaten heb dat ie vlak voor me wil oversteken
En met hondje Bink hebben we het een paar ( ) keer gehad dat we ineens 's avonds zeiden 'Waar is Bink eigenlijk???' en dan zat ze buiten heel trouw te wachten voor de deur tot ze weer eens naar binnen mocht. Waren we haar vergeten En niet blaffen even ofzo he...?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_77021145
Boy heeft een keer van 's morgens vroeg tot 's avonds laat in de voorraadkast opgesloten gezeten.
Als mijn ouders logees kregen moest ik altijd bij mijn zus op de kamer slapen. Nina ging op mijn benen liggen en ik gooi ze 's ochtends omhoog ik lag in een slaapzak dus dat ging prima. Toen belandde Nina voor mijn neus weer op de grond.
pi_77022381
Leuk topic

Toen ik m'n katten net had wilde ik ze in het begin niet 'snachts op m'n slaapkamer hebben. Zodra we dan in bed lagen begonnen de poesjes altijd even te miauwen en mekkeren voor de deur, maar ons motto was: gewoon negeren, dan wennen ze er vanzelf aan.
Maar op een avond lagen we in bed en duurde het gemekker van Mauro (de jongste) toch wel héél lang, maar goed, de aanhouder wint dachten we, dus we gingen lekker slapen. De volgende ochtend ging m'n vriend naar de wc...en daar kwam Mauro slaperig en wel aangelopen. Arme beestje had meer dan 8 uur op de wc gezeten Sindsdien mogen ze ook weer op de slaapkamer en liggen ze beide lekker op bed Ik voelde me zo schuldig!
(:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')