quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:05 schreef Cat22 het volgende:
Ow, Naartjie zit an de deur, die wil naar bed. Ik wacht nog even het nieuwe topic af.
Ik heb wel meer sets maar die zijn allemaal voor het oude dekbed nog (220x240) en we hebben sinds niet al te lang nieuwe aparte 1-pers. dekbedden dus daar heb ik nog maar 1 setje voor jaquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:00 schreef trovey het volgende:
[..]
Je hebt 1 setje dekbedhoes met slopen....als bij mij het ene in de was zit gaat de andere erop...altijd dus wel een setje aanwezig dus ik zou altijd op tijd naar bed toe kunnen
Tja, die kerel heeft een duidelijk ritme. En middernacht is echt zijn bedtijd.quote:
Jaja, dat zegt Eliesje ook altijd!!!quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:07 schreef Greys het volgende:
Die ging écht per ongeluk
Lalapo:
[..]
Ik heb wel meer sets maar die zijn allemaal voor het oude dekbed nog (220x240) en we hebben sinds niet al te lang nieuwe aparte 1-pers. dekbedden dus daar heb ik nog maar 1 setje voor ja
Ja nee, dat topic afwachten. en hem dan zelf slotten.quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tja, die kerel heeft een duidelijk ritme. En middernacht is echt zijn bedtijd.
Dat is idd wel een hele grote reden idd. Plus het feit dat hij het gewoon goed vind zo.quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En waarom wil hij niet dan? Puur de angst om het weer mee te maken?
Bij het baggeren hebben ze hier er wat tijdelijk uitgevist.....daar zaten eng grote snoeken bij die wel een hondje van 3 kg aankunnenquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Die 1,5 gup in de parkvijver begint gelukkig niet aan een volwassen hond van dik 30 kilo.
Ga ik nu doen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:09 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dat is idd wel een hele grote reden idd. Plus het feit dat hij het gewoon goed vind zo.
Ik ga trouwens die tekst die jij gequote heb wel weghalen ivm herkenbaarheidCat en tombola, zouden julilie de quotes ook weg willen halen?
Tijd dus voor een tweede setquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:07 schreef Greys het volgende:
Die ging écht per ongeluk
Lalapo:
[..]
Ik heb wel meer sets maar die zijn allemaal voor het oude dekbed nog (220x240) en we hebben sinds niet al te lang nieuwe aparte 1-pers. dekbedden dus daar heb ik nog maar 1 setje voor ja
quote:
Ik ookquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:09 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dat is idd wel een hele grote reden idd. Plus het feit dat hij het gewoon goed vind zo.
Ik ga trouwens die tekst die jij gequote heb wel weghalen ivm herkenbaarheidCat en tombola, zouden julilie de quotes ook weg willen halen?
Het was een grapjequote:Op woensdag 20 januari 2010 @ 00:13 schreef Greys het volgende:
[..]Wat ben jij streng vanavond!
(Moest jij d'r niet aan wennen in het begin?)
Wissik hoorquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het was een grapje
Ik heb het nu ook nog wel eens hoor, je ziet het gewoon niet.
En streng vanavond? Op nog meer plekken dan?
Dank je! Trustequote:Op woensdag 20 januari 2010 00:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ook
En dan ga ik echt slapen!
Oh okquote:Op woensdag 20 januari 2010 @ 00:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Wissik hoor
En nee, gewoon hierIk overdreef een beetje
![]()
Ik zou dat nooit doenquote:
Whehehehequote:Op woensdag 20 januari 2010 00:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou dat nooit doen
Zo ben ik namelijk niet
Truste allen
Dat wordt wat lastig ivm werk, dus dat wordt morgenmiddagquote:Op woensdag 20 januari 2010 09:37 schreef oh-oh het volgende:
Oh Greys, ga dekbedovertrekken kopen vandaag jij![]()
Greys V&D onlinequote:Op woensdag 20 januari 2010 09:37 schreef oh-oh het volgende:
Mr. S ik ben echt jaloers, ik zou dat zoooooo leuk vinden![]()
Oh Greys, ga dekbedovertrekken kopen vandaag jij![]()
Ik heb wel 5 1 persoonssetjes of zo ( voor mn dekbed op de bank en voor de logeerkamer) en ik geloof echt niet gelogen wel 8 tweepersoons of zo.
Maar puur uit luiheid gaat meestal de set die ik was dr gewoon weer op, want dan hoef ik m niet op te vouwen en in de kast te frotten
1 Setje nog maar idd omdat we hiervoor altijd 1 groot 220x240 dekbed hadden en sinds kort te losse nieuwe dekbedden. Ik ga eens op V&D online kijken, maar dan moet ik toch echt eerst checken wat voor maat de dekbedden ook alweer zijnquote:Op woensdag 20 januari 2010 09:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Greys V&D onlinescheelt je door de stad rennen (heb niet teruggelezen maar heeft ze maar 1 setje?).
Dat luie ken ik en dat mag Mr dus niet want dan koop ik er geen meer
Hij doet het bed en heb hem voorzien van 4 setjes voorlopig dan
Gedraagt hij zich een beetje??quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:55 schreef oh-oh het volgende:
Aw Bobje![]()
Ik zit mn baas live online te checken
Vallen ze over elkaar heen? Ik gok 1.40 breedquote:Op woensdag 20 januari 2010 09:56 schreef Greys het volgende:
[..]
1 Setje nog maar idd omdat we hiervoor altijd 1 groot 220x240 dekbed hadden en sinds kort te losse nieuwe dekbedden. Ik ga eens op V&D online kijken, maar dan moet ik toch echt eerst checken wat voor maat de dekbedden ook alweer zijn
Met het matrasovertrek hebben we al best veel gedoe, want het bed is 180x220
Altijd al een drama geweest die oren van Bob maar ik kon het altijd zelf redelijk in de hand houden met dat spul van de DA. Nu niet meer, ze blijft maar flapperen.quote:
Oh dat maatje bed heb ik ook maar dan wel met 2 matrassenquote:Op woensdag 20 januari 2010 09:56 schreef Greys het volgende:
[..]
1 Setje nog maar idd omdat we hiervoor altijd 1 groot 220x240 dekbed hadden en sinds kort te losse nieuwe dekbedden. Ik ga eens op V&D online kijken, maar dan moet ik toch echt eerst checken wat voor maat de dekbedden ook alweer zijn
Met het matrasovertrek hebben we al best veel gedoe, want het bed is 180x220
Ooh jeetje dat is echt het ras en al die haartjes hé.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:02 schreef Maes het volgende:
[..]
Altijd al een drama geweest die oren van Bob maar ik kon het altijd zelf redelijk in de hand houden met dat spul van de DA. Nu niet meer, ze blijft maar flapperen.
Mn baas of Sjon?quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:00 schreef Maes het volgende:
[..]
Gedraagt hij zich een beetje??
Nog Sjonnie nieuws?
wij ookquote:Op woensdag 20 januari 2010 09:55 schreef oh-oh het volgende:
Aw Bobje![]()
Ik zit mn baas live online te checken
En dan zit ik notabene op mn werkquote:Op woensdag 20 januari 2010 09:40 schreef oh-oh het volgende:
100 van dinsdag 19 januari 2010
024. 148 Qwea
028. 140 tombolafan
033. 125 oh-oh
038. 118 Cat22
080. 079 JJH
094. 073 Bamba
Qwea bovenaan op dr verjaardag
Je was gisteravond ook goed present mopquote:
Sinds je crew en mod bent jaquote:
Hoest met je bentoos nuquote:
Hah, ik wil morgenavond na training van werk proberen om de boodschappen er voor te halen (ja ik ben een muts die er echt graag sushi in wil doen.. ) en dan ze te gaan vullen. Maar als dat niet lukt pak ik de hele handel in en neem ik het komend weekend mee naar mijn schoonpa om dan daar er wat mee te gaan doen. Vanavond zitten we bij mijn ouders en vrijdag hebben we een etentje ivm 33-jarig huwelijk van mijn ouders. De week is dus weer voorgeplandquote:
Ik miste hem gisteren echt, ik was t maandag glad vergeten dankzij Sjonquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:28 schreef bigbird het volgende:
[..]
Hah, ik wil morgenavond na training van werk proberen om de boodschappen er voor te halen (ja ik ben een muts die er echt graag sushi in wil doen.. ) en dan ze te gaan vullen. Maar als dat niet lukt pak ik de hele handel in en neem ik het komend weekend mee naar mijn schoonpa om dan daar er wat mee te gaan doen. Vanavond zitten we bij mijn ouders en vrijdag hebben we een etentje ivm 33-jarig huwelijk van mijn ouders. De week is dus weer voorgeplandMaar ik heb goede hoop voor komende week wel! En batterijen gekocht voor mijn fototoestel
Kheb nou niet het idee dat ik minder post ofzo, hier misschien iets minder maar tegelijkertijd ook in ESF enzo. Nahja, maakt ook niet uit, het is wel verfrissend zo die dagcijfersquote:
Alles voor jouquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je was gisteravond ook goed present mop
Handjes wassen dan he , en vooral je vingersquote:
Mogguh!quote:
Japs, onze Greys is nu echt blauw. Balen van je arm. Hoe gaat het nu?quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:33 schreef nieslief het volgende:
ESFGreys? MOD???
Verdeurie zeg heb ik even veeeeeel gemist.
Mogguh trouwens.
Heb een paar baggerdagen gehad met arm enzow, komt wel goed uiteindelijk denk ik zo.
quote:
Ik kijk er ook naar uit!quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik miste hem gisteren echt, ik was t maandag glad vergeten dankzij Sjon![]()
Maar vandaag heb ik m gewoon weer mee.
Oooooh hmmm ja, die zijn lekkerquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:44 schreef bigbird het volgende:
Oeh, wij hebben van die zure matten achtige dingen hier gekregen netEn fruitveters
Je wordt er kotsmisselijk van maar ze zijn wel verslavend!
Kun je dan niet beter niet gaan winkelen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:39 schreef nieslief het volgende:
Nu gaat het wel goed hoor. Maar heb gewoon teveel gedaan afgelopen weekend. Nou ja teveel nee dat ook weer niet, zondag naar schoonouders (anderhalf uur heen en ook nog weer terug met auto) en vooral het reizen sloopt me.
Dat wordt nog lachen komend weekend want dan zit ik zaterdag bijna de hele dag in de trein naar Rotterdam (primark shoppen) en weer terug. Gelukkig een trolleykoffertje geregeld anders krijg ik helemaal niks meer mee. Ben benieuwd hoe ik me zondag ga voelen dan ben ik vast een wrak.
Ik wil toch graag weten wat mijn grenzen zijn, en ik wil zus wel weer even zien da's ook al weer even geleden, en ik wil kleren voor de bruiloft van haar kopen voor de jongens iig en ook wat voor mij, en ik wil eigenlijk gewoon even een dagje zonder jongens zijn. En we hebben het zo gepland dat ik 's middags kan rusten en dat kon zondag dus niet echt.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter niet gaan winkelen?
Mogguh Nies!quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:33 schreef nieslief het volgende:
ESFGreys? MOD???
Verdeurie zeg heb ik even veeeeeel gemist.
Mogguh trouwens.
Rustig aan dan he?quote:Heb een paar baggerdagen gehad met arm enzow, komt wel goed uiteindelijk denk ik zo.
Van thuiszitten word je ook zo naar, hebt ook ontspanning nodig. Ik kan me helemaal voorstellen dat je er even uit wilt. En inderdaad, je grenzen verkennen (om er niet overheen te gaanquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:47 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik wil toch graag weten wat mijn grenzen zijn, en ik wil zus wel weer even zien da's ook al weer even geleden, en ik wil kleren voor de bruiloft van haar kopen voor de jongens iig en ook wat voor mij, en ik wil eigenlijk gewoon even een dagje zonder jongens zijn. En we hebben het zo gepland dat ik 's middags kan rusten en dat kon zondag dus niet echt.
Samenvatting maker present!quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:54 schreef nieslief het volgende:
Heeft er trouwens iemand een kleine samenvatting voor me???
Ik heb het idee dat ik heeeeel veeeel gemist heb Oh-Oh een nieuw hondje????
Respectquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Samenvatting maker present!Greys is tijdelijk mod op het ESF forum (en is vast PR-medewerker) Bink had last van haar rug/maag maar dat gaat weer beter Oh-Oh heeft een nieuw hondje (nakie) gekregen van een vriendin Qwea was gisteren jarig Greys post nu ook braaf door de slotjes heen Bamba, Morretje, Cat en ik zitten op Farmville ![]()
MissBliss heeft een nieuwe site ![]()
F_R is naar de DA geweest met Rossi, die is geopereerd en er is (grote) kans dat het FIV is (dacht ik ), maar de testuitslagen zijn er nog niet
JJH heeft een heel leuk weekje Duitsland gehad MrS zit in China Cat heeft haar katten binnengesloten ![]()
Ik heb nog even extra linkjes toegevoegdquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:30 schreef nieslief het volgende:
[..]
Respect![]()
![]()
![]()
Greys is dus MOD alleen van het ESF forum??? Of ook van de olympische winterdinges want daar zag ik wel een welkomstdingestopic? Slotjespostert![]()
Mooie site MissBliss
Gefeliciteerd Qwea.
Farmville
Oeh leuk een nieuwe aanwinst voor Oh-Oh die ga ik even teruglezen dus.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb nog even extra linkjes toegevoegd
Nee hoor... redelijk goed geheugen (dat waarvan ik weet waar het staat doe ik als linkquote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:39 schreef bigbird het volgende:
stomme photobucket wil mijn foto's niet uploaden
Nou dan laat ik hem maar gewoon aanstaan ofzo, misschien komt ie er dan alsnog op. Moest nog even wat trouwfoto's neerzetten ergens.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Had ik laatst ook. Selecteerde ik er 10, was ie een eeuwigheid bezig, had ie er 1 gedaan...
vervelendquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:39 schreef bigbird het volgende:
stomme photobucket wil mijn foto's niet uploaden
Haha die's gaafquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:44 schreef Ynske het volgende:
hij doet t nu ook andersom
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik heb ook eigen domeinquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:56 schreef Ynske het volgende:
wat dat betreft ben ik echt blij met mn eigen domein, om zut op te uploaden
maak je toch een mapje aan op die server #fok en plemp je daar alles in wat je wilt tonenquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:58 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ik heb ook eigen domeinMoet alleen vernieuwd worden dus vergeet hem steeds. Misschien dan maar op die manier doen.
Tja, ik onthoud vooral nutteloze dingen... dus dat schiet niet echt opquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:57 schreef Ml-etje het volgende:
Jeetje Tomoblala doe es wat met dat geheugen joh
Het is echt, weekie lenen?
Zo ik ben weer binnen net mezelf maar getrakteerd op een megamok met narcisjes erin en het Whoopje ligt heeerlijk buiten in de zon op een kussen op het tuinbankje.
Nu even wat i-net klussen doen en dan de admin uitsorteren en restant opruimen![]()
Vanmiddag dan nog dweilen en stofzuigen pfff kan beter 5 dagen met huishoudster doen soms![]()
Planquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
maak je toch een mapje aan op die server #fok en plemp je daar alles in wat je wilt tonen
Dat was een grapje, er stond iets verkeerd ingesteld waardoor de topics vanuit ESF automatisch naar OWS (winterspelen) vlogen als we er in gepost haddenquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:30 schreef nieslief het volgende:
Greys is dus MOD alleen van het ESF forum??? Of ook van de olympische winterdinges want daar zag ik wel een welkomstdingestopic? Slotjespostert![]()
Aha dat gaat lekker dus. Ik zal er eens gaan snuffelen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was een grapje, er stond iets verkeerd ingesteld waardoor de topics vanuit ESF automatisch naar OWS (winterspelen) vlogen als we er in gepost hadden
Ik modereer samen met Tha_Erik het songfestivalforum. Da's een tijdelijk subforum
Kom maar eens kijken, zie mijn sig
Die heb ik ook gelezen, niks voor mij.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:04 schreef nokwanda het volgende:
Goedemiddag. Leuke update van Mr.S. Dat eten....brrrrrr. Ik zou er spontaan vegetarisch van worden
quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:08 schreef Cat22 het volgende:
Tombolalala!Jij nalees-, onthoud- en samenvattingswonder!
![]()
quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:08 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Dat inderdaad!quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:08 schreef Cat22 het volgende:
![]()
quote:
Gaan jullie es lintjes halen of zo! Ik heb geld nodig.quote:
Christmas Eve!quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:24 schreef Maes het volgende:
Ik had een blauw bad vandaag![]()
[ afbeelding ]
Omdat ik em niet meer kan vinden op de Lush site, het is die blauwe met het gele maantje erop
quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
Gaan jullie es lintjes halen of zo! Ik heb geld nodig.
quote:
Bye byequote:
Nee.quote:
Neequote:Op woensdag 20 januari 2010 12:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Christmas Eve!Dies lekkerrr he?
Heb je hem helemaal erin geplonkt?
Dat is de Christmas Eve! Ik heb hem ook, maar nog niet geprobeerd.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:24 schreef Maes het volgende:
Ik had een blauw bad vandaag![]()
[ afbeelding ]
Omdat ik em niet meer kan vinden op de Lush site, het is die blauwe met het gele maantje erop
Ik zou ook geen koe verkopen, koeien zijn liefquote:
Gelukkig! Ik schrok al.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:26 schreef Maes het volgende:
[..]
Neede helft maar dat was ruim voldoende
En ook een half half maantje
Een roodbonte. Ik heb er drie.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:27 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik zou ook geen koe verkopen, koeien zijn liefIs het een roodbonte of een zwart/wit bonte?
Ff wachten, ik koop zo een dairyfarm, als mijn frambozen rijp zijn..quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
Gaan jullie es lintjes halen of zo! Ik heb geld nodig.
Joh!quote:
Ik vond em niet zo lekker als die ik toen van jou had gekregen maar wel lekker genoegquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is de Christmas Eve! Ik heb hem ook, maar nog niet geprobeerd.
Lekker?
Ow ja, die moet ik ook nog. Maar ik heb eerst meer grond gekocht. Kan ik nog meer verbouwen dus nog meer geld verdienen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:28 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ff wachten, ik koop zo een dairyfarm, als mijn frambozen rijp zijn..![]()
Maes, het zijn allemaal roodbonte!
ik ben gewoon jaloers want ik heb er nog maar 1...quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Een roodbonte. Ik heb er drie.En een roze kalfje.
![]()
Stomme Tombolalala. Tegen mij zeggen dat ik koeien moet gaan verkopen.
Als je mij een beetje kent weet je dat ik er toe in staat ben om dat hele ding er in te gooienquote:
Die worden ook vanzelf groot mits je er goed voor zorgt natuurlijkquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik ben gewoon jaloers want ik heb er nog maar 1...
en een roze kalf en een roodbont kalf...
quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is de Christmas Eve! Ik heb hem ook, maar nog niet geprobeerd.
Lekker?
Zjuust.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:30 schreef Maes het volgende:
[..]
Als je mij een beetje kent weet je dat ik er toe in staat ben om dat hele ding er in te gooien
quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:32 schreef Maes het volgende:
Onze kalfjes blijven volgens mij altijd roze (of roodbont) en klein en lievvvv.![]()
Kom je ook Farmvillen Meas?![]()
[..]
Die worden ook vanzelf groot mits je er goed voor zorgt natuurlijk
Verkering?quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:43 schreef Greys het volgende:
Ik had tenminste heule geweldige documentaaaaaaaaasie bij mijn post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |