Mn baas of Sjon?quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:00 schreef Maes het volgende:
[..]
Gedraagt hij zich een beetje??
Nog Sjonnie nieuws?
wij ookquote:Op woensdag 20 januari 2010 09:55 schreef oh-oh het volgende:
Aw Bobje![]()
Ik zit mn baas live online te checken
En dan zit ik notabene op mn werkquote:Op woensdag 20 januari 2010 09:40 schreef oh-oh het volgende:
100 van dinsdag 19 januari 2010
024. 148 Qwea
028. 140 tombolafan
033. 125 oh-oh
038. 118 Cat22
080. 079 JJH
094. 073 Bamba
Qwea bovenaan op dr verjaardag
Je was gisteravond ook goed present mopquote:
Sinds je crew en mod bent jaquote:
Hoest met je bentoos nuquote:
Hah, ik wil morgenavond na training van werk proberen om de boodschappen er voor te halen (ja ik ben een muts die er echt graag sushi in wil doen.. ) en dan ze te gaan vullen. Maar als dat niet lukt pak ik de hele handel in en neem ik het komend weekend mee naar mijn schoonpa om dan daar er wat mee te gaan doen. Vanavond zitten we bij mijn ouders en vrijdag hebben we een etentje ivm 33-jarig huwelijk van mijn ouders. De week is dus weer voorgeplandquote:
Ik miste hem gisteren echt, ik was t maandag glad vergeten dankzij Sjonquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:28 schreef bigbird het volgende:
[..]
Hah, ik wil morgenavond na training van werk proberen om de boodschappen er voor te halen (ja ik ben een muts die er echt graag sushi in wil doen.. ) en dan ze te gaan vullen. Maar als dat niet lukt pak ik de hele handel in en neem ik het komend weekend mee naar mijn schoonpa om dan daar er wat mee te gaan doen. Vanavond zitten we bij mijn ouders en vrijdag hebben we een etentje ivm 33-jarig huwelijk van mijn ouders. De week is dus weer voorgeplandMaar ik heb goede hoop voor komende week wel! En batterijen gekocht voor mijn fototoestel
Kheb nou niet het idee dat ik minder post ofzo, hier misschien iets minder maar tegelijkertijd ook in ESF enzo. Nahja, maakt ook niet uit, het is wel verfrissend zo die dagcijfersquote:
Alles voor jouquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je was gisteravond ook goed present mop
Handjes wassen dan he , en vooral je vingersquote:
Mogguh!quote:
Japs, onze Greys is nu echt blauw. Balen van je arm. Hoe gaat het nu?quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:33 schreef nieslief het volgende:
ESFGreys? MOD???
Verdeurie zeg heb ik even veeeeeel gemist.
Mogguh trouwens.
Heb een paar baggerdagen gehad met arm enzow, komt wel goed uiteindelijk denk ik zo.
quote:
Ik kijk er ook naar uit!quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik miste hem gisteren echt, ik was t maandag glad vergeten dankzij Sjon![]()
Maar vandaag heb ik m gewoon weer mee.
Oooooh hmmm ja, die zijn lekkerquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:44 schreef bigbird het volgende:
Oeh, wij hebben van die zure matten achtige dingen hier gekregen netEn fruitveters
Je wordt er kotsmisselijk van maar ze zijn wel verslavend!
Kun je dan niet beter niet gaan winkelen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:39 schreef nieslief het volgende:
Nu gaat het wel goed hoor. Maar heb gewoon teveel gedaan afgelopen weekend. Nou ja teveel nee dat ook weer niet, zondag naar schoonouders (anderhalf uur heen en ook nog weer terug met auto) en vooral het reizen sloopt me.
Dat wordt nog lachen komend weekend want dan zit ik zaterdag bijna de hele dag in de trein naar Rotterdam (primark shoppen) en weer terug. Gelukkig een trolleykoffertje geregeld anders krijg ik helemaal niks meer mee. Ben benieuwd hoe ik me zondag ga voelen dan ben ik vast een wrak.
Ik wil toch graag weten wat mijn grenzen zijn, en ik wil zus wel weer even zien da's ook al weer even geleden, en ik wil kleren voor de bruiloft van haar kopen voor de jongens iig en ook wat voor mij, en ik wil eigenlijk gewoon even een dagje zonder jongens zijn. En we hebben het zo gepland dat ik 's middags kan rusten en dat kon zondag dus niet echt.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter niet gaan winkelen?
Mogguh Nies!quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:33 schreef nieslief het volgende:
ESFGreys? MOD???
Verdeurie zeg heb ik even veeeeeel gemist.
Mogguh trouwens.
Rustig aan dan he?quote:Heb een paar baggerdagen gehad met arm enzow, komt wel goed uiteindelijk denk ik zo.
Van thuiszitten word je ook zo naar, hebt ook ontspanning nodig. Ik kan me helemaal voorstellen dat je er even uit wilt. En inderdaad, je grenzen verkennen (om er niet overheen te gaanquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:47 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik wil toch graag weten wat mijn grenzen zijn, en ik wil zus wel weer even zien da's ook al weer even geleden, en ik wil kleren voor de bruiloft van haar kopen voor de jongens iig en ook wat voor mij, en ik wil eigenlijk gewoon even een dagje zonder jongens zijn. En we hebben het zo gepland dat ik 's middags kan rusten en dat kon zondag dus niet echt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |