Stond ze ermee voor de deur? Of was ie afgegeven? En wat voor één?????quote:Op maandag 18 januari 2010 16:32 schreef oh-oh het volgende:
Nee ik weet ook niet wat ik dr van moet denken maar hij heeft wel al mooi de grootste mand ingepikt
quote:Op maandag 18 januari 2010 16:38 schreef Bamba het volgende:
Ik heb al 10 buren bij Farmville trouwens
quote:Op maandag 18 januari 2010 16:39 schreef oh-oh het volgende:
Nee het is ECHT.
Tis een chineesje, een zwart witte.
Ik heb echt geen idee wat ik dr mee ga doen. Hijs wel heel lief, en makkelijk, van 19 november issie, stamboom heb ik dr bij gekregen
dat kan ook nog! GRRRRRRRRRRRRRRRRR!quote:Op maandag 18 januari 2010 16:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar is het een grap, komt er een clou of is het gewoon écht?
En wat zei je, bedankt, lieve vriendin?
Wat is het voor pup dan? Of gaat dit gewoon stiekem over een van de IKEA ratten?
Ben gauw even gaan teruglezen over je droom.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Same here. Die maffe droom werkt door
Wat!!! Fotoquote:Op maandag 18 januari 2010 16:39 schreef oh-oh het volgende:
Nee het is ECHT.
Ik heb echt geen idee wat ik dr mee ga doen. Hijs wel heel lief, en makkelijk, van 19 november issie, stamboom heb ik dr bij gekregen
Oooohhh ik wil 'm wel hebbenquote:Op maandag 18 januari 2010 16:39 schreef oh-oh het volgende:
Nee het is ECHT.
Een echte levende hond Met een kloppend hartje en 4 werkende pootjes?quote:Op maandag 18 januari 2010 16:39 schreef oh-oh het volgende:
Nee het is ECHT.
Hebben zusje en ik vorig jaar wel gedaan bij m'n ouders, maar paps wist ervanquote:Op maandag 18 januari 2010 16:42 schreef Ynske het volgende:
zomaar een hond cadeau gevent zou niet in me op komen. beetje vaag allemaal
Oke...doe het hele verhaal ff gedetailleerdquote:Op maandag 18 januari 2010 16:43 schreef oh-oh het volgende:
Dr man stond dr mee aan de deur![]()
Op mn werk dus
das dan toch een andere situatiequote:Op maandag 18 januari 2010 16:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hebben zusje en ik vorig jaar wel gedaan bij m'n ouders, maar paps wist ervan
Ja, dat is heel wat anders... dan is het een gewenst iets.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hebben zusje en ik vorig jaar wel gedaan bij m'n ouders, maar paps wist ervan
Ik ook!!!quote:
Nou ik zit te werken en tis teringdruk en ondertussen probeer ik ook die pup in de gaten te houden dus dat volgt vanavond welquote:Op maandag 18 januari 2010 16:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oke...doe het hele verhaal ff gedetailleerd
Het enige levende kadoo dat ik iemand zou geven zonder overleg, is een mandje oesters.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:43 schreef oh-oh het volgende:
Dr man stond dr mee aan de deur![]()
Op mn werk dus
Same here!quote:Op maandag 18 januari 2010 16:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een schatje![]()
En toch vind ik het raar om zo een hond te geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |