Haha die's gaafquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:44 schreef Ynske het volgende:
hij doet t nu ook andersom
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik heb ook eigen domeinquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:56 schreef Ynske het volgende:
wat dat betreft ben ik echt blij met mn eigen domein, om zut op te uploaden
maak je toch een mapje aan op die server #fok en plemp je daar alles in wat je wilt tonenquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:58 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ik heb ook eigen domeinMoet alleen vernieuwd worden dus vergeet hem steeds. Misschien dan maar op die manier doen.
Tja, ik onthoud vooral nutteloze dingen... dus dat schiet niet echt opquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:57 schreef Ml-etje het volgende:
Jeetje Tomoblala doe es wat met dat geheugen joh
Het is echt, weekie lenen?
Zo ik ben weer binnen net mezelf maar getrakteerd op een megamok met narcisjes erin en het Whoopje ligt heeerlijk buiten in de zon op een kussen op het tuinbankje.
Nu even wat i-net klussen doen en dan de admin uitsorteren en restant opruimen![]()
Vanmiddag dan nog dweilen en stofzuigen pfff kan beter 5 dagen met huishoudster doen soms![]()
Planquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
maak je toch een mapje aan op die server #fok en plemp je daar alles in wat je wilt tonen
Dat was een grapje, er stond iets verkeerd ingesteld waardoor de topics vanuit ESF automatisch naar OWS (winterspelen) vlogen als we er in gepost haddenquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:30 schreef nieslief het volgende:
Greys is dus MOD alleen van het ESF forum??? Of ook van de olympische winterdinges want daar zag ik wel een welkomstdingestopic? Slotjespostert![]()
Aha dat gaat lekker dus. Ik zal er eens gaan snuffelen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was een grapje, er stond iets verkeerd ingesteld waardoor de topics vanuit ESF automatisch naar OWS (winterspelen) vlogen als we er in gepost hadden
Ik modereer samen met Tha_Erik het songfestivalforum. Da's een tijdelijk subforum
Kom maar eens kijken, zie mijn sig
Die heb ik ook gelezen, niks voor mij.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:04 schreef nokwanda het volgende:
Goedemiddag. Leuke update van Mr.S. Dat eten....brrrrrr. Ik zou er spontaan vegetarisch van worden
quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:08 schreef Cat22 het volgende:
Tombolalala!Jij nalees-, onthoud- en samenvattingswonder!
![]()
quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:08 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Dat inderdaad!quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:08 schreef Cat22 het volgende:
![]()
quote:
Gaan jullie es lintjes halen of zo! Ik heb geld nodig.quote:
Christmas Eve!quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:24 schreef Maes het volgende:
Ik had een blauw bad vandaag![]()
[ afbeelding ]
Omdat ik em niet meer kan vinden op de Lush site, het is die blauwe met het gele maantje erop
quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
Gaan jullie es lintjes halen of zo! Ik heb geld nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |