Niet, ik ben druk bezig op mn werkquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:09 schreef Guard het volgende:
Kijk je ff niet, maakt PTT even snel het topic vol
Ik zie hetquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niet, ik ben druk bezig op mn werk
Jaquote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
JaIk ging even naar een ander winkeltje waar ze ook laarzen-voor-dikke-kuiten hebben & daar zag ik ook leuke
![]()
Ja, dat vind ik ook! Als je hebt hebt, dan moet je het ook gebruikenquote:
Natuurlijk niet, ik heb het net zo hard nodig, die nieuwe keuken en auto komen ook niet uit de lucht vallen hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Omdat ik het het hardste nodig heb, al zeg ik het zelf
Dat zijn luxeuitgaven, voor mij is het voor huur en broodquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:32 schreef Guard het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, ik heb het net zo hard nodig, die nieuwe keuken en auto komen ook niet uit de lucht vallen hoor
Doe je verhaal maarquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Omdat ik het het hardste nodig heb, al zeg ik het zelf
Nieuwe keukenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:32 schreef Guard het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, ik heb het net zo hard nodig, die nieuwe keuken en auto komen ook niet uit de lucht vallen hoor
Luxe? Hoe moet ik mijn brood halen en smeren zonder auto en keuken?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat zijn luxeuitgaven, voor mij is het voor huur en brood![]()
Ik ben het met je eens hoor! Een keuken en een auto is geen luxequote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:33 schreef Guard het volgende:
[..]
Luxe? Hoe moet ik mijn brood halen en smeren zonder auto en keuken?
Lopend bij de supermarkt halen, en met een tweedehands mes bammetjes op de tafel leggen en smerenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:33 schreef Guard het volgende:
[..]
Luxe? Hoe moet ik mijn brood halen en smeren zonder auto en keuken?
Goed bezig meneer!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:35 schreef PierreTT het volgende:
Nee hoor, het valt allemaal best wel mee. Beter gezegd, per bericht dat ik typ op Fok krijg ik ongeveer 10 cent uitbetaald, netto! Elke keer als ik van topic wissel heb ik weer 10 cent verdiend
Precies. Ik ben trouwens weer het topic aan het volspammen, waarom reageren er niet meer mensenquote:
Ik doe toch mee?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Precies. Ik ben trouwens weer het topic aan het volspammen, waarom reageren er niet meer mensen
Crazy komt meedoenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Precies. Ik ben trouwens weer het topic aan het volspammen, waarom reageren er niet meer mensen
jah maar ..... ikke ben onschuldigquote:
Vanaf nu niet meerquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah maar ..... ikke ben onschuldig
Ik heb niet zoveel te vertellen...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk niet..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel te vertellen...
en jij dan ...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:42 schreef Guard het volgende:
[..]
Vanaf nu niet meerMeespammen met PTT
Ik ben al hard aan het spammen, dat zie je toch wel?quote:
Gelukkig heb ik nog 2 kratjesquote:'Jupiler-bier raakt op door staking'
Uitgegeven: 15 januari 2010 19:57
Laatst gewijzigd: 15 januari 2010 19:57
AMSTERDAM – Bij biergigant Inbev in Belgiė wordt al een paar dagen gestaakt wat zorgt voor een tekort aan Jupiler-bier in de supermarkten. Ook Nederlandse slijterijen dreigen door hun voorraden heen te raken.
© ANP
Dat meldt RTL Nieuws vrijdagavond.
Het personeel van de biermaker blokkeert al enkele dagen de ingangen van de fabrieken in Leuven, Jupile en Hoegaarden.
Landelijke staking
De staking is ontstaan nadat het bedrijf bekendmaakte 250 banen te willen schrappen. Van de rechter mag Inbev de blokkades laten verwijderen, maar de bonden dreigen in dat geval met een landelijke staking.
In Nederland is er voor dit weekend in ieder geval nog genoeg Jupiler-bier op voorraad. Voor volgende week moet een andere oplossing gezocht worden, als de blokkades dan nog aanhouden.
dan kom ik ze bij jou halen als ze hier op zijnquote:
Haha, dat zou kunnen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dan kom ik ze bij jou halen als ze hier op zijn
afslag 17 was het ?quote:
Nee, dat is Rosada volgens mij?quote:
o dacht dat je daar in de buurt zatquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, dat is Rosada volgens mij?
Iets verderquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o dacht dat je daar in de buurt zat
ok haha 18 of 19 ?quote:
Afslag 17 is aan de A17 & ik woon aan de A58quote:
aah okquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Afslag 17 is aan de A17 & ik woon aan de A58
Ik ben nummer 26
Geen idee! Je moet : | W doenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:05 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
die is leuk! waarom zie ik die niet staan in t lijstje met smileys..
Dat is de G tussen *quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Geen idee! Je moet : | W doen
Enstaat er ook niet tussen
Konings, kan ik met jou meerijden?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:55 schreef Crazy-M het volgende:
Volgens mij is iedereen al richting Auto
jah maar ..... is goed,quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Konings, kan ik met jou meerijden?
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel te vertellen...
Oke... Dat past wel in de garagequote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah maar ..... is goed,
Jongens, we slapen ook bij auto !!!
Oh das genoeg hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke... Dat past wel in de garage
Er staat ook een heater in de garage, dus dat komt helemaal goed!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh das genoeg hoorIk heb zelf wel een slaapzak en een luchtbed
Geen idee, jullie zeggen hetquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:09 schreef PierreTT het volgende:
Aangeven dat je kratten bier thuis hebt staan is automatisch mensen uitnodigen, toch? Waar is SpeCulaes als je hem nodig hebt
ik ookquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh das genoeg hoorIk heb zelf wel een slaapzak en een luchtbed
O is niet nodig hoor, ik heb het niet zo snel koud. En zodra die 7 kratten op zijn bellen we Scooterbob en die brengt Crazy en mij weer naar huisquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Er staat ook een heater in de garage, dus dat komt helemaal goed!
[..]
Geen idee, jullie zeggen het
Komen die ook in Heerle?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
O is niet nodig hoor, ik heb het niet zo snel koud. En zodra die 7 kratten op zijn bellen we Scooterbob en die brengt Crazy en mij weer naar huis
das natuurlijk ook een ideequote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
O is niet nodig hoor, ik heb het niet zo snel koud. En zodra die 7 kratten op zijn bellen we Scooterbob en die brengt Crazy en mij weer naar huis
Dat is te hopen... Anders is het maar jammer. Er rijden toch ook wel taxi's van Heerle naar Roosendaal? Dan kan ik vanaf daar de nachttrein pakkenquote:
R'daal zit niet op het nachtnetquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat is te hopen... Anders is het maar jammer. Er rijden toch ook wel taxi's van Heerle naar Roosendaal? Dan kan ik vanaf daar de nachttrein pakkenOf rijdt die dan niet
7 kratjes ....quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat is te hopen... Anders is het maar jammer. Er rijden toch ook wel taxi's van Heerle naar Roosendaal? Dan kan ik vanaf daar de nachttrein pakkenOf rijdt die dan niet
Tja sorry, dan moeten we toch blijven slapen, vervelend he!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
R'daal zit niet op het nachtnet
Nogal! Maar dat moet wel lukken hoor!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Tja sorry, dan moeten we toch blijven slapen, vervelend he!
Precies, baksteen op het gaspedaal, handen van het stuur, hoofd in je nek en schreeuwen maar!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
7 kratjes ....
we doen gewoon zelf rijden dan
tegen 2:00 naar huis is snelweg toch leeg
mooiquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nogal! Maar dat moet wel lukken hoor!
Stuurloos werkt in Breda?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mooi
pierett aan werk in breda? kom ik je daar wel oppikken
inderdaadquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Precies, baksteen op het gaspedaal, handen van het stuur, hoofd in je nek en schreeuwen maar!
o jahquote:
bij auto,quote:
ja kut ik zit in hellevoet.... En in de week voor m'n tentamens..quote:
wat is nu 1 avond zuipenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:21 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
ja kut ik zit in hellevoet.... En in de week voor m'n tentamens..
Taxi brengt je overal! En dat kan jij best missen, met je Boekaniersalaris!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:21 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
ja kut ik zit in hellevoet.... En in de week voor m'n tentamens..
ja ik verdien zoveel...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:22 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Taxi brengt je overal! En dat kan jij best missen, met je Boekaniersalaris!
Al die breezermeisjes geven altijd tientallen euro's fooi aan jouquote:
en het bier dan ....quote:
hehe. Tientallen niet, maar daar pak ik wel de meeste fooi mee jouquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Al die breezermeisjes geven altijd tientallen euro's fooi aan jou
Zinsopbouw?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:30 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
maar daar pak ik wel de meeste fooi mee jou
voorruit danquote:
Is goed gespeldquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:53 schreef styliste het volgende:
als we over grammatica gaan beginnen....
Ik baal...
weet ik. Dat bedoelde ik ook niet, ik bedoelde dat er meer dan genoeg fout gespelde woorden op 1 pagina in dit topic te vinden zijn.quote:
Waarvan?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:07 schreef styliste het volgende:
[..]
juist!![]()
neemt niet weg dat ik nog steeds baal..
*snik* dank je, ik ben even de weg kwijt. Ik was vandaag in de stad, maar mag niks meer kopen van mijn ventje... vertel ik dat ik een mooi lingeriesetje heb gezien maar heb laten hangen (wat ik erg knap van mezelf vond) heb ik gezeik...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Waarvan?
(Duurde even, inderdaadTyp het maar eens neer hier bij Ome PierreTT! *kopje thee klaarzet, sprits pakt*
Dat is ook niet zo slimquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:11 schreef styliste het volgende:
[..]
*snik* dank je, ik ben even de weg kwijt. Ik was vandaag in de stad, maar mag niks meer kopen van mijn ventje... vertel ik dat ik een mooi lingeriesetje heb gezien maar heb laten hangen (wat ik erg knap van mezelf vond) heb ik gezeik...![]()
![]()
en nou kan ik m niet vinden op de website van de betreffende winkel
ja maar ja maar.... hoe moet ik dat nou weten? Bij mij is niks kopen ook echt niks kopen... (ben ik de enige die opeens vind dat het lijkt alsof de rollen bij ons een beetje omgedraaid zijn?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo slimAls je vriend zegt dat je niks meer mag kopen, dan zijn er natuurlijk stiekem wel een paar dingen die je mag kopen! O.a. lingerie, bier, frituur, plasmatv's etc. etc. Niks is niet altijd echt helemaal niks! Als jij tegen je vriend zegt: "Niks kopen!", en hij komt thuis met chocola en de dvd van Grey's Anatomy, dan ben jij ook blij
Goed nadenken! Waar wordt een man (dus ook jouw vriend) blij van? Juist, lingerie, eten, voetbal, bier en grote televisies. Alles wat daarin valt is primaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:23 schreef styliste het volgende:
[..]
ja maar ja maar.... hoe moet ik dat nou weten? Bij mij is niks kopen ook echt niks kopen... (ben ik de enige die opeens vind dat het lijkt alsof de rollen bij ons een beetje omgedraaid zijn?)
Dat zal ik onthouden dan, nu nog een rood/zwart kanten setje zien te vinden...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Goed nadenken! Waar wordt een man (dus ook jouw vriend) blij van? Juist, lingerie, eten, voetbal, bier en grote televisies. Alles wat daarin valt is prima
http://www.nu.nl/binnenla(...)ipkaart-duurder.htmlquote:'Reizen met ov-chipkaart duurder'
Uitgegeven: 15 januari 2010 21:38
Laatst gewijzigd: 15 januari 2010 21:38
AMSTERDAM - Reizen met de ov-chipkaart in de stad is meestal duurder dan met een strippenkaart. Dat staat in een onderzoek dat de SP hield.
© ANP
In zes steden werden 1700 ov-ritjes vergeleken. Dit werd vrijdagavond in het programma De Ombudsman bekend gemaakt.
In Utrecht waren de prijsverschillen het grootst. Van de ruim 957 ritten was de ov-chipkaart gemiddeld negentien procent duurder.
Duurder
In Amsterdam werden 220 ritten gemaakt, waarvan vijf procent duurder was. In Rotterdam, waar 239 werden getest, waren reizigers een procent goedkoper uit.
Buiten de Randstad was reizen met de ov-chipkaart ook duurder in Leiden en Nijmegen was een ritje met een strippenkaart twaalf procent goedkoper. Hier werden 53 en 72 ritten getest. In Arnhem, waar 186 ritten werden vergeleken, was het 22 procent duurder.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:27 schreef styliste het volgende:
[..]
Dat zal ik onthouden dan, nu nog een rood/zwart kanten setje zien te vinden...
leuk pakje, maar vrouw die erin zit is niet zo ...quote:
Hoiquote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:37 schreef styliste het volgende:
[..]
das een beetje té....
moet gewoon een mooi setje zijn dat een beetje teased zeg maar
nu nog de inhoud goed krijgenquote:
Tilburg is goed te doen hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:38 schreef Tegan het volgende:
Hoe is het in Tilburg? Ik ben blij dat de voetpaden weer wat loopbaarder zijn.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:11 schreef styliste het volgende:
[..]
*snik* dank je, ik ben even de weg kwijt. Ik was vandaag in de stad, maar mag niks meer kopen van mijn ventje... vertel ik dat ik een mooi lingeriesetje heb gezien maar heb laten hangen (wat ik erg knap van mezelf vond) heb ik gezeik...![]()
![]()
en nou kan ik m niet vinden op de website van de betreffende winkel
Ik moet eigenlijk mn badkamer betegelen maar inmiddels moet ik wel de stad in geloof ikquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Maar waarom ga je morgen niet alsnog naar de stad dan?
En het resultaat posten uiteraardquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:52 schreef styliste het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk mn badkamer betegelen maar inmiddels moet ik wel de stad in geloof ik![]()
van de badkamer? Tuurlijk!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En het resultaat posten uiteraard
kun je niet eerst heel vroeg beginnen met tegelen en dan de stad inquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:52 schreef styliste het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk mn badkamer betegelen maar inmiddels moet ik wel de stad in geloof ik![]()
Degene die aan korvelseweg wonen:quote:Deze mail ontvang je als ondertekenaar van de online petitie VOOR WILLEM II TEGEN WANBELEID
Bedankt voor je digitale steun! Naast je digitale steun, is ook je steun bij de protestmars op vrijdag 29 januari 2010 hard nodig. Wij roepen alle Willem II supporters dan ook op om op 29 januari 2010 mee te lopen in de protestmars. De protestmars is namelijk het slotstuk van een maand lang actie voeren tegen het wanbeleid van Willem II.
Praktische informatie over de mars
Locatie: verzamelen op het Willemsplein te Tilburg (voor het stadhuis van de gemeente Tilburg)
Tijd: Vertrek protestmars: 19.00uur / verzamelen vanaf 18.30uur.
Route: Willemsplein-Schouwburgring-Korvelseweg-Laarstraat-Willem II stadion (kassagebouw).
Na afloop van de protestmars speelt Willem II tegen RKC. Een zeer belangrijke wedstrijd. Loop eerst mee met de mars om daarna vol achter het elftal te gaan staan.
Oproep: De initiatiefnemers van de acties keuren elke vorm van agressie of geweld af.
Alle acties onder de noemer VOOR WILLEM II TEGEN WANBELEID zijn ludiek en vreedzaam van aard. Wij hopen dat vele supporters meelopen in de protestmars dit ook op ludieke en vreedzame wijze doen!
Haha, vet! Zet m'n auto aan de kant en mijn camera uit het raam hangen en klikken maar!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Degene die aan korvelseweg wonen:
Wordt foto materiaal wat ik je brom
http://nl.floorplanner.com/quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:32 schreef Crazy-M het volgende:
Styliste,
Jij bent aan verbouwen
Weet jij misschien programma waarmee je als het ware je huis virtueel kunt inrichten ?
Dat je de maten en dergelijke kunt opgeven ?
Zus gaat huis uit en heeft flatje aan predikherenlaan.
Thanksquote:
Ikea heeft ook zoiets, maar alleen handig als je ook daadwerkelijk alles bij de ikea gaat halenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:32 schreef Crazy-M het volgende:
Styliste,
Jij bent aan verbouwen
Weet jij misschien programma waarmee je als het ware je huis virtueel kunt inrichten ?
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:32 schreef Crazy-M het volgende:
Styliste,
Jij bent aan verbouwen
Maakt niet uitquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:02 schreef styliste het volgende:
[..]
Sorry, was niet online vandaag, maar inderdaad floorplanner en de homeplanner van IKEA. succes!
maar ligt er nog wel,quote:
Mwa, wel rampzalig veel opdrachten maken die voor 11u vanavond af moeten zijn...quote:
Oeh, dat is balen!quote:Op zondag 17 januari 2010 11:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mwa, wel rampzalig veel opdrachten maken die voor 11u vanavond af moeten zijn...
Valt mee, het is totaal niet moeilijk, alleen afgrijselijk veel opdrachten (invullen met de computer)... gelukkig was ik al eerder begonnen... het zijn in totaal bijna 200 opdrachten die ingevuld moeten worden, ik moet er nog een stuk of 40/50...quote:
Hehe, ik kwam gisteren terug uit Landgraaf en rond Weert begon het echt te sneeuwen, maar er was totaal niets aan de hand, kon rustig doorkachelen met een km of 100-120. Zie je meteen weer van die proleten rijden met 30km/u op de snelweg. In het donker, slechte verlichting, auto compleet beslagen van binnen. Dat zijn echt gevaren op de weg. Rij ik langs een groepje auto's die dus achter zo'n idioot rijden onder het mom, hij rijdt langzaam dan zal het wel gevaarlijk en glad zijn...quote:Op zondag 17 januari 2010 12:36 schreef hetzusjevan het volgende:
Zo, wij gingen naar de bios gisteravond.. andere stel is afgehaakt ivm de sneeuwval ineens. Vriendjes auto was wel goed uitgerust dus we kwamen er goed doorheen.. andere mensen minder.
Bijna-botsing bij een kruising met stoplichten tussen twee auto's voor ons, eentje spinde gewoon 180 graden rond. En even verderop stond er een auto dwars over de weg, was tegen de stoep aangeknald in een S-bochtje. Dus die probeert weer terug te draaien, en toen brak z'n voorwiel af ofzo, want dat wiel stond ineens dwars. Arme mensen.
mja het was ook in 1 keer. Denk niemand rekening mee had gehoudenquote:Op zondag 17 januari 2010 14:19 schreef automatic_ het volgende:
Jemie, hier is gewoon niets gevallen, dus ik had niet door dat het zo "erg" was, haha.
Pffft dat had ik 10 jaar geleden al aan met carnaval, housebroek en trainingsjackquote:Op zondag 17 januari 2010 16:06 schreef Stuurloos het volgende:
. Oja.. outfit van 2010: New Kids, daar liepen dr aardig wat mee gister.
Ik ben jarig met de optocht, dus denk niet dat ik buiten te vinden benquote:Op zondag 17 januari 2010 16:11 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M is net ff naar waogens lauwe geweest.
Zijn weer mooie wagens bij
Heel verstandigquote:Op zondag 17 januari 2010 16:19 schreef Guard het volgende:
Ik ga dit jaar trouwensnaar de Duitse Vulkaaneifel tijdens carnaval, lekker van de natuur genieten ipv al dat gehos enzo
Foto van zusje en vriend bitte, dan pas oordelenquote:Op zondag 17 januari 2010 16:52 schreef hetzusjevan het volgende:
Oké, klaagbericht! Samenvatting onderaan.
Ik heb zo'n hekel aan het vriendje van mijn zusje.. mijn zusje moet as donderdag op voor theorie maar ze is niet bijster intelligent en zakt tot dusver telkens voor oefenexamens, dus het is zaak dat ze nog even flink gaat oefenen. Nadat zusje+vriend laat uit hun bed gerold waren, gingen ze op de bank zitten (waarbij hij haar in de wurggreep houdt - hij houdt haar net zo vast alsof ie bang is dat ze wegrent, bahbah). Dus mijn moeder zegt: "waarom gaan jullie anders niet even een uurtje theorie oefenen?.
Zegt hij: "Ja daar heb ik geen belang bij, ik moet toch pas in april op". EhhhDat je niet effe lekker een vriendin bij zoekt waar je "wel belang" bij hebt, stomme lul. Je kan je vriendin toch wel ff helpen als je toch niks beters te doen hebt of zie ik dat nou verkeerd? Ik snap echt niet dat mijn zusje bij hem blijft, liefde maakt echt blind. Mijn zusje is best een mooi meisje en hij is zo lelijk als de nacht, en daarbij is ie achterbaks ook nog, bah
.
Samenvatting: zusje heeft een eikel van een vriend.
Je begrijpt dat het hele verhaal niet om het uiterlijk van deze twee gaat hč?quote:Op zondag 17 januari 2010 17:00 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Foto van zusje en vriend bitte, dan pas oordelen
Tuurlijk, je zusje moet m gewoon dumpen. Misschien kun jij tot haar doordringen. Zo niet, dan komt ze er vanzelf achter toch?quote:Op zondag 17 januari 2010 17:01 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Je begrijpt dat het hele verhaal niet om het uiterlijk van deze twee gaat hč?.
ja zeker wel. Beeldvorming is belangrijk!quote:Op zondag 17 januari 2010 17:01 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Je begrijpt dat het hele verhaal niet om het uiterlijk van deze twee gaat hč?.
Precies. En als er iemand een gedegen kijk heeft op vrouwen, dan is het SpeCulaes wel!quote:Op zondag 17 januari 2010 17:06 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
ja zeker wel. Beeldvorming is belangrijk!
Die ziet er genoeg in de Boekaquote:Op zondag 17 januari 2010 17:25 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Precies. En als er iemand een gedegen kijk heeft op vrouwen, dan is het SpeCulaes wel!
vraag aan pierequote:
Bofkont, ik pas bij de derde keer geslaagd, (10 ft, 6 ft en 5 ft). Ben gewoon een twijfelkontquote:Op zondag 17 januari 2010 19:25 schreef automatic_ het volgende:
Ter geruststelling voor je zusje: ik had er 10 geoefend en twee gehaald (0 en 3 fouten) en ik ben de eerste keer geslaagd met 0 fouten
Hihi, ik ben goedquote:Op zondag 17 januari 2010 19:30 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Bofkont, ik pas bij de derde keer geslaagd, (10 ft, 6 ft en 5 ft). Ben gewoon een twijfelkont
Ik vond mn praktijkexamen belangrijker, daarvoor iig bij de 1e keer geslaagdquote:Op zondag 17 januari 2010 19:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hihi, ik ben goedJa, ik normaal ook hoor! Maar toen niet volgens mij hehe.
Ja, ik ookquote:Op zondag 17 januari 2010 19:33 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik vond mn praktijkexamen belangrijker, daarvoor iig bij de 1e keer geslaagd
Uiteraard, rijd wel eens met mijn wandelschoenen aan, dat is dus echt niets.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:37 schreef Stuurloos het volgende:
Hebben jullie ook dat je met bepaalde schoenen beter kunt rijden dan met andere? Ik rijd het liefst met mn gympen (meer gevoel op de pedalen), dan met mn nette halfhoge schoenen, want die zijn meer wat zwaarder.
Juist, dat vind ik ook. Heb eens met mn Timberlands gereden, dat was echt bagger.. veels te groot die dingen.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:39 schreef Guard het volgende:
[..]
Uiteraard, rijd wel eens met mijn wandelschoenen aan, dat is dus echt niets.
Sneakers zijn de beste keus wat mij betreft.
Link.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:52 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb ze al gespot! Alleen vriendje van het zusje van zusje niet denk ik...
quote:TILBURG - Het Tilburgse raadslid Hans Smolders stapt uit de politiek. Dat heeft hij zondagmiddag aan Omroep Brabant bekendgemaakt. De oprichter en fractievoorzitter van de Lijst Smolders Tilburg zegt dat hij steeds meer gezondheidsklachten krijgt. Hij kiest nu voor zijn gezondheid en zijn gezin.
Politieke spelletjes, valse beschuldigingen en onbekwame bestuurders zijn volgens Smolders de oorzaken van zijn slechte gezondheid.
nee, denk weer ergens carnavalquote:Op zondag 17 januari 2010 22:36 schreef existenz het volgende:
Dus volgende week zit je in de nacht crazy
Is ze niet gewoon wanhopig? Je hebt correct gehandeld Crazy!quote:Op zondag 17 januari 2010 21:01 schreef Crazy-M het volgende:
trouwens wel grappig,
had verteld over dat vrouwke wat me leuk vond enzo.
Nu had ik haar vorige week vrijdag gezegd van nee sorry alleen vrienden.
Zaterdag kwam ze nog wel naar tilburg, en maat vond haar wel leuk. Heb ik haar nummer aan hem gegeven.
En nu hebben ze sinds deze week verkering
nog geen week tijd haha Heb wel gezegd dat hij nu voor mij iemand moet regelen
Zo klinkt het wel hequote:Op maandag 18 januari 2010 00:08 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Is ze niet gewoon wanhopig? Je hebt correct gehandeld Crazy!
ik heb liever dat mijn geld flappertquote:
Niet gezien.quote:Op maandag 18 januari 2010 10:07 schreef Crazy-M het volgende:
VERMIST:
- 11 jarige jongen
- Licht blond stekelhaar
- Oranje Jas
- Spijkerbroek
- Witte Trui
- Zwarte schoenen.
- Omgeving Elgarstraat
- Sinds 8:00
quote:Een 45-jarige invalide man is gisterenmiddag in Tilburg voor de vierde keer door dezelfde dader beroofd. De man, die in een elektrische rolstoel rijdt die hij vanwege zijn dwarslaesie met zijn mond bestuurd, raakte lichtgewond, meldt de politie.
Het slachtoffer liet zijn hond uit, toen hij rond 13.30 uur op de Reeshofdijk ter hoogte van de Zwartvenseweg een klap tegen zijn achterhoofd kreeg. De invalide man zag een voor hem bekend gezicht: dat van de man die hem tussen 17 juni en 6 augustus al drie keer beroofd had.
De dader griste de mobiele telefoon van de schoot van het slachtoffer en reed per scooter weg. Hij is nog op vrije voeten.
http://www.iens.nl/restaurant/8666/tilburg-da-paoloquote:Op maandag 18 januari 2010 12:52 schreef travelman het volgende:
Hey!!
ik ben op zoek naar een leuk/goed (italiaans) restaurant in Tilburg. Dus geen pizzatoko of eetcafe, maar waar je goed kunt eten onder het genot van een mooi glas wijn. Budget is ong. 70 pp (incl. drank). Heb nog niet echt veel op internet gezocht, maar zag da Paulo voorbijkomen, geen idee of die goed is.
Alle tips, adviezen zijn wellkom!!
Bvd!!
Laat dat nu net de enige site zijn, die ik gecheckt heb. Hoopte op geheimtips van de locals!!quote:Op maandag 18 januari 2010 13:01 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
http://www.iens.nl/restaurant/8666/tilburg-da-paolo
Dat ben ik helemaal met je eens, maar 4 (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) keer vind ik écht ergquote:Op maandag 18 januari 2010 14:17 schreef PierreTT het volgende:
Dat soort gasten moeten echt direct neergeknuppeld worden![]()
![]()
Invalide mensen beroven![]()
Uberhaupt mensen beroven
Die man moet gewoon een met de mond bediende turret op zijn rolstoel zetten en die kerel de volgende keer overhoop knallenquote:Op maandag 18 januari 2010 14:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens, maar 4 (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) keer vind ik écht erg
Ik vond het al zo knap dat die man na de eerste en tweede keer nog naar buiten durfde
Haha, inderdaadquote:Op maandag 18 januari 2010 14:18 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die man moet gewoon een met de mond bediende turret op zijn rolstoel zetten en die kerel de volgende keer overhoop knallenOf vlammenwerpers, of zijn rolstoel onder 50000 volt zetten
quote:Op maandag 18 januari 2010 16:15 schreef Crazy-M het volgende:
las het ook net.
kop komt me niet bekend voort
Kickstart heeft compositiefoto geplaatstquote:
Oh, nu snap ik je zin al iets beter [ook al staat er nog een fout in, haha]quote:Op maandag 18 januari 2010 16:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Kickstart heeft compositiefoto geplaatst
hmm een T teveel jahquote:Op maandag 18 januari 2010 16:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh, nu snap ik je zin al iets beter [ook al staat er nog een fout in, haha]
Platte schoenen rijdt wel het makkelijkst, maar als ik erover nadenk kan ik net zo goed met hakken rijden. Zolang er maar geen mega gladde zool onder zit. Alleen op sokken/blote voeten rijden zou ik nooit doen, dat vind ik zo kut.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:37 schreef Stuurloos het volgende:
Hebben jullie ook dat je met bepaalde schoenen beter kunt rijden dan met andere? Ik rijd het liefst met mn gympen (meer gevoel op de pedalen), dan met mn nette halfhoge schoenen, want die zijn meer wat zwaarder.
quote:Op maandag 18 januari 2010 16:51 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Platte schoenen rijdt wel het makkelijkst, maar als ik erover nadenk kan ik net zo goed met hakken rijden. Zolang er maar geen mega gladde zool onder zit. Alleen op sokken/blote voeten rijden zou ik nooit doen, dat vind ik zo kut.
Ah van die Jos Verstappen grindbak stappersquote:
Ik ben liefquote:
Haha, de reden dat deze reeks er is, is omdat er verschillende "kleine" reeksen waren die niet lopen & nu is alles bij elkaar gegooidquote:Op maandag 18 januari 2010 19:12 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik ben lief![]()
Misschien moet er binnenkort ook maar eens een Zuid-Oost Noord-Brabant topicreeks komen, als ieder streekje een reeks heeft.
Sowieso de beste / verwarrende reekstitel ooit
Had je in je een eentje een Heerle topic?quote:Op maandag 18 januari 2010 19:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, de reden dat deze reeks er is, is omdat er verschillende "kleine" reeksen waren die niet lopen & nu is alles bij elkaar gegooid
Hihi, neequote:Op maandag 18 januari 2010 19:14 schreef Guard het volgende:
[..]
Had je in je een eentje een Heerle topic?
jullie doen niet lief met tilburg bashequote:
Waar is dat gedaan?quote:Op maandag 18 januari 2010 19:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jullie doen niet lief met tilburg bashe
Trouwens wel je crosspost gelezen, beetje vaag dat je ineens bijna geen uren meer kan / mag maken...quote:
Ja, dat vind ik ook, haha.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:19 schreef Guard het volgende:
[..]
Trouwens wel je crosspost gelezen, beetje vaag dat je ineens bijna geen uren meer kan / mag maken...
En wie gaat die dan overnemen?quote:Op maandag 18 januari 2010 19:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook, haha.
Ik heb net mijn diensten gekozen die ik wel wil werken, dus ze krijgen er lekker veel terug
Ik lees nooit OP'squote:
Niemand. Wij zijn met (ik gok) 5 flexers en we mogen allemaal nog maar 4 uur p/w werken. De vaste krachten mogen géén meer-uren meer draaien, dus dan blijft alles open staan. Of ze moeten het UZB bellen, maar dat lijkt mij duurder dan krachten die je zelf al in dienst hebt. Als wij wel allemaal uren zouden werken die we kunnen werken, dan houden ze nog diensten over... Ik heb het idee dat ze er niet helemaal goed over na hebben gedachtquote:
tsss, we zullen het onthoudenquote:Op maandag 18 januari 2010 19:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik lees nooit OP's
Mijn huisje staat trouwens wel bijna in de OP, haha.
Sorryquote:Op maandag 18 januari 2010 19:22 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja lach maar, met je West-Brabant topic
ze breekt ons hartquote:Op maandag 18 januari 2010 19:22 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja lach maar, met je West-Brabant topic
quote:
Dan moet ik toch maar een feestje geven denk ik...quote:
Pas op wat je zegt, straks staan we met zijn allen bij je voor de deurquote:Op maandag 18 januari 2010 19:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan moet ik toch maar een feestje geven denk ik...
Uhuh, ik weet hetquote:Op maandag 18 januari 2010 19:31 schreef Guard het volgende:
[..]
Pas op wat je zegt, straks staan we met zijn allen bij je voor de deur
Ik ben voorquote:Op maandag 18 januari 2010 19:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Uhuh, ik weet het
Ik ga mijn ouders een weekendje/midweekje weg geven, dus wie weet
Effe naar Heerle.. hoe ver is dat wel niet rijden?quote:Op maandag 18 januari 2010 19:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ben voorDan hebben we ook meteen een meet
![]()
Ik beloof dat ik je huis niet sloop
Ik ga m'n best doen om alles heel te laten!quote:Op maandag 18 januari 2010 19:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oeh een ouderwets "mijn-ouders-zijn-weg-en-ik-geef-een-feestje" feestjequote:Op maandag 18 januari 2010 19:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Uhuh, ik weet het
Ik ga mijn ouders een weekendje/midweekje weg geven, dus wie weet
Terug uit de sneeuw?quote:Op maandag 18 januari 2010 19:32 schreef theKiD het volgende:
tvp
Daar heb je toch een auto (quote:Op maandag 18 januari 2010 19:34 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Effe naar Heerle.. hoe ver is dat wel niet rijden?
Ik ben niet graag de Bobquote:Op maandag 18 januari 2010 19:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Daar heb je toch een auto () voor?
Je mag in de schuur hčquote:Op maandag 18 januari 2010 19:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ben voorDan hebben we ook meteen een meet
![]()
Tof hčquote:Op maandag 18 januari 2010 19:35 schreef Guard het volgende:
[..]
Oeh een ouderwets "mijn-ouders-zijn-weg-en-ik-geef-een-feestje" feestje
Ehhh 40 minuten ofzo?quote:Op maandag 18 januari 2010 19:34 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Effe naar Heerle.. hoe ver is dat wel niet rijden?
Dan slaap je toch daar? Jij denkt in problemen, ik in oplossingenquote:
Tja, als we kunnen blijven tukken hebben we geen Bob nodigquote:Op maandag 18 januari 2010 19:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je mag in de schuur hč
[..]
Tof hč
[..]
Ehhh 40 minuten ofzo?
Je moet er wel iets voor over hebben!
half uurquote:Op maandag 18 januari 2010 19:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je mag in de schuur hč
[..]
Tof hč
[..]
Ehhh 40 minuten ofzo?
Je moet er wel iets voor over hebben!
je had me ook niet op de terugweg moeten zienquote:
Klotesneeuwquote:
Stuk ongeduld! Zolang je maar geen ongelukken veroorzaakt!quote:Op maandag 18 januari 2010 19:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je had me ook niet op de terugweg moeten zien
beetje aso
maar jah moeten ze niet links blijven rijden
Wanneer is de GROTE vraagquote:Op maandag 18 januari 2010 19:41 schreef Guard het volgende:
Nieuwe TT: Tilburg #175 Partymeet in West-Brabant
Ah in het treintje gezeten? en vervogens in die "berghut" pullen hijsen zekerquote:Op maandag 18 januari 2010 19:41 schreef theKiD het volgende:
[..]
EN.. Warsteiner is een mooie brouwerij
rijden daar echt serieus 20 autos op de linker baan achter elkaar, rechterbaan leeg.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:42 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Stuk ongeduld! Zolang je maar geen ongelukken veroorzaakt!
quote:Op maandag 18 januari 2010 19:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
rijden daar echt serieus 20 autos op de linker baan achter elkaar, rechterbaan leeg.
dan geef ik gewoon gas op rechts
Hehequote:Op maandag 18 januari 2010 19:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dan slaap je toch daar? Jij denkt in problemen, ik in oplossingen
Ja hoorquote:
Sounds like heaven. Wanneer zijn je ouders pleite?quote:Op maandag 18 januari 2010 19:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja hoor
En in de garage kan ook nog ( en daar staat een heater)
Ahh, lief!quote:Op maandag 18 januari 2010 19:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Anders mag je wel bij mij in een bed hoor
Nou, dat moet ik nog even gaan plannenquote:Op maandag 18 januari 2010 19:50 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Sounds like heaven. Wanneer zijn je ouders pleite?
quote:Op maandag 18 januari 2010 19:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Anders mag je wel bij mij in een bed hoor
Plan dan!quote:Op maandag 18 januari 2010 19:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou, dat moet ik nog even gaan plannen
Ja ja! Mijn moeder wordt in april 50, dus daar wil ik het voor geven, maar ik weet nog niet of ik het er voor of er na doe & moet even overleggen i.v.m. werk enzoquote:
Das in de VS, en daar mag je juist rechts inhalen (keep your lane)quote:
o was er dat gebeurdquote:
Ervoor! Hurry hurry I eat my rice and curry!quote:Op maandag 18 januari 2010 19:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja ja! Mijn moeder wordt in april 50, dus daar wil ik het voor geven, maar ik weet nog niet of ik het er voor of er na doe & moet even overleggen i.v.m. werk enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |