En wie gaat die dan overnemen?quote:Op maandag 18 januari 2010 19:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook, haha.
Ik heb net mijn diensten gekozen die ik wel wil werken, dus ze krijgen er lekker veel terug
Ik lees nooit OP'squote:
Niemand. Wij zijn met (ik gok) 5 flexers en we mogen allemaal nog maar 4 uur p/w werken. De vaste krachten mogen géén meer-uren meer draaien, dus dan blijft alles open staan. Of ze moeten het UZB bellen, maar dat lijkt mij duurder dan krachten die je zelf al in dienst hebt. Als wij wel allemaal uren zouden werken die we kunnen werken, dan houden ze nog diensten over... Ik heb het idee dat ze er niet helemaal goed over na hebben gedachtquote:
tsss, we zullen het onthoudenquote:Op maandag 18 januari 2010 19:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik lees nooit OP's
Mijn huisje staat trouwens wel bijna in de OP, haha.
Sorryquote:Op maandag 18 januari 2010 19:22 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja lach maar, met je West-Brabant topic
ze breekt ons hartquote:Op maandag 18 januari 2010 19:22 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja lach maar, met je West-Brabant topic
quote:
Dan moet ik toch maar een feestje geven denk ik...quote:
Pas op wat je zegt, straks staan we met zijn allen bij je voor de deurquote:Op maandag 18 januari 2010 19:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan moet ik toch maar een feestje geven denk ik...
Uhuh, ik weet hetquote:Op maandag 18 januari 2010 19:31 schreef Guard het volgende:
[..]
Pas op wat je zegt, straks staan we met zijn allen bij je voor de deur
Ik ben voorquote:Op maandag 18 januari 2010 19:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Uhuh, ik weet het
Ik ga mijn ouders een weekendje/midweekje weg geven, dus wie weet
Effe naar Heerle.. hoe ver is dat wel niet rijden?quote:Op maandag 18 januari 2010 19:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ben voorDan hebben we ook meteen een meet
![]()
Ik beloof dat ik je huis niet sloop
Ik ga m'n best doen om alles heel te laten!quote:Op maandag 18 januari 2010 19:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oeh een ouderwets "mijn-ouders-zijn-weg-en-ik-geef-een-feestje" feestjequote:Op maandag 18 januari 2010 19:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Uhuh, ik weet het
Ik ga mijn ouders een weekendje/midweekje weg geven, dus wie weet
Terug uit de sneeuw?quote:Op maandag 18 januari 2010 19:32 schreef theKiD het volgende:
tvp
Daar heb je toch een auto (quote:Op maandag 18 januari 2010 19:34 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Effe naar Heerle.. hoe ver is dat wel niet rijden?
Ik ben niet graag de Bobquote:Op maandag 18 januari 2010 19:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Daar heb je toch een auto () voor?
Je mag in de schuur hèquote:Op maandag 18 januari 2010 19:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ben voorDan hebben we ook meteen een meet
![]()
Tof hèquote:Op maandag 18 januari 2010 19:35 schreef Guard het volgende:
[..]
Oeh een ouderwets "mijn-ouders-zijn-weg-en-ik-geef-een-feestje" feestje
Ehhh 40 minuten ofzo?quote:Op maandag 18 januari 2010 19:34 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Effe naar Heerle.. hoe ver is dat wel niet rijden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |