Dat zijn luxeuitgaven, voor mij is het voor huur en broodquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:32 schreef Guard het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, ik heb het net zo hard nodig, die nieuwe keuken en auto komen ook niet uit de lucht vallen hoor
Doe je verhaal maarquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Omdat ik het het hardste nodig heb, al zeg ik het zelf
Nieuwe keukenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:32 schreef Guard het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, ik heb het net zo hard nodig, die nieuwe keuken en auto komen ook niet uit de lucht vallen hoor
Luxe? Hoe moet ik mijn brood halen en smeren zonder auto en keuken?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat zijn luxeuitgaven, voor mij is het voor huur en brood![]()
Ik ben het met je eens hoor! Een keuken en een auto is geen luxequote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:33 schreef Guard het volgende:
[..]
Luxe? Hoe moet ik mijn brood halen en smeren zonder auto en keuken?
Lopend bij de supermarkt halen, en met een tweedehands mes bammetjes op de tafel leggen en smerenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:33 schreef Guard het volgende:
[..]
Luxe? Hoe moet ik mijn brood halen en smeren zonder auto en keuken?
Goed bezig meneer!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:35 schreef PierreTT het volgende:
Nee hoor, het valt allemaal best wel mee. Beter gezegd, per bericht dat ik typ op Fok krijg ik ongeveer 10 cent uitbetaald, netto! Elke keer als ik van topic wissel heb ik weer 10 cent verdiend
Precies. Ik ben trouwens weer het topic aan het volspammen, waarom reageren er niet meer mensenquote:
Ik doe toch mee?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Precies. Ik ben trouwens weer het topic aan het volspammen, waarom reageren er niet meer mensen
Crazy komt meedoenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Precies. Ik ben trouwens weer het topic aan het volspammen, waarom reageren er niet meer mensen
jah maar ..... ikke ben onschuldigquote:
Vanaf nu niet meerquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah maar ..... ikke ben onschuldig
Ik heb niet zoveel te vertellen...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk niet..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel te vertellen...
en jij dan ...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:42 schreef Guard het volgende:
[..]
Vanaf nu niet meerMeespammen met PTT
Ik ben al hard aan het spammen, dat zie je toch wel?quote:
Gelukkig heb ik nog 2 kratjesquote:'Jupiler-bier raakt op door staking'
Uitgegeven: 15 januari 2010 19:57
Laatst gewijzigd: 15 januari 2010 19:57
AMSTERDAM – Bij biergigant Inbev in België wordt al een paar dagen gestaakt wat zorgt voor een tekort aan Jupiler-bier in de supermarkten. Ook Nederlandse slijterijen dreigen door hun voorraden heen te raken.
© ANP
Dat meldt RTL Nieuws vrijdagavond.
Het personeel van de biermaker blokkeert al enkele dagen de ingangen van de fabrieken in Leuven, Jupile en Hoegaarden.
Landelijke staking
De staking is ontstaan nadat het bedrijf bekendmaakte 250 banen te willen schrappen. Van de rechter mag Inbev de blokkades laten verwijderen, maar de bonden dreigen in dat geval met een landelijke staking.
In Nederland is er voor dit weekend in ieder geval nog genoeg Jupiler-bier op voorraad. Voor volgende week moet een andere oplossing gezocht worden, als de blokkades dan nog aanhouden.
dan kom ik ze bij jou halen als ze hier op zijnquote:
Haha, dat zou kunnen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dan kom ik ze bij jou halen als ze hier op zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |