Die man moet gewoon een met de mond bediende turret op zijn rolstoel zetten en die kerel de volgende keer overhoop knallenquote:Op maandag 18 januari 2010 14:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens, maar 4 (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) keer vind ik écht erg
Ik vond het al zo knap dat die man na de eerste en tweede keer nog naar buiten durfde
Haha, inderdaadquote:Op maandag 18 januari 2010 14:18 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die man moet gewoon een met de mond bediende turret op zijn rolstoel zetten en die kerel de volgende keer overhoop knallenOf vlammenwerpers, of zijn rolstoel onder 50000 volt zetten
quote:Op maandag 18 januari 2010 16:15 schreef Crazy-M het volgende:
las het ook net.
kop komt me niet bekend voort
Kickstart heeft compositiefoto geplaatstquote:
Oh, nu snap ik je zin al iets beter [ook al staat er nog een fout in, haha]quote:Op maandag 18 januari 2010 16:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Kickstart heeft compositiefoto geplaatst
hmm een T teveel jahquote:Op maandag 18 januari 2010 16:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh, nu snap ik je zin al iets beter [ook al staat er nog een fout in, haha]
Platte schoenen rijdt wel het makkelijkst, maar als ik erover nadenk kan ik net zo goed met hakken rijden. Zolang er maar geen mega gladde zool onder zit. Alleen op sokken/blote voeten rijden zou ik nooit doen, dat vind ik zo kut.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:37 schreef Stuurloos het volgende:
Hebben jullie ook dat je met bepaalde schoenen beter kunt rijden dan met andere? Ik rijd het liefst met mn gympen (meer gevoel op de pedalen), dan met mn nette halfhoge schoenen, want die zijn meer wat zwaarder.
quote:Op maandag 18 januari 2010 16:51 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Platte schoenen rijdt wel het makkelijkst, maar als ik erover nadenk kan ik net zo goed met hakken rijden. Zolang er maar geen mega gladde zool onder zit. Alleen op sokken/blote voeten rijden zou ik nooit doen, dat vind ik zo kut.
Ah van die Jos Verstappen grindbak stappersquote:
Ik ben liefquote:
Haha, de reden dat deze reeks er is, is omdat er verschillende "kleine" reeksen waren die niet lopen & nu is alles bij elkaar gegooidquote:Op maandag 18 januari 2010 19:12 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik ben lief![]()
Misschien moet er binnenkort ook maar eens een Zuid-Oost Noord-Brabant topicreeks komen, als ieder streekje een reeks heeft.
Sowieso de beste / verwarrende reekstitel ooit
Had je in je een eentje een Heerle topic?quote:Op maandag 18 januari 2010 19:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, de reden dat deze reeks er is, is omdat er verschillende "kleine" reeksen waren die niet lopen & nu is alles bij elkaar gegooid
Hihi, neequote:Op maandag 18 januari 2010 19:14 schreef Guard het volgende:
[..]
Had je in je een eentje een Heerle topic?
jullie doen niet lief met tilburg bashequote:
Waar is dat gedaan?quote:Op maandag 18 januari 2010 19:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jullie doen niet lief met tilburg bashe
Trouwens wel je crosspost gelezen, beetje vaag dat je ineens bijna geen uren meer kan / mag maken...quote:
Ja, dat vind ik ook, haha.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:19 schreef Guard het volgende:
[..]
Trouwens wel je crosspost gelezen, beetje vaag dat je ineens bijna geen uren meer kan / mag maken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |