Je kan het!quote:Op maandag 18 januari 2010 13:49 schreef Ireyon het volgende:
En ik zit weer in Eindhoven. Nog 10 minuten en dan lekker 3 uur met zweethanden paniekerig wat onzin op het papier krabbelen
Zo dan.quote:Op maandag 18 januari 2010 12:43 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Amsterdam e.o (Hoorn), Groningen, Leeuwarden...en nog een aantal plaatsen boven de rivieren. Dit is mijn allereerste woonplaats beneden de rivieren.
Ik zit halverwege, nog 2uurtjes en ik ga weer lekker naar huisquote:Op maandag 18 januari 2010 13:49 schreef Ireyon het volgende:
En ik zit weer in Eindhoven. Nog 10 minuten en dan lekker 3 uur met zweethanden paniekerig wat onzin op het papier krabbelen
Denk aan je toekomst wat je dan bereik als je nu even de kiezen op elkaar zet en goed studeerd!quote:Op maandag 18 januari 2010 14:21 schreef automatic_ het volgende:
Gezocht: motivatie om even serieus te studeren
Ik ga het proberen, maar ik vrees dat dat niet gaat helpenquote:Op maandag 18 januari 2010 14:27 schreef Chinless het volgende:
[..]
Denk aan je toekomst wat je dan bereik als je nu even de kiezen op elkaar zet en goed studeerd!
Hup leren jij.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ga het proberen, maar ik vrees dat dat niet gaat helpen
dit klopt helemaal hoor, ik moet eigenlijk ook nog meer dan zat leren, maar ik heb er ab-so-luut geen zin in.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:35 schreef Stali het volgende:
[..]
Hup leren jij..
Dit schijnt te helpen..
Maar je bent in ieder geval niet de enige. Waarom ervaren mensen school en leren vaak als niet leuk?
Ik heb al wat gedaanquote:Op maandag 18 januari 2010 14:35 schreef Stali het volgende:
[..]
Hup leren jij..
Dit schijnt te helpen..
Maar je bent in ieder geval niet de enige. Waarom ervaren mensen school en leren vaak als niet leuk?
Ja, haha. Er komen nu zoveel diensten vrij & de vaste medewerkers mogen die ook niet invullen, want de meer-uren worden per 1 februari niet meer uitbetaald. Ik ben heeél benieuwd hoe ze het nu allemaal gaan oplossenquote:
dat schiet niet op inderdaad en meer uren op je contract krijgen?quote:Op maandag 18 januari 2010 16:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb al wat gedaan
Pfff... Gezeik op mijn werk. In het eerste topic vertelde ik nog dat het bij ons nog "goed" ging; vandaag een mail gekomen dat wij (flexwerkers) niet meer uren mogen maken dan in ons contract staat. Het contract is 4uur per week, dus dat schiet lekker op
Daar doen ze niet aan.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:24 schreef Chinless het volgende:
[..]
dat schiet niet op inderdaad en meer uren op je contract krijgen?
Inderdaadquote:Op maandag 18 januari 2010 16:39 schreef teknomist het volgende:
En de kwaliteit van de zorg zou niet achteruit mogen gaan.
Hee auto_, ik zag de link naar je crosspostquote:Op maandag 18 januari 2010 16:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Daar doen ze niet aan.
Serieus; ze krijgen dit niet rond hoor. Bij mij alleen al vallen er 10 slaapdiensten en 3 dagdiensten weg & er is niemand om het nu op te vullen. Ben benieuwd hoelang ze dit in stand houden
Mja, we zullen zien! En inderdaad, voor de studie is het waarschijnlijk positief, hihi.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:55 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Hee auto_, ik zag de link naar je crosspost. Wat achterlijk zeg.. Wie verzint dat nou weer? Wel echt rot voor je, je maakte echt lekker veel uren eerst. Alhoewel je studie er ook niet onder mag gaan lijden natuurlijk
maar 4 uurtjes is echt niks :/. Ik hoop dat ze snel tot inkeer komen..
.
Dan wacht ik welquote:Op maandag 18 januari 2010 17:30 schreef automatic_ het volgende:
Ireyon volgens mij, maar die is een tentamen aan het maken
Haha, beter laat dan nooitquote:Op maandag 18 januari 2010 19:20 schreef teknomist het volgende:
Morgen is mijn lange vakantie toch echt voorbij. Ik word om 9 uur op het hoofdkantoor verwacht voor een interne opdracht totdat ik weer bij een klant kan gaan werken. (Gelukkig kan ik tot die tijd fijn thuis werken.) Fijn morgen weer 3,5 uur in de auto zitten + nog een nieuwjaarsborrel.
Hehequote:Op maandag 18 januari 2010 19:34 schreef Chinless het volgende:
Ik heb ook nog wel een foto van mijn 207 in de kreukels. Zal die ook eens zoeken
Nja die fotos zijn een beetje beschadigd, dus kan ze niet meer uploaden.quote:
Neequote:Op maandag 18 januari 2010 19:40 schreef Chinless het volgende:
[..]
Nja die fotos zijn een beetje beschadigd, dus kan ze niet meer uploaden.
En het ligt inderdaad aan de 207. Ik had toch al eerder gezegd dat ik er 3 had in een periode van 6 maanden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Bij deze...quote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 19:44 schreef automatic_ het volgende:Dat ziet er niet zo fraai uit. Maar beter dan dit vandaag op de A58 tussen Bergen op Zoom en Hoogerheide:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
Hehe, dat ziet er inderdaad erger uitquote:Op maandag 18 januari 2010 19:49 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dat ziet er niet zo fraai uit. Maar beter dan dit vandaag op de A58 tussen Bergen op Zoom en Hoogerheide:
[ afbeelding ]
Dat gaat over mijquote:Op maandag 18 januari 2010 21:24 schreef teknomist het volgende:
Tilburg #175 Partymeet in West-Brabant
Ze doelen nu op een feestje bij mij thuis, haha.quote:
eigenlijk welquote:Op maandag 18 januari 2010 21:22 schreef Ireyon het volgende:
Moest er nog iets gephotoshopt worden?
Sterkte...quote:Op maandag 18 januari 2010 21:54 schreef teknomist het volgende:
Ernstig.Maar niks tegen Tilburgers, aardige mensen.
Ik kan morgen weer fijn naar Arnhem.
Ah, vandaar die files.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:49 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dat ziet er niet zo fraai uit. Maar beter dan dit vandaag op de A58 tussen Bergen op Zoom en Hoogerheide:
[ afbeelding ]
Ik PM je wel even wat ik graag wil hebben.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:42 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo verlegen te zijn?
Hoe gaat het met de Google-kaart?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |