Hehequote:Op maandag 18 januari 2010 19:34 schreef Chinless het volgende:
Ik heb ook nog wel een foto van mijn 207 in de kreukels. Zal die ook eens zoeken
Nja die fotos zijn een beetje beschadigd, dus kan ze niet meer uploaden.quote:
Neequote:Op maandag 18 januari 2010 19:40 schreef Chinless het volgende:
[..]
Nja die fotos zijn een beetje beschadigd, dus kan ze niet meer uploaden.
En het ligt inderdaad aan de 207. Ik had toch al eerder gezegd dat ik er 3 had in een periode van 6 maanden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Bij deze...quote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 19:44 schreef automatic_ het volgende:Dat ziet er niet zo fraai uit. Maar beter dan dit vandaag op de A58 tussen Bergen op Zoom en Hoogerheide:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
Hehe, dat ziet er inderdaad erger uitquote:Op maandag 18 januari 2010 19:49 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dat ziet er niet zo fraai uit. Maar beter dan dit vandaag op de A58 tussen Bergen op Zoom en Hoogerheide:
[ afbeelding ]
Dat gaat over mijquote:Op maandag 18 januari 2010 21:24 schreef teknomist het volgende:
Tilburg #175 Partymeet in West-Brabant
Ze doelen nu op een feestje bij mij thuis, haha.quote:
eigenlijk welquote:Op maandag 18 januari 2010 21:22 schreef Ireyon het volgende:
Moest er nog iets gephotoshopt worden?
Sterkte...quote:Op maandag 18 januari 2010 21:54 schreef teknomist het volgende:
Ernstig.Maar niks tegen Tilburgers, aardige mensen.
Ik kan morgen weer fijn naar Arnhem.
Ah, vandaar die files.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:49 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dat ziet er niet zo fraai uit. Maar beter dan dit vandaag op de A58 tussen Bergen op Zoom en Hoogerheide:
[ afbeelding ]
Ik PM je wel even wat ik graag wil hebben.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:42 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo verlegen te zijn?
Hoe gaat het met de Google-kaart?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |