Hoiquote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:37 schreef styliste het volgende:
[..]
das een beetje té....
moet gewoon een mooi setje zijn dat een beetje teased zeg maar
nu nog de inhoud goed krijgenquote:
Tilburg is goed te doen hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:38 schreef Tegan het volgende:
Hoe is het in Tilburg? Ik ben blij dat de voetpaden weer wat loopbaarder zijn.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:11 schreef styliste het volgende:
[..]
*snik* dank je, ik ben even de weg kwijt. Ik was vandaag in de stad, maar mag niks meer kopen van mijn ventje... vertel ik dat ik een mooi lingeriesetje heb gezien maar heb laten hangen (wat ik erg knap van mezelf vond) heb ik gezeik...![]()
![]()
en nou kan ik m niet vinden op de website van de betreffende winkel
Ik moet eigenlijk mn badkamer betegelen maar inmiddels moet ik wel de stad in geloof ikquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Maar waarom ga je morgen niet alsnog naar de stad dan?
En het resultaat posten uiteraardquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:52 schreef styliste het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk mn badkamer betegelen maar inmiddels moet ik wel de stad in geloof ik![]()
van de badkamer? Tuurlijk!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En het resultaat posten uiteraard
kun je niet eerst heel vroeg beginnen met tegelen en dan de stad inquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:52 schreef styliste het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk mn badkamer betegelen maar inmiddels moet ik wel de stad in geloof ik![]()
Degene die aan korvelseweg wonen:quote:Deze mail ontvang je als ondertekenaar van de online petitie VOOR WILLEM II TEGEN WANBELEID
Bedankt voor je digitale steun! Naast je digitale steun, is ook je steun bij de protestmars op vrijdag 29 januari 2010 hard nodig. Wij roepen alle Willem II supporters dan ook op om op 29 januari 2010 mee te lopen in de protestmars. De protestmars is namelijk het slotstuk van een maand lang actie voeren tegen het wanbeleid van Willem II.
Praktische informatie over de mars
Locatie: verzamelen op het Willemsplein te Tilburg (voor het stadhuis van de gemeente Tilburg)
Tijd: Vertrek protestmars: 19.00uur / verzamelen vanaf 18.30uur.
Route: Willemsplein-Schouwburgring-Korvelseweg-Laarstraat-Willem II stadion (kassagebouw).
Na afloop van de protestmars speelt Willem II tegen RKC. Een zeer belangrijke wedstrijd. Loop eerst mee met de mars om daarna vol achter het elftal te gaan staan.
Oproep: De initiatiefnemers van de acties keuren elke vorm van agressie of geweld af.
Alle acties onder de noemer VOOR WILLEM II TEGEN WANBELEID zijn ludiek en vreedzaam van aard. Wij hopen dat vele supporters meelopen in de protestmars dit ook op ludieke en vreedzame wijze doen!
Haha, vet! Zet m'n auto aan de kant en mijn camera uit het raam hangen en klikken maar!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Degene die aan korvelseweg wonen:
Wordt foto materiaal wat ik je brom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |