voorruit danquote:
Is goed gespeldquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:53 schreef styliste het volgende:
als we over grammatica gaan beginnen....
Ik baal...
weet ik. Dat bedoelde ik ook niet, ik bedoelde dat er meer dan genoeg fout gespelde woorden op 1 pagina in dit topic te vinden zijn.quote:
Waarvan?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:07 schreef styliste het volgende:
[..]
juist!![]()
neemt niet weg dat ik nog steeds baal..
*snik* dank je, ik ben even de weg kwijt. Ik was vandaag in de stad, maar mag niks meer kopen van mijn ventje... vertel ik dat ik een mooi lingeriesetje heb gezien maar heb laten hangen (wat ik erg knap van mezelf vond) heb ik gezeik...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Waarvan?
(Duurde even, inderdaadTyp het maar eens neer hier bij Ome PierreTT! *kopje thee klaarzet, sprits pakt*
Dat is ook niet zo slimquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:11 schreef styliste het volgende:
[..]
*snik* dank je, ik ben even de weg kwijt. Ik was vandaag in de stad, maar mag niks meer kopen van mijn ventje... vertel ik dat ik een mooi lingeriesetje heb gezien maar heb laten hangen (wat ik erg knap van mezelf vond) heb ik gezeik...![]()
![]()
en nou kan ik m niet vinden op de website van de betreffende winkel
ja maar ja maar.... hoe moet ik dat nou weten? Bij mij is niks kopen ook echt niks kopen... (ben ik de enige die opeens vind dat het lijkt alsof de rollen bij ons een beetje omgedraaid zijn?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo slimAls je vriend zegt dat je niks meer mag kopen, dan zijn er natuurlijk stiekem wel een paar dingen die je mag kopen! O.a. lingerie, bier, frituur, plasmatv's etc. etc. Niks is niet altijd echt helemaal niks! Als jij tegen je vriend zegt: "Niks kopen!", en hij komt thuis met chocola en de dvd van Grey's Anatomy, dan ben jij ook blij
Goed nadenken! Waar wordt een man (dus ook jouw vriend) blij van? Juist, lingerie, eten, voetbal, bier en grote televisies. Alles wat daarin valt is primaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:23 schreef styliste het volgende:
[..]
ja maar ja maar.... hoe moet ik dat nou weten? Bij mij is niks kopen ook echt niks kopen... (ben ik de enige die opeens vind dat het lijkt alsof de rollen bij ons een beetje omgedraaid zijn?)
Dat zal ik onthouden dan, nu nog een rood/zwart kanten setje zien te vinden...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Goed nadenken! Waar wordt een man (dus ook jouw vriend) blij van? Juist, lingerie, eten, voetbal, bier en grote televisies. Alles wat daarin valt is prima
http://www.nu.nl/binnenla(...)ipkaart-duurder.htmlquote:'Reizen met ov-chipkaart duurder'
Uitgegeven: 15 januari 2010 21:38
Laatst gewijzigd: 15 januari 2010 21:38
AMSTERDAM - Reizen met de ov-chipkaart in de stad is meestal duurder dan met een strippenkaart. Dat staat in een onderzoek dat de SP hield.
© ANP
In zes steden werden 1700 ov-ritjes vergeleken. Dit werd vrijdagavond in het programma De Ombudsman bekend gemaakt.
In Utrecht waren de prijsverschillen het grootst. Van de ruim 957 ritten was de ov-chipkaart gemiddeld negentien procent duurder.
Duurder
In Amsterdam werden 220 ritten gemaakt, waarvan vijf procent duurder was. In Rotterdam, waar 239 werden getest, waren reizigers een procent goedkoper uit.
Buiten de Randstad was reizen met de ov-chipkaart ook duurder in Leiden en Nijmegen was een ritje met een strippenkaart twaalf procent goedkoper. Hier werden 53 en 72 ritten getest. In Arnhem, waar 186 ritten werden vergeleken, was het 22 procent duurder.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:27 schreef styliste het volgende:
[..]
Dat zal ik onthouden dan, nu nog een rood/zwart kanten setje zien te vinden...
leuk pakje, maar vrouw die erin zit is niet zo ...quote:
Hoiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |