afslag 17 was het ?quote:
Nee, dat is Rosada volgens mij?quote:
o dacht dat je daar in de buurt zatquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, dat is Rosada volgens mij?
Iets verderquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o dacht dat je daar in de buurt zat
ok haha 18 of 19 ?quote:
Afslag 17 is aan de A17 & ik woon aan de A58quote:
aah okquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Afslag 17 is aan de A17 & ik woon aan de A58
Ik ben nummer 26
Geen idee! Je moet : | W doenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:05 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
die is leuk! waarom zie ik die niet staan in t lijstje met smileys..
Dat is de G tussen *quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Geen idee! Je moet : | W doen
Enstaat er ook niet tussen
Konings, kan ik met jou meerijden?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:55 schreef Crazy-M het volgende:
Volgens mij is iedereen al richting Auto
jah maar ..... is goed,quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Konings, kan ik met jou meerijden?
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel te vertellen...
Oke... Dat past wel in de garagequote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah maar ..... is goed,
Jongens, we slapen ook bij auto !!!
Oh das genoeg hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke... Dat past wel in de garage
Er staat ook een heater in de garage, dus dat komt helemaal goed!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh das genoeg hoorIk heb zelf wel een slaapzak en een luchtbed
Geen idee, jullie zeggen hetquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:09 schreef PierreTT het volgende:
Aangeven dat je kratten bier thuis hebt staan is automatisch mensen uitnodigen, toch? Waar is SpeCulaes als je hem nodig hebt
ik ookquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh das genoeg hoorIk heb zelf wel een slaapzak en een luchtbed
O is niet nodig hoor, ik heb het niet zo snel koud. En zodra die 7 kratten op zijn bellen we Scooterbob en die brengt Crazy en mij weer naar huisquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Er staat ook een heater in de garage, dus dat komt helemaal goed!
[..]
Geen idee, jullie zeggen het
Komen die ook in Heerle?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
O is niet nodig hoor, ik heb het niet zo snel koud. En zodra die 7 kratten op zijn bellen we Scooterbob en die brengt Crazy en mij weer naar huis
das natuurlijk ook een ideequote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
O is niet nodig hoor, ik heb het niet zo snel koud. En zodra die 7 kratten op zijn bellen we Scooterbob en die brengt Crazy en mij weer naar huis
Dat is te hopen... Anders is het maar jammer. Er rijden toch ook wel taxi's van Heerle naar Roosendaal? Dan kan ik vanaf daar de nachttrein pakkenquote:
R'daal zit niet op het nachtnetquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat is te hopen... Anders is het maar jammer. Er rijden toch ook wel taxi's van Heerle naar Roosendaal? Dan kan ik vanaf daar de nachttrein pakkenOf rijdt die dan niet
7 kratjes ....quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat is te hopen... Anders is het maar jammer. Er rijden toch ook wel taxi's van Heerle naar Roosendaal? Dan kan ik vanaf daar de nachttrein pakkenOf rijdt die dan niet
Tja sorry, dan moeten we toch blijven slapen, vervelend he!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
R'daal zit niet op het nachtnet
Nogal! Maar dat moet wel lukken hoor!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Tja sorry, dan moeten we toch blijven slapen, vervelend he!
Precies, baksteen op het gaspedaal, handen van het stuur, hoofd in je nek en schreeuwen maar!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
7 kratjes ....
we doen gewoon zelf rijden dan
tegen 2:00 naar huis is snelweg toch leeg
mooiquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nogal! Maar dat moet wel lukken hoor!
Stuurloos werkt in Breda?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mooi
pierett aan werk in breda? kom ik je daar wel oppikken
inderdaadquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Precies, baksteen op het gaspedaal, handen van het stuur, hoofd in je nek en schreeuwen maar!
o jahquote:
bij auto,quote:
ja kut ik zit in hellevoet.... En in de week voor m'n tentamens..quote:
wat is nu 1 avond zuipenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:21 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
ja kut ik zit in hellevoet.... En in de week voor m'n tentamens..
Taxi brengt je overal! En dat kan jij best missen, met je Boekaniersalaris!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:21 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
ja kut ik zit in hellevoet.... En in de week voor m'n tentamens..
ja ik verdien zoveel...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:22 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Taxi brengt je overal! En dat kan jij best missen, met je Boekaniersalaris!
Al die breezermeisjes geven altijd tientallen euro's fooi aan jouquote:
en het bier dan ....quote:
hehe. Tientallen niet, maar daar pak ik wel de meeste fooi mee jouquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Al die breezermeisjes geven altijd tientallen euro's fooi aan jou
Zinsopbouw?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:30 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
maar daar pak ik wel de meeste fooi mee jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |